خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره موتوری ردبو (redbo)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

نگاهی بر توانمندی های فنی در اره بنزینی ردبو

کار با چوب دنیای متفاوتی است که در آن بهره مندی از ابزارهای تخصصی قدرت و توانمندی در کار را مشخص خواهد کرد. چوب متریال سرسختی نیست. در عین حال مقاومت و استحکام خوبی دارد. متریالی که می ‌تواند در ساخت سخت ترین تا ظریف ترین تجهیزات کاربردی ما نقش بازی کند.

در این بین مقدمات پرداخت هر چوبی از تنه درختان آغاز می شود. اینکه بتوانیم با سرعتی بالا و کاملا دقیق اقدام به الوار کردن، برش زنی و قطعه قطعه کردن چوب داشته باشیم، ما را ملزم خواهد کرد که به حضور یک اره موتوری در کنار خود بیاندیشیم. در این بین همراه با ایده هایی که در تهیه کردن اره موتوری دارید، با اره بنزینی ردبو محصول متوسط اما توانمند امروز بازار آشنا شوید.

اره موتوری ها تقریباً اصلی ‌ترین ابزار چوب بر ها و یکی از کلیدی ترین تجهیزات باغبان ها می باشند. فرقی نمی کند که می ‌خواهید تنه درختی را بیندازید یا به اصلاح شاخه های در هم تنیده شده درختان باغ بپردازید. در هر حالت حضور اره موتوری به کار شما سرعت می بخشد.

اما قرار نیست تا برای انجام هر عملیات برش چوب در تکاپوی تهیه قویترین و حرفه ای ترین مدل ها باشید. اره بنزینی ردبو یک محصول میان رده اما خوش ساخت است که قابلیت کاملی در تامین نیازهای سطح متوسط از عملیات‌ های چوب بری دارد.

قطعاً همگی، خصوصاً آنها که اهل فن هستند، اطلاع کاملی از قیمت اره موتوری دارند. اینکه این محصول موتوری تقریباً در جایگاه گرانترین ابزار موتوری باغبانی تا چوب بری قرار می ‌گیرد. هر کسی دوست دارد که قدرت برش زنی خود را از بهترین اره موتوری ها محصول معتبرترین برندهای جهانی داشته باشد. لکن هزینه ماجرایی نیست که بتوان به این سادگی از کنار آن عبور کرد.

در چنین حالتی حضور محصولات در جایگاه رقابتی مانند اره بنزینی ردبو بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌ گیرد. قیمت اره موتوری ردبو تقریباً در فضایی رقابتی حضور دارد و می ‌تواند نظر مساعد آنها که از بودجه محدودی برخوردار هستند را تامین نماید.

در عین حال قیمت اره موتوری ردبو کاملاً با شرایط تأمین امکانات فنی در این محصول هماهنگ است. این نکات تاثیر مستقیم بر میزان فروش اره موتوری ردبو گذاشته است.

در حال حاضر با توجه به رقابتی بودن بازار میان محصولات رده بالا تا نمونه ‌های سطح متوسط، فروش اره موتوری ردبو در جریان معقولی قرار دارد. یک دلیل ساده می تواند نگرش های اقتصادی باشد. اما دلیل اصلی در جنبه های فنی این محصول نهفته است.

وقتی قرار است در باب اره زنجیری موتوری ردبو صحبت کنیم، در واقع نمی‌ خواهیم که از یک محصول دست و پا بسته حرف بزنیم. اره موتوری ردبو در بخش ‌های فنی نیز حرف ‌های جدی برای گفتن دارد. در ادامه به بررسی فنی اره موتوری ردبو می پردازیم.

مختصری در آشنایی با اره بنزینی ردبو

ماهیت طراحی تمام اره موتوری ها بر یک اصل ساده استوار است. در این ایده قرار است زنجیری که دارای تیغه هایی برنده است، حول یک ساطور به گردش درآید. به این ترتیب با جریانی از دنده های برنده مواجه هستیم که به راحتی قابلیت برش زنی سرسخت ترین و یا متراکم ترین چوب ها را هم دارد. البته اصل ماجرا در تحلیل فنی هر مدل از اره موتوری در نحوه تامین این قدرت است.

وقتی پای تحلیل تا طراحی تجهیزات موتوری در میان است، قاعدتاً می توانیم از موتورهای الکتریکی تا موتورهای بنزینی و دیزلی را در اختیار بگیریم. برای ساخت انواع اره موتوری ها از دو نوع موتور الکتریکی و بنزینی استفاده شده است.

مدل هایی که با موتورهای الکتریکی طراحی می ‌شوند، غالباً کم‌ توان هستند و با طول تیغه های کوچکی طراحی می شوند. نیاز به قدرت برقی نیز قابلیت مانور آنها را کم خواهد کرد. این مدل از اره موتوری ها عموما در نیازهای باغبانی و کارگاهی مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

اما وقتی پای صحبت به ایده استفاده از موتورهای بنزینی برای طراحی اره موتوری در میان آید، قاعده کاربری تا شکل و شمایل تجهیز کاملا متفاوت خواهد شد. موتورهای بنزینی قابلیت بالایی در تامین قدرت دارند.

در عین حال عدم وابستگی به نیروی برق و استقلال در فعالیت موتوری، قدرت مانور بالایی را برای آنها فراهم کرده است. به این ترتیب عموم اره موتوری بنزینی ها را برای انجام عملیات های سطح بالا و بسیار حرفه ‌ای در چوب بری طراحی می کنند.

لذا وقتی قصد آشنایی با اره بنزینی ردبو را داریم، قاعدتاً باید انتظار یک مدل حرفه ای، توانمند، با قدرت مانور بالا را داشته باشیم. چرا که این تجهیز به شکل اره موتوری بنزینی در حضور طول تیغه بلندی طراحی شده است.

موتور بنزینی طراحی شده در اره موتوری ردبو خبر از یک تجهیز با قدرت و قابلیت جابجایی مطلوب را می دهد. پس نیمی از ماجرای دنیای حرفه ای ها در چوب بری را با خود دارد. اما نیمه دیگر را باید در طول ساطور این اره موتوری بنزینی جستجو کنید.

هر ساطوری در اره موتوری مناسب برای انجام فعالیت ‌های حرفه ‌ای نمی باشد. ساطورهای حرفه ای که برای عملیات های سنگین چوب بری انتخاب می ‌شوند، طولی فراتر از ۵۰ سانتیمتر دارند. شرایطی که در طراحی اره موتوری ردبو حضور دارد.

در این اره موتوری از یک ساطور با طول ۵۲ سانتیمتری استفاده شده است. این ابعاد برای حضور قدرتمند در دنیای حرفه ‌ای چوب بر ها کفایت می‌ کنند. به این ترتیب در آشنایی با اره بنزینی ردبو قرار است راجع به یک تجهیز حرفه ای صحبت کنیم که قابلیت مانور بالایی دارد و در عین حال می تواند در فشرده ترین عملیات های چوب بری مورد استفاده قرار گیرد.

بررسی مشخصه های فنی در اره موتوری ردبو

اره بنزینی ردبو یک محصول سطح متوسط است که در حضور موتور بنزینی قدرت گردش تیغه بر ساطور را تامین می نماید. لذا در تحلیل فنی این دستگاه در دنیای چوب بری بهتر است از موتور آن بحث خودمان را آغاز کنیم.

در طراحی بخش موتوری اره بنزینی ردبو شاهد حضور قدرتمند و البته مطمئن یک موتور بنزینی تک سیلندر دو زمانه از مدل ‌های هواخنک هستیم. تمام شرایطی که در طراحی عموم اره موتوری ها دیده می شود.

قاعده طراحی در اره موتوری بنزینی رسیدن به حجم و وزن کم از موتور بنزینی است. انتخاب موتورهای تک سیلندر دو زمانه ایده مناسبی در تأمین حجم کم در کنار وزن کم می باشد. از طرفی وقتی موتور از قاعده هواخنک تبعیت می ‌کند، قاعدتا خبری از حضور سیستم های پیچیده خنک سازی رادیاتوری نمی باشد. همین موضوع ساده در خنک سازی کامل موتور تاثیر چشمگیری بر کاهش وزن و حجم دارد.

در این بین قطعا نمی توانیم قدرت و کیفیت کار را فدای کم حجم شدن قرار دهیم. موتور بنزینی ای که قدرت کافی ندارد، حالا در هر حجمی طراحی شده باشد، یقینا نمی ‌تواند نیازهای قدرتمند کار با اره موتوری های حرفه ای را تامین نماید.

هنر برند سازنده اره موتوری بنزینی در این بخش از ماجرای طراحی دیده می شود. اینکه محصول نهایی تا چه اندازه می ‌تواند از حضور موتوری سبک اما قدرتمند و مطمئن بهره ‌مند باشد.

موتور تک سیلندر دو زمانه طراحی شده برای اره بنزینی ردبو در ظرفیت ۵۲ سی سی طراحی شده است. موتور مذکور در نهایت قدرت، قابلیت تامین 2.8 اسب بخار توان را دارد. این مقدار توان دهی یک رنج سطح متوسط اما قابل قبول در مشخصه های فنی یک اره موتوری بنزینی حرفه ‌ای است.

در بهترین اره موتوری ها شاهد قویترین موتورها نیستیم؛ بلکه بهترین اره موتوری ها از تناسب عالی میان قدرت موتوری و طول ساطور بهره ‌مند هستند. ساطور ۵۲ سانتیمتری طراحی شده برای اره بنزینی ردبو یقینا در لیست نمونه های بلند با قابلیت برش زنی های حرفه ‌ای قرار می ‌گیرد.

اصولاً سایز 0.5 متری در طراحی ساطور، ابعادی استاندارد و متداول در کار چوب بر ها می باشد. اما گرداندن قدرتمند با سرعت بالای زنجیر حول یک ساطور 0.5 متری امر ساده ای نیست. این ماجرا نیاز به قدرت بالایی دارد.

در کار با اره بنزینی قطعا متوجه خواهید شد که محصول طراحی شده در حضور موتور بنزینی 2.8 اسب بخاری قابلیت گردش قدرتمند زنجیر حول ساطور بلند دستگاه را دارد.

لذا باید وجه طراحی هماهنگ میان بخش موتوری و طول ساطور را در طراحی اره بنزینی ردبو قابل قبول ارزیابی کرد. هر چند در حین کار این محصول اندکی کند است. چرا که ظاهرا نمی ‌تواند سرعت گردشی قدرتمندی را حول ساطور دستگاه تامین نماید.

مشخصه های برش در کار با اره بنزینی ردبو

در تحلیل بخش فنی همراه با بررسی موتور تک سیلندر دو زمانه این محصول متوجه حضور یک ایده حرفه ‌ای در طراحی اره بنزینی ردبو شدیم. اینکه در بخش فنی تا هماهنگی میان موتور و طول ساطور به یک وجه حرفه‌ ای و مناسب دست پیدا خواهیم کرد. اما در عمل تنها با سرعت گردش زنجیر در حدود 21.2 متر بر ثانیه مواجه هستیم.

حرفه ای ها می دانند که سرعت گردش تیغه اولین فاکتور در سرعت اجرای عملیات برش زنی است. هر چه سرعت زنجیر بالاتر باشد، قاعدتاً مسیر برش زنی زودتر طی خواهد شد. در نتیجه مدت زمان فعالیت اره بنزینی کمتر است و این خود تاثیر مثبتی بر طول عمر مفید دستگاه می ‌گذارد.

از این ‌رو حرفه ای ها همواره در تکاپوی تامین اره موتوری ها با سرعت گردش زنجیر بالایی هستند. در این بین خیلی نمی ‌توانیم سرعت حرکت زنجیر ۲۱ متر بر ثانیه ای اره بنزینی ردبو را در جمع حرفه ای ها قرار دهیم.

این عدد برای تبدیل شدن به مقداری کارآمد و سرعتی، اندکی کم است. اما در حین کار، اره بنزینی ردبو کاملا قابلیت فعالیت های پرفشار و سطح بالا را دارد. لذا اگر خوش حوصله هستید و می توانید با سرعتی متوسط در کار باشید، بهره ‌مندی از اره بنزینی ردبو کاملا مطلوب شما خواهد شد.

