خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش پشتی موتوری دیانا

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آفت زدایی حرفه ای با سمپاش پشتی موتوری دیانا

سمپاش های موتوری نقش کلیدی در موفقیت های زمین های کشاورزی دارند. هر زمین کشاورزی در مسیر برداشت محصولات زراعی دائماً در تهدید انواع آفات نباتی قرار خواهد گرفت.

از حشرات نابود کننده تا بیماری های کشنده در لیست سیاه این آفات قرار دارند؛ اما می ‌توان با یک سمپاشی اصولی تمام این آفات را از میان برداشت.

لکن سرعت عمل در سمپاشی مقوله ای جدی است. انواع سمپاش های موتوری برای خلق یک عملیات پرقدرت و البته بسیار سریع در سمپاشی محیط زراعی ابداع شده اند. سمپاش پشتی موتوری دیانا یکی از همین محصولات می باشد.

دیانا یک شرکت صاحب ‌نام چینی است. شرکتی که توانسته است با خلق محصولاتی با کیفیت وجه متمایزی در صنعت تولیدی آن کشور بزرگ داشته باشد.

کیفیت محصولات دیانا در عرصه ماشین ‌آلات کشاورزی تا آنجا است که حالا می توانید جمیع تولیدات این شرکت را در بازار های سخت پسند اروپایی پیدا کنید.

سمپاش پشتی موتوری دیانا نیز یکی از همین محصولات خوش کار و با کیفیت این برند چینی است.

محصولی که حالا در سطح بازار های داخلی نیز خودنمایی می‌ کند. لکن لازم است قبل از هر اقدامی در تهیه آن، نگرش کاملی بر مشخصه های فنی تا توانمندی ‌های کاربردی این سمپاش داشته باشید. پس همراه ما باشید تا در تحلیلی کامل بیشتر از مشخصه های فنی سمپاش پشتی موتوری دیانا بدانید.

معرفی سمپاش پشتی موتوری دیانا

سمپاش پشتی موتوری دیانا در دسته سمپاش های موتوری بنزینی قرار دارد. این سمپاش با طرح کوله ای طراحی شده است و در آن تمام المان های حاکم در طراحی دستگاه به ترتیبی جمع و جور در کنار هم قرار گرفته ‌اند.

در مشاهده کلی از سمپاش پشتی موتوری دیانا طیف بزرگی از امکانات مدرن را شاهد هستید. از یک موتور بنزینی چهار زمانه قدرتمند تا مخزنی حجیم از جنس پلی اتیلن و نازل ‌هایی با متریال ساخت استیل در کنار یک وجه کامل از شرایط ایده ‌آل کنترلی در دستگاه مذکور؛ اما بهتر است از نگاه کلی اندکی فاصله گرفته، این محصول را در یک تشریح فنی تری مورد ارزیابی قرار دهیم.

بررسی فنی سمپاش پشتی موتوری دیانا

شاید اولین و مهمترین وجه قابل توجه در تحلیل فنی هر دستگاه موتوری، بخش موتور بنزینی آن باشد. مانند موتور سمپاش دیانا که در مدل ‌های ۲ و ۴زمانه عرضه شده است. لکن در این تحلیل فنی نگاه ما متوجه سمپاش موتوری چهار زمانه دیانا می باشد.

در سمپاش موتوری چهار زمانه دیانا شاهد حضور یک موتور با حداکثر قدرت 1.2 اسب بخار از نوع تنفس طبیعی هستیم که همراه با یک تک سیلندر در عملکرد چهار زمانه طراحی شده است. وجه برتری موتور مذکور، در طراحی چهار زمانه آن می ‌باشد.

موتور های 4 زمانه به نسبت مدل های 2 زمانه از قدرت بالاتری در کار بهره ‌مند هستند و می ‌توانند در شرایط کارکرد ملایم تری همراه با تولید صدای کمتری به نسبت مدل های 2 زمانه باشند.

در نهایت موتور های 4 زمانه مصرف سوخت کمتری دارند و می‌ توانند راندمان کاری بالاتری داشته باشند؛ اما شرایط پیچیده تر آنها در طراحی باعث شده تا در قیمت از موتور های 2 زمانه پیشی بگیرند.

به هر صورت این موضوع تاثیر مستقیم بر قیمت سمپاش موتوری 4 زمانه دیانا دارد. قیمت سمپاش موتوری 4 زمانه دیانا به نسبت از انواع 2 زمانه بالاتر است.

البته می ‌توانیم راندمان کاری بالاتر در کنار مصرف سوخت کمتر را وجه اقتصادی با رویکرد آینده نگرانه در تحلیل فنی موتور سمپاش دیانا از مدل های 4 زمانه آن بدانیم.

