خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

خرید دستگاه برش میلگرد

تعداد زیادی قیچی برش میلگرد داخل کارگاه کنار یکدیگر

فهرست مطالب

انواع دستگاه میلگردبر (قیچی خم و برش میلگرد)

دستگاه برش و خم زنی میلگرد که به آن ها میلگردبر نیز می گویند از تجهیزات پر استفاده در صنعت ساختمانسازی بوده که از آن ها جهت خم زدن و برش زدن میلگرد در سایزهای مختلف استفاده می گردد. این دستگاه ها به سیستم هیدرولیک مجهز بوده و نیروی آن ها از طریق فشار ایجاد شده در سیستم هیدرولیک تامین می گردد از همین رو به آن ها میلگردبر هیدرولیک نیز گفته می شود. در ادامه مطلب راهنمای خرید میلگردبر که توسط کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ تهیه گردیده است در اختیار شما قرار می گیرد.

تعداد زیادی قیچی برش میلگرد داخل کارگاه کنار یکدیگر

راهنمای خرید میلگردبر (قیچی خم و برش میلگرد):

مهمترین نکات هنگام خرید قیچی میلگردبر هیدرولیک

1-در هنگام انتخاب قیچی میلگردبر هیدرولیک به تکفاز یا سه فاز بودن برق محل اجرای پروژه توجه نمایید. (دستگاه های میلگردبر در انواع تکفاز و سه فاز در بازار موجود بوده که به طور معمول نوع سه فاز قدرت بیشتری دارد و برای برش میلگردهایی با قطر بالاتر به کار گرفته می شوند)

2- در هنگام خرید قیچی برش میلگرد به کیفیت تیغه ها و لبه های برنده توجه نمایید.

3- یکی از نکات مهم در هنگام خرید قیچی میلگردبر توجه به وزن دستگاه جهت انتقال و حمل و نقل ساده آن می باشد. همچنین 2 یا 4 چهار چرخ بودن دستگاه از مواردی است که جهت نقل و انتقال دستگاه حائز اهمیت است.

4- همیشه دستگاه برش و خم میلگرد موردنظر را یک سایز قوی تر از میلگردی که می خواهید برش دهید، انتخاب کنید. (به عنوان مثال اگر قصد شما برش و خم زنی میلگرد 32 می باشد، میلگردبر سایز 34 مناسب و ایده آل کار شماست)

5- میلگردبرها به دلیل قرارگیری تحت فشار و نیروهای بالا در حین کارکرد و در طول زمان، دچار فرسایش می گردند. از این رو خرید تجهیزات دسته دوم به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

6- در زمان خرید دستگاه برش میلگرد، به کیفیت الکتروموتور، یونیت هیدرولیک نصب شده بر روی دستگاه و قدرت پمپ هیدرولیک و بالا بودن فشار آن توجه نمایید.

7- دستگاه ها میلگردبر خریداری شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت انواع میلگرد بر هیدرولیک با کارشناسان نیکاکورپ از طریق شماره 02633510330 تماس بگیرید. 

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر