خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

خرید کاتر جهت کاترزنی آسفالت و بتن

فهرست مطالب

کاتر آسفالت بر، دستگاه ارزان قیمتی نیست. خرید این تجهیز می‌ تواند بار مالی قابل توجهی را متوجه جریانات مالی شما نماید. اگر به هر دلیلی مجبور به خرید این ماشین گران قیمت هستید، باید این ماشین همسو با نیاز های شما خریداری شود.

نکات کلیدی در انتخاب کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر، دستگاه ارزان قیمتی نیست. خرید این تجهیز می‌ تواند بار مالی قابل توجهی را متوجه جریانات مالی شما نماید. اگر به هر دلیلی مجبور به خرید این ماشین گران قیمت هستید، باید این ماشین همسو با نیاز های شما خریداری شود. پس اگر می خواهید از کاتر آسفالت بر نهایت استفاده را ببرید، همراه با شناخت کامل نیاز هایی که دارید راهی بازار های خرید این محصول باشید.

با مقدمه ‌ای که قید شد، قطعاً این سوال مطرح می باشد که نیاز ها در هنگام خرید کاتر آسفالت بر چه چیز هایی هستند؟ چگونه می توان آنها را دسته بندی نمود؟ و یا اینکه اصولاً این نیاز ها با در نظر داشتن چه ملاک هایی مطرح می ‌شوند؟

مهمترین نکته در هنگام خرید دستگاه برش بتن این است که شما به هر دلیلی نیازمند به داشتن این تجهیز شده اید. حال می خواهید سطح آسفالت خیابان ها را برش بزنید و یا می خواهید سر از بطن سنگ های معدنی در آورید. نوع فعالیت شما است که چارچوب کلی در خرید کاتر آسفالت بر را تعیین خواهد کرد.

گونه های متنوع در کاتر آسفالت بر

همان طور که می‌ دانید دستگاه برش بتن در واقع یک تیغه گردان است که توسط یک مولد به گردش درآمده است. در انتخاب مقدماتی در دستگاه برش بتن، رویکرد کلی در انتخاب نوع مولد به کار رفته در دستگاه است. این مولد ها در سه گروه برقی، بنزینی و دیزلی قرار می گیرند.

o     کاتر آسفالت بر برقی:

از نمونه ‌های کمتر محبوب در جمع انواع کاتر آسفالت بر است. قیمت این مدل به نسبت قیمت کاتر آسفالت بر بنزینی در رنج کمتری قرار می گیرد؛ اما بزرگ ترین مشکل آنها در تامین نیروی برق خواهد بود. از سوی دیگر، موتور های برقی در تامین گشتاور لازم به جهت گردش قدرتمند تیغه اندکی ناتوان هستند.

این موتور ها در کارکرد های سخت و سنگین به سرعت داغ می شوند. انواع برقی در دستگاه برش بتن مطلوب فعالیت‌ های محدود، مثلاً کاتر زنی حیاط ‌های خانگی با حجم کار کم می باشد.

o     کاتر آسفالت بر بنزینی:

نوع بنزینی در دستگاه برش بتن از انواع بسیار متداول در این دستگاه ها محسوب می ‌شود. قیمت کاتر آسفالت بر بنزینی ارتباط تنگاتنگی با مدل، نوع، حجم و قدرت موتور بنزینی به کار رفته در آن دارد. با این وجود به نسبت قیمت کاتر آسفالت بر دیزلی در محدوده قیمتی مطلوب‌ تری قرار می گیرد. عموماً برند این موتور های بنزینی از شرکت هوندا انتخاب می ‌شود.

o     کاتر آسفالت بر دیزلی:

اگر با سطوحی بسیار سخت مثلاً سنگ های صخره‌ ای مواجه هستید و یا اینکه می خواهید در عمق های بیش از ۱۵ سانتیمتر عملیات برشکاری را تکمیل کنید؛ لاجرم نیاز به دستگاه برش آسفالت بسیار قدرتمندی دارید. اگر چه قیمت کاتر آسفالت بر دیزلی در محدوده بسیار بالایی قرار دارد؛ اما در عوض می تواند قدرت بسیار بالایی را برای شما تامین سازد.

قدرتی که به راحتی شما را برای نفوذ در سخت ترین سطوح توانمند خواهد ساخت.

از دیگر عوامل تاثیرگذار برای خرید کاتر آسفالت بر:

  •        

    به چه عمقی از برش آسفالت و بتن نیاز دارید:

 آیا می خواهید فقط یک برش سطحی بر یک سطح موزاییکی داشته باشید؟ و یا اینکه می‌ خواهید همراه با کاتر برش آسفالت، سنگ های ساختمانی را ورقه ورقه سازید؟ عمق برش مورد نظر شما ملاک مهمی در زمان خرید دستگاه برش بتن است.

جدا از توانمندی‌ های دستگاه کاتر آسفالت بر، خود تیغه نیز باید توانایی برش های مورد نظر شما را داشته باشد. برش عمیق تر، تیغه های بزرگتر را می ‌خواهد. در نظر داشته باشید که حداکثر عمق برش مورد انتظار از هر تیغه ای در حدود یک سوم قطر تیغه می باشد.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر