خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

آشنایی با ویبراتور بنزینی روبین

فهرست مطالب

مشخصه های موتور ویبراتور روبین

موتور استفاده شده در این مدل از نوع EY20   بوده و دارای 5 اسب بخار نیرو است. موتور روبین دارای شاسی گردان بوده و قابلیت چرخش 360 درجه را دارا می باشد. اما مهمترین نکته در این موتور روبین قابلیت ثابت نمودن این موتور گردان به موتور ثابت است این کار توسط یک پیچ ومهره که بر روی شاسی موتور نصب شده است انجام می شود و موتور به صورت ثابت می شود.

این موتور ویبراتور روبین در سه نوع از کشورهای مختلف در بازار موجود می باشد. موتور ویبره چینی، موتور ویبره تایلندی و موتور ویبراتور ژاپنی. موتور ویبره ژاپنی از دو نوع دیگر دارای کیفیت و دوام بالاتر است. اما نسبت به این دو نوع دارای قیمت بیشتری نیز می باشد.

در صورت بروز هر گونه سوال و مشکل می توانید با کارشناسان شرکت نیکاکورپ در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

مزایای موتور ویبره بنزینی روبین

این موتور با دارا بودن راندمان بسیار بالا ولی حجم کوچک و قابل حمل از پرکاربردترین انواع موتور ویبراتور بتن در این زمینه محسوب می شود. به علت استفاده از بنزین به عنوان سوخت به جای برق موارد مصرف این نوع در محل های دور از دسترس به برق بسیار بیشتر می شود. از این نوع بیشتر در پروژه های کوچک و متوسط استفاده نموده و در این موارد بسیار پرکاربرد است. همچنین این ویبره بتن بنزینی قدرت ساپورت شیلنگ ویبره در سایزهای مختلف مانند:1 و 1.5 و 2 و 2.5 اینچ را دارا بوده و به راحتی با آن هااتصال بر قرار می کند. اگر چه از نظر قیمت کمی از انواع برقی آن گرانتر است. اما به علت کارایی بهتر می توان از این گزینه چشم پوشی نمود.

-استفاده نکردن برق در این موتور به آن ایمنی بیشتری می دهد.

-قدرت موتور ویبراتور روبین نسبت به انواع برقی بالاتر بوده و توان خروجی بیشتری دارد.

-با ایجاد ضربات هماهنگ به طول عمر شیلنگ در زمان بیشتر کمک می کند.

-قاب فلزی محکم موتور ویبراتور بنزینی روبین ، موتور را در برابر ضربات ناگهانی و احتمالی محافظت می نماید.

-در این نوع کوپلینگ پیچی و از جنس چدن ساخته شده و در خروجی موتور به اتصال بین موتور و شیلنگ قدرت بیشتری می دهد و باعث عدم جدا شدن این دو از یکدیگر در هنگام کار می شود.

-ایجاد صدای کمتر در مقایسه با انواع دیزلی آن و کم بودن هزینه های تعمیر و نگهداری موتور ویبراتور بنزینی روبین به این موتور مزیت خاصی داده است.

 

-این موتور با دارا بودن سیستم اتوماتیک قطع کننده، در صورت عدم وجود روغن کافی در سیستم به صورت خودکار موتور را خاموش نموده واز ایجاد صدمه به آن  اجزای داخلی جلوگیری می کند.

-با دسترس بودن بنزین به عنوان یک سوخت در بیشتر پروژه ها، امکان استفاده از این موتور ویبراتور را راحت نموده است.

- ابعاد این موتور کوچک طراحی شده است اما این کوچکی از توان و کارایی موتور روبین کم نکرده است.

-در دسترس بودن لوازم یدکی این موتور در کشور، استفاده آن را رواج  داده و نگرانی از خرابی و تعمیر موتور روبین را از بین برده است.

موتور بنزینی ویبراتور روبین چه کاربردهایی دارد

1-پر استفاده ترین محل برای این موتور، مکان هایی است که در آن دسترسی به برق امکان پذیر نیست.

2-با توجه به ابعاد کوچک استفاده از آن در پروژه هایی که حجم کم و یا متوسطی دارند امکان پذیر است.

3-در بعضی از مناطق به علت شرایط جوی و رطوبت امکان استفاده از موتور ویبراتور بنزینی بیشتر است. زیرا در این مناطق امکان خطر برق گرفتگی با موتور برقی زیاد است.

4-دوام و عمر این نوع موتور بنزینی  روبین در مقایسه با انواع مشابه بسیار بیشتر است.

 

چند مزیت دیگر موتور ویبراتور روبین

در قسمت بالایی این موتور مخزن بنزین آن قرار گرفته است. بر روی درب مخزن یک صافی تعبیه شده است. این صافی از ورود ضایعات و مواد خارجی به داخل مخزن جلوگیری می کند.در برخی از این موتور بر روی این صافی مقداری پنبه هم قرار می دهند. این پنبه کمک می کند تا در صورت وجود آب در مخزن بنزین توسط این پنبه جذب شده و از ورود آب به داخل مخزن جلوگیری شود. زیرا وجود آب در مخزن ایجاد پوسیدگی در آن می کند.

موتور ویبراتور بنزینی دارای سیستم هوا خنک است. کار کرد این سیستم به این گونه است که با استفاده از هوا خود را خنک می کند. برای همین است که این موتور به یک فیلتر هوا مجهز شده است. این فیلتر از ورود گرد و غبار هوای اطراف موتور که در پروژه های عمرانی بسیار زیاد است به داخل آن جلوگیری می کند. در صورت کثیف شدن این فیلتر، ابر درون آن را با استفاده از بنزین شستشو داده و در معرض هوا خشک کنید.

 

قیمت موتور ویبراتور بنزینی روبین

این نوع موتور ویبره به علت 4 زمانه بودن موتور، قدرت زیاد ویبره، طول عمر بالا و امکان استفاده برای  انواع سایز شیلنگ ویبراتور دارای قیمت بیشتر نسبت به انواع دیگر است. همچنین استفاده نمودن بنزین در این موتور به جای مصرف برق آن را ایمن تر و کم خطر تر نموده است. همینطور استفاده از بنزین این موتور را در پروژه هایی که دسترسی به برق در آن مکان امکان پذیر نیست نیز برای پروژه های کوچک و متوسط مناسب نموده است.

 بیشتر پیمانکاران و اپراتور ها استفاده از این موتور ویبراتور را به علت سهولت در استفاده و آسانی در جابجایی  انتخاب می نمایند.

با توجه به تمام ویژگی های گفته شده و مزایای این موتور و کیفیت بالای آن در مصرف، قیمت مناسبی را دارا می باشد.

 

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر