خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش شارژی هیوندای

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

سمپاش شارژی دوکاره هیوندای، توانمند در هر محیط

سمپاشی از مهمترین فعالیت ‌های کشاورزی است. تقریباً هر محصول کشاورزی در طول کاشت تا برداشت و حتی فراتر از آن به نوعی نیاز به سمپاشی خواهد داشت.

سمپاشی یک جریان عادی در بسیاری از دیگر فضا ها مانند دامداری‌ ها و مرغداری ‌ها و حتی فضا های شهری می باشد.

اگر چه طیف بسیار وسیعی ازانواع سمپاش ها از برند های گوناگون با اهداف متنوع طراحی می شوند؛ با این وجود، داشتن یک سمپاش چند وجهی که علاوه بر قیمت مناسب، کارایی سطح بالایی نیز داشته باشد، بسیار مورد توجه قرار دارد.

سمپاش شارژی دوکاره هیوندای یک محصول چند وجهی است که می تواند سطح انتظارات شما را به طور کامل مرتفع سازد.

اگر بخواهیم در میان انواع سمپاش ها، یک گونه کارآمد را برای پاسخگویی در نیاز های عادی تا متوسط باغبانی و دیگر فضا ها انتخاب کنیم، سمپاش شارژی تک کاره و یا سمپاش شارژی دوکاره انتخاب مناسبی است. چرا که این سمپاش ها قابلیت کارکرد موتوری دارند.

در عین حال همراه با موتور های کوچک DC بسیار سبک هستند. قیمت مناسبی دارند و می توانند در فضا های بسیار متنوعی مورد استفاده قرار گیرند.

تمام این ویژگی ‌ها باعث شده است تا انواع سمپاش شارژی دوکاره و یا تک کاره در سطح قابل توجهی نزد مصرف کنندگان مورد استفاده قرار گیرند.

سمپاش شارژی هیوندای از مدل های شاخص در سطح بازار است که با استفاده از موتوری توانمند در کنار باتری هایی مقاوم می توانند به عنوان یک مسئول درخور و کارآمد مورد توجه قرار گیرند.

درباره سم پاش شارژی دوکاره هیوندای مدل HP1680 چه می دانید؟

برند هیوندای در عرصه تولید ماشین آلات کشاورزی تا باغبانی از برند های صاحب سبک و مطرح بازار است. این برند تقریباً توانسته است طیف وسیعی از نیاز های صنعت کشاورزی را در جمع محصولات خود داشته باشد.

سمپاش شارژی دوکاره هیوندای مدلHP-1680 از دسته مدل های کوله ای است که می توان به راحتی آن را حمل و نقل نمود.

برند هیوندای در طراحی این سمپاش شارژی دوکاره خود سطح بالایی از توانمندی ها تا امکانات را قرار داده است. به گونه ‌ای که می ‌توان این سمپاش شارژی دوکاره هیوندای را مناسب در سطح وسیعی از فعالیت ‌های کشاورزی مانند سمپاشی درختان، گیاهان کم ارتفاع و حتی فضا های جالیزی در نظر گرفت.

در سمپاش شارژی دوکاره از برند هیوندای، شاهد استفاده از یک باتری شارژی ۱۲ ولت هستیم. این باتری به خوبی می تواند قدرت سطح بالایی را برای موتور الکتریکی DC دستگاه تامین نماید تا در خروجی لانس دستگاه شاهد قدرت پاشش 5.5 بار با سطح دبی خروجی 2.6 لیتر بر دقیقه باشیم.

اگر حرفه ای هستید و در سطح باغات و مزارع، انواع عملیات های سمپاشی را به انجام می ‌رسانید، کاملا متوجه خواهید شد که قدرت 5.5 بار در خروجی لانس به راحتی می ‌تواند سمپاشی درختان بلند را به انجام رساند و در عین حال سطح دبی 2.6 لیتر بر دقیقه کاملا مطلوب برای سمپاش های حجم بالا در زمان کوتاه است.

