خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

برگ جمع کن نک (Nek)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
برگ جمع کن نک
  • برگ جمع کن نک
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

همان طور که می دانید هر ساله با فرا رسیدن فصل پاییز در خیابان ها، مزارع و زمین های کشاورزی شاهد ریزش تعداد زیادی از برگ‌ها هستیم. برگ های پاییزی خود به خود محو نمی‌شوند پس برای جمع کردن آن ها مجبوریم از روش هایی استفاده کنیم.

پاییز یکی از فصل‌های زیبای سال است؛ بسیاری از گیاهان چند ساله، درختچه‌ها و درختان رنگ و ظاهری خیره‌کننده به خود می‌گیرند. اما وقتی برگ‌ها ریختند، باید آن‌ها را از روی چمن‌های باغ برای تنفس بهتر گیاهان و از مسیرهای عبور و مرور جهت جلوگیری از لیز خوردن افراد، پاکسازی و جمع آوری کرد.

حتماً از برگ‌هایی که جمع می‌کنید استفاده کنید. می‌توانید برخی از آن‌ها را کمپوست کنید که به بهبود خصوصیات خاک کمک می‌کنند. اما قبل از انجام هر کاری، نخست باید نحوه جمع آوری برگ درختان در پاییز را یاد بگیرید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگاه برگ جمع کن و کاربردهای استفاده از آن بپردازیم. در ابتدا و قبل از رسیدن به این مباحث می خواهیم بدانیم چرا باید برگ ها را جمع کنیم و مزیت این کار چیست. با جمع کردن برگ ها، زیبایی چمن و فضای سبز حفظ می شود و دیگر منظره نامنظم برگ های خاک گرفته و له شده مشاهده نمی شود.

همان طور که می دانید برگ ها اغلب روی زمین و روی چمن ها قرار می گیرند و برای آن ها ایجاد مزاحمت می کنند. جمع نکردن برگ ها موجب خفگی چمن می شود و موجب می شود تا نور خورشید به چمن ها نرسد. همچنین ممکن است چمن ها دچار بیماری های قارچی فراگیر شوند. پس جمع کردن برگ ها موجب می شود که چمن ها تنفس لازم را داشته باشند و نور خورشید را به حد کافی دریافت کنند.

مزایای جمع کردن برگ‌ها

بسیاری از مردم تصمیم می‌گیرند تا برگ‌ها را جمع آوری کنند، این کار البته مزایایی دارد از جمله:

1-      جمع کردن برگ‌های سبب حفظ شدن زیبایی چمن و فضای سبز می‌شود و دیگر منظره زشت برگ‌های خاک گرفته و له شده را نمی‌بینیم.

2-     اگر برگ‌های زیادی روی چمن بریزند سبب خفگی چمن می‌شوند، نور خورشید به چمن ‌ها نمی‌رسد و بیماری‌های قارچی فراگیر می‌شود. جمع کردن برگ‌ها سبب می‌شود که چمن تنفس لازم را داشته باشد و نور کافی دریافت کند.

3-    جمع کردن در شرایطی که با درختان کاج مواجه هستیم که دسته‌های سوزنی برگ را روی چمن می‌ریزند عالی است. برگ‌های سوزنی کاج به سختی می‌پوسند و تبدیل به مالچ نمی‌شوند.

4-    بسیاری از کیسه‌های جمع‌آوری برگ توسط میکروب‌ها تجزیه می‌شوند ، بنابراین می‌توان آنها را همراه برگ‌ها پوساند.

5-    سرگرمی، از برگ‌های جمع‌آوری شده در تزیینات و طراحی منظره می‌توان استفاده کرد.

مزایای جمع کردن برگ‌ها

روش‌های مفید برای استفاده از برگ‌های پاییزی

به جای اینکه فقط برگ‌های ریخته شده را دور بریزید، سعی کنید از آن‌ها برای بهبود وضعیت باغ خود استفاده کنید. برای این کار می‌توانید موارد زیر را دنبال کنید:

کود برگ درست کنید

بهترین کاری که می‌توانید با برگ‌های پاییزی انجام دهید این است که آن‌ها را کمپوست کرده و یک ماده اصلاح کننده غنی برای خاک تبدیل کنید. سپس می‌توانید از آن به عنوان مالچ روی سطح خاک استفاده کنید. کود برگ به حفظ رطوبت و سرکوب علف‌های هرز کمک می‌کند و رشد گیاهان را بهبود می‌بخشد.

کود برگ را باید به روش زیر درست کرد:

•    برگ‌ها را به استفاده از روش‌های بالا جمع آوری کرده و خُرد کنید.

•    اگر برگ‌ها از قبل مرطوب نبودند، بر روی آن‌ها آب بپاشید.

•    برگ‌ها را داخل کیسه‌های پلاستیکی سیاه قرار دهید و وقتی پُر شدند درب کیسه‌ها را سفت ببندید.

•    چند سوراخ در کیسه‌ها ایجاد کنید.

•    کیسه‌ها را در گوشه‌ای از باغ قرار دهید.

•    بعد از گذشتن 12 ماه حالا می‌توانید از کود برگ خود استفاده کنید.

 روش‌های مفید برای استفاده از برگ‌های پاییزی

چگونه بر‌گ‌های پاییزی حیاط را جمع آوری کنیم؟

جمع آوری برگ درختان در پاییز می‌تواند به دو روش ساده انجام شود، یکی به صورت دستی (با دست یا شِن‌کش یا چنگک دستی باغی) و دیگری استفاده از دستگاه است. 

استفاده از وسیله‌ای به نام چنگک جمع کننده دستی نیز می‌تواند یک انتخاب مناسب و ارزان قیمت باشد. این وسیله دارای دو چنگک دستی است که کاربر با گرفتن هر کدام از چنگک‌ها اقدام به گرفتن و حمل کردن برگ‌ها به داخل کیسه می‌کند. این وسیله برای برای جمع آوری برگ درختان در پاییز انتخابی عالی است.

اما مشکل اساسی این وسیله، صرف نیروی بدنی زیاد است. یک چنگک پلاستیکی برای جمع آوری برگ‌ها می‌تواند ارزان‌ترین ابزار باغبانی باشد. استفاده از چنگک فلزی به دلیل ساختار خشن می‌تواند به گیاهان و چمنزار آسیب برساند. چنگک دستی برای باغ‌هایی که حجم برگ‌های ریخته شده کم یا متوسط است، گزینه مناسب‌تری است.

کم کم با توسعه شهر نشینی نیاز به گسترش فضاهای سبز شهری ،بوستان ها و پارک ها نیز افزایش پیدا کرده است .حفظ ونگهدار از این فضاها و مکان ها دارای هزینه قابل توجهی برای سازمان ها ،شهرداری ها و مالکان ویلاها و باغ ها می باشد .

همانگونه که همه ما شاهد هستیم ،جمع آوری برگ های خزان پاییزی یک معضل روزانه در فصل پاییز است که کارگران با آن مشغول شده و از انجام سایر امور روزمره باز می مانند .

به کار بردن دستگاه های برگ جمع کن در راستای صرفه جویی در وقت و هزینه ،می تواند گزینه جایگزین بسیار مناسبی برای جمع آوری برگ های خزان شده باشد. برای همین از دمنده مکنده های موتوری با عناوین برگ جمع کن و خزان روب یاد می شود. از دستگاه دمنده مکنده علاوه بر جمع کردن برگ ها برای تمیز کردن خار و خاشاک و دپو کردن زباله ها نیز استفاده می شود.

این دستگاه مرحله جمع آوری برگ درختان در پاییز را یک قدم جلوتر می‌برد و برگ‌ها را از چمن مکیده و با اعمال فشار برگ‌ها را برای جمع آوری داخل کیسه قرار می‌دهد. با این کار، کاربر دیگر نیاز ندارد از دست برای قرار دادن برگ‌ها در کیسه استفاده کند.

ابزار باغبانی برای کسانی که کار حرفه ای انجام نمی دهند بسیار کارآمد است . این ابزار به غیر از این که باعث سهولت در کار می شود به نوعی باعث تفریح و فراغت خاطر در هر مکانی که از این ابزار استفاده می کنیم می شود . دستگاه های برگ جمع کن در این راستا کمک بسیاری انجام می دهدو باعث سهولت در کار و سرعت در تمیز کاری باغچه و باغ ما می شود.

برای افرادی که باغ بزرگی دارند و به زمان و سرعت کار اهمیت می‌دهند، دستگاه دمنده برگ مناسب است. دمنده‌های بنزینی و برقی در انواع برندها و مدل‌ها در بازار موجود هستند. این تجهیزات قوی با دمیدن فشار هوا به داخل توده برگ‌ها، آنها را در گوشه‌ای جمع کرده و به کاربر اجازه می‌دهند تا برگ‌های دپو شده را با دست داخل کیسه قرار دهد. 

دمنده‌های برقی سبک‌تر و ساکت‌تر از نوع مدل‌های بنزینی هستند که برای منازل انتخاب بهتری هستند. از دستگاه های برگ جمع کن به منظور جمع آوری برگ درختان از سطوح مختلف استفاده می شود . امروزه استفاده از دستگاه های برگ جمع کن موجب شده است که عملیات جمع آوری برگ در شهر های بزرگ به سرعت و با حداقل هزینه انجام شود.

دمنده مکنده موتوری در توان های مختلف از 1 اسب تا 5/6 اسب بخار قابل ارائه می باشد. دستگاه برگ جمع کن، ابزاری است که هوا را با فشار بالا از نازل ها بیرون می دمد تا برگ های ریخته شده روی زمین، چمن، زباله ها و غیره را روی هم جمع کند. برخی از این برگ جمع کن ها دارای قدرت مکش نیز می باشند که برگ ها را به داخل کیسه ای که به آن وصل است می ریزد.

چگونه بر‌گ‌های پاییزی حیاط را جمع آوری کنیم؟

معرفی شرکت نک

شرکت نیپون الکتریک (که رسماً از سال 1983 با عنوان شرکت NEC شناخته می‌شود) در سال 1899 با سرمایه‌گذاری شرکت آمریکایی وسترن الکتریک تأسیس شد. شریک ژاپنی این شرکت جدید در آن زمان یک کارشناس ژاپنی متخصص در سیستم‌های تلگراف به نام ایوادار کانیهیکو بود که 10 سال در ایالات متحده زیر نظر مخترع آمریکایی، توماس آلوا ادیسون سابقه فعالیت داشت.

اِن‌ای‌سی اولین شرکت مشترک ژاپنی با یک شرکت خارجی محسوب می‌شد و راه را برای صادرات تجهیزات تلفنی وسترن الکتریک به دولت ژاپن باز کرد. با جلب تدریجی اعتماد وسترن الکتریک به سیستم مدیریتی و نظارتی مالکیت معنوی ژاپن، این شرکت دامنه پشتیبانی فنی خود را گسترش داد.

تاریخچه برند ان ای سی NEC

ان ای سی NEC یک واردکننده ایرانی است که در زمینه ابزار آلات صنعتی فعالیت دارد. این شرکت از سال  1390 شروع به کار کرده است و با وجود سابقه اندک در این زمینه توانسته است در مدت زمان کم ابزار های صنعتی با کیفیت و با قیمت مناسب به بازار عرضه نماید.

شرکت نماد اقتصاد چکاد یکی از بزرگترین شرکت های تجاری در زمینه ابزار آلات صنعتی از جمله ابزار آلات برقی و ماشین آلات سبک مانند کمپرسور هوا، ترانس جوش و غیره در ایران میباشد که در سال 1389 تاسیس و در مرکز اصلی بازار ایران اقدام به فعالیت نموده است.

شرکت NEC در تلاش است با استقرار مدیریتی یکپارچه و ایجاد سیستم کنترل کیفیت مناسب و با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا محصولات خود را در سطح بالایی از طراحی ، کیفیت و کارایی تولید و با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان این مرز و بوم قرار دهد.

این شرکت در زمینه تولید ابزار های برقی و شارژی، باغبانی، دستگاه های جوش، بتن کن،سنگبری و آهنگری، چکش های تخریب و همچنین ابزار بادی و کمپرسور ها فعالیت می کند.به دلیل دارا بودن خدمات پس از فروش گسترده، توانسته است خدمات مناسب و درخوری به مشتریان خود ارائه نماید.

لازم به ذکر است که خدمات پس از فروش و تعمیرگاهی این شرکت نزدیک به 50 مرکز در سراسر ایران می باشد.

محصولات تولید شده توسط این شرکت از تنوع مطلوبی برخوردارند.

  

مشخصات فنی دستگاه دمنده مکنده برگ جمع کن نک:

دستگاه جمع آوری برگ نک یکی از ابزار های باغبانی می باشد که جهت جمع آوری برگ های خزان مورد استفاده قرار می گیرد .این دستگاه در دو حالت دمنده و مکنده دارای کاربرد می باشد شما می توانید با تنظیم حالت دمنده هوای فشرده از دهانه خروجی با سرعت خارج می شود که می تواند برای جمع آوری و کپه کردن برگ های خزان شده مورد استفاده قرار بگیرد همین طور با تنظیم حالت مکنده برگ ها از طریق دهانه مکش مانند کار جارو برقی ،مکش شده و در دهانه خروجی با نصب یک کیسه جمع آوری می گردند.

مکانیزم کار این دستگاه به این شکل می باشد که دوران پره های واحد خلاء در دور بالا ایجاد خلاء در سمت مکش شده ودر قسمت دمش نیز تولید فشار بالا می کند.

در صورتی که از هوای فشرده استفاده گردد دستگاه دمنده ودر صورتی هم که از مکش و خلاء استفاده گردد به دستگاه مکنده گفته می شود .باید اشاره کنیم که از اندازه های کوچک تر بلوئر جهت تمیز کردن گرد وغبار بردهای کامپیوتر و نظایر آن به عنوان غبارگیر استفاده می گردد.

