خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

بالابر ساختمانی 500 کیلویی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی
  • بالابر ساختمانی ۵۰۰ کیلویی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بالابر ساختمانی 500 کیلویی

جهت حمل بار بیشتر از 300 کیلوگرم و یا حمل بار در ساختمان هایی با ارتفاع بیشتر از 20 متر از این دسته از بالابرها استفاده می گردد. بالابرهای ساختمانی 500 کیلویی دارای ظرفیت و قدرت بیشتری نسبت به نوع 350 کیلویی بوده، اسکلت آن ها محکمتر و جوش های آن مستحکم تر می باشد، همچنین گیربکس آن ها قدرتمندتر است. این دسته از بالابرهای ساختمانی با برق 3 فاز قابل کار کردن می باشند. قیمت بالابر ساختمانی 500 نیز از نوع 350 کیلویی بیشتر می باشد.

بالابر ساختمانی 500 کیلویی

نکته: بالابر ساختمانی 500 کیلویی دارای ظرفیت اسمی 500 کیلو و ظرفیت مفید حمل بار آن ها 400 کیلو می باشد، به هیچ وجه بیشتر از 400 کیلوگرم بار نباید با این نوع بالابرها حمل نمود. به  همین دلیل به این دسته از مصالح برها، بالابر ساختمانی 400 کیلویی نیز می گویند.

مشخصات کلی بالابر ساختمانی 500 کیلویی

برند شاسی و پایه بالابر

نیکاکورپ

کشور تولید کننده

ایران

نوع و کاربری بالابر

بالابر ساختمانی- مصالح بر

برند گیربکس

اصفهان

مشخصات فنی بالابر

ظرفیت اسمی بالابر

500 کیلوگرم

ظرفیت مفید بالابر

400 کیلوگرم

نوع برق

سه فاز

میزان سرعت بالابر

15 متر در دقیقه

سایز سیم بکسل

8 میلیمتر

متراژ سیم بکسل

20 متر

کلید بالابر

30 آمپر

ظرفیت باکت

2 فرغون

مشخصات فنی موتور بالابر ساختمانی

نوع موتور

الکترومتور 4.1 کیلووات (5.5 اسب بخار)

جنس پوسته موتور

چدن

میزان دور موتور

1400 دور در دقیقه

میزان ولتاژ موتور

380 ولت، 50 هرتز

نوع سیم پیچ

سیم پیچ مس

مشخصات فنی گیربکس بالابر

نوع گیربکس

VF 110

جنس گیربکس

آلمینیوم

نسبت تبدیل گیربکس

1 به 56

مشخصات فنی بالابر ساختمانی 500 کیلویی:

در این قسمت اجزا و قسمت های مختلف بالابر ساختمانی 500 کیلویی یکی از انواع  بالابر ساختمانی سه فاز پرکاربرد را برای شما شرح داده و مهمترین نکات و ریزکاری ها در ساخت بالابر مصالح بر 500 کیلویی شرکت نیکاکورپ که باعث کیفیت بالاتر این محصول نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار گردیده است را برای شما بیان می نماییم.

الکتروموتور بالابر ساختمانی 500 کیلویی:

دینام این دسته از بالابر ساختمانی با برق سه فاز کار می کند و قدرت الکتروموتور مورد استفاده در این نوع بالابر 4.1 کیلووات (5.5 اسب  بخار) می باشد. پیشنهاد اصلی تیم فنی شرکت نیکاکورپ در مورد الکتروموتور بالابر ساختمانی 500 کیلویی، استفاده از الکتروموتور موتوژن می باشد. الکتروموتورهای موتوژن در حالت سه فاز برای بالابرها ایده آل بوده و با نمونه دینام های خارجی از لحاظ کیفی کاملا برابری می نمایند. توصیه می کنیم در هنگام خرید بالابر ساختمانی 500 کیلویی سه فاز به سمت بالابرهایی با الکترموتور چینی نروید زیرا جوابگوی کار شما نخواهند بود.

بالابر ساختمانی 500 کیلویی سه فاز موتوژن

گیربکس بالابر ساختمانی 500 کیلویی:

گیربکس مورد استفاده در بالابر ساختمانی 500 کیلویی شرکت نیکاکورپ مدل VF110 بوده و برند آن بهکار اصفهان یکی از برندهای معروف و قدیمی در زمینه ساخت و تولید گیربکس با کیفیت بالا می باشد و نسبت تبدیل گیربکس مورد استفاده 1 به 56 می باشد که باعث می شود الکتروموتور با سرعت و راندمان بسیار عالی کار نماید.