در بخش طراحی زنجیر اره بنزینی ردبو، شاهد یک ایده تقریباً مناسب هستیم. زنجیر با گام 0.32 اینچی طراحی شده است. در این تعریف به ازای هر 0.32 اینچ قابلیت حضور یک تیغه را داریم. از طرفی در حین برش زنی با هر بار حرکت تیغه چیزی در حدود ۴۵ میلیمتر از عمق چوب برداشته می شود.

این مقدار نشان از ظرافت کاری در اره بنزینی ردبو نمی باشد. گویا طراحی اره بنزینی دربو تنها برای فعالیت ‌های سطح بالای چوب بری بوده است. قاعدتا با این مشخصه های فنی نمی ‌توانید از اره بنزینی ردبو انتظار انجام برش های دقیق و حرفه ‌ای با هدف ساخت تجهیزات نجاری را داشته باشید.

اصولاً قاعده طراحی اره بنزینی ها با طول ساطورهای بلند، تامین فضاهای سطح بالا در برش زنی چوب است. کمتر برندی است که بخواهد و یا بتواند با طراحی یک اره موتوری بنزینی در طول ساطور فراتر از ۵۰ سانتیمتری شرایط انجام عملیات‌ های ظریف چوب بری را هم تامین نماید.

لذا چندان نمی ‌توانیم از محصول سطح متوسط برند ردبو انتظار تامین فعالیت ‌های ظریف در چوب بری را داشته باشیم.

حداکثر سرعت زنجیر در کار با اره بنزینی ردبو چیزی در ۱۱هزار دور بر دقیقه می باشد.

این مقدار با در نظر داشتن طول ساطور 0.5 متری، سرعت حرکت ۲۱ متر بر ثانیه را تامین کرده است. به طور کلی در کار چوب بری با اره موتوری ردبو محصولی را در اختیار داریم که قابلیت های مناسبی در برش های دقیق و ظریف را ندارد و در عین حال چندان سرعت عمل بالایی را در برش زنی های عمیق و سنگین تامین نمی نماید.

اما در انجام انواع برش های متوسط از چوب بری تا انجام عملیات های سبک باغبانی قابلیت ‌های کاملی دارد. در عین حال می تواند کاملا خوش حوصله و حساب شده از پس سنگین ترین عملیات های چوب بری برآید.

بخش های تکمیلی در تحلیل فنی اره بنزینی ردبو

تمام بخش‌ های فنی از موتور بنزینی تا ساطور 0.5 متری اره بنزینی ردبو چیزی در حدود ۵ کیلوگرم وزن دارد. یک اره موتوری با طول تیغه 0.5 متری که تنها ۵ کیلوگرم وزن داشته باشد، قطعاً در جمع سبک وزن های بازار قرار خواهد گرفت.

حالا این وزن سبک را بگذارید در کنار طراحی مناسب با الگوی ارگونومیک که در طرح ساخت اره زنجیری موتوری ردبو مشاهده می شود. در نهایت با یک الگوی ساده، سبک اما کارآمد از اره زنجیری موتوری ردبو مواجه هستیم.

وزن کم، قابلیت حمل و نقل اره بنزینی ردبو را بالا برده است. در عین حال قدرت مانور بالاتری را در حین کار فراهم می‌ کند و می ‌تواند حضور این تجهیز را در انواع عملیات های چوب بری تضمین دهد. با یک اره موتوری سبک که طول ساطور تقریباً بلندی دارد، می ‌توانید در فعالیت های چوب بری و باغبانی و حتی کارهای جاری در کارگاه های چوب بری توانمند باشید.

وزن سبک در کنار طراحی ارگونومیک موجب افزایش دقت در کار برش چوب است، سرعت عمل را افزایش می ‌دهد و در عین حال می تواند باعث ایجاد شرایط کنترل بهتری بر تجهیز باشد. این همه را قطعاً در کار با اره بنزینی ردبو با وزن ۵ کیلوگرمی تجربه خواهید کرد.

