خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

الکتروموتور جمکو Jemco

الکتروموتور جمکو

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    انواع الکتروموتور جمکو در طراحی بدنه‌های مقاوم و قابلیت‌های فنی کاملاً کاربردی طراحی می‌شوند. این الکتروموتورهای صنعتی ظرفیت کافی برای حضور در پیچیده‌ترین فرایندهای صنعتی و ماشینی شده را دارند.

    بررسی فنی الکتروموتور جمکو

    موتورهای الکتریکی نیروی مولد در انواع صنایع هستند. حضور انواع الکتروموتور تک‌فاز و سه‌فاز در طراحی انواع فرایند و یا ماشین‌آلات صنعتی کاملاً برجسته است. قاعدتاً شما هم در تکمیل پروسه‌های ماشینی شده به استفاده از موتورهایی توانمند با طراحی استاندارد در تنوع گسترده نیاز دارید. انواع الکتروموتور جمکو (Jemco) از سری موتورهای خوش‌ ساخت بازار داخلی هستند که در تیپ‌های متنوع توان دهی عرضه شده‌اند.

    جمکو (Jemco) برند تخصصی طراحی موتورهای الکتریکی با کاربرد صنعتی است. انواع الکتروموتور جمکو در طراحی بدنه‌های مقاوم و قابلیت‌های فنی کاملاً کاربردی طراحی می‌شوند. این الکتروموتورها ظرفیت کافی برای حضور در پیچیده‌ترین فرایندهای صنعتی و ماشینی شده را دارند. هر چند لازم است تا از تیپ مناسب با مقدار توان دهی کافی تهیه کرده باشید.

    نیکا کورپ مجری تخصصی عرضه تجهیزات فنی و مهندسی، طیف کاملی از انواع الکتروموتور جمکو را ارائه کرده‌ است. برای اطلاع از لیست قیمت الکتروموتور جمکو می‌توانید از فضای تخصصی گروه نیکا کورپ استفاده کنید.

    انواع الکتروموتور جمکو کدام‌اند؟

    برند جمکو برای عرضه الکتروموتورهای خود دسته‌بندی کاملاً حرفه‌ای دارد. در این دسته‌بندی مدل‌های گوناگون با توان دهی‌های متنوع براساس قابلیت کار در سیستم‌های صنعتی دسته‌بندی شده‌اند. انواع الکتروموتور جمکو در گروه‌های زیر بررسی می‌شوند.

    • الکتروموتور جمکو سری YD مخصوص فشار ضعیف
    • الکتروموتور جمکو سری YU مخصوص فشار ضعیف
    • الکتروموتور جمکو سری YK مخصوص فشار متوسط
    • الکتروموتور جمکو سری YR مخصوص فشار متوسط با طراحی رتور سیم‌پیچی شده
    • الکتروموتور جمکو سری YJS با کاربرد در فشار متوسط

    جمکو برند صاحب سبک ایرانی است که در این سال‌های اخیر دست توانمندی برای طراحی انواع الکتروموتور داشته ‌است. این کمپانی ایرانی محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز جهانی و اروپایی تولید می‌کند. در حال ‌حاضر سری موتورهای الکتریکی جمکو جایگاه برجسته بازار را فراتر از بسیاری محصولات متفرقه چینی دارند.

    گروه جمکو تلاش مناسبی برای طراحی موتورهای استاندارد کرده ‌است. در این‌باره کاملاً مطابق با سری استانداردهای IEC60034-6 فعالیت کرده ‌است. تا جاییکه سیستم خنک کاری انواع الکتروموتور جمکو به روش‌های IC411 و یا IC511 مطابق با دستورالعمل‌های استاندارد جهانی ICE طراحی شده ‌است. در ادامه به بحث فنی مختصری برای آشنایی هر چه بهتر با انواع تیپ‌های این الکتروموتورها می‌پردازیم.

    الکتروموتور جمکو

    الکتروموتور جمکو سری YD

    سری YD از الکتروموتورهای فشار ضعیف طراحی ‌شده برند جمکو است. این موتورها همگی با الگوی طراحی سه فاز ساخته ‌شده‌اند و از نوع آسنکرون القایی با بدنه چدنی هستند. الگوی طراحی این موتورها سطح کاربردی گسترده در انواع صنایع برای طراحی انواع سیستم‌ها و ماشین‌آلات دارد.

    در طراحی موتورهای سری YD از رتور ریخته‌گری شده یکپارچه آلومینیومی با الگوی طراحی قفس سنجابی استفاده شده‌ است. در عین ‌حال از فن خنک کاری خارجی متصل به محور رتور برای تکمیل طراحی موتور YD استفاده شده ‌است. این موتورها در سطح توان‌های ۱۱ الی ۹۰ کیلو وات با سایز فریم‌های ۱۳۲ الی ۲۸۰ میلی‌متری مخصوص کار در سیستم‌های فشار ضعیف طراحی شده‌اند. عمده ‌فروش الکتروموتور جمکو سری YD برای طراحی دستگاه‌های نه ‌چندان بزرگ کارخانه‌ای می‌باشد.