قرقره بالابر ساختمانی 500 کیلویی:

وینچ بالابر ساختمانی 500 کیلویی سه فاز مشابه وینچ نمونه بالابر 250 کیلویی تکفاز می باشد اما ضخامت هسته مرکزی وینچ بیشتر در نظر گرفته شده تا بتواند وزن بیشتری را تحمل کند. این دسته از وینچ های بالابر قابلیت ساپورت سیم بکسل تا 40 متر را دارا می باشد. جنس قرقره بالابر مصالح بر 500 کیلویی نیز از فولاد تهیه شده تا در کشش های بالا و وزن های زیاد دچار شکستگی نگردد.

سیم بکسل بالابر ساختمانی 500 کیلویی:

سیم بکسل بالابر ساختمانی 500 کیلویی شرکت نیکاکورپ نمره 8 بوده و از فولاد با مقاومت و استحکام کششی بسیار بالا ساخته شده است. بر روی بالابر ساختمانی 500 کیلویی به صورت پیش فرض 20 متر سیم بکسل قرار دارد و وزن و ارتفاع استاندارد برای این دسته از بالابرها حمل 400 کیلوگرم تا ارتفاع 20 متر می باشد.

نکته: بسیاری از پیمانکاران زمانی از بالابر ساختمانی 500 کیلویی استفاده می کنند که ارتفاع ساختمان آن ها بیشتر از 25 متر می باشد. به این مورد توجه داشته باشید که هرچقدر ارتفاع ساختمان افزایش پیدا کند به همان نسبت وزنی که می تواند توسط بالابر جابجا گردد را باید کاهش داد. به فرض مثال یک بالابر ساختمانی 500 کیلویی در ارتفاع 40 متر، 250 کیلو وزن می تواند حمل نماید.

جعبه بالابر ساختمانی 500 کیلویی:

مونتاژ تجهیزاتی همچون الکتروموتور، گیربکس، وینچ، سیم بکسل و کلید بالابر در قسمتی به نام جعبه بالابر ساختمانی انجام می پذیرد. به دلیل بزرگتر بودن الکتروموتور، گیربکس و وینچ بالابر مصالح 500 کیلویی، ابعاد جعبه بالابر 500 کیلویی از نوع 350 کیلویی بزرگتر است.

پایه های بالابر ساختمانی 500 کیلویی:

به دلیل حمل وزن بالا، پایه های بالابر ساختمانی 500 کیلویی از بالابر ساختمانی معمولی (250 کیلویی) ضخیم تر و دارای گوشت بیشتری می باشند. در طراحی پایه این دسته از بالابرها دقت بسیار زیادی به عمل آمده تا امکان شکستن یا بریدن پایه ها و احتمال به وجود آمدن خطرات و حوادث غیرمترقبه به پایین ترین درصد خود برسد.

 

باکت بالابر ساختمانی 500 کیلویی:

ظرفیت باکت بالابر ساختمانی 500 کیلویی 2 برابر باکت بالابر 350 کیلویی بوده و ابعاد آن بزرگتر است، همچنین ورق استفاده شده در این دسته از باکت های بالابر نسبت به باکت معمولی ضخیم تر بوده تا دارای ضریب اطمینان بالایی باشند و در حین عملیات اپراتور را با مشکلاتی همچون در رفتن کشویی زیر بالابر و خطر سقوط بار مواجه نکنند. ظرفیت باکت بالابر ساختمانی 500 کیلویی در حدود دو فرغون می باشد.

ریل بالابر ساختمانی 500 کیلویی:

ریل بالابر ساختمانی 500 کیلویی شرکت نیکاکورپ به صورت کاملا ته بسته و با ضخامت و ضریب اطمینان بسیار بالایی ساخته شده تا احتمال بوجود آمدن حوادث بالابر ساختمانی و خم شدن یا شکستگی اجزای بالابر در حین عملیات را به پایین ترین درصد ممکن برساند.

کلید بالابر ساختمانی 500 کیلویی:

کلید بالابر ساختمانی 500 کیلویی دارای ظرفیت 30 آمپر بوده و برند آن پارس صنعت یکی از معروفترین شرکت های داخلی در عرصه تولید کلید بالابر ساختمانی در کشور است. بدنه کلید بالابر پارس صنعت از پلاستیک ABS تولید گردیده که این قابلیت ضریب اطمینان کلید را به دلیل عدم رسانا بودن پلاستیک بسیار بالا برده و احتمال اتصالی و خطر برق گرفتگی را به صفر می رساند. پلاتین های کلید بالابر شرکت نیکاکورپ نیز از مرغوب ترین اجناس تهیه گردیده تا به مرور زمان قابلیت خود را از دست ندهند و فرسوده نگردند.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5