مانند آنچه در مزارع جالیزی شکل اتفاق می افتد. جایی که نیاز است تا در زمانی کوتاه سطح وسیعی از مزرعه را سمپاشی نماییم

این سمپاش از نازل استیل بسیار بلندی برخوردار است. نازل استیل سمپاش شارژی دوکاره هیوندای برای رساندن سموم در حجم بالایی از ارتفاع بسیار درختان مناسب خواهد بود. مادامیکه می توان اپراتور دستگاه را از ابر سموم حاصل شده در سطح درختان تحت سمپاشی شده به دور نگه دارد.

امکانات در کار با سمپاش شارژی دوکاره هیوندای چیست؟

بسیاری از فعالان بازاری، فروش سمپاش شارژی هیوندای را ناشی از حجم بالای امکاناتی می ‌دانند که در این دستگاه به شکل مطلوبی گنجانده شده است.

به این ترتیب همراه با خرید سمپاش شارژی هیوندای می ‌توان سطح وسیعی از نیاز ها تا امکانات متفرقه و گاها اصلی را تامین نمود. در این بین اگر قصد مقایسه ای جامع از انواع متداول بازار را داشته باشید، جدا از آنکه قیمت سمپاش شارژی هیوندای می تواند نگاه مطلوب شما را داشته باشد، سطح وسیع امکانات در کنار کارایی بالا است که حجم فروش سمپاش شارژی هیوندای را در جایگاه بالایی قرار می ‌دهد.

امکانات و توانمندی هایی سمپاش شارژی هیوندای:

-    بهره مندی از گیج نشان دهنده میزان شارژ باتری: اگر با انواع سمپاش شارژی تک کاره و یا دوکاره کار می کنید، حتما متوجه هستید که باتری در این دستگاه ها قابلیت محدودی دارد. از این رو نمی ‌توان به مقدار طولانی از آنها استفاده نمود.

از طرفی لازم است تا قبل از انجام عملیات به نوعی از میزان شارژ باتری اطلاعات داشت تا اگر نیاز باشد دستگاه را تحت شارژ قرار دهید.

همراه شدن سمپاش شارژی دوکاره هیوندای با یک گیج که می‌ تواند سطح باتری را نشان بدهد، این امکان را برای شما فراهم خواهد آورد که در هر لحظه از کار و یا قبل از آن، اطلاع دقیقی از مقدار توانایی کارکرد دستگاه داشته باشید.

-    بهره ‌مندی از لانس ساخته شده از استیل: یکی از مشکلات کار در فضا های باغبانی، وجود رطوبت بالا در محیط است. از طرفی لازم است تا نازل در سمپاش به نوعی در مقابل اثرات خورندگی سموم مقاوم باشد.

شرایط محیطی همراه با متریال های گاهاً به شدت تخریب کننده مانند سموم نباتی لازم می دارد که جنس لانس را از متریال های بسیار مقاومی داشته باشیم. در سمپاش شارژی دوکاره هیوندای شاهد استفاده از متریال استیل در ساخت نازل هستیم.

-   طراحی ارگونومیک همراه با بند های پهن: وقتی با یک سمپاش کوله ای کار می کنید، لازم است که سمپاشی شما کاملا ارگونومیک باشد. یکی از عمده مشکلات در کار با این سمپاش ها، خستگی ای است که همراه با حمل مداوم آنها برای اپراتور ها باقی خواهد ماند.

لازم است تا سمپاش شارژی تک کاره و یا دوکاره را طوری طراحی کنید که حداقل فشار را بر پشت و دوش اپراتور ها وارد نماید.

در سمپاش شارژی دوکاره هیوندای شاهد بهره گیری از بند کولی های پهن با کیفیت بسیار مطلوبی در ساخت آن هستیم. راحتی در هنگام حمل این سمپاش ها وجه تمایز آنها می باشد.

-    وزن کم: تمام وزنی که خود دستگاه سمپاش شارژی دوکاره هیوندای، خالی از در مخزن آن متوجه دوش اپراتور ها خواهد کرد، چیزی در حدود ۷ کیلوگرم خواهد بود.

