خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش موتوری هیوندای

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

سمپاش پشتی موتوری هیوندای، از باغبانی تا کشاورزی

در سمپاشی مزارع و باغات لازم است که از ابزاری بهره‌مند باشیم که بتواند از سرعت عمل بالایی برخوردار باشد، قدرت پاشش مطلوبی را تامین نماید، قابلیت سمپاشی در ارتفاع درختان را داشته باشد، سمپاشی یکنواخت و ابر گونه را ایجاد کند، ضریب امنیت بالایی داشته باشد و در نهایت به راحتی بتوان آن را حمل نمود.

اگر چه می توان انواع سمپاش ها را به ترتیبی همراه با چند و یا همگی این ویژگی ها دانست؛ اما در این بین به یقین می توان انواع سمپاش پشتی موتوری را یکی از بهترین گزینه ها برای تامین این اهداف در نظر گرفت.

ایده خلق سمپاش پشتی موتوری که در آن می ‌توان همراه با جا به جایی آسان سمپاش، از قدرت یک موتور کوچک بنزینی با هدف تامین سطح پاشش بالایی بهره مند شد، بسیار در نزد باغبانان و کشاورزان محبوب شده است. خصوصا که سمپاش پشتی موتوری می تواند در فضا های متنوع زراعی مورد استفاده قرار گیرد.

این محبوبیت باعث شده تا برند های صاحب سبکی قدم در عرصه تولید هر چه با کیفیت تر این محصول بگذارند. مانند سمپاش پشتی موتوری هیوندای که قصد بررسی فنی تا بیان جزئیات و امکانات آن را در این مقاله داریم.

سمپاش پشتی موتوری هیوندای، از باغبانی تا کشاورزی

آشنایی با سمپاش پشتی موتوری هیوندای

صحبت از سمپاش پشتی موتوری هیوندای، صحبت از یک سمپاش توانمند با مخزن ۲۰ لیتری است که می ‌تواند در همراهی با موتوری بنزینی تا مرز های ۲۵ بار فشار در پاشش سموم تولید نماید. برای تامین این مقدار از فشار در این سمپاش موتوری کوله پشتی، از یک موتور 1.2 اسب‌ بخاری و البته دو زمانه استفاده شده است.

اگر در سطح بازار باشید، به خوبی متوجه خواهید شد که فروش سمپاش موتوری هیوندای، حجم قابل توجهی از بازار را در اختیار دارد. این محبوبیت می‌ تواند از جنبه‌ های وجهی این سمپاش حاصل شده باشد. سمپاش پشتی موتوری هیوندای قابلیت کار در طیف گسترده ‌ای از باغات و مزارع را دارا می باشد.

وقتی می توانید یک سمپاش قدرتمند را که تنها 8.3 کیلوگرم وزن دارد، به راحتی به شکل یک کوله ‌پشتی سوار بر دوش خود نمایید و همراه با قدرت پمپاژ بالای آن راهی مزارع شوید، یقیناً به راحتی می توانید پای در هر فضای باغی و یا مزارع گوناگون گذارید و عملیات ‌های مختلف سمپاشی را به انجام رسانید.

البته برند هیوندای در طراحی سمپاش پشتی موتوری خود نیز سعی کرده است تا همراه با طراحی مناسب، این سطح از توانمندی ها را فراهم آورد. برای این منظور در طراحی این سمپاش پشتی موتوری، شکل ارگونومیک بسیار مطلوبی بر قرار است. این سمپاش پشتی موتوری به راحتی به مانند یک کوله ‌پشتی بر پشت هر کسی سوار خواهد شد و همراه با کمترین فشاری وی را همراهی خواهد کرد

البته برند هیوندای در طراحی سمپاش موتوری کوله پشتی خود، پا را فراتر از این ایده ها گذاشته و همراه با طراحی لانسی بلند و سه نازله که به راحتی می ‌تواند مقدار سطح پاشش را تنظیم نماید، سعی کرده است تا بتواند سطح کارایی سمپاش را برای بسیاری از فضا های زراعی توسعه دهد.

به این ترتیب به راحتی می‌ توان همراه با این لانس ۶۰ سانتیمتری سه نازله، راهی باغات شد و درختان بسیار بلند میوه را سمپاشی نمود و یا آنکه در سطح مزارع جالیزی شکل بود و همراه با سه نازل که در لانس طراحی شده است، سطح پاشش بسیاری را در فشاری مطلوب و یکنواخت تامین نمود.

اندکی از برند هیوندای بدانید

اگر شما از آن دست افرادی هستید که هر خریدی را با در نظر داشتن برند محصول انجام می دهید، پس لازم است تا در هنگام خرید و فروش سمپاش موتوری، اندکی هم از برند هایی که این تجهیزات را تولید می کنند، بدانید.

البته این ایده در هنگام تامین ابزار آلات ایده بسیار مطلوبی است. چرا که هر کسی نیاز دارد تا همراه با ابزار هایی مطمئن در سطح کار حرفه ای خود حاضر شود و یکی از ملاک ها در تشخیص یک ابزار حرفه ‌ای می‌ تواند نام برندی صاحب سبک و شهیر باشد.

برند ها همواره تلاش می ‌کنند تا بتوانند این نام های پرآوازه را کسب کنند تا همراه با سطح مقبولیت و محبوبیتی که در نزد بازار های مختلف کسب خواهند کرد، آن فروش حداکثری خود را تأمین سازند. مانند برند هیوندای که از برند های بسیار نام آشنا در شرق دور می باشد.

هیوندای برندی اصالتا کره ای است. بسیاری از ما نام این برند را همراه با خودرو های بسیار با کیفیتی که دارد می شناسیم؛ اما در شناخت برند هیوندای پا را یک قدم فراتر از دنیای خودرو گذارید. هیوندایی یک برند جهانی از یک شرکت خوشه ای و بین المللی است.

برندی که در عرصه‌ های گوناگون از صنعت، فعالیت ‌های بزرگی را دنبال می ‌کند.

سمپاش پشتی موتوری هیوندای، از باغبانی تا کشاورزی

خودروسازی یکی از مهمترین بخش های تولیدی در این برند می ‌باشد؛ اما در کنار این بخش نام ‌آشنا، شرکت هیوندای از انواع خدمات مهندسی گرفته تا ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنایع گوناگون را به انجام می ‌رساند. تولید ماشین آلات کشاورزی نیز یکی از جنبه های اصلی در جمع تولیدات این برند جهانی است. البته هیوندای، سمپاش پشتی موتوری خود را در کشور چین اما تحت لیسانس و نظارت کمپانی Hyundai Tools به انجام می ‌رساند.

ماجرا از این قرار است که در شرکت خوشه ای و بسیار بزرگ هیوندای بخش های تولیدی در غالب شرکت های وابسته فعالیت می‌ کنند؛ مثلاً شرکت Hyundai Tools که بخش تولید ابزارآلات این شرکت را بر عهده دارد. البته حضور در فضا های صنعتی کشور چین با نظارت برند هیوندای باعث شده است تا شاهد کاهش قابل چشمگیری در قیمت تمام شده ساخت تجهیزات صنعتی باشیم.

به همین دلیل است که می ‌توان قیمت سمپاش موتوری هیوندای را در یک فضای کاملاً رقابتی با دیگر برند ها قرار داد. البته در هنگام بررسی قیمت سمپاش موتوری هیوندای همواره این نگاه را داشته باشید که در حال بررسی دستگاهی از یک برند صاحب سبک کره ای هستید.

دسته بندی در سمپاش موتوری هیوندای

برند هیوندای در تولید سمپاش پشتی موتوری خود سعی دارد تا دست بالایی را در سطح بازار داشته باشد. برای این منظور همراه با نیازسنجی از آنچه در سطح مزارع و باغات می‌ گذرد، دو نگرش در تولید سمپاش پشتی موتوری در نظر گرفته است. استفاده در مصارف عادی در مقابل استفاده در مصارف بزرگ و خاص و پرقدرت.

وقتی می توان نیاز ها در سمپاشی مزارع را در دو دسته بندی قرار داد، لاجرم می توان برای هر گروه از نیاز ها سمپاش پشتی موتوری مطلوبی تهیه نمود. از این رو کافیست فقط بدانید که در سطح مزارع و باغات خود با چه سطحی از حساسیت و یا حجم کار مواجه هستید تا در همراهی با مدل‌ های عادی و حرفه ای از سمپاش پشتی موتوری هیوندای، نیاز خود را تأمین سازید. برای این منظور شرکت هیوندای دو مدل از سمپاش پشتی موتوری را تولید می ‌کند.

سمپاش پشتی موتوری هیوندای مدل HP8320

این سمپاش، مدل پایه در تولید سمپاش پشتی موتوری از برند هیوندای می باشد. در این سمپاش موتوری کوله پشتی، شاهد استفاده از یک موتور بنزینی تک سیلندر دو زمانه هستیم که قادر است قدرت 1.2 اسب ‌بخاری تولید نماید. این سمپاش موتوری هیوندای همراه با یک مخزن ۲۰لیتری عرضه می‌ شود و این مخزن از جنس پلی اتیلن می باشد. از این رو می ‌توان سطح انتظار بالایی را در استحکام آن داشته باشید.

حداکثر قدرتی که این سمپاش موتوری کوله پشتی تولید می کند، برابر با ۲۵ بار است. این قدرت در تامین پاشش برای رساندن سموم تا ارتفاع ۶ متر از درختان کافی خواهد بود. البته در مدل HP8320 از سمپاش موتوری هیوندای، فکر جامعی برای استفاده در سطح مزارع با گیاهان کوتاه قامت نیز شده است.

برای این منظور این سمپاش پشتی موتوری مجهز به یک لانس فلزی ۶۰ سانتیمتری سه نازله است که همراه با تأمین سطح پاشش بالا می ‌تواند در مزارع با گیاهان کوتاه قامت نیز بسیار کارآمد به نظر آید. از طرفی دیگر، وزن ۸ کیلوگرمی این سمپاش آن را برای تبدیل شدن به یک سمپاش موتوری کوله پشتی ایده ‌آل، کاملاً مناسب خواهد کرد.

سمپاش پشتی موتوری هیوندای، از باغبانی تا کشاورزی

اگر به عنوان یک باغبان و یا کشاورز همراه با مزارع در حد متوسط تا بزرگی که دارید، مطمئن هستید در عملیات سمپاشی زمین های زراعی خود چندان چالش جدی نخواهید داشت، خرید این مدل از سمپاش موتوری هیوندای می تواند برای تامین اهداف شما بسیار مطلوب باشد.

سمپاش پشتی موتوری هیوندای مدل HP7514

اگر در سطح مزارع بسیار بزرگ فعالیت می کنید و یا در باغات با درختان بسیار بلند مواجه هستید و یا به طور خلاصه در امر سمپاشی زمین های زراعی خود با انواع چالش های سخت دست و پنجه نرم می ‌کنید، خرید یک سمپاش پشتی موتوری هیوندای مدل HP7514 می تواند بسیار مطلوب برای شما باشد. چرا که برند هیوندای در تولید این سمپاش پشتی موتوری، نگاه ویژه ‌ای در تامین اهداف چالش ‌برانگیز داشته است.

مثلاً می ‌توانید این نگاه ویژه را در موتور بنزینی تک سیلندر دو زمانه با قدرت 2.9 اسب‌ بخاری شاهد باشید. چنین موتور حجیم و قدرتمندی به راحتی می تواند قدرت بسیار بالایی را راهی پمپ هیدرولیک دستگاه نموده و در نهایت سطح پاشش بسیار بالایی را تأمین نماید.

همراه با این موتور قدرتمند، سمپاش پشتی موتوری هیوندای مدل HP7514 می ‌تواند سطح دبی سمپاشی 4.2 L/m را تامین نماید. البته این سمپاش با اهداف گرد پاشی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و می توانید تا سطح دبی 6.5 Kg/m گرد پاشی را به انجام رسانید.

در سطح مزارع بزرگ که نیاز است همراه با سرعت بالایی عملیات سمپاشی را به انجام رسانیم، استفاده از یک سمپاش پشتی موتوری که می تواند سطح دبی بسیار بالایی را در امر سمپاشی تامین سازد، ضروری خواهد بود. از سوی دیگر در باغات با درختان بسیار بلند که گاها تا ۱۰ متر قامت آنها خواهد شد، نیاز است تا از سمپاشی استفاده کنیم که می ‌تواند سموم نباتی را تا این سطح از ارتفاع پاشش نماید.

سمپاش پشتی موتوری هیوندای مدل HP7514 به راحتی از پس تامین سمپاشی تا ارتفاع بسیار بلند از درختان را دارد.

البته در توصیف این سمپاش موتوری هیوندای، همه ماجرا با بیان قدرت بالای موتور همراه نمی ‌شود. چرا که موتور قویتر، لاجرم باعث وزن بیشتر و در عین حال حجم بالاتر خواهد بود. هیوندای برای آنکه بتوانند تاثیر وزن و حجم موتور قوی در طراحی این سمپاش پشتی موتوری را به حداقل رساند، سعی کرده است تا در وزن و حجم مخزن پلی اتیلن دستگاه، نگاهی ایده آل تر داشته باشد.

از این رو در این مدل از سمپاش موتوری کوله پشتی هیوندای شاهد کاهش حجم مخزن تا ۱4 لیتر هستیم.

سمپاش پشتی موتوری هیوندای، از باغبانی تا کشاورزی

به این ترتیب می توان همراه با حجم بالای موتور از یک دستگاه با حجم نهایی همچنان منطقی همراه با وزن قابل تحمل بهره مند شد. این کار اگر چه از حجم مخزن خواهد کاست و در ادامه شاید نتواند آن انتظارات شما را برای کار در زمان های طولانی تامین سازد؛ اما وقتی بدانید که با چه موتور قدرتمندی در این سمپاش همراه شده اید، یقینا نگاه شما در کار با آن متفاوت خواهد شد.

لازم به ذکر است که وزن دستگاه با مخزن خالی کمی بیشتر از ۱۰ کیلوگرم خواهد بود که همراه با مخزن پر نزدیک به ۲۵ کیلوگرم می ‌شود. این وزن در استاندارد های طراحی، یک رنج منطقی برای تولید ماشین آلات با کاربرد کوله پشتی شکل می باشد. از دیگر ویژگی های بارز در سمپاش پشتی موتوری هیوندای مدل HP7514 می توان به بهره ‌گیری از خرطوم های متنوع با قابلیت گوگرد پاش اشاره کرد.

در سطح بازار که باشید همراه با قیمت سمپاش موتوری یقینا نگاه ویژه تری بر قیمت سمپاش هیوندای خواهید داشت. چرا که قیمت سمپاش پشتی موتوری هیوندای همراه با کیفیت و کارایی مطلوبی که از این دستگاه خواهید داشت، در رنج بسیار مطلوبی قرار دارد.

اگر چه نباید ادعا داشت که قیمت سمپاش هیوندای در جمع ارزان ترین های بازار قرار ندارد؛ اما باید یک محصول را همراه با کارایی تا برندی که آن را تولید کرده است در نظر داشته باشید. به این ترتیب وقتی در کنار کارایی تا امکانات این ماشین هستید به یقین می توانید قیمت سمپاش پشتی موتوری هیوندای را کاملا به صرفه در نظر گیرید.

