خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره موتوری اشتیل ms390

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

اره موتوری اشتیل ۳۹۰، یک ماشین قدرتمند برای برش الوار ها

کار با چوب ابزار های تخصصی می‌ خواهد. ابزار هایی که بتوانند در سریعترین زمان ممکن در نهایت امنیت و البته دقت و قدرت لازم تمام عملیات های برشکاری تا پرداخت چوب را انجام دهند.

یقیناً برشکاری مهمترین فصل کار با چوب است و در این بین اره موتوری شاخص ترین ابزار چوب بری است.

اره موتوری یک دستگاه قدرتمند ماشینی است که باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد. چرا که لازم است در کنار قدرت برش بالا، امنیت لازم در حین کار را نیز تامین کند.

مانند اره موتوری اشتیل ۳۹۰ که از بهترین های امروز بازار های داخلی است.

اره موتوری اشتیل ۳۹۰ نام پرآوازه برند مطرح آلمانی را یدک می ‌کشد. وقتی محصولی نماد ساخت آلمان را دارد، باید بر دوام و استحکام بالای آن صحه گذاشت. مادامیکه می ‌دانیم برند اشتیل از شرکت های حساس در تامین ابزارآلات کارآمد و کاملاً امن و آرگونومیک شده می باشد. به هر صورت برای حرفه ای ها که می خواهند در سطح بزرگی از دنیای چوب، دست توانمندی داشته باشند، داشتن یک اره موتوری خوب و مطمئن اولین شرط کار است و در این بین چه مدلی جذاب تر از اره موتوری اشتیل۳۹۰ که حالا قصد تشریح مشخصه های فنی تا سطح امکانات موجود در آن را داریم.

تشریحی از آشنایی با اره موتوری اشتیل ۳۹۰

به یقین می توان اره موتوری اشتیل ۳۹۰ را از طراحی زیبا و در عین حال کاملا ارگونومیک بهره ‌مند دانست. این اره موتوری به راحتی در دستان اپراتور ها قرار گرفته و در تمام مراحل کار کمترین فشار را بر دستان آنها وارد خواهد کرد. البته اره موتوری اشتیل ۳۹۰ تنها در طراحی بدنه و اصول ارگونومیک توانمند نیست؛ بلکه همراه با نصب یک موتور بنزینی 4.6 اسب بخاری در کنار ساطور با طول ۲۰ اینچی قدرت بالای خود را در قطع کردن تنه درختان تناور تا المان های بزرگ چوب به رخ می کشاند.

این همه همراه با وزن 5.9 کیلوگرمی است. چنین وزنی در کار هرگز خسته کننده نخواهد شد. در واقع هنر برند اشتیل در طراحی این اره موتوری در همین نکته ساده نهفته است. یک اره موتوری قدرتمند با ساطور بلند که در وزنی اندک طراحی و تولید شده است. برند اشتیل جدا از تهیه قدرت بالا سعی کرده تا بتواند تمام استاندارد های زیست محیطی را نیز در طرح ساخت این اره موتوری رعایت کرده باشد. از این رو سطح آلایندگی های اندک، تولید صدای معقول و قابل قبول در مشخصه های قابل توجه اره موتوری اشتیل ۳۹۰ حضور دارند. با تمام این تفاصیل وقتی یک دستگاه اره موتوری اشتیل ۳۹۰ را در دست گرفته اید، مطمئن باشید که یکی از بهترین های بازار را در اختیار دارید.

بررسی مشخصه های فنی اره موتوری اشتیل ۳۹۰

موتور بنزینی در اره موتوری اشتیل ۳۹۰ از مدل های تک سیلندر دو زمانه و هوا خنک می باشد.

تک سیلندر بودن باعث حجم اندک در کنار وزن پایین آن است و عملکرد دو زمانه معرف شتاب گیری بالای آن خواهد شد. موتور مذکور با حجم ۶۴ سی ‌سی قادر است تا در پیک کاری خود قدرت 4.6 اسب بخار، معادل 3.4 کیلووات را تولید کند.

این قدرت برای به حرکت انداختن زنجیر بلند و سنگین در ساطور طویلاره موتوری اشتیل ۳۹۰ کاملاً مناسب و حساب شده است.

برای کاهش حجم برند اشتیل در موتور مذکور از سیستم راه اندازی هندلی استفاده می ‌کنند. البته استارت در موتور اره موتوری اشتیل ۳۹0طرح خوبی دارد و به سرعت راه اندازی خواهد شد.

موتور این اره بنزینی از مدل سوخت ترکیبی است. در این مدل از اره موتوری ها برای آنکه بتوانند از حجم و وزن موتور بکاهند، طرح روانکاری موتوری را از طریق تامین سوخت حاصل می ‌کنند.

به این ترتیب که با اختلاط مقدار اندکی از روغن با بنزین همزمان سوخت موتور را تامین کرده و در عین حال روانکاری پیستون در بطن سیلندر را انجام می دهند.

نسبت ترکیب روغن با بنزین برای تهیه سوخت مناسب این اره موتوری برابر با عدد 1 به ۴۰ می باشد.

موتور اره موتوری اشتیل ۳۹۰ دارای گواهینامه ‌های بین ‌المللی ESO وCE است که با در نظر داشتن ملاحظات زیست محیطی طراحی شده است.

آلایندگی های محیطی در اگزوز خروجی این موتور در حد بسیار اندک و مطابق با بالاترین استاندارد های جهانی است. در عین حال کارکرد موتور مذکور بسیار روان و با تولید صدای معقولی است.

امکانات فنی در طراحی اره موتوری اشتیل ۳۹۰

اره موتوری اشتیل ۳۹۰ از جمله اره های زنجیری مناسب برای کار های سنگین چوب بری است. اشتیل سعی داشته تا با طراحی این اره موتوری دست قدرتمندی در کار های سطح بالای دنیای چوب داشته باشد.

لذا در طرح ساخت این اره موتوری از یک ساطور بلند با اندازه ۵۰ سانتیمتری معادل ۲۰ اینچ بهره مند می باشد.

این طول از ساطور برای برش تنه درختان تا قطر ۸۰ سانتیمتر کاملاً مناسب است. البته چنین طول ساطوری نیاز به موتور قدرتمندی دارد که در ابتدای مقاله اشاره کاملی به آن داشته ‌ایم.

در طراحی اره موتوری اشتیل ۳۹۰ برای ترمز زنجیر پیش ‌بینی ‌هایی شده است. زنجیر در این اره موتوری همراه با مخزن روغنی با ظرفیت ۳۳۰ میلی لیتر است. به این ترتیب همواره در تمام طول کار از سطح روانکاری بالایی بهره مند خواهد شد.

اگر موتور 4.5 اسب ‌بخاری اره موتوری اشتیل ۳۹۰ بخواهد با تمام سرعت کار کند، سرعت نهایی زنجیر برابر با ۱۲۵۰۰ دور در دقیقه خواهد شد. چنین سرعتی قابلیت برش بالایی ایجاد خواهد کرد؛ اما به سرعت باعث داغ شدن تیغه های زنجیر نیز خواهد شد.

برای رفع این مشکل احتمالی در طراحی اره موتوری اشتیل ۳۹۰ از سیستم روغنکاری اتوماتیک زنجیر استفاده شده است. زنجیر مذکور دارای گام حرکتی 3/8P معادل 9/32mm می باشد.

از کنار زنجیر که عبور کنیم، دستگاه در طراحی ارگونومیک بسیار جالبی قرار دارد. دسته هایی که به خوبی در اختیار اپراتور ها قرار می‌ گیرد و وزن سبکی که در طراحی دستگاه پیش ‌بینی شده است، وضعیت روانکاری دستگاه را تضمین خواهد کرد.

میزان صدای تولید شده از موتور دستگاه در حدود ۱۱۱ الی ۱۱۴ دسیبل از فاصله ۷ متری است. این سطح از شدت صدا کاملاً با استاندارد های جهانی مطابقت دارد. اره موتوری اشتیل ۳۹۰ در هنگام خرید از اقلامی همراه مانند تیغه، قاب، آچار و دفترچه بهره مند می باشد.

اره موتوری های اشتیل کجا ساخته می شوند؟

اره موتوری اشتیل ۳۹۰ از خانواده بزرگ اره موتوری های این برند صاحب سبک جهانی و البته همراه با ریشه های آلمانی است؛ اما سوال بزرگ آن است که آیا اره موتوری های اشتیل در کشور آلمان ساخته و مونتاژ می ‌شوند؟ و یا آنکه اشتیل هم به مانند بزرگان دنیای صنعت، روی در ساخت محصولات خود در کشور هایی مانند چین تحت لیسانس خود دارد؟

اشتیل یک برند جهانی است که ریشه هایی آلمانی دارد؛ اما در پنج کشور آلمان، آمریکا، برزیل، سوئیس و چین کارخانجات خود را دایر کرده است.

لذا منطقی است که هر بخش از محصولات خود را در نگاهی تخصصی متوجه یکی از کارخانجات جهانی خود کرده باشد.

مثلاً ساخت زنجیر های اره موتوری برند اشتیل که در کشور سوئیس تولید می شود. از این رو زنجیر اشتیل ساخت آلمان نداریم. لذا نمی ‌توان ماهیت کامل یک دستگاه اره موتوری اشتیل را تماماً ساخت آلمان در نظر گرفت.

در دنیای امروز برند های جهانی سعی دارند تا بتوانند محصولات خود را به شکل جزیره ‌ای تولید کنند.

مانند برند اشتیل که با تاسیس کارخانجاتی در چهار گوشه جهان سعی در تکمیل این جزایر را دارد. به این ترتیب می ‌تواند با ساخت قطعات و تجهیزات خود در ۵ کشور مذکور با نظارت کامل و مستقیم خود، به راحتی در بازار های هدف حضور به هم رساند.

اره موتوری اشتیل ۳۹۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست و از طریق کارخانجات چینی برند اشتیل مونتاژ و روانه بازار های آسیایی می ‌شود. در این بین لازم است تا به قیمت اره موتوری اشتیل تیغه ۵۰ بپردازیم.

به هر صورت در کار با این اره موتوری از یک نمونه با طرح های قدرتمند اشتیل آلمان مواجه هستیم. قیمت اره موتوری اشتیل ۳۹۰ در سطح مطلوب بازار است.

این قیمت اره موتوری اشتیل ۳۹۰ در کنار سطح بالای کیفی محصول معرف نگاهی اقتصادی در هنگام خرید آن می باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5