خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش فرغونی برقی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

زدودن انواع حشرات و آفت های گیاهی

حشرات و قارچ ها و آفت های گیاهی در صورت عدم توجه و رسیدگی به آن ها از زمین های زراعی می تواند ضررهای بسیار زیاد و سنگینی به کشاورزان و باغبانان وارد سازند.

به همین منظور بهتر است تا برای دفع این حشرات و سم ها و آفت های مختلف از پاشیدن سم روی آن ها بهره گرفت. از جمله ابزارهای لازم برای این منظور، استفاده از سمپاش فرغونی می باشد که در انواع و اقسام مختلفی طراحی و تولید می شوند.

از جمله این نمونه های موجود می توان به سمپاش فرغونی برقی اشاره کرد که شما می توانید از این دستگاه در زمین های زراعی خویش استفاده نمایید تا حشرات و آفات مختلف را دور رانده و محصولات زراعی خود را مصون از هر آفت و گزندی دارید.

حال ممکن است این سوال شود که سمپاش فرغونی چیست و به چه کار می آید و انواع سمپاش فرغونی برقی شامل چه مواردی می باشد؟ در ادامه به ذکر این توضیحات پرداخته می شود.

آشنایی با سمپاش فرغونی

سمپاش فرغونی را فرغونی نامیده اند چرا که حالت و شکل ظاهری این سمپاش درست شبیه به فرغون می باشد.

با استفاده از دستگاه سمپاش فرغونی می توان در یک بازه زمانی خیلی کوتاه، حجم وسیعی از زمین های کشاورزی و باغبانی خود را از هر گونه آفت های گیاهی دور کنید و آن ها را از گزند و آسیب هر گونه حشرات و قارچ و آفات مختلف مصون دارید.

سمپاش فرغونی برقی که شما از آن به منظور پاشیدن سم به محصولات خود استفاده می کنید؛ با توجه به ساختاری که دارد برای شما مزایا و ویژگی های بسیار زیادی را دربردارد.

چرا که نمونه های سمپاشی دستی نمی توانند نیاز شما را در زمین های زراعی گسترده و وسیع تر برطرف سازند.

به همین جهت است که شما می توانید با استفاده از سمپاش فرغونی برقی در زمین های وسیع و گسترده هم حجم بسیار زیادی از زمین های زراعی خویش را در کمترین زمان ممکن سمپاشی نموده و نحوه سمپاشی هم به گونه ای برای شما رقم می خورد که شما می توانید به صورت یکنواخت جای جای زمین زراعی خویش را از وجود سم های کشنده حشرات موذی و آفات مختلف گیاهی سیراب و بهره مند سازید.

بنابراین کاربرد سمپاش فرغونی برقی در زمینه کشاورزی و باغبانی بسیار گسترده و قابل توجه می باشد.

انواع سمپاش های فرغونی

امروزه با توجه به ضرورت وجود سمپاشی در زمین های زراعی، سمپاش های بسیار زیاد در انواع و اقسام مدل های مختلفی تولید شده اند که شما می توانید هر یک از آن ها را با توجه به نیاز و بودجه خود خریداری نموده و به خوبی از وجود آن ها در جهت سم زدایی زمین های زراعی خویش نهایت بهره را ببرید.

سمپاش های فرغونی خود با توجه به نوع موتور آن ها به سمپاش فرغونی بنزینی و دیزل و سمپاش فرغونی برقی تقسیم می شوند که در این بین سمپاش فرغونی برقی نیروی خود را برای شروع به کار و استفاده از آن ها در زمین های کشاورزی و باغبانی از جریان برق می گیرد.

بنابراین سمپاش فرغونی برقی را در مدل های متفاوت خود می بایست در مکان هایی مورد استفاده قرار داد که دسترسی به جریان برق باشد.

به همین جهت است که شیلنگ سمپاش فرغونی برقی حدود 50 متر می باشد تا شما بتوانید با استفاده از طول آن جای جای زمین های زراعی خویش را سمپاشی کرده و آن ها را عاری از وجود هر گونه قارچ و آفت و سم های مضر و آسیب رسان به گیاهان و محصولات خود کنید.

چگونگی کارکرد با سمپاش فرغونی برقی

همان طور که می دانید؛ سمپاش فرغونی بنزینی با استفاده از سوخت بنزین کار می کند و می بایست مخزن این سمپاش را از سوخت پر کند تا کار کند. سمپاش فرغونی برقی نیز با بهره گیری از جریان برق کار می کند.

به این صورت که سمپاش فرغونی برقی 100 و 200 لیتری با الکتروموتور کار می کنند که مسلما می بایست در مناطقی از وجود این سمپاش ها بهره جست که دسترسی به نیروی برق باشد. از یک موتور برقی در سمپاش فرغونی برقی موتوری چرخدار مورد استفاده قرار می گیرد.

سمپاش فرغونی برقی 100 لیتری با الکتروموتور 3 اسب بخار و پمپ سمپاش اصلی و نیز به همراه یک شیلنگ 50 متری یکی از گزینه هایی می باشد که شما می توانید از وجود این سمپاش فرغونی برقی به خوبی نهایت استفاده را در زمین های زراعی خویش ببرید تا خیال خود را از هر گونه آفت و گزند به محصولات و گیاهان خود راحت و آسوده خاطر کنید.

معرفی انواع سمپاش فرغونی برقی

با سمپاش فرغونی برقی و نحوه کارکرد با این نوع از سمپاش ها آشنایی صورت گرفت. اما این نوع از سمپاش ها دارای انواع و اقسام مختلفی نیز هستند که هر یک از آن ها را در زمین های زراعی مختلف مورد استفاده قرار می دهند. از جمله انواع مختلف سمپاش فرغونی برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  •         سمپاش فرغونی برقی 100 لیتری با موتور 3 اسب تکفاز چینی
  •         سمپاش فرغونی برقی 100 لیتری با موتور 3 اسب تکفاز موتوژن
  •         سمپاش 100 لیتری با موتور 3 اسب سه فاز
  •         و...

و به همین ترتیب مدل های مختلف سمپاش فرغونی برقی با الکتروموتور با توان های مختلف در برندهای مختلف و نیز به صورت تکفاز و سه فاز در مدل های بسیار مختلفی تولید و طراحی می شوند که پیش از خرید می بایست به قیمت سمپاش فرغونی برقی توجه داشته باشید.

چرا که هر یک از این مدل ها با توجه به برندها و مدل های مختلف و توان و موتور هر یک از آن ها در قیمت های مختلفی عرضه می شوند که شما می بایست پیش از خرید به این نکات توجه داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین سمپاش فرغونی برقی را با توجه به بودجه و نیاز خود خریداری کنید و به خوبی از این ابزار کارآمد و مفید در زمین های زراعی خویش نهایت بهره را ببرید.

بنابراین با توجه به مدل های مختلفی که در خصوص سمپاش فرغونی برقی وجود دارد؛ بایستی بهترین و مناسب ترین سمپاش فرغونی را برای خود انتخاب کنید.

به این صورت که به عنوان مثال سمپاش برقی سه فاز با تکفاز مصارف خاص خود را دارند که بایستی به خوبی هر یک از آن ها را در مصارف مربوط به خویش مورد استفاده قرار داد. پس به نوع نیاز و زمین های زراعی خویش و نیروی برقی که مورد نیاز است؛ بایستی هر یک از مدل ها و انواع مختلف سمپاش فرغونی برقی را مورد استفاده قرار دهید.

قیمت سمپاش فرغونی برقی

همان طور که گفته شد؛ هر یک از مدل های مختلف سمپاش های فرغونی برقی را شما می توانید خریداری نمایید و از وجود آن ها در زمین های زراعی خویش بهره مند شوید. به همین جهت است که نمی توان قیمت دقیقی از سمپاش های فرغونی برقی را برآورد نمود.

چرا که مدل 200 لیتری هم علاوه بر 100 لیتری در بازار وجود دارد و علاوه بر تکفاز، مدل برق سه فاز نیز وجود دارد و هر یک از این عوامل در کنار برندهای تولیدی خود دلیلی بر متفاوت بودن سمپاش فرغونی برقی می باشد.

ضمن اینکه کیفیت و کارایی هر یک از این سمپاش ها با یکدیگر متفاوت می باشد که تمامی این پارامترها در نرخ قیمت گذاری این نوع از سمپاش ها تأثیرگذار هستند.

بنابراین در صورتی که در صدد خرید این نوع از سمپاش های برآمده اید؛ باید پیش از قطعی شدن تصمیم خود مبنی بر بهره مندی از سمپاش فرغونی برقی تمامی این پارامترها را در نظر داشته باشید تا در نهایت بهترین و باکیفیت ترین سمپاش فرغونی را برای خود خریداری کنید.

انتخاب سمپاش مورد نیاز با توجه به عوامل مختلف

برای آنکه بتوانید بهترین سمپاش فرغونی برقی را برای خود خریداری کنید و از آن به خوبی در زمین های زراعی خویش بهره گیرید؛ می بایست به یک سری موارد و عوامل توجه داشته باشید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1-    وسعت و گستردگی زمین و منطقه ای که می بایست سمپاشی شود.

2-    نوع سم هایی که باید روی زمین های زراعی پاشیده شود.

3-    چگونگی سمپاشی نمودن

4-    روش های بهینه و مثمر به ثمر سمپاشی

5-    سمپاشی نقطه نقطه زمین های زراعی در کمترین بازه زمانی ممکن

هر یک از این عوامل را می بایست پیش از خرید سمپاش فرغونی برقی مدنظر قرار داد. چرا که این نوع از سمپاش ها در صورتی که در بهترین برندها و مدل ها با قدرت بالایی خریداری شوند؛ این توانایی را دارند تا نقطه نقطه زمین های زراعی شما را با حجم وسیعی در کمترین زمان ممکن سمپاشی نمایند.

ضمن اینکه در صورتی که زمین های زراعی شما کوچک می باشد؛ این انتخاب را دارید تا متناسب با وسعت زمین های زراعی خود از سمپاش فرغونی برقی در حد و اندازه های زمین های زراعی خود بهره گیرید تا ضمن صرفه اقتصادی که برای شما دارد؛ بتوانید از وجود دستگاه سمپاش مربوطه، زمین های کشاورزی و باغبانی خود را سمپاشی کنید تا تمامی محصولات و گیاهان خویش را از هر گونه سم و آفت و آسیب های احتمالی به دور رانید.

نوع سم به کار گرفته شده در دستگاه سمپاش

با ذکر توضیحاتی که در خصوص سمپاش فرغونی برقی و انواع مختلف آن داده شد؛ شما ضمن اینکه می توانید بهترین مدل از این نوع از سمپاش ها را انتخاب کنید؛ بایستی بهترین سم را نیز از میان سم های موجود برگزینید تا کیفیت و کارایی بیشتری برای شما در زمین های زراعی داشته باشد.

بنابراین در صورتی که می خواهید بهترین عملکرد را از سمپاش های فرغونی خود داشته باشید؛ بهتر است از بهترین سم هم در این راستا بهره گیرید تا بهترین عملکرد پیش رو را در زمین های زراعی خویش داشته باشید و با خیالی راحت گیاهان و محصولات خویش را از هر گونه آفت و ضرر و زیانی محفوظ و مصون دارید.

خوشبختانه با توجه به این مسئله که امروزه دستگاه های سمپاش بسیار زیادی وجود دارند و در انواع و اقسام گونه های مختلف سمپاشی تولید و طراحی شده اند و موتور آن ها نیز ظرفیت و گنجایش کوچک و بزرگی دارد تا با هر وسعتی از زمین های زراعی مناسب حال شما باشد؛ شما می توانید هر یک از این گونه های مختلف سمپاشی را برای خود خریداری کنید و متناسب با زمین زراعی خویش نهایت بهره را از هر یک از این سمپاش ها ببرید.

سمپاش فرغونی برقی نیز در همین راستا بسیار خوب عمل کرده است و این امکان را به شما می دهد تا حتی در زمین های با وسعت بالا نیز در کمترین بازه زمانی بیشتری بازدهی و راندمان کاری را داشته باشد.

توجه به سمپاشی به عنوان یک ضرورت

همان طور که می دانید؛ عدم توجه به سمپاشی ممکن است ضررهای زیادی را برای شما در پی داشته باشد. به این صورت که آمارها نشان می دهد کشاورزان و باغبان هایی که به فرآیند سمپاشی محصولات و گیاهان خویش اهمیت قائل شده اند نسبت به کسانی که به این مهم توجهی نداشته اند؛ محصولات پربارتر و بدون ضرر و زیان و خرابی محصولی را در پیش رو داشته اند.

بنابراین ضرورت وجود یک سمپاش فرغونی برقی یا هر نوع سمپاش دیگر بسته به زمین های زراعی و بودجه و نیاز شما به خوبی بر سر زمین های کشاورزی و باغبانی تان حس می شود.

پس در صورتی که شما نیز می خواهید بدون هیچ گونه آسیب و گزندی، بهترین و پربارترین محصولات را پیش رو داشته باشید و به هنگام فرارسیدن فصل برداشت همه را شگفت زده کنید؛ بهتر است به فکر خرید یک سمپاش فرغونی برقی استاندارد و درجه یک برای خود باشید تا با استفاده و بهره گیری از این سمپاش خیال خود را از داشتن محصولاتی پربار و غنی راحت و آسوده خاطر کنید و با به کار گیری انواع مختلف سمپاش فرغونی برقی بر سر زمین های باغبانی و سمپاشی آن ها برای همیشه از شر آفت ها و قارچ ها و سایر عوامل مزاحم بر سر راه رشد و نمو گیاهان و محصولات خویش رها شده و این بار حس متفاوتی را برای خود تجربه کنید و محصولات بهینه تری را برداشت نمایید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5