به هر صورت انواع مدل ها در سمپاش موتوری هیوندای می توانند در طیف بسیاری از مزارع تا باغات به کار شما آیند. این یعنی آنکه همراه با خرید این محصول توانسته اید برای نیاز های بسیاری از فعالیت های باغبانی خود راه حل حرفه ای تعریف کنید.

اصول حرفه ای در کار با سمپاش پشتی موتوری

وقتی با یک سمپاش پشتی موتوری در حال کار هستید، فرقی نمی کند که از کدام برند و یا چه ظرفیت و قدرتی همراه شده اید، باید نسبت به این موضوع آگاه باشید که دستگاه شما به مراتب قوی تر و در عین حال پیچیده تر از یک سمپاش پشتی دستی می باشد.

در کار با سمپاش پشتی موتوری همواره یک موتور بنزینی که با سرعت بالایی در حال کار می باشد توسط شما در حال حمل و نقل خواهد بود. اگر چه در انواع برند ها مانند سمپاش موتوری هیوندای همواره سعی بر آن است که کار با این دستگاه در نهایت امنیت و آسانی باشد. با این حال اپراتور آگاه در همه حال می داند که انواع سیالات بسیار خطرناک را در کنار موتوری که روشن است بر پشت خود حمل می‌کند.

از مخزن پر از سموم نباتی که خود بسیار خطرناک است تا سوخت بنزینی موجود در باک موتور و همچنین مخزن روغن موتور که آن نیز از سیالات قابل اشتعال می باشد. به همین سادگی می توان در حین کار با یک سمپاش پشتی موتوری شاهد انواع سیالات سمی و با قابلیت انفجار باشیم؛ اما ماجرا در همین جا نیز خلاصه نمی‌ شود.

مثلاً در سمپاش پشتی موتوری هیوندای مدل HP7514که در همین مقاله توضیح مفصلی در باب آن داشتیم، یک سمپاش پشتی موتوری با قابلیت گوگرد پاشی می باشد. این یعنی آنکه دامنه سموم نباتی که می ‌تواند توسط سمپاش مذکور در سطح گیاهان پخش شود، طیف بسیار گسترده ای را شامل خواهد شد.

لذا لازم است تا فردی که می‌ خواهد با سمپاش پشتی موتوری کار کند، از انواع سموم و شرایط و نحوه پخش آنها در سطح مزارع آگاه باشد، شناخت کامل بر سمپاش ها در مزارع با گیاهان مختلف داشته باشد، با تمام جزئیات فنی در دستگاه سمپاش پشتی موتوری آگاه باشد و از اصول نگهداری تا تعمیرات آن مطلع باشد.

سمپاش پشتی موتوری هیوندای، از باغبانی تا کشاورزی

یک سمپاش پشتی موتوری مانند آنچه در برند هیوندای تولید می شود زمانی می ‌تواند در سطح مزارع آن راندمان بالا و سرعت عمل مطلوب را داشته باشد که در حین استفاده از تمام نکات ایمنی تا نگهداری از موتور دستگاه را رعایت کرده باشید.

نکاتی مانند تامین سوخت با کیفیت بالا و دقت در وجود روغن موتور و تعویض به موقع آن، اطمینان از صحت سیستم خنک کننده دستگاه و دقت در تمام اتصالات پمپ و همچنین روان بودن پمپ همراه با گریس کاری های مداوم در کنار سلامت مخزن، وجود فیلتر و دقت در عدم حضور هر گونه ذرات جامد مانند شاخ و برگ در داخل مخزن دستگاه سمپاش موتوری است که باعث می ‌شود تا دستگاه شما برای مدت قابل توجهی عاری از هر گونه عیب فعالیت داشته باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5