خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

تیغه الماسه علف تراش SKN

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
تیغه الماسه علف تراش SKN
  • تیغه الماسه علف تراش SKN
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تیغه علف زن الماسه SKN و قدرت برش زنی الوارها

تیغه های الماسه از بهترین ایده ها در برش اجسام سخت مانند فلزات و سنگ ها می باشند. ایده ‌ای که باعث شده در دهه های اخیر شاهد توسعه بالایی برای صنعت ساخت و ساز باشیم، وقتی چنین امکان مطلوبی را از تیغه های الماسه تامین کرده ‌اند، یقیناً می‌ توانند از آنها در برشکاری دیگر اجسام سفت نیز بهره ‌مند باشند مانند برش گیاهان در فضا های کشاورزی که در دسته دستگاه ‌های علف زن تعریف می ‌شوند. تیغه علف زن در این سال‌ های اخیر با بهره ‌مندی از ایده ‌های الماسه سطح کارآیی بالایی کسب کرده است این تیغه علف زن ها همراه با دندانه هایی که با عنوان سگمنت می شناسند، در حضور برخی از سگمنت های الماسه می توانند از پس تراشیدن تا بریدن انواع گیاهان برآیند، به هر صورت در حال حاضر تیغه الماس علف زن در دسته اقلام پرمصرف فضا های کشاورزی قرار دارد، در این بین تیغه الماس علف تراش SKN به عنوان یکی از برترین محصولات بازار شناخته شده و مورد استفاده های عام قرار می گیرد.

تیغه علف تراش SKN

تیغه الماس علف زن چگونه ساخته می شود؟

قید به کلمه الماسه در تشریح نام تیغه الماس علف زن معرف حضور الماس در ساخت این تیغه ها نمی باشدT الماس چنان ماده گران و کمیابی است که قطعاً نمی ‌تواند به این سادگی ها سر از هر تیغه علف زن درآورده باشد ماجرای نام گذاری در شباهت میزان سختی ای است که در سگمنت های تیغه الماس علف زن حضور دارد.

تیغه علف تراش ها شکلی دیسکی دارد. محور این دیسک ها در حالتی دندانه ای طراحی شده است هر یک از این دندانه ها با قابلیت برش هایی عمیق در سطح چوب در نظر گرفته شده اند؛ اما تمام آنها دارای قابلیت برشکاری الماسه نیستند در واقع تنها آن تیغه هایی که بر سطح خود از فولاد سخت تنگستن کارباید میزبانی می‌ کنند، با قابلیت برشکاری سختی شبیه به الماس ‌ها همراه شده ‌اندT اصولاً سازندگان تیغه علف زن به ترتیبی تعداد مشخصی از سگمنت را همراه با این ویژگی خواهند کرد. برخی از تیغه علف تراش ها نیز در تمام دندانه ‌های خود دارای فولاد سخت تنگستن کارباید هستند تنگستن کارباید یک ترکیب بسیار مقاوم با درجه سختی بالایی است که از ترکیب مشخصی میان عناصر تنگستن، کربن و کبالت ساخته شده است هر کدام از این سه عنصر در طراحی سگمنت های سرسخت تیغه علف زن دارای ویژگی منحصر به فردی هستندT ویژگی ای که می توان با حضور در کنار هم سطح بالای سختی ای که می‌ خواهیم را حاصل آورد. آلیاژ کوبالت باعث ایجاد استحکام بسیار بالایی در تنگستن کارباید می ‌شود تنگستن نیز با توجه به توان حرارتی بالایی که دارد، می تواند وجه مقاومت این ترکیب در مواجه با حرارت های بسیار بالا را افزایش دهد.

در طراحی انواع تیغه علف زن با سگمنت های الماسه، حضور عنصر کبالت نقش کلیدی بازی می کند. کبالت معرف درجه سختی سگمنت های تیغه الماس علف زن استT هر اندازه درصد به کارگیری آن در ساخت آلیاژ تنگستن کارباید افزایش پیدا کند، می‌ توانیم شاهد تیغه ‌های کارآمدتر و البته مستحکم تری باشیم از این رو مقدار درصد کبالت به کار رفته در طراحی تیغه علف زن همراه با نحوه تراش، ابعاد، نوع دندانه و البته نحوه اتصال و جوش آن به تیغه معرف سطح کیفی تیغه علف زن خواهد شد در هنگام تحلیل فنی هر تیغه الماس علف زن باید نگاه ویژه ای در نحوه اتصال الماسه با بدنه تیغه دیسکی شکل داشته باشید. الماسه از جنس تنگستن کارباید متریال متفاوتی از فولاد سخت تیغه های دیسکی شکل است لذا باید به ترتیب اصولی همراه با جوشکاری مناسب در سطح دندانه ها  قرار گیرند. جوش الماسه مذکور تنها از روش بریز (Braze) امکان پذیر است. جوش بریز از جمله نمونه ها در لحیم کاری سخت استT یک نوع اتصال بسیار مستحکم را ایجاد خواهد کرد. البته متریال برای ایجاد این جوش بسیار گران قیمت می باشد. لذا عموماً در مواجه با تیغه علف تراش های مرغوب سطح قیمت بالایی را شاهد هستیم.

تیغه  علف تراش SKN  ۴۰ پر

جوش بریز از متریال لحیم کاری با درصدی از نقره بهره ‌مند می باشد. درصد حضور نقره سطح کیفی جوش را تعیین می‌ کند هر چه مقدار نقره بالاتر باشد، تیغه از جوش مستحکم تری برای اتصال الماسه بهره مند خواهد شدT در تیغه های ارزان قیمت شاهد استفاده از متریال لحیم کاری بریز (Braze) با سطح نقره کمی هستیم. لکن در نمونه های حرفه ای بازار این درصد را بالا در نظر می گیرند با این تشریح مختصر از اصول کلی در طراحی سگمنت های الماسه حاضر در تیغه علف زن ها کاملتر با یک نگاه فنی تر می توانیم به تشریح مشخصه های فنی تا کارکرد تیغه الماس علف تراش SKN بپردازیم.

بررسی فنی تیغه الماس علف تراش SKN

تیغه علف تراش الماسه SKN در دسته تیغه های پهن پیکر به شکل دیسکی می باشد که همراه با ۴۰پره طراحی شده است، تیغه 40 پره علف زن مذکور با قابلیت تامین این قدرت برش در سطح وسیع تری از مدل های معمولی مورد استفاده قرار می گیرد. در این تیغه دیسکی شکل پهنای قابل توجهی برای امر برش گیاهان ایجاد شده است.

در خطوط تولید تیغه 40 پره علف زن SKN از تکنولوژی تولید ژاپن استفاده شده است. این رویکرد تولید باعث شده تا در حال حاضر تیغه علف زن محصول شرکت SKN در جمع بهترین ‌های بازار های داخلی و حتی بین المللی قرار داشته باشد این تیغه به راحتی از پس برش های عمیق در سطح چوب و حتی الوار های بسیار قطور بر می آید. به این ترتیب می‌ تواند دستگاه علف زن شما را به یک اره موتوری با قابلیت برش بالا تبدیل کند، تیغه الماس علف تراش SKN به راحتی از پس برش الوار ها تا قطر ۹ سانتیمتر بر می آید. تا جاییکه می توانیم انتظار نفوذ محدود و البته طولانی مدت آن را در سطح سطوح سفت مانند آجر و سنگ نیز داشته باشیم.

یکی از مشکلات همیشگی و البته خطرناک با احتمال بالا در کار با تیغه علف زن های الماسه، مواجه شدن این تیغه در حین کار با سطوح سختی مانند سنگ و آجر است اگر قرار باشد که با اولین برخورد تیغه علف زن با چنین سطوح سختی شاهد شکسته شدن بدنه تیغه و یا افتادن الماسه ها باشیم، احتمالاً نمی توانیم کاربرد طولانی مدت را از دستگاه علف زن انتظار داشته باشیم به هر حال اجسام سختی مانند سنگ ها جزئی از عناصر حاکم در فضا های زراعی خصوصاً عملیات تراشیدن علف ها در سطح زمین هستند، طراحی تیغه علف زن الماسه SKN به گونه ‌ای است که می‌ تواند تا ۲۰۰ ضربه و تصادف با سطوح سخت مانند سنگ ‌ها را تحمل کرده و هیچ کدام از دندانه های الماسه خود را از دست نداده باشد.

تیغه علف زن SKN

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5