خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سینی ماله ویلسون

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
سینی ماله پروانه برند ویلسون
  • سینی ماله پروانه برند ویلسون
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

نکات فنی در بررسی سینی ماله پروانه ای ویلسون

از ماله های موتوری با هدف رسیدن به یک سطح تراز و صیقلی شده در فضا های بتن ریزی استفاده می شود.

ایده حاکم بر طراحی ماله های موتوری در استفاده از تیغه ‌های پهن می باشد. تیغه ‌هایی که تحت قدرت موتور های بنزینی به گردش خواهند افتاد.

البته به موازات حضور تیغه ‌های پروانه ای، نوع دیگری از اقلام همراه ماله پروانه ‌ای طراحی شده ‌است که عموماً با سینی ماله پروانه ‌ای شناخته می شوند.

سینی ماله پروانه یک دیسک پهن و صلب از فلزی سخت است که با شکلی محدب گونه طراحی شده ‌است و با نصب شدن بر پروانه ‌های ماله پروانه ‌ای قابلیت مسطح کردن سطوح بتنی را به آن می دهند.

سینی ماله پروانه ‌ای ویلسون یکی از اقلام همراه و تولید شده برند ویلسون است که به طور اختصاصی برای مال پروانه ای این شرکت طراحی شده است و به‌ خوبی بر ماشین ماله موتوری ویلسون نصب خواهد شد.

سینی ماله پروانه ‌ای ویلسون در سایز های استاندارد 60، 90 و 120 سانتیمتری با قطر 3 میلیمتری طراحی شده است. این سینی در تکمیل عملیات مسطح سازی بتن در کار با ماله پروانه ای ویلسون مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

سینی ماله پروانه ای ویلسون ضخامت ۲.۵ میلیمتر

چرا به سینی ماله پروانه ای نیاز داریم؟

هدف کلی از طراحی تا کاربرد انواع ماله پروانه ای، مسطح سازی بتن، درست بعد از عملیات بتن ریزی می باشد.

اگر چه می‌ توان با کمک تیغه ‌های پهن و هلیکوپتری شکل این دستگاه، سطح مسطح سازی معقولی را حاصل آورد؛ اما در صورت عمق زیاد بتن و یا نرم بودن بافت بتن، این احتمال وجود دارد که تیغه های مذکور در داخل حجم بتن گیر کنند.

در این ‌صورت دیگر نمی ‌توانیم انتظار تامین عملکرد مطلوبی را از ماله موتوری داشته باشیم.

یک ایده کاربردی برای رفع چنین مشکلاتی استفاده از سینی ماله موتوری است. چرا که سینی ماله موتوری با سطح یکپارچه و مستحکمی که دارد، دیگر در داخل بتن گیر نخواهد کرد.

سینی ماله پروانه ای می ‌تواند به راحتی در سطح بتن به حرکت درآمده و آن را در یک شکل تراز گونه و کاملاً صاف و صیقلی پرداخت نماید.

اصولاً تمام برند های مطرح در تولید ماله پروانه ای، همراه اقلام اصلی دستگاه، سینی ماله پروانه ای نیز طراحی کرده و عرضه می ‌کنند. سینی ماله پروانه ای ویلسون به صورت اقلام همراه در کنار ماله موتوری این برند عرضه می ‌شود.

لکن سینی ماله موتوری در لیست اقلام مصرفی این دستگاه قرار دارد. در این صورت سینی ماله ویلسون همراه شده با کالای اصلی و به صورت فابریک تنها برای مدت زمان محدودی می ‌تواند نیاز سطح بالای کار را تامین نماید.

از این ‌رو در امتداد فعالیت ‌های سخت و سنگین ساختمان ‌سازی لازم است تا به ترتیبی اقدام به تهیه سینی ماله ویلسون یدکی و یا جایگزین داشته باشید. لذا مقوله قیمت سینی ماله وجه بااهمیتی خواهد شد.

قیمت سینی ماله ویلسون با توجه به کیفیت تقریباً خوبی که دارد، در یک رنج قیمتی معقول قرار گرفته، می ‌تواند سطح نیاز شما را به راحتی پاسخگو باشد.