موتور مذکور از شرایط راه اندازی دستی بهره ‌مند می باشد؛ اما برخورداری از سیستم استارت سریع در کنار تنظیم تقریباً ساده موتور در لحظه راه اندازی وجه قابل توجه در طراحی آن است.

موتور بنزینی حجم اندکی دارد و به خوبی در قیمت پایین دستگاه سوار بر یک شاسی مستحکم، مستقر شده است.

این موتور سمپاش دیانا در حین کار چندان لرزشی نخواهد داشت. به هر حال ذات طراحی 4 زمانه در آن باعث ایجاد یک حرکت ملایم توامان با کارکردی با کمترین لرزش شده است.

این همه می‌ تواند سمپاش موتوری چهار زمانه را در مقام یک محصول مطمئن با سطح کاری بالا قرار دهد. لکن موتور تنها وجه قابل توجه در تحلیل سمپاش ها نمی باشد. چرا که این تجهیزات قطعات دیگری نیز دارند که باید مورد توجه و بررسی شما قرار بگیرند.

امکانات فنی در سمپاش پشتی موتوری دیانا

در طراحی سمپاش پشتی موتوری دیانا از حضور یک مخزن ۲۰ لیتری استفاده شده است. مخزن مذکور از جنس پلی اتیلن است و در یک طراحی ایده آل به گونه ‌ای که کاملاً سوار بر موتور دستگاه به شکل ارگونومیک بر پشت اپراتور ها سوار خواهد شد، طراحی شده است.

در ساخت سمپاش های موتوری حضور موتور های سنگین و البته حجیم بنزینی دست طراحان را برای استفاده از مخزن های بزرگتر کوتاه کرده است.

مگر آنکه بتوانند با یک طرح همسو با فضا های خالی مانده در اطراف موتور، دستگاه را به شکل جمع و جورتر طراحی کنند. این ایده در منظر طراحان دیانا برای خلق سمپاش پشتی موتوری مطرح شده است.

آنها توانسته اند با یک الگوی ارگونومیک در طراحی مخزن به خوبی نقطه ضعف ایجاد شده از حضور موتور های بزرگ و حجیم بنزینی را پوشش داده و به نوعی مخزنی حجیم با ظرفیت ۲۰ لیتری تهیه کنند.

جنس جداره مخزن از متریال پلی اتیلن است. این متریال در مقابل انواع اثرات شیمیایی محلول سموم نباتی مقاوم است و می تواند با طول عمر بالا در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاومت لازم را داشته باشد.

پمپ در نظر گرفته شده در سمپاش پشتی موتوری دیانا قدرت کافی برای تامین سمپاشی های حرفه ای را دارد.

در خروجی این پمپ شاهد تامین قدرت ۲۵ بار فشار هستیم. این فشار در عبور از شیلنگ سمپاش و لانس موجود در دستگاه به راحتی می‌ تواند فضای بزرگی از محیط مزرعه را سمپاشی نماید.

سمپاشی پشتی موتوری دیانا دارای یک لانس استیل مستحکم به طول ۶۰ سانتیمتر با بهره ‌مندی از سه نازل بلند می باشد. این لانس مستحکم کاملاً ضد زنگ و مقاوم در مقابل هر گونه اثر شیمیایی محلول سموم نباتی است.

طول ۶۰ سانتیمتر لانس در طراحی سمپاش پشتی موتوری دیانا آن را برای کار در فضا های مزرعه، خصوصاً محیط جالیزی مناسب کرده است.

البته این لانس بلند می تواند قدرت مانور سمپاشی را تا بطن شاخه های درختان تناور و میوه ‌ها نیز برساند.

چرا سمپاش پشتی موتوری دیانا را انتخاب کنیم؟

در یک تفسیر کلی همراه با نگاه فنی سعی کردیم تا وجه کاملی از تمام جنبه های طراحی شده در سمپاش پشتی موتوری دیانا همراه با موتور های 4 زمانه را مطرح کنیم.

لکن در اینجای ماجرا قرار است در کلامی تحلیل موضوع استفاده از سمپاش های موتوری و لزوم توجه به محصول برند دیانا را پیش بکشیم.

اینکه اصولا چرا سمپاش های موتوری وجهه مثبتی در کار دارند و لزوم توجه به آنها خصوصاً سمپاش پشتی موتوری دیانا از کجا آمده است؟

یک دلیل اصلی، در سطح کارایی انواع سمپاش های موتوری است. شما در سطح مزرعه با حجم بالایی از گیاهانی که همگی در تهدید آفات هستند مواجه هستید. این حجم از گیاهان نیاز جدی به سمپاشی با سرعت عمل بالا دارند.

