خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

بیشترین فروش بتونیر در چه سایزهایی انجام می گیرد؟

بتونیر زنجیری گیربکسی

فهرست مطالب

فروش بتونیر در اندازه های مختلف

امروزه با توجه به استفاده و بهره زیادی که از بتونیر یا میکسر بتن در صنعت ساخت و ساز ساختمانی می شود؛ از این ابزار مهم و کارآمد در سایز های مختلفی استفاده می شود تا بتوان با کمک این وسیله بسیار کارساز در حیطه ساخت و ساز ساختمانی تمامی عملیات و پروژه های مختلف ساختمانی را به انجام رساند.

به همین منظور است که شما می توانید به هنگام خرید از مراکز فروش ابزارآلات ساختمانی و یا شرکت های تولیدی بتونیر این دستگاه را در قالب سایز های 120، 250، 500، 750 و 1000 لیتری خریداری کنید.

همان طور که مشاهده می کنید؛ در این بین سایز 120 لیتری جزء کوچک ترین سایز و سایز 750 و 1000 لیتری جزء بزرگ ترین میکسر های بتن یا همان ملات سازها در بازار شناخته شده اند که شما می توانید بنا به نیاز و بودجه خود برای خرید بتونیر یکی از این سایز های مختلف را برای خود خریداری نمایید و از وجود این ابزار کارآمد در پروژه های مختلف ساختمان سازی به خوبی بهره مند شوید.

حال سوال اینجاست: بیشترین فروش بتونیر در چه سایز هایی انجام می پذیرد؟ به واقع بیشترین فروش این دستگاه ها مربوط به کدام یک از این سایز های نامبرده شده می باشد و چه دلیلی باعث محبوبیت و فروش بیشتر سایز مربوطه نسبت به سایز های دیگر شده است؟

بتونیر زنجیری گیربکسی

بیشترین فروش بتونیر در چه سایز هایی انجام می پذیرد؟

در بین سایز های مختلفی که از بتونیر ها امروزه تولید می شود؛ سایز 250 لیتری آن ها بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. چرا که سایز بتونیر ۱۲۰ لیتری مربوط به پروژه های بسیار سبک می باشد و امکان بهره مندی از این دستگاه در پروژه های سنگین تر وجود ندارد. این در حالی است که پروژه های سنگین تر که نیاز به بتونیر با سایز های بزرگ تر هم دارند؛ همیشگی نیستند و خیلی کم پیش می آید که از بتونیر های با سایز 750 و 1000 لیتری استفاده شود.

هر چند که در صورت وجود پروژه های سنگین، بهترین دستگاه به کار گرفته شده در آن همین سایز های نامبرده شده می باشد؛ ولی به نسبت غالب پروژه های مختلف کمتر می توان از آن ها استفاده کرد. از طرف دیگر حجم سنگین این نوع از بتونیر ها و حمل و نقل همراه با دردسر آن ها در کنار قیمت بالای عرضه شده در آن ها و نیز سایر مشکلات دیگر همگی در کنار یکدیگر سبب شده اند که کمتر بتونیر های با سایز های بالا مورد توجه قرار گیرند.

به همین دلیل است که بتونیر 250 لیتری را می توان جزء محبوب ترین و پر فروش ترین میکسر های بتن های موجود در بازار به شمار آورد که هیچ یک از مشکلات بالا را ندارد و شما به راحتی می توانید در اغلب پروژه های سبک و متوسط و حتی نیمه سنگین از این بتونیر یا میکسر بتن به خوبی استفاده کرده و از مزیت ها و ویژگی های منحصر به فرد بتونیر 250 لیتری بهره لازم را ببرید.

بتونیر 250 لیتری دنده زیر یا زنجیری

دلایل محبوبیت بتونیر 250 لیتری

همان طور که اشاره شد؛ بتونیر 250 لیتری نسبت به سایر دستگاه های دیگر رواج بیشتری داشته و بیشتر از این محصول در صنعت ساخت و ساز ساختمانی استفاده به عمل می آورند. اما چرا بتونیر 250 لیتری نسبت به سایر میکسر های بتن دیگر به درجه محبوبیت بیشتری رسیده است و در مراکز فروش بتونیر نیز نوع 250 لیتری میکسر های بتن را نسبت به سایر میکسر های بتن در اندازه های مختلف بیشتر خریداری می کنند؟ عمده ترین دلایلی که می تواند سبب فروش بیشتر بتونیر 250 لیتری باشد؛ عبارتند از:

1-    ظرفیت مناسب و به اندازه بتونیر 250 لیتری

بتونیر 250 لیتری نه در ظرفیت کوچکی عرضه شده است و نه در ظرفیت بزرگی روانه بازار شده است. به همین دلیل می توان بتونیر 250 لیتری را در اکثر پروژه های مختلف مورد استفاده قرار داد.

ظرفیت مناسب و مطلوب این میکسر بتن سبب فروش بیشتر آن در مراکز فروش شده است. چرا که بتونیر های کوچک تر، توان به کار گیری در پروژه های سنگین را ندارند و بتونیر های بزرگ تر نیز برای پروژه های سبک و متوسط کارساز نیستند.

به همین علت بتونیر 250 لیتری که هم در پروژه های سبک و هم متوسط و نیمه سنگین به کار گرفته می شود؛ جزء محبوب ترین و پرفروش ترین بتونیر ها به حساب می آیند و کاربردی به مراتب بالاتر از سایر میکسر های بتن دارند.

2-    قیمت مطلوب و به صرفه

قیمت بتونیر 250 لیتری نیز با توجه به ظرفیتی که دارد؛ بسیار مطلوب و به صرفه می باشد. به این صورت که شما می توانید این نوع از میکسر های بتن را با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب خریداری کنید و به خوبی از وجود این دستگاه مفید و کارآمد در پروژه های مختلف استفاده نمایید.

3-    حمل و نقل مناسب

با توجه به حجمی که بتونیر 250 لیتری ارائه می کند؛ در قیاس با سایر میکسر های بتن از حمل و نقل راحت تری بهره مند بوده و به راحتی می توان با استفاده از مزیت دو یا چهار چرخ بودن این دسته از دستگاه ها را از مکانی به مکان دیگر جا به جا نمود و آن ها را روی وسایل نقلیه مختلف جای داد. این در حالی است که شما به منظور جا به جایی و استفاده از بتونیر های با توان بالاتر قطع به یقین دچار مشکل خواهید شد و نیاز به نیروی انسانی و فشار بیشتری خواهید داشت.

بنابراین با توجه به مزیت های بسیار زیاد و منحصر به فردی که میکسر های بتن 250 لیتری در قیاس با سایر اندازه های مختلف این نوع از دستگاه ها دارند؛ امروزه ما شاهد فروش بیشتر و بی رویه بتونیر 250 لیتری هستیم که از محبوبیت بسیار بیشتری هم بهره مند شده اند.

عمده ترین دلایل محبوبیت این نوع از میکسر های بتن یا ملات ساز ها هم همین مسائلی بودند که مورد توجه همگان واقع شده اند تا ضمن خرج کمتر بتوان از کیفیت و کارایی دستگاه مورد نظر در بیشتر پروژه ها استفاده کرد و از وجود این مزیت های شایان توجه بهره مند گشت.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر