خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

برگ جمع کن بنزینی آینهل (Einhell)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

با توسعه شهرنشینی نیاز بیشتری به گسترش فضاهای سبز شهری، پارک ها و بوستان ها پیدا شد. همان طور که می دانید حفظ و نگهداری از این فضاها و مکان‌ها برای سازمان ها و شهرداری ها و همچنین مالکان باغ یا ویلاها هزینه‌های زیادی را در بر دارد.

به طور مثال جمع آوری برگ های پاییزی خود یک معضل در فصل پاییز به محسوب می شود که برای انجام این کار نیاز به کارگران زیادی است. پیش از این که به معرفی محصول برگ جمع کن بنزینی اینهل بپردازیم؛ می خواهیم بدانیم که برگ جمع کن چیست؟

در وهله اول دستگاه برگ جمع کن برای صرفه جویی در وقت و هزینه تولید شده و جایگزین کارگران شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی محصول برگ جمع کن بنزینی اینهل پرداخته و مشخصات فنی و ویژگی های آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

 

معرفی محصول برگ جمع کن بنزینی اینهل

همانطور که در قسمت قبل گفتیم استفاده از محصول برگ جمع کنبرای صرفه جویی در وقت و هزینه صورت می‌گیرد که این مهم ترین مزیت آن به حساب می آید. این دستگاه یکی از ابزارهای پرکاربرد باغبانی و کشاورزی می باشد که برای جمع آوری برگ های خزان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در دو حالت مکنده و دمنده کاربرد دارد.

توجه داشته باشید که با تنظیم حالت دمنده می توانید هوای فشرده از دهانه خروجی را با سرعت خارج کنید. این حالت برای جمع‌آوری و کپه کردن برگ های خزان بسیار استفاده می شود. در حالت مکنده نیز برگ ها از طریق دهانه مکش دستگاه برگ جمع کن، کار جاروبرقی را انجام می‌دهند.

یعنی برگ‌ها مکش شده و در دهانه خروجی با نصب یک کیسه، جمع آوری می شوند. این محصول انرژی خود را توسط سوزاندن بنزین و با استفاده از این سوخت تامین می کند. همچنین این محصول سوئیچ های انتخاب گری برای قرار گرفتن در حالت دمنده و مکنده دارد که این خود مزیتی برای این دستگاه محسوب می شود.

بهتر است بدانید که جریان هوای تولید شده به وسیله دستگاه برگ جمع کن اینهل در هر ساعت حدود ۶۵۰ متر مکعب بوده است. همچنین توان موتور این دستگاه معادل ۰.۹ کیلو وات می باشد.

مشخصات فنی محصول برگ جمع کن بنزینی اینهل

 

محصول پر کاربرد برگ جمع کن بنزینی اینهل مانند سایر محصولات موجود در بازار مشخصات فنی و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. در این قسمت قصد داریم به بررسی و معرفی هر یک از مشخصات فنی این محصول بپردازیم.

  1.       قدرت دستگاه برگ جمع کن اینهل: قدرت این محصول پر کاربرد زیاد بوده و معادل ۰.۶۵ کیلو وات می باشد.
  2.       وزن: وزن این محصول زیاد نیست و در حدود ۷ کیلوگرم می باشد. علت این امر این است که استفاده از این دستگاه برای کاربران راحت باشد و کار کردن با آن طی مدت زمان طولانی فرد کاربر را خسته نکند. این وزن کم خود یکی از مزیت های محصول برگ جمع کن بنزینی اینهل محسوب می شود.
  3.       کشور سازنده: این محصول ممتاز تحت لیسانس کشور آلمان می باشد. البته کشور سازنده آن چین بوده و شرکت اصلی دستگاه برگ جمع کن اینهل در این کشور قرار دارد.
  4.        حجم مخزن: حجم مخزن این دستگاه مناسب بوده و ۰.۸ لیتر می باشد.
  5.        سرعت دستگاه: در حالت آزاد سرعت دستگاه برگ جمع کن اینهل ۸۰۰۰ دور در دقیقه می باشد که این سرعت بالا و مطلوبی به حساب می آید.
  6.        گارانتی: این محصول دارای گارانتی می باشد که مدت زمان آن ۱۲ ماه تعیین شده است.
  7.        جریان هوا: جریان هوای این دستگاه ۶۵۰ متر مکعب بر ساعت می باشد.

