خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

بتونیر ۱۲۰ لیتری، بتونیر آزمایشگاهی

بتونیر ۱۲۰ لیتری، بتونیر آزمایشگاهی

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    فهرست مطالب

    بتونیر آزمایشگاهی چیست؟

    بتونیر 120 لیتری یا آزمایشگاهی را می‌توان به عنوان یکی از سایزهای پرکاربرد دستگاه بتونیر جهت ساخت بتن در مقیاس کم و پروژه‌های بتن‌ریزی و آزمایشگاهی دانست. میکسر بتن سایز کوچک ظرفیت ساخت 1 فرغون بتن در هر بار بارگیری را دارا بوده و با برق تکفاز قابل کار کردن می‌باشد. 

    مشخصات فنی بتونیر 120 لیتری
    ظرفیت دستگاه120 لیتر
    ظرفیت مفید 90 لیتر
    نیروی محرکبرقی
    ضخامت ورق دیگ 2 میلیمتر
    مکانیزم حرکت دستگاهدنده کمر
    نحوه بارگیری دستی
    نحوه تخلیهدستی
    نحوه جابجاییدو چرخ
    سرعت چرخش دیگ 15 دور در دقیقه
    جنس شاسیپروفیل صنعتی

    مزیت میکسر بتن 120 لیتری

    گستره‌ی وسیعی از فعالیت

    بتن ساز 120 لیتری بیشترین گستره فعالیت را در میان انواع ملات ساز دارا بوده و بر خلاف سایزهای دیگر میکسر دامنه فعالیت آن‌ها تنها معطوف به تولید بتن نبوده و در تولید مواد خوراکی، تولید رنگ و آزمایشگاه‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند. 

    جابجایی راحت دستگاه

    میکسر بتن آزمایشگاهی دارای دوچرخ صنعتی کوچک بوده و به سادگی و بدون هیچ دردسری جابجا می‌گردند. همچنین به دلیل وزن سبک و قابلیت مونتاژ و دمونتاژ ساده، در هر مکانی قابلیت کار دارند. 

    رنگ کوره کاری شده

    کلیه قسمت‌های همزن آزمایشگاهی با سیستم رنگ‌کاری کوره‌ای رنگ آمیزی و طراحی گردیده‌اند. این مدل روش رنگ‌کاری از استحکام و تثبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نسبت به رنگ‌های معمولی بسیار دیرتر خراب شده و آسیب می‌بینند.

    تخلیه ساده با فرمان

    همزن بتن 120 لیتری به سادگی و بدون هیچ دردسری و توسط یک فرمان نرم تخلیه می‌گردند. تخلیه این مدل از میکسر بدون هیچ فشاری توسط اپراتور انجام می‌پذیرد. 

    قیمت پایین بتونیر 120 لیتری

    میکسرهای 120 لیتری جز ارزان‌ترین و پایین قیمت‌ترین دستگاه‌های همزن بتن محسوب گردیده که امکان خرید آن‌ها توسط عموم امکان‌پذیر است. همین امر سبب گردیده در صنایع مختلف بتوان از آن‌ها استفاده نمود. 

    انتقال به نزدیکترین مکان به بتن‌ریزی

    همزن‌های سایز کوچک را می‌توان به هر مکانی منتقل نمود. در بعضی از پروژه‌های ساختمانسازی نیاز است خود بتن‌ساز به بالای طبقات انتقال پیدا نماید و بتن دقیقا در همان بالای ساختمان ساخته شود. این امر تنها با همزن آزمایشگاهی امکان‌پذیر می‌شود. در این حالت زمانی صرف انتقال بتن به بالای ساختمان نخواهد گردید و صرفه‌جویی بسیار زیادی در زمان و هزینه انجام خواهد پذیرفت. 

    بتونیر 120 لیتری

    امکان کار در مناطق سربسته و سرپوشیده

    میکسر کوچک آزمایشگاهی به دلیل نیروی محرکه برقی و عدم تولید دی اکسید کربن در حین کار، قابلیت کار در مناطق سرپوشیده و فاقد تهویه را دارا بوده و هیچ محدودیتی از لحاظ کاری ندارند. 

    محصور بودن موتور و ایمنی بالا

    موتور ملات ساز آزمایشگاهی دارای یک پوشش محکم از پلاستیک فشرده بوده تا امکان آسیب یا خطر اتصالی کردن آن حین کار به طور کامل از بین رود. 

    کاربردهای بتونیر آزمایشگاهی

    کارآیی و کاربرد اصلی میکسر بتن آزمایشگاهی همان طور که از نامش پیداست، استفاده در آزمایشگاه‌های خاک و بتن می‌باشد. اما استفاده از بتونیر 120 لیتری تنها به هم زدن بتن محدود نگردیده و از آن جهت ترکیب مواد خوراکی دام و طیور به صورت خشک استفاده می‌شود. همچنین در صنعت جهت ترکیب رنگ یا موادی که بازی یا اسیدی نیستند، نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. 

    بتونیر آزمایشگاهی

    تعمیر و نگهداری بتونیر 120 لیتری

    • همیشه پس از بتن‌ریزی و اتمام کار با دستگاه، کلیه قسمت‌ها و داخل دیگ بتونیر آزمایشگاهی را کاملا شستشو دهید تا عاری از هرگونه کثیفی و بتن گردد. 
    • هر 6 ماه یکبار موتور دستگاه بتونیر آزمایشگاهی مورد بازبینی و سرویس قرار گیرد تا هنگام کار با دستگاه با مشکل مواجه نشوید. 
    • همیشه قبل از کار با دستگاه، دنده‌های درگیر میکسر را گریسکاری کنید. تا طول عمر مفید دستگاه افزایش پیدا نماید. 
    • همیشه قبل از روشن نمودن دستگاه، همزن بتن 120 را آچارکشی نموده و تمامی پیچ و مهره‌ها و اتصالات آن را محکم نمایید. 
    • همواره پیش از استفاده دستگاه همزن 120 لیتری دستگاه را مورد بازرسی قرار داده و مطمئن شوید که هیچ‌گونه ابزار یا وسیله‌ای داخل دیگ جا نمانده است. 
    بتونیر ۱۲۰ لیتری، بتونیر آزمایشگاهی

    نکات ایمنی کار با میکسر 120 لیتری

    نریختن آب روی قسمت برقی 

    در هنگام کار با میکسر 120 لیتری دقت کنید که به هیچ وجه آب و بتن، روی قسمت موتور و سیم برق دستگاه نریزد.

    استفاده از تجهیزات ایمنی

    در زمان استفاده از بتونیر سایز کوچک 120 لیتری حتما از تجهیزات ایمنی همچون لباس، کلاه، دستکش، محافظ گوش، عینک و کفش ایمنی استفاده کنید. 

     

    جدا کردن برق هنگام شستشو

    در هنگام شستشوی دستگاه، حتما برق دستگاه را جدا نموده تا امکان اتصالی کردن و خطرات احتمالی از بین برود. 

    پر کردن 70 درصد دیگ بتونیر آزمایشگاهی

    به این نکته توجه داشته باشید که در هر بارگیری مواد جهت ساخت بتن،  نهایت 70 درصد ظرفیت دیگ را پر کنید، تا به موتور و شاسی دستگاه فشار غیراستانداردی وارد نشود. 

    عدم پوشیدن لباس‌های گشاد

    در زمان استفاده از بتونیر 120 لیتری از پوشیدن لباس‌های گشاد و بلند خودداری کنید تا امکان گیر کردن لباس به دستگاه از بین برود.

    عدم بارگیری دستگاه در حالت خاموش

    به هیچ وجه دستگاه را در حالت خاموش بارگیری نکنید. ابتدا دستگاه را روشن نموده و سپس اقدام به ریختن مصالح و آب، داخل دیگ دستگاه نمایید. راه اندازی بتونیر 120 لیتری با یک موتور برق کوچک 3 کیلووات بنزینی میسر می‌گردد.

    قیمت بتونیر آزمایشگاهی

    قیمت دستگاه بتونیر 120 لیتری بسته به برند دستگاه و کیفیت شاسی و موتور آن تعیین می‌گردد. از  بهترین برندهای دستگاه همزن آزمایشگاهی می‌توان به برند ویلسون و هیساکی اشاره نمود که دارای کیفیت و قیمت مناسبی از لحاظ طراحی و تولید می‌باشند. 

        مرتب‌سازی مقالات:

      • پیش‌فرض
      • جدید‌ترین
      • پربازدیدترین
      • بیشترین امتیاز

        جدید‌ترین مقالات:

      مشاهده مقالات بیشتر
      دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
      کاربر میهمان

      تایید و ارسال
      انصراف
      دیدگاه کابران:
        نمایش دیدگاه‌های بیشتر