دستگاه های برگ جمع کن نک در دو حالت برقی و موتری تولید وبه بازار ارائه می شوند .انواع برقی آن که بی سر و صدا می باشند برای مصارف خانگی (حیاط و باغچه خانه ها ) و نواحی مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند و از انواع موتوری دو زمانه بنزینی با ترکیب روغن و بنزین ۱ به ۲۵ ،که اغلب در ابعاد بزرگتر و توان های بالاتر می باشند جهت کار در فضاهای سبز و پارک ها و باغات بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع از دمنده ها برای دمیدن هوا با فشار بالا استفاده می شود. عملکرد فنی دمنده بر مبنای چرخش پره های پروانه دمنده می باشد. از دمنده های ثابت برای تهویه هوا استفاده می شود. همچنین با تنظیم به حالت مکنده برگ ها از طریق دهانه مکش مشابه عملکرد جارو برقی، مکش شده و در دهانه خروجی با نصب کیسه جمع آوری می شود.

استفاده از دستگاه های برگ جمع کن در راستای صرفه جویی در وقت و هزینه، گزینه های جایگزین مناسبی برای جمع آوری برگ های خزان شده می باشند. با توجه به هزینه های زیاد کارگری برای جمع کردن برگ های ریخته شده در هر روز می توان روزانه با استفاده از یک دستگاه دمنده موتوری قابل حمل به راحتی برگ های ریخته شده را در یک نقطه جمع آوری نمود. قیمت دمنده مکنده موتوری نسبت به کارایی آن بسیار مناسب است.

مشخصات فنی دستگاه دمنده مکنده برگ جمع کن نک

نکات مهم در رابطه با دستگاه های دمنده مکنده نک

1.    در مدل های برقی احتمال برق گرفتگی در محیط های خیس وجود دارد.

2.    دست خود یا هر وسیله دیگر را جلوی لوله دمنده یا در قسمت فنِ مکش قرار ندهید. این کار منجر به ایجاد فشار به موتور و کاهش کار آیی دستگاه شده و در دراز مدت استهلاک موتور را در پی دارد.

3.    پس از استفاده، برگ جمع کن را در محیط سربسته قرار دهید.

هنگام خرید دستگاه دمنده و مکنده به این نکات توجه کنید:

قبل از هر چیزی باید بدانیم از این دستگاه به چه منظوری می خواهیم استفاده کنیم. اگر قصد استفاده از دستگاه را در صنعت دارید، باید از بلوئر استفاده کنید. اما اگر قصد دارید از دستگاه در منزل یا باغ و برای تمیز کردن کیس کامپیوتر یا نظافت گرد و غبار ناشی از برش مثلاً چوب بری یا سنگ فرز استفاده کنید، باید انواع دمنده مکنده دستی و دوشی-بنزینی و یا برقی را به کار ببرید.

همچنین اگر می خواهید از دستگاه، به عنوان دمنده استفاده کنید، به حجم هوای خروجی توجه کنید. با افزایش توان، حجم هوای خروجی نیز افزایش می یابد. ولی اگر می خواهید به عنوان برگ جمع کن استفاده کنید، به ظرفیت کیسه دقت کنید. برخی مدل ها دارای یک یا دو کیسه اضافی هستند.

توان دستگاه: هرچه قدرت دستگاه بالا باشد، قیمت دستگاه بالاتر است. مدل های بنزینی نسبت به مدل های برقی توان بالایی دارند.

بهترین مدل از دستگاه‌های دمنده و مکنده آن‌هایی هستند نه تنها برگ‌ها را جمع می‌کنند، بلکه همزمان آن‌ها را خُرد و ریز هم می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا تعداد دفعات لازم برای پُرکردن کیسه‌ها به حداقل برسند، زیرا برگ‌های ریز شده هم در داخل دستگاه و هم کیسه فضای کمی را اشغال می‌کنند.

همچنین برگ‌ها را برای تولید کمپوست به اندازه‌های ایده آل خُرد می‌کند.

کلام آخر

اگر در خانه یا اطراف خانه خود درخت دارید، در تمام پاییز به احتمال زیاد مشغول برداشتن برگ هستید. برگ‌های افتاده همه جا را می‌گیرند و جمع آوری آنها به هیچ عنوان کار سختی نیست. به همین دلیل است برای جمع آوری برگ درختان در پاییز تجهیزات و راهکارهای مختلفی در بازار موجود هستند.

شرکت نک انواع دستگاه دمنده مکنده کشاورزی را در سطح عمده و خرد به مشتریان ارائه می نماید. لذا با خرید دستگاه برگ جمع کن نک می توان به سهولت برگ های خزان شده را جمع آوری نمود.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5