این وزن در طراحی انواع سمپاش های کوله ای مقدار بسیار مطلوبی است. وزنی که هرگز باعث ایجاد فشار و یا خستگی برای اپراتور هایش نخواهد داشت.

-    قابلیت دو کاره بودن: اگر چه هیوندای در جمع محصولات خود از مدل های سمپاش شارژی تک کاره نیز بهره مند است؛ اما مدل پیش رو از انواع سمپاش شارژی دوکاره است که توسط این برند به خوبی طراحی شده است.

هر چند در سمپاش شارژی دوکاره مذکور می توانید از قدرت بالای باتری ۱۲ وات همراه با تامین فشار 5.5 باری به مدت طولانی بهره مند باشید؛ لکن امکان استفاده دستی می‌ تواند در سطح باغات در حین عملیات های سمپاشی، سطح بالایی از توانمندی ها را برای شما تامین نماید.

-   قابلیت آسان در تعویض باتری: یکی از محاسن قابل توجه در طراحی سمپاش شارژی دوکاره هیوندای، قابلیت سریع در تعویض باتری آن می باشد.

بسیاری از افراد در هنگام خرید و فروش سمپاش شارژی هیوندای علاقه دارند تا یک باتری یدکی نیز خریداری کنند.

چرا که می ‌توانند با این امکان به راحتی سرعت کار خود را در سطح باغات افزایش داده و در زمان ‌های اندک تری سطح وسیع تری از درختان را سمپاشی نمایند.

-   بهره ‌مندی از ویژگی فست شارژی: شارژی دوکاره و یا تک کاره لازم است تا در انتهای هر دوره از کار تحت شارژ قرار گیرد.

حال اگر این امکان فراهم شده باشد که دستگاه با سرعت بالایی شارژ شود، به اصطلاح فست شارژینگ باشد، قطعا متوجه خواهید شد که تا چه اندازه می تواند سرعت اجرای کار را افزایش دهد.

این امکان در مواقعی که قرار است به نوعی در سطح معابر شهری اقدام به سمپاشی داشته باشید بسیار به کار شما خواهد آمد.

چرا که در سطح شهر همواره از نیروی برق برخوردار هستید و با امکان فست شارژ بودن می توان با سرعت بسیار بالایی در همه حال دستگاه سمپاش شارژی دوکاره را آماده برای عملیات نگه داشت.

برای سمپاشی در سطح مزارع و یا باغات کم حجم تا متوسط به راحتی می توان بر امکانات قابل قبول سمپاش شارژی دوکاره اکتفا نمود.

در این بین محصولات برند هیوندای از جمله برند هایی است که می تواند آن نگاه قابل اعتماد را برای شما تامین سازد. خصوصا که قیمت سمپاش شارژی هیوندای در یک رنج بسیار معقولی همراه با امکانات برتر قرار گرفته است.

شما همراه با خرید سمپاش شارژی هیوندای می توانید دست بالایی در حین کار داشته باشید.

در خرید سمپاش شارژی هیوندای یک امکان برتر توانمندی و سازگاری مطلوب این سمپاش شارژی دوکاره در استفاده برای ضد غفونی کردن مناطق شهری تا معابر عمومی می باشد.

تولید صدای کم، قدرت بالا و در عین حال حجم مخزن 20 لیتری مزایایی هستند که باعث می شود تا با این سمپاش شارژی دوکاره به راحتی از پس استرلیزه کردن معابر شهری برآیید. اتفاقی که بار ها در سطح شهر ها به نوعی نیاز همیشگی برای آن احساس خواهد شد.

خرید سمپاش شارژی هیوندای می تواند پاسخ درخوری برای تکمیل این دست از نیاز ها باشد.

شما می توانید برای خرید این محصول، این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا با کارشناسان ما با شماره ۰۲۶۳۳۵۱۰۳۱۰ تماس بگیرید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5