به این ترتیب مقوله بهره ‌مندی از سمپاش های دستی امری غیرقابل توجیه خواهد شد. چرا که جمیع سمپاش های دستی و حتی نمونه های شارژی هرگز توانایی لازم برای پاسخ به سطح بالای نیاز سمپاشی مزارع را نخواهند داشت.

از طرفی هر فضای زراعی تحمل حضور سمپاش های بزرگ، سنگین و البته قدرتمند و شاید گران قیمت فرغونی، زنبه ای و حمل تراکتوری را ندارد.

چنین سمپاش هایی با قدرت بالا فاقد جابجایی ساده، اگر چه می‌ توانند سطح بزرگی از فضا های زراعی را در هر لحظه سمپاشی کنند؛ اما کار با آنها در سطح یک فضای زراعی کوچک و یا صعب العبور عملاً غیرممکن خواهد شد.

لذا ما به یک سمپاش با قدرت موتوری اما با قابلیت حمل و نقل انسانی نیاز داریم. نکته ای که تماما در طراحی مدل های متنوع از سمپاش موتوری حضور دارد. در این بین چرا باید به سمپاش پشتی موتوری دیانا توجه داشته باشیم؟

ویژگی های برتر در طراحی سمپاش پشتی موتوری دیانا

برند های مطرح در هر گوشه از جهان اقدام به تولید انواع سمپاش پشتی موتوری دارند. در واقع هر برندی که توانسته است به نوعی موتور های بنزینی را همراه ابزار های صنعتی تا کشاورزی کرده باشد، قطعاً اقدام به تولید سمپاش موتوری نیز خواهد کرد.

لکن این ماجرا یک دستاورد تخصصی است و غالبا اساتید فن، برند هایی هستند که سابقه طولانی در زمینه طراحی تا تولید ماشین آلات کشاورزی دارند.

مانند برند صاحب سبک دیانا که در عرصه ماشین ‌آلات کشاورزی، خصوصاً تولید انواع سمپاش های موتوری دست بالایی در تولید کسب کرده است.

برترین وجه قابل تامل در مشخصه‌ های ایده ‌آل برای سمپاش پشتی موتوری دیانا در بهره ‌مندی آن از موتور های چهار زمانه می باشد. به هر صورت یک سمپاش پشتی موتوری به ترتیبی بر اندام اپراتور ها سوار خواهد شد.

لکن لازم است تا در هر حالتی موتور در این دستگاه با کمترین صدای تولید شده همراه با کمترین لرزش باشد. پس ما نیاز به موتوری داریم که بتواند با حرکتی نرم و روان فعالیت خودرا تداوم بخشد.

موتور چهار زمانه در طراحی سمپاش پشتی موتوری دیانا کاملاً پاسخگوی این شرایط ایده ‌آل است.

چرا که موتور سمپاش دیانا با مصرف سوخت اندک در کنار کارکرد روان، ظرفیت کافی برای تامین قدرت بالای سمپاشی در سطح فضا های بزرگ زراعی را تامین خواهد نمود.

جمع بندی خرید سمپاش موتوری دیانا:

سمپاشی و یا اهدافی شبیه به آن مانند ضدعفونی کردن سطوح بزرگ در فضا های شهری و یا گندزدایی در محیط ‌های پرورش حیوانات اهلی همگی در لیست فعالیت های پرفشار هستند.

عموم فضا هایی که قید کردیم، به ترتیبی نیاز به دستگاه سمپاش توانمندی را احساس خواهند کرد.

در این بین بسیاری قدرت خرید سمپاش های گران قیمت فرغونی را ندارند و یا اینکه فضای هدف ظرفیت حضور چنین سمپاش های بزرگی را نخواهد داشت.

از طرفی استفاده از سمپاش های ضعیف دستی و یا شارژی را نمی ‌توان به عنوان یک وجه مطمئن در نظر گرفت. در چنین حالتی سمپاش پشتی موتوری برگ برنده ای خواهد شد.

قدرت بالا در کنار قیمت معمول با ظرفیت کاری مطلوب، همگی در بطن یک سمپاش موتوری حضور دارند. البته برخی برند ها مانند دیانا توانسته اند با صرف هنر مهندسی در به کارگیری موتور های 4 زمانه وجهه برتری را در کار با سمپاش های موتوری تولید نمایند.

اگر چه در این بین گاها مقوله قیمت سمپاش موتوری 4 زمانه دیانا چالش برانگیز خواهد شد؛ اما یقیناً کارایی بالا در کنار سطح کیفی مطلوب در کار، چنین فاکتور هایی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5