موتور بنزینی و تک سیلندر این دستگاه با یک استارت هندلی فعال می ‌شود. بخش راه اندازی در اره موتوری ها غالباً با یک الگوی هندلی است. چرا که حضور سیستم راه انداز های الکتریکی باعث حجیم شدن، سنگین شدن و در نهایت گرانتر شدن اره موتوری خواهند شد.

موتورهای کوچک برای آغاز اولین حرکت های خود که منجر به روشن شدن آنها می شود، قدرت چندان بالایی نمی ‌خواهند. لذا تعریف یک بخش هندلی در راه اندازی ساده و روان موتورهای تک سیلندر اره زنجیری کفایت می‌ کند.

البته در طرح ساخت اره بنزینی ردبو شاهد الگوی طراحی براساس یک هندل روان در کنار کلاجی موثر هستیم. کلاج تعریف شده در این اره موتوری قابلیت عملیاتی کردن آن را افزایش داده است.

در حضور این کلاج می توانید تحت شرایط کنترل بهتری با اره بنزینی ردبو کار کنید. مثلاً در زمان هایی که قصد انجام برش ندارید؛ اما می ‌خواهید اره موتوری همچنان روشن بماند تا آماده به کار باشد، حضور این کلاج تعریف شده در اره موتوری ردبو تأثیرگذار است.

امکانات ویژه فنی برای عملکردی تاثیرگذار

یکی از مهمترین بخش ‌های فنی که در قامت یک آپشن جذاب همراه طراحی اره موتوری ردبو شده است، بخش روغنکاری اتوماتیک زنجیر در آن است. یکی از چالش ‌های همیشگی در کار با اره موتوری های کلاسیک و حتی برخی از محصولات در خط تولید برندهای امروزی، نبود یک سیستم روغن زنی اتوماتیک برای روان تر شدن حرکت زنجیر در داخل عمق چوب می باشد.

عملیات برش زنی چوب همراه با ایجاد اصطکاک بالایی است که باعث می ‌شود تا سطح تیغه ها به شدت داغ شده و یا بشکنند. در این حالت لازم است تا برای هر چند دقیقه انجام عملیات چوب بری دست از کار کشیده تا سطح تیغه ها را روغن زنی کنیم.

قطعاً انجام چنین فرایندی در حین کار دردسرآفرین، خسته کننده و گاها غیرقابل توجیه است. اما در ایده های مدرن برای طراحی اره زنجیری شاهد حضور یک سیستم روغن زنی اتوماتیک هستیم. در حضور این سیستم همراه با گردش زنجیر در حول ساطور یک مخزن روغن کوچک تعبیه شده است.

زنجیر در حین گردش خود حول ساطور اره موتوری از کنارِ نازل این مخزن نیز عبور کرده و به شکل موثر و یکنواخت تحت روغن زنی دائمی قرار می‌ گیرد. به این ترتیب بدون نیاز به خاموش کردن اره موتوری زنجیری جهت روغن زنی تیغه ها در حین انجام عملیات برش چوب، قابلیت روانکاری تیغه ها را فراهم کرده‌ ایم.

در طراحی فنی اره موتوری ردبو شاهد حضور این سیستم تاثیر گذار هستیم. بخش روغن کاری اتوماتیک دستگاه اره بنزینی ردبو قابلیت مناسبی در روانکاری سطح تیغه های زنجیر در حین کار را دارد. البته برای تکمیل این سیستم در بطن اجزای فنی اره بنزینی ردبو از یک مخزن روغن با ظرفیت ۲۶۰ میلی لیتری استفاده شده است.

لذا اگر در مقام اپراتور دستگاه اره بنزینی ردبو هستید، لازم است تا در هر حالتی نسبت به حضور روغن کافی در مخزن مذکور اطمینان داشته باشید. در نظر داشته باشید که این روغن به شکل مصرفی آرام و پیوسته بر سطح تیغه های برنده زنجیر ریخته می شود. لذا همواره در حین کار از مقدار آن کاسته خواهد شد.

از این رو ضرورت دارد تا به عنوان یک اپراتور حرفه ای نسبت به تهیه روغن با کیفیت در کنار انجام عملیات‌ های چوب بری همت کافی را داشته و در عین حال در هر لحظه از انجام عملیات برش چوب نسبت به حضور روغن حساسیت کافی را اعمال نمایید.

در تکمیل بخش‌ های فنی گنجانده شده برای اره بنزینی ردبو لازم است تا به سیستم کاربرات تایوانی این محصول نیز اشاره داشته باشیم. مهمترین بخش کلیدی در کارکرد موتورهای بنزینی، نحوه سوخت رسانی است.

ایده استفاده از موتورهای انژکتوری در بعضی از محصولات بازار دیده می‌ شود. اما در کارکرد موتورهای دو زمانه با حجم کم بهره مندی از روش کاربراتوری ایده مناسب تری است. شرایطی که در تعریف بخش ‌های فنی اره بنزینی ردبو گنجانده شده است.

البته برند دربو در تکمیل این بخش تاثیرگذار دست به کار بوده و از یک کاربراتور تایوانی با سطح قابلیت خوب در تامین سوخت موتور، جنبه های کلیدی و تاثیرگذارتری را برای عملکرد موتوری دستگاه فراهم کرده است.

از این رو در حین کار موتور بنزینی شاهد عملکرد روان، کم صدا با مصرف سوخت مناسبی از دستگاه هستیم. اصولاً ماهیت طراحی موتورهای دو زمانه در مصرف سوخت بالای آنها می باشد. اما با حضور این سیستم کاربراتوری کارآمد، مصرف سوخت در اره بنزینی ردبو در مقدار مناسبی قرار دارد.

قاعده تامین سوخت در اره بنزینی ردبو

نوع تامین سوخت در اره بنزینی ردبو از ایده سوخت های ترکیبی است. در این نوع باید از مقدار اندکی روغن در داخل سوخت بنزینی ریخته شود. در واقع قید به کلمه ترکیبی بودن معرف حضور همین چند قطره روغن در سوخت بنزینی موتور است.

موتورهای دو زمانه طراحی کم حجمی دارند و می ‌توانند در وزن کمی برای تکمیل ساخت بسیاری از تجهیزات موتوری جنبه های قدرتمندی از طراحی ایده آل، سبک، با قدرت مانور بالا را فراهم آورند. موتورهای دو زمانه سرعت و گشتاور بالایی نیز دارند.

آنها در اندک زمانی به حداکثر سرعت گردش خود دست پیدا می‌ کند و قطعا این ویژگی یک برگ برنده در طراحی اره موتوری ردبو می باشد. اما این موتورهای دو زمانه نقطه ضعف هایی هم دارند که مهمترین آنها لزوم بهره ‌مندی از سوخت ترکیبی است.

وزن سبک طراحی شده برای اره بنزینی ردبو بی دلیل هم نیست. مثلاً یکی از ویژگی ‌های این محصول استفاده از موتور دو زمانه است که در آن خبری از حضور سیستم روغن زنی موتور وجود ندارد. این بزرگترین نقص در عملکرد موتورهای دو زمانه است که به طور کلی فاقد سیستم مجزایی در روغن کاری بخش های متحرک داخل موتور هستند.

لذا برای تامین عملکرد روان موتور، متکی بر سوخت ترکیبی شده اند. در این ایده روانکاری قطعات داخلی موتور از طریق خود سوخت بنزینی آن تامین می ‌شود. برای این منظور چند قطره روغن را در سوخت قاطی کرده تا با حضور همین سطح اندک از روغن سطح روانکاری کافی حاصل آید.

ایده بهره مندی از موتورهای دو زمانه ای که با سوخت های ترکیبی کار می کنند، متداول ترین روش اجرای طرح ساخت انواع اره موتوری بنزینی ها است. این ایده را می ‌توانید در تولیدات بهترین اره موتوری های بازار محصول قدرتمندترین برندهای جهانی نیز شاهد باشید.

در طراحی اره بنزینی ردبو نیز حضور موثری از این ایده دیده می‌ شود. به هر صورت در کار با اره بنزینی ردبو با یک نمونه متوسط از بازار مواجه هستیم. لذا نباید چندان انتظار طراحی های پیچیده و یا نوآوری را از آن داشته باشیم. ایده طراحی موتور تک سیلندر دو زمانه سوخت ترکیبی به کار رفته در طراحی اره بنزینی ردبو در یک سطح متوسط با سطح کارآیی مناسب قرار دارد.

البته نکته کلیدی در کار با چنین موتورهایی است. سوخت ترکیبی از حضور چند قطره روغن در بنزین تامین می شود. لذا در مقام مجری عملیات برش زنی باید دقت کافی در تامین درست از سوخت ترکیبی را داشته باشید. البته برای این منظور پیمانه هایی در نظر گرفته شده است تا در امر تامین سوخت مناسب برای اره بنزینی ردبو دچار مشکل نشوید.

آیا اره بنزینی ردبو مناسب فعالیت شما است؟

در یک تحلیل گسترده از بخش ‌های فنی تا ایده های طراحی شده برای اره بنزینی ردبو با محصولی آشنا شده اید که ظاهراً در سطحی متوسط از عملیات ‌های چوب بری قرار می گیرد. محصولی که در میان انبوهی از برندهای مطرح تا کم نام و نشان بازار رنج اقتصادی مناسبی را تامین می نمایید.

 با این حال آیا می ‌توان شرایط فنی بر طراحی اره بنزینی ردبو را برای کارهای خودمان مناسب در نظر بگیریم؟ در یک کلام محصول طراحی شده در برند ردبو تا چه اندازه می ‌تواند از پس فعالیت‌ های چوب ‌بری برآید؟

منطقی است که بخواهید این محصول خوش قیمت بازار را با دیگر رقبای آن قیاس کنید. اما در نهایت این فعالیت و سطح نیاز شما است که الگوهای انتخاب را مشخص می ‌کند.

به طور مثال اگر یک چوب بر حرفه ‌ای هستید و به شکل مداوم قرار است عملیات های سطح بالای برش چوب را انجام دهید ودر این بین بهترین اره موتوری های بازار را می ‌خواهید، قطعا بهره ‌مندی از محصول برند ردبو نمی تواند انتظارات سطح بالای شما در دنیای حرفه ای کار با چوب را تامین نماید.

اره بنزینی ردبو یک محصول میان رده بازار است. لذا برای فعالیت ‌های سطح متوسط و سبک از برش چوب طراحی شده است. پس این محصول میان رده چندان نگاه مساعد حرفه ای ها در دنیای کار با چوب را تأمین نمی ‌کند. اما ویژگی های فنی تا ایده های طراحی شده آن می تواند نگاه مساعد بسیاری از فعالان در عرصه چوب تا باغبانی را تأمین نماید.

مهمترین ویژگی در طراحی اره بنزینی ردبو وزن کم ۵ کیلوگرمی آن در کنار طول تیغه ۵۲ سانتیمتری آن است. با حضور این دو مشخصه در کنار هم، اره بنزینی ردبو قابلیت بالای برش زنی را در وزنی کم برای شما تامین خواهد کرد.

وقتی وزن اره موتوری سبک است، قدرت مانور آن زیاد خواهد شد، حمل و نقل آن آسان است و می ‌توانید عاری از خستگی در میان دستان اپراتورها به فعالیت چوب بری ادامه دهید. در عین حال وقتی طول ساطور بلند است، قدرت برش زنی بالایی ایجاد می ‌شود. طول ساطور 0.5 متری عملاً برای برش هر تنه ضخیم درخت تا الوار کردن چوب ها کفایت می‌ کند.

لذا اگر در انجام فعالیت ‌های سبک چوب بری مانند انجام عملیات ‌های باغبانی و یا کار در یک کارگاه کوچک نجاری قصد حضور یک اره موتوری توانمند و سبک وزن را دارید و در عین حال می ‌خواهید مطمئن باشید که قابلیت برش الوارهای بسیار ضخیم را نیز خواهید داشت، تهیه کردن اره بنزینی ردبو پیشنهاد مناسبی است.

البته این محصول برای تامین فعالیت ‌های سبک با حجم کم از چوب بری طراحی شده است.

در عین حال قطعاً قیمت اره موتوری ردبو در مقدار فروش آن تاثیرگذار است. برای آنها که در تکاپوی تامین یک اره موتوری اقتصادی هستند، خرید اره زنجیری موتوری ردبو تصمیم مناسبی خواهد شد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5