خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

راهنمای خرید بالابر ساختمانی

بالابر ساختمانی

فهرست مطالب

به منظور ساخت و ساز ساختمان و سازه های بتنی باید از ابزار و وسایل بسیار زیاد و مطمئنی استفاده کرد تا روند ساخت را از طرفی آسوده تر و از طرف دیگر سرعت ببخشد. در این پست نیز قصد داریم تا در مورد بالابر های ساختمانی صحبت کنیم.

همه این را خوب میدانیم که به منظور ساخت یک ساختمان و سازه باید از وسایل و تجهیزات بسیار زیاد و متنوعی استفاده  شود و به همان مقدار باید نیروی انسانی خوبی را داشته باشیم.در ساخت و ساز ساختمان ها و سازها باید بسیاری از مصالح و تجهیزات به قسمت بالای ساختمان منتقل شوند و یا بسیاری از عملکرد هایی که میخواهیم برای ساختمان پیاده کنیم باید از قسمت بالا و فوقانی ساختمان شروع شود و به همین دلیل است که به بالابر ساختمانی بسیار احتیاج است.

در این پست نیز قصد داریم تا در مورد بالابر ساختمانی صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم.اگر قصد ساخت یک خانه و یا سازه را دارید حتما به یک بالابر ساختمانی با کیفیت و با قیمت مناسب احتیاج دارید.در ادامه قصد داریم تا ویژگی های هر بالابر ساختمانی را به صورت مجزا برای شما دوستان عزیز توضیح دهیم.

بالابرهای ساختمانی در انواع 350، 500، 750 و 1000 کیلویی در بازار موجود بوده و بالابر 350 کیلویی پراستفاده ترین نوع بالابر در ایران می باشد که بیشترین میزان فروش بالابر ساختمانی در این سایز انجام می گیرد. اماانتخاب بالابر مناسب جهت کاربرد مورد نظر همواره با سوال و چالش هایی همراه بوده و در پاره ای از مواقع مشتریان را با مشکل مواجه می نماید. از این رو در این قسمت یک راهنمای خرید بالابر ساختمانی ایجاد نموده ایم و سعی نموده ایم شما را جهت صحیح ترین انتخاب راهنمایی کنیم.

نکات مهم در هنگام خرید بالابر ساختمانی

  1. انتخاب بالابر ساختمانی در هنگام خرید باید با توجه به حداکثر باری که می خواهید حمل کنید، ارتفاع ساختمان و همچنین سه فاز یا تک فاز بودن برق محلی که قرار است بالابر در آن نصب گردد، صورت پذیرد.
  2. عدم توجه به نکات ایمنی، می تواند بالابرهای ساختمانی را به یکی از حادثه آفرین ترین تجهیزات تبدیل کند. به همین دلیل از خرید تجهیزات دست دوم و غیراستاندارد جدا خودداری نمایید.
  3. در هنگام خرید بالابر مصالح به کیفیت موتور، ضخامت و استحکام شاسی، ریل ها و پایه های بالابر ساختمانی توجه نمایید.
  4. حتما در هنگام خرید بالابر ساختمانی به میزان دور موتور توجه نمایید. بالا بودن دور موتور باعث افزایش سرعت بالابر گردیده و خطر سقوط و کله کردن آن را  به وجود می آورد. (دور استاندارد و مناسب موتور بالابر ساختمانی 1400 دور بر دقیقه می باشد.)
  5. در هنگام خرید بالابر مصالح این نکته را مدنظر داشته باشید که، سیم بکسل بالابر به صورت استاندارد 20 متر بوده و مصالح برها جهت حمل بار تا ارتفاع 20 متر تعریف شده اند.
  6. در هنگام خرید بالابر ساختمانی به این نکته توجه شود که الکتروموتور بالابر مصالح دارای کیفیتی مناسب و سیم پیچ تمام مس باشد.
  7. از نصب الکترموتورهای تکفاز دو خازن خشک (الکتروموتورهای ایرانی) به علت خطر داغ شدن و سوختگی خازن خودداری نمایید. الکتروموتورهای ایده آل جهت نصب بر روی بالابرها، الکتروموتور یک خازن خشک، یک خازن روغنی می باشند.
  8. نصب دستگاه و برق کشی بالابر، توسط یک برقکار و نیروی فنی و متخصص انجام گیرد.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر