خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش زنبه ای با موتور روبین

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

سمپاش زنبه ای با موتور روبین

امروزه تکنولوژی و ابزارهای مدرن و بروز، دنیای پرورش گیاهان در انواع مختلف را نیز دستخوش تغییر کرده است. روزگاری افراد برای شناسایی آفات و آنچه گیاهان و بذرهای کاشته شده را دچار آسیب می کرد، زمان زیادی صرف کرده و جهت مبارزه با آن ها چالش های زیادی را تجربه می کردند.

اما امروز دیگر بیشتر عوامل آسیب زننده به گیاهان شناسایی شده اند و همچنین راهکارهایی مطمئن جهت مقابله با آن ها کشف و بررسی شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین در زمینه سمپاشی و مبارزه با آفات، ابزارها و ماشین آلات تخصصی و مطمئنی طراحی و تولید شده‌اند که با اندکی تحقیق درباره آن‌ها می‌توان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها را برای هدف مورد نظر خود تهیه کرده و مورد استفاده قرار داد.

سمپاش زنبه ای با موتور روبین یکی از این ابزارهای بروز و حرفه ای است که ویژگی ها و امتیازات بیشماری را برای حفظ حیات گیاهان و کمک به کاربر خود در زمینه نگهداری از آن ها دارا می‌باشد.

ابتدایی ترین اطلاعات قابل بحث درباره این سمپاش ها، استفاده از یک موتور بنزینی برند روبین و یک پمپ است. همچنین یک ساشی که در تمام مدل های این سمپاش ها قطعه ای مشترک است.

درواقع سایر قطعات و اجزای سازنده سمپاش زنبه ای روبین، بر روی این شاسی نصب شده و حمل می گردد. البته جهت حمل سم یا هر ماده دیگری که قصد پاشش آن به وسیله سمپاش زنبه ای را داریم، می بایست از یک بشکه یا محفظه مجزا استفاده کنیم.

پیش از ادامه مطالعه اطلاعات درباره سمپاش زنبه ای با موتور روبین و آشنایی بیشتر با این محصول، لازم است بدانیم که این نوع سمپاش، در بین انواع مدل ها و برندهای این ابزار کارآمد، به عنوان پرکاربردترین و پرفروش ترین سمپاش شناخته می شود.

سمپاش زنبه ای با موتور روبین، بیشتر مناسب استفاده در باغ ها و زمین های کشاورزی است. آن دسته از افرادی که آشنایی اندکی با این محصولات دارند، ممکن است با مطالعه جزئیات و مشخصات سمپاش زنبه ای روبین، به یاد سمپاش فرغونی روبین افتاده و به درستی ندانند که تفاوت موجود میان این دو ابزار در چیست.

درواقع سمپاش زنبه ای با موتور روبین، برخلاف سمپاش فرغونی روبین، دارای چرخ و مخزن ثابت نیست. این سمپاش چرخ ندارد و مخزن آن به صورت مجزا تعبیه می شود. شیلنگ های مکش در این سمپاش می‌توانند درون هر محفظه، مخزن یا بشکه ای قرار گرفته و محتویات آن را جهت پاشش بر روی گیاهان مورد استفاده قرار دهند.

سمپاش زنبه ای با موتور روبین، قابلیت آن را دارد که محدوده وسیعی از زمین یا باغ مورد نظر کاربر را سمپاشی کند. چرا که لانس های آن قدرت تامین فشار مناسب و تغییر میزان فشار را دارا هستند.

همچنین متراژ شیلنگ های خروجی مناسب برای سمپاشی وسعت زیادی از زمین مورد نظر است. لازم به ذکر است که موتور و پمپ تعبیه شده بر روی این دستگاه نیز قدرت آن را دارد که محدوده پاشش را توسعه دهد.

آشنایی با مشخصات فنی سمپاش زنبه ای با موتور روبین:

سمپاش زنبه ای با موتور روبین از نظر پمپ استفاده شده در ساختار آن و یا لانس و متراژ شیلنگ،در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود.

-         سمپاش زنبه ای روبین مدل EY20 که دارای پمپ لوشانگ LS-30 و شاسی آهنی می باشد. این سمپاش از لانس و شیلنگ 45 متری برخوردار است. فشار تعبیه شده برای پاشش متریال داخل محفظه به 30 بار می رسد.

-         سمپاش زنبه ای روبین مدل EY20 ژاپن، دارای پمپ لوشانگ LS-30 و شاسی آهنی به همراه لانس و شیلنگ 45 متری که دارای 30 بار فشار است.

-         سمپاش زنبه ای بنزینی با موتور روبین EY20 بنزینی، پمپ Rhinopower RP35 که بر روی یک شاسی آهنی تعبیه شده است و از لانس و شیلنگ 45 متری برخوردار می باشد. فشار در نظر گرفته شده برای این ابزار سمپاشی، معادل 35 بار است.

-         سمپاش زنبه ای بنزینی با موتور روبین EY20 و پمپ چینی NGF Pump که بر روی شاسی آهنی نصب شده است و از لانس و شیلنگ 45 متری برخوردار است. فشار تنظیم شده برای این ابزار سمپاشی معادل 45 بار است.

توضیحاتی درباره لیست قیمت سمپاش زنبه ای

قیمت سمپاش زنبه ای، با توجه به مدل لانس و پمپی که برای آن در نظر گرفته شده است، می تواند متفاوت باشد. در فروش سمپاش زنبه ای به نکات بسیاری برای قیمت گذاری توجه می شود. از جمله کلیدی ترین مورد در تعیین قیمت این ابزار سمپاشی می توان به موتور اصل یا طرح اصل روبین اشاره کرد.

از این رو بدیهی است که قیمت سمپاش زنبه ای با موتور روبین اصل نسبت به قیمت آن با موتور روبین طرح اصل، بیشتر باشد. البته اگر قصد استفاده از این ابزار را برای مناطقی دارید که امکان دسترسی به برق برای شما فراهم است، می توانید از یک الکتروموتور به جای موتور بنزینی استفاده نمایید.

روبین، یک برند مشهور با کیفیت محصولات درجه یک ژاپن است که بیشتر ابزارآلات آن برای مصارف صنعتی و یا استفاده در حوزه کشاورزی طراحی و تولید می شود.

اگر از سمپاش زنبه ای با موتور روبین اصل استفاده می نمایید، لازم است بدانید که قدرت این موتور معادل 5.5 اسب بخار است.

 

 

اطلاع از نکات ایمنی به هنگار کار با سمپاش زنبه ای با موتور روبین

اگرچه بسیاری از نکات ایمنی حین عملیات سمپاشی با هر وسیله ای یکسان و مشترک است، اما استفاده از سمپاش زنبه ای روبین نیز به نوبه خود دارای نکاتی است که یک کاربر باید از آن ها مطلع بوده و آن ها را رعایت نماید.

-         حتما پیش از استفاده از ماده ای که قصد ریختن آن درون محفظه، بشکه یا مخزن متصل به دستگاه سمپاشی را دارید، اطلاعات مربوط به آن را از فروشنده بپرسید و یا اگر برگه راهنمایی دارد آن را مطالعه کنید. همچنین اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی ماده یا سم را مطالعه کنید.

-         درباره محصولاتی به نام «ماده موثر» و «مواد همراه» اطلاعات دقیقی را کسب نمایید. به طور کلی ماده موثر، سم یا ماده شیمیایی است که از خاصیت آفت کشی برخوردار است. برای مثال زمانی که می گویند، دیازیتون 60 درصد، منظورشان این است که این ماه دارای 60 درصد ماده موثر در آفت کشی و 40 درصد مواد همراه است. این مواد همراه درواقع موادی هستند که خاصیت غیر سمی دارند.

-         از آنجایی که محفظه در سیستم سمپاش زنبه ای به صورت مجزا به این وسیله متصل می شود، از یک بشکه یا مخزن مناسب برای مواد شیمیایی استفاده نمایید.

-         همچنین به هیچ وجه اجازه ندهید که سم با دست یا پوست شما ارتباط داشته باشد، اگر سم از نوعی است که باید با آب یا محلول دیگری مخلوط شود، هرگز از دست برای هم زدن آن استفاده نکنید.

-         از لباس کار، دستکش مناسب سمپاشی، ماسک و عینک استفاده کنید و موهای خود را با یک پارچه، دستمال سر یا کلاه بپوشانید.

برای انتخاب مدل دستگاهی که قصد خرید آن را دارید، متراژ زمین، نوع گیاهان و حجم کار خود را بسنجی

-         برای اطمینان از صحت سم یا درستی ماده انتخابی، هرگز سم را بو نکشید.

-         به هنگام سمپاشی، پشت به جهت حرکت هوا و وزش باد ایستاده و سمپاشی کنید.

-         در این اندیشه نباشید که فشار پمپاژ بالا می تواند کار سمپاشی را سرعت بخشد. فشار بالا در پاشش می تواند آسیب جدی به گیاهان شما وارد نماید. فشار به نحوی تنظیم کنید که قطعات درشت سم بر روی گیاه ننشسته و به آن آسیبی وارد نکند.

-         از استعمال دخانیات به هنگام سمپاشی جدا خودداری کنید.

-         هرگز هنگام سمپاشی با سمپاش زنبه ای روبین یا هر وسیله دیگری، از خوراکی و نوشیدنی استفاده نکنید.

-         سمپاشی با سمپاش زنبه ای روبین، نباید در کنار استخر های آبزیان یا حتی استخرهایی که برای شنا کردن در باغ تعبیه شده اند، اتفاق بیفتد.

 نکات ایمنی پس از اتمام عملیات سمپاشی با سمپاش زنبه ای با موتور روبین:

-         ظروف سم یا ماده های شیمیایی را با چکش یا وسیله دیگری، له کرده و از حالت سالم خارج نمایید.

-         دستگاه سمپاش زنبه ای روبین و قطعات قابل شستشوی آن را باز کرده و خوب شستشو دهید، سپس در معرض آفتاب و هوای تمیز قرار دهید تا کاملا خشک شوند و رطوبتی در آن ها باقی نماند.

-         قطعاتی از سمپاش زنبه ای با موتور روبین را که می دانید نیاز به روغن کاری دارند، روغن کاری و تمیز نمایید.

-         پس از آنکه بخشی از باغ یا زمین را سمپاشی کردید، حتما با نصب تابلوهایی آن بخش را برای خود و سایر افرادی که در باغ تردد می کنند، مشخص نمایید.

-         تا جای ممکن مواظب باشید که حیوانات و پرندگان در این قسمت از باغ ورود نکنند، تا جایی که می توانید با سر و صدا کردن آن ها را از محیط دور کنید. اگرچه این حیوانات خود از بوی نامطبوع سم متوجه می شوند که باید از آن فضا فاصله بگیرند اما برای حفاظت از طبیعت و جان آن ها هوشیار باشید.

-         حتما ماسکی را که با آن سمپاشی کرده اید، به کمک وسیله ای پاره کرده و از سلامت فیزیکی خارج کنید. سپس آن را دور بیندازید.

-         لباس کار خود را بشویید و آن را در معرض آفتاب و هوای تمیز قرار دهید تا خشک شود.

-         دستکش ها را اگر پارچه ای و قابل استفاده هستند، شسته و مانند لباس کار خشک نمایید. در غیر این صورت آن ها را از سلامت فیزیکی خارج کرده و دور بیندازید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5