 

مزایای محصول برگ جمع کن بنزینی اینهل

محصولات برگ جمع کن بنزینی اینهل مانند هر محصول دیگری مزایا و کاربردی دارد که آن را از سایر محصولات مجزا می‌کند. در این قسمت قصد داریم این مزایا را معرفی کرده و به بررسی آن ها بپردازیم:

1.یکی از برترین مزیت های این محصول که موجب فروش بالا و استقبال بیشتر کاربران از آن شده است؛ دو کاره بودن دستگاه برگ جمع کن اینهل می باشد. به بیان ساده تر از دستگاه برگ جمع کن بنزینی اینهل می توان به دو صورت استفاده کرد.

یکی به صورت مکنده و دیگری به صورت دمنده. فرد کاربر می تواند با توجه به نیاز خود از هریک از این دو صورت گفته شده استفاده کند. از حالت دمنده این دستگاه برای دمیدن هوا با فشار بالا استفاده می شود.

توجه داشته باشید که عملکرد فنی دمنده بر مبنای چرخش پره های پروانه دمنده می باشد. از دمنده های ثابت نیز می توان برای تهویه هوا استفاده کرد. همچنین با تنظیم این دستگاه به حالت مکنده این محصول مشابه جارو برقی کار میکند و برگ ها در این حالت از طریق دهانه مکش کشیده شده و در دهانه خروجی با نصب یک کیسه به راحتی جمع آوری می شوند.

2. این محصول ممتاز برای جمع کردن زباله ها و برگ ها در اماکن مختلفی مانند باغ ها و زمین های کشاورزی به کار می آید. محصول برگ جمع کن بنزینی اینهل برای این مقصود به یک کیسه مجهز می باشد که با استفاده از آن جمع آوری زباله ها و برگ ها به سادگی و با بیشترین سرعت در تمامی اماکن صورت می گیرد.

3.این دستگاه برگ جمع کن مجهز به میل لنگ می باشد. این قطعه پرکاربرد در دو طرف محصول برگ جمع کن اینهل نصب شده است.

۴. دستگاه برگ جمع کن موتوری اینهل مجهز به یک موتور پر قدرت می باشد که بنزینی است و با استفاده از سوخت بنزین کار می کند.

 ۵. این محصول برای بسیاری از مصارف در اماکن مختلف به کار گرفته می شود که برای نمونه می توان به استفاده از آن جهت کارهای باغبانی اشاره کرد.

 ۶. طراحی این دستگاه بسیار مناسب بوده و به اصطلاح ارگونومیک می باشد. این طراحی منحصر به فرد، کار کردن با این دستگاه را راحت‌تر کرده و موجب خسته نشدن فرد کاربر در طول انجام کار می شود.

 ۷. این محصول بسیار سبک بوده و به همین علت خوش دست می باشد و به راحتی توسط فرد کاربر جا به جا شده و برای حمل و نقل آن به زور و قدرت زیادی احتیاج نیست.

فروش محصول برگ جمع کن موتوری اینهل

فروش دستگاه برگ جمع کن بنزینی اینهل امروزه در بسیاری از مراکز فروش در سراسر کشور صورت می گیرد. همان طور که پیش از این گفته شد، وجود این محصول در زمین های کشاورزی یا باغ ها برای یک کشاورز بسیار لازم می باشد.

قیمت برگ جمع کن اینهل نسبت به سایر محصولات در این زمینه مناسب تر بوده و بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. قیمت این محصول به انواع و مدل های گوناگون آن بستگی دارد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5