    الکتروموتور جمکو سری YU

    موتورهای سری YU از دیگر مدل‌های مخصوص فشار ضعیف طراحی‌ شده برند جمکو هستند. این موتورها همگی از نوع سه‌فاز با طراحی آسنکرون القایی می‌باشند. در ساخت آنها از پوسته چدنی با رتور قفس سنجابی تمام آلومینیومی در کنار سیم‌پیچ‌های تمام مس استفاده شده ‌است. الگوی طراحی‌ای که کاملاً مناسب و جان‌سخت برای حضور در انواع فعالیت‌ها است. لذا از پرفروش‌ترین موتورهای بازار داخلی می‌باشند.

    برای تکمیل طراحی الکتروموتورهای سری YU جمکو از پروانه‌های پلاستیکی با الگوی فنی خارجی استفاده شده ‌است. این موتورها در نمونه‌های ۷۵ الی ۴۵۰ کیلو واتی با سایز فریم‌های ۳۱۵ الی ۴۰۰ میلی‌متری طراحی می‌شوند. البته برند جمکو در عرضه این سری دست بازتری دارد و می‌تواند نمونه‌های کم‌توان تر بنا به سفارش تخصصی مشتریان عرضه نماید. موتورهای سری YU جمکو با شرایط بازدهی زیاد، گشتاور راه‌اندازی قدرتمند، تولید صدای نسبتاً کم و البته عملکرد پایدار همراه لرزش مختصر طراحی شده‌اند. عمده خرید الکتروموتور جمکو سری YU برای طراحی انواع ماشین‌ابزار، هواکش‌های بزرگ، پمپ‌های قدرتمند و... انجام می‌شود.

    الکتروموتور جمکو سری YK

    سری YK با الگوی طراحی الکتروموتورهای آسنکرون همراه رتور قفس سنجابی طراحی شده‌اند. این الکتروموتورهای غول‌آسا مخصوص تامین توان در فعالیت‌های فشار قوی ساخته شده‌اند. برای طراحی آنها از پوسته ریخته‌گری شده‌ی فولادین استفاده شده‌ است تا مراتب قدرت ‌نمایی کاملی داشته باشند. در عین ‌حال از رنج ولتاژ تغذیه 3 الی ۶.۶ کیلو وات برای کار و تامین توان استفاده می‌کنند.

    در الگوی طراحی الکتروموتور جمکو سری YK از سیستم خنک کاری طبق استاندارد IC611 استفاده شده ‌است و تماماً از کلاس حرارتی تا عایق‌کاری بالایی طبق استاندارد جهانی ICE برخوردار هستند. در طراحی این موتورها از انواع سنسورها مانند سنسورهای دمایی برای پایش شرایط کاری موتور حین بار استفاده‌ شده است. این الکتروموتورها بنا به سفارش مشتری شرایط طراحی تا تامین توان ۱۰ مگاوات را دارند.

    الکتروموتور جمکو سری YR

    سری YR تماماً در دسته الکتروموتورهای رد قدرتمند با کاربرد کاملاً فشار قوی مخصوص فعالیت‌های خاص صنعتی طراحی شده ‌است. الکتروموتورهای جمکو سری YR از نوع آسنکرون با رتور سیم‌پیچی شده هستند. لذا در کنار تامین توان بسیار قدرتمند از شرایط مناسب کنترل دور نیز برخوردار می‌باشند. در عین ‌حال از پوسته تمام فولادین در شرایط تمام ریخته‌گری شده برای طراحی این سری استفاده‌ شده است. این موتورها برای کار کردن به ولتاژ در محدوده ۳ الی ۶.۶ کیلو وات نیاز دارند و می‌توانند رنج توان تا حد ۱۰ مگاوات را پوشش دهند.

    الکتروموتور جمکو از سری محصولات خوش ساخت و میان رده بازار است که برای حضور در انواع فعالیت های کارگاهی تدارک شده است. برای خرید الکتروموتور جمکو می توانید از خدمات فروش آنلاین سایت نیکاکورپ مجری تخصصی عرضه انواع الکتروموتور در سطح کشور استفاده کنید.

        مرتب‌سازی مقالات:

      • پیش‌فرض
      • جدید‌ترین
      • پربازدیدترین
      • بیشترین امتیاز

        جدید‌ترین مقالات:

      مشاهده مقالات بیشتر
      دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
      کاربر میهمان

      تایید و ارسال
      انصراف
      دیدگاه کابران:
        نمایش دیدگاه‌های بیشتر