سینی ماله موتوری چگونه نصب می شود؟

عموم کسانی که برای اولین بار با سینی ماله موتوری در کارکرد ماله پروانه ای مواجه هستند، یک سوال ساده دارند. آیا برای نصب این قطعه لازم است تا تیغه ‌های هلیکوپتری دستگاه ماله موتوری را جدا سازیم؟

برای نصب سینی ماله موتوری نیازی نیست تا در ساختار مکانیکی ماله پروانه ای تغییری داشته باشید.

شما می ‌توانید بدون نیاز به جابجایی تیغه‌ های هلیکوپتری دستگاه اقدام به نصب سینی ماله پروانه ای نمایید. چرا که بر سطح این سینی به نسبت فاصله استاندارد تیغه ‌های هلیکوپتری، چنگک هایی تعبیه شده است.

این چنگک ها با قابلیت نصب بر تیغه ‌ها به طور کامل بر ماله موتوری نصب خواهند شد. لکن در نصب سینی ماله موتوری باید دقت داشته باشید که از سینی با سایزی برابر با سایز کلی دستگاه ماله موتوری بهره‌ مند باشید.

عموم سینی ماله پروانه ای ها را همراه با استاندارد های طراحی سایز ماله موتوری ‌ها طراحی می‌ کنند.

به ‌این ‌ترتیب این سینی ‌ها را در سایز های استاندارد 60، 90 و 120 خواهید یافت. سینی ماله پروانه ای ویلسون نیز با توجه به سایز طراحی‌ شده برای تیغه ‌های هلیکوپتری ماله پروانه ای ویلسون طراحی شده ‌اند.

شما می ‌توانید این تیغه ‌ها را در سایز های 60 الی 120 سانتیمتری داشته باشید. لکن سایز 90 سانتیمتری با توجه به سطح استقبال بالا در استفاده از ماله موتوری ویلسون در سایز 90 سانتیمتری بیشتر از مدل ‌های دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

به هر صورت بهتر است اگر در کار با ماله پروانه ای ویلسون نیاز به استفاده از سینی ماله پروانه ای داشتید، از مدل طراحی ‌شده و تخصصی خود برند ویلسون استفاده کنید.

ویژگی ‌های سینی ماله پروانه ای ویلسون

سینی ماله پروانه ای در دسته اقلام مصرفی با کارکرد سنگین قرار دارد. تمام فضای کاری این تجهیز درگیر با سطح بتن است که بسیار سرسخت با قابلیت سایش بسیار بالایی می باشد. این مسئله باعث شده است تا اکثر سینی ماله پروانه ای ها به سرعت اسیر فرسایش شده، نیاز به تعویض پیدا کنند.

در نظر داشته باشید که سطح زیرین این سینی باید کاملاً صیقلی و عاری از هر گونه خط و خش باشد تا بتواند سطح بتن را در یک شرایط ایده ‌آل صیقلی کند. چالش جدی در کار با سینی ماله پروانه ای متوجه همین نکات است.

اینکه آنها غالباً در اثر مواجه شدن با سطح سخت بتن به سرعت اسیر خط و خش شده و یا تاب بر می ‌دارند. از این ‌رو کارایی خود را از دست خواهند داد.

حال باید دید که در طراحی سینی ماله پروانه ای ویلسون چه نگرش دیگری در ساخت حاکم شده است؟ آیا می توان به این قطعه اطمینان کارکرد مطلوب با ضریب راندمان بالا را اعمال نمود؟

¨     حساسیت برند ویلسون در ساخت سینی ماله پروانه ای باعث شده تا با یک محصول با مقاومت بالا در مقابل سایش و فرسایش بتن مواجه باشیم.

سینی ماله پروانه ای ویلسون از یک فولاد ضد زنگ و البته ضد سایش با ضخامت کافی ساخته شده است. سطح کربن موجود در این فولاد همراه با آلیاژ کروم ویژگی ‌های برجسته‌ ای برای آن تامین کرده است.

¨     سینی ماله ویلسون از ضخامت کافی در طراحی بهره ‌مند می ‌باشد. برای این سینی ضخامت 3 میل در نظر گرفته‌ اند.

این ضخامت از فولاد، آنچنان سینی ماله پروانه ای را سرسخت می ‌کند که به راحتی تحت فشار بتن تاب برندارد و در عین حال آنچنان نیست که وزن بالایی داشته، از سرعت عملکرد ماله پروانه ای بکاهد.

البته سینی ماله ویلسون در طراحی از یک انحنای محدب شکل بهره ‌مند می ‌باشد. این انحنا باعث خواهد شد تا لبه ‌های سینی در بتن گیر نکند، حرکت روانتری را ایجاد کرده و سطح صیقل سازی بهتری را نتیجه ‌بخش باشد.

¨     سینی ماله ویلسون دارای عمر مفید در کارکرد مابین 4 الی 5 هزار مترمربع می باشد. شما می ‌توانید از سینی ماله ویلسون برای مدت ‌ها ساعت کار مفید استفاده کنید. عدد 4 هزار مترمربع فراتر از آن مقدار قابل ‌توجهی است که به زودی پر نخواهد شد.

¨     طراحی سینی ماله ویلسون با رعایت بهترین ایده ‌ها در ساخت این قطعه همراه است. از این ‌رو در هنگام نصب بر روی ماله پروانه ای عاری از هر گونه فشار بر موتور و یا گیربکس تجهیز می باشد.

¨     یکی از ویژگی ‌های برجسته و قابل ‌توجه در تعیین سطح کیفی هر سینی ماله موتوری، اصول نصب چنگک ها بر روی آن می باشد. این چنگک ‌ها باعث خواهند شد تا سینی ماله پروانه ‌ای قابلیت اتصال با دستگاه ماله موتوری را پیدا کنند.

لذا باید در موقعیت استاندارد و کاملاً منطبق با تیغه ‌های هلیکوپتری دستگاه نصب شده باشند. در غیر این صورت شاهد نصب غیر تراز سینی ماله پروانه ای هستیم.

در سینی ماله پروانه ‌ای ویلسون حضور این چنگک ها کاملاً منطبق بر تیغه ‌های دستگاه است. چرا که توسط خود برند طراحی شده و می ‌تواند وجه برتری کاملی نسبت به تولیدات کارگاهی داشته باشد.

¨     چنگک‌ های قید شده باید از اتصال کاملاً محکمی برخوردار باشند. از آنجا که این چنگک ها را همراه با اتصال جوش به سینی ماله پروانه ای متصل می‌ کنند، لزوم حضور یک جوش استاندارد با نهایت ظرافت در کار امری جدی است.

چنگک ‌هایی که به شکل غیراصولی بر سطح سینی ماله پروانه ای نصب شده هستند، تحت فشار سنگین کار احتمال شکستگی داشته و باعث می ‌شوند تا سینی از جای خود خارج شود.

در این حال شاهد آن هستیم که سینی در سطح بتن فرو می ‌رود. نکته ‌ای که می ‌تواند تأثیرات منفی در کار داشته باشد. این چنگک ها در ساخت سینی ماله ویلسون با نهایت ظرافت و دقت کافی همراه با یک جوش استاندارد و بسیار مستحکمی در محل دقیق خود نصب هستند.

¨     سینی ماله پروانه ای ایده ‌آل از لبه‌ هایی با برش های دقیق و کاملاً سنگ خورده بهره ‌مند می باشد. اگر این لبه ‌ها دارای سطحی زبر و غیر یکنواخت باشند، در حین کار باعث ایجاد خط در سطح بتن خواهند شد.

در این حالت نمی‌ توان یکدستی لازم را در حین کار به دست آورد. از این ‌رو ضرورت دارد که سینی ماله موتوری از لبه ‌هایی با برش ‌های لیزری و البته سنگ خورده بهره ‌مند باشد. نکته ‌ای که در سینی ماله ویلسون به طور کامل شاهد حضور آن هستیم.

نکات کلیدی در هنگام کار با سینی ماله پروانه ‌ای ویلسون

در کار با سینی ماله پروانه ای ویلسون متوجه سطح بالاتر فشار وارد شده بر گیربکس و موتور دستگاه باشید.

به هر صورت سینی ماله پروانه ای به مراتب به نسبت تیغه های هلیکوپتری سطح تماس بالاتر با حجم بتن دارند.

لذا همراه با اصطکاک بالاتری هستند. در این صورت قدرت بیشتری برای گردش آنها نیاز است. لذا موجب ایجاد فشار بالاتری برای گیربکس و موتور دستگاه خواهند شد.

در کار با سینی ماله پروانه ای لازم است تا دستگاه را با سرعت کمتری راه ‌اندازی نموده و عموماً مدت زمان فعالیت را محدودتر کنید تا به ‌این ‌ترتیب سطح فشار کمتری برای گیربکس و موتور ماله پروانه ای داشته باشید.

در کار با سینی ماله پروانه ‌ای ویلسون شاهد راندمان کاری بالاتری خواهید بود. اکثر فعالان نسبت به کاهش سرعت در حین کار با سینی ماله پروانه ای ابراز نگرانی دارند. چرا که احساس می ‌کنند این کاهش سرعت مانع از قدرت مانور بالاتر در کار خواهد شد.

لذا این احساس وجود دارد که کار با سینی ماله پروانه ای، کندتر از زمانی است که می ‌خواهید با تیغه ‌های هلیکوپتری کار کنید.

لکن در نظر داشته باشید که با حضور سینی ماله پروانه ای توانسته اید سطح تماس بالاتری را ایجاد کنید. در این‌ صورت حتی کاهش سرعت هم نمی ‌تواند وجه منفی در کار باشد.

تجربه نشان داده ‌است که کار با سینی ماله پروانه ای حتی با سرعت کمتر از تیغه ‌های هلیکوپتری راندمان کاری بالاتری خواهد داشت و در عین حال با وجود سرعت چرخش کمتر، نتیجه نهایی کار در مدت زمان کوتاه تری صورت خواهد گرفت.

در کار با سینی ماله پروانه ای ویلسون شاهد ایجاد لرزش های کمتری در سطح بتن خواهید شد.

از این ‌رو نتیجه نهایی کار به ‌مراتب یکدست ‌تر و البته تمیزتر خواهد شد. در ضمن متوجه هستید که رسیدن به یک نتیجه مطلوب در انتهای کار، ضامن بهره ‌مندی از سینی ماله پروانه ای عاری از هر گونه خط و خش و یا خوردگی می ‌باشد.

در کار با سینی ماله پروانه ای از برند ویلسون و یا هر برند دیگری باید نگاه مهارتی لازم را داشته باشید.

هر حجم از بتن قابلیت استفاده از سینی ماله پروانه ای را ندارد. از این ‌رو غالباً معیار هایی برای زمان مناسب به جهت ماله ‌کشی سطح بتن با استفاده از دستگاه ماله موتوری مطرح می ‌کنند.

مسئله در فاز سیالی شکل بتن در ابتدای امر می باشد. زمانی که هنوز بتن خیس است، ماله ‌کشی نتیجه ‌ای جز گیر کردن دستگاه ماله پروانه ‌ای در بطن بتن نخواهد داشت.

از این ‌رو اصولاً عملیات ماله ‌کشی را تا خشک شدن آب در سطح بتن به تأخیر می ‌اندازند. بتن در ابتدای امر دارای آب با حالت شناوری است.

برای رسیدن به بهترین عملکرد از سینی ماله پروانه ایباید عملیات ماله ‌کشی را تا خشک شدن کامل آب سطح بتن به تاخیر انداخت.

در غیر این ‌صورت با یک عملیات سخت ماله ‌کشی همراه هستیم و در نهایت با بتنی مواجه خواهیم شد که به شدت بی کیفیت همراه با ساختار پوسته پوسته می باشد.

نحوه نصب سینی ماله پروانه ای روی دستگاه

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5