خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

ساخت سینی ماله در ایران

فهرست مطالب

بازار ایران همواره عرصه تاخت و تاز محصولات آمده از شرق آسیا بوده است. این ماجرایی است که دامن گیر تمام محصولات شده و در این بین سینی ماله پروانه ای نیز استثنایی ندارد. وقتی پای خرید سینی ماله در میان است، همواره صحبت از برند های ریز و درشت خارجی در ذهن ها می چرخد

کیفیت ساخت سینی ماله پروانه ای در ایران

مجری عملیات های بتن ریزی هستید و در انتهای کار نیاز است تا همراه با ماله پروانه ای تمام سطح بتن را یکدست و صیقلی کنید. آنگاه برای آنکه بتوانید در نهایت سطحی کاملا تراز و صاف و صیقلی شده داشته باشید، نیاز به بهره مندی از یک سینی ماله پروانه ای با کیفیت دارید.

از طرفی به خوبی می‌ دانید که سینی ماله پروانه ای یکی از اقلام مصرفی است و خیلی سریع لازم است تا برای تکمیل کار و یا ورود به دیگر پروژه ‌های عمرانی، اقدامی جدی به جهت خرید سینی ماله داشته باشید. آنگاه است که در میان انواع برند ها از سینی ماله پروانه ای، مدام در در باب لیست قیمت سینی ماله تحقیق خواهید کرد.

در این بین شاید اسیر انواع صحبت ها از بسیاری از افراد که امر فروش سینی ماله را انجام می ‌دهند بشوید. اینکه در هنگام خرید سینی ماله کدام برند خوب است؟ کدام یک دوام بیشتری دارد؟ و کدام یکی می تواند کیفیت مطلوب در پایان کار را حاصل آورد؟ اما آیا تا به حال همراه با چنین سطح وسیعی از نیازی که دارید، به ساخت سینی ماله ایرانی اندیشیده اید؟

 

سینی ماله ایرانی تضمین کیفیت در کار شما است

بازار ایران همواره عرصه تاخت و تاز محصولات آمده از شرق آسیا بوده است. این ماجرایی است که دامن گیر تمام محصولات شده و در این بین سینی ماله پروانه ای نیز استثنایی ندارد. وقتی پای خرید سینی ماله در میان است، همواره صحبت از برند های ریز و درشت خارجی در ذهن ها می چرخد.

اما بهتر است بدانید که ساخت سینی ماله در ایران نیز به انجام می ‌رسد و به مانند تمام محصولات ایرانی در دیگر عرصه های تولید همراه با کیفیت و کارایی مطلوبی خواهد بود. چرا که قرار است در یک بازار ناعادلانه با رقیبان سرسخت خارجی پیکار نماید. و اما چرا بازار ناعادلانه؟ شاید قید به این لقب از بی مهریی است که مورد توجه محصولات با برند های ایرانی صورت می ‌گیرد.

وقتی خریدار ایرانی نمی ‌تواند آن نگاه امن و مطمئن را از محصول ساخت داخل داشته باشد، یقیناً نگاه امن خود را متوجه برند های خارجی خواهد کرد. همین مسئله، ساخت سینی ماله و یا ساخت هر قطعه دیگری در ایران را با مشکل رو به رو خواهد کرد. مشکلی که گریبانگیر فروش سینی ماله تا تعیین لیست قیمت سینی ماله  ایرانی شده است.

اما رقابت با وجود این نگاه نامطمئن است که تولیدکننده ایرانی را در تکاپوی رسیدن به کیفیت برتر قرار داده است. وقتی تولیدکننده ایرانی می داند که تنها شرط بقای او در سطح بازار، کیفیت محصولی است که تولید می ‌کند، یقیناً در تولید با کیفیت دست بالایی را خواهد گرفت. مثل ساخت سینی مال در ایران که می تواند تضمین کیفیت در کار شما باشد. مادامیکه سعی کرده است تا قیمت سینی ماله را در رنجی رقابتی قرار داده باشد.

جزئیات در ساخت سینی ماله پروانه ای

سینی ماله پروانه ای از قطعات چندان پیچیده در حین کار نمی باشد. یک سینی بزرگ و تراش خورده است که همراه با چنگک هایی به پره ‌های ماله پروانه ای متصل شده و همراه با آن به گردش در خواهد آمد. از این رو می ‌توان ساخت سینی ماله پروانه ای را در سه قسمت تدوین نمود.

  •         برش سینی ماله پروانه ای
  •         پرسکاری سینی ماله پروانه ای
  •         جوشکاری سینی ماله پروانه ای
  •  

مرحله برشکاری در ساخت سینی ماله پروانه ای

سینی ماله پروانه ای را همراه با برشکاری دقیقی که توسط دستگاه ‌های CNC همراه با لیزر صورت خواهد گرفت، انجام می ‌دهند. این برشکاری بر روی صفحه های فولادی به انجام می رسد. یکی از مهمترین نکات در زمان خرید سینی ماله پروانه ای دقت در جنس صفحه است. اینکه صفحه فولادی تحت برش همراه با چه آلیاژ هایی است و می ‌تواند چه شرایطی از کار را تحمل نماید.

اصولاً جنس فولاد در ساخت سینی ماله پروانه ای باید از نوع ضد خش باشد، زنگ نزند و در عین حال توانایی بالا در مقابل چقرمگی داشته باشد. تمام این ویژگی ها همراه با بهره گیری از آلیاژ های کربن، کروم، نیکل و یا دیگر عناصر تامین خواهد شد. اینکه سینی ماله پروانه ای را از کدام آلیاژ فولاد می ‌سازند، تاثیر عمیقی بر قیمت سینی ماله خواهد داشت.

ساخت سینی مال در ایران مانند آنچه در برند نیکاکورپ عرضه می ‌شود، همراه با ورق های با کیفیت داخلی است. ورق هایی که به خوبی سفت کاری شده اند و می تواند به مدت طولانی عاری از هر گونه خط و خش و یا چقرمگی فعالیت کنند؛ اما جدا از این مبحث، ساخت سینی ماله در ایران مانند سینی های برند نیکاکورپ با کمک بهره ‌گیری از ابزار های برش لیزری کاملا دقیق و استاندارد هستند.

مرحله پرسکاری در ساخت سینی ماله پروانه ای

در ساخت سینی ماله پروانه ای لازم است تا لبه های کار اندکی بر آمده باشند و در عین حال تمام صفحه به مقدار اندکی از یک قوسی محدب برخوردار شود. به این ترتیب در حین کار، سینی ماله پروانه ای در بتن گیر نمی کند و همراه با برآمدگی محدب گونه راحتتر بر سطح بتن سر خواهد خورد و فشار کمتری را متوجه موتور دستگاه خواهد کرد.

اکثر تولیدات همراه با ساخت سینی ماله در ایران، متوجه این شکل محدب گونه در هنگام طراحی سینی ماله پروانه ای هستند. البته شما نیز در هنگام خرید سینی ماله و یا فروش سینی ماله این فاکتور با اهمیت را از قلم نیندازید.

مرحله جوشکاری در ساخت سینی ماله پروانه ای

سینی ماله پروانه ای در حین اجرای عملیات مسطح سازی بتن باید به گونه ای طراحی شود که بتوان آن را بر پره ‌های ماله موتوری نصب نمود. برای این منظور در هنگام ساخت سینی ماله پروانه ای، چنگک هایی را همراه با سینی می کنند. این چنگک ها کاملاً دقیق و منطبق با پره ها در ماله موتوری هستند. چنگک های مذکور از طریق عملیات های جوشکاری بر بدنه سینی ماله پروانه ای تعبیه می ‌شوند.

اهمیت بر کیفیت جوش و نوع چنگک و همچنین دقت در نصب آنها از نکات مهمی است که باید در زمان خرید سینی ماله پروانه ای دقت ویژه ‌ای بر آن داشته باشید.

هدف آنچه از مراحل ساخت سینی ماله پروانه ای در این مقاله قید کردیم، قید بر این نکته است که اصولاً ساخت سینی ماله پروانه ای عملیات پیچیده و یا بسیار مهندسی شده ای نمی باشد.

از این رو می ‌توان هر تولید کننده ‌ای را در ساخت آن توانمند دانست. وقتی در سطح بازار همراه با خرید برند های متفرقه هستید، قطعا می دانید که هرگز نمی ‌توانید به سازندگان سینی ماله پروانه ایی که قصد خرید دارید دسترسی داشته باشید.

از این رو خرید از یک برند ایرانی که توانسته سطح استاندارد ایران را تامین نماید و از طرفی دیگر خود را متعهد به خدمات پس از فروش می داند بسیار معقولانه تر به نظر می آید.

شما میتوانید برای خرید انواع محصولات نیکاکورپ از جمله سینی ماله پروانه ای با شماره ۰۲۶۳۳۵۱۰۳۳۰ تماس بگیرید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر