خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شمشاد زن دیانا (Diana)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

محصولات دیانا سالهاست که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. شرکت دیانا یک هلدینگ و رهبر چینی در تولید و توزیع انواع ابزار آلات کشاورزی مانند شمشاد زن، ماشین های چمن زنی، ماشین آلات مخصوص طراحی و اصلاح باغات، تجهیزات کشاورزی و باغبانی و همچنین فضای سبز می باشد که با حضور جهانی خود و فروش گسترده بیش از هزار محصول در ۱۰ کشور برتر جهان جزو برترین برندهای روز دنیا محسوب می شود.

شرکت تولیدی محصولات دیانا در اصل در کشور چین وجود دارد که آن جا دفتر فروش مستقیم و فعال این برند می باشد محصولات این شرکت بخصوص شمشاد زن آن از برترین محصولات در سراسر جهان به حساب می آید که از بهترین کیفیت و طراحی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم مفصل به معرفی محصول شمشاد زن دیانا پرداخته و خصوصیات آن را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی محصول شمشاد زن دیانا

همان طور که در قسمت قبل نیز گفته شد محصول شمشاد زن دیانا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که این محصول دارای ۵ سال خدمات پس از فروش نیز می باشد. موتور موجود در محصول شمشاد زن دیانا پرقدرت بوده و حدود یک اسب بخار می باشد.

همچنین سوخت مورد نیاز این دستگاه بنزین می باشد. موتور این محصول دوزمانه بوده و تیغ ضخیمی دارد. طراحی این دستگاه بسیار زیبا و ارگونومیک می باشد و کاربری آسانی دارد. این دو مزیت موجب شده تا کاربران به سادگی و بدون هیچ خستگی به کار کردن و برداشت انواع محصولات با کمک این دستگاه بپردازند.

شرکت دیانا در تولید و طراحی این محصول تمامی استانداردهای زیست محیطی را رعایت کرده است. به همین علت است که این دستگاه جزء بهترین دستگاه های سراسر جهان از لحاظ عملکرد و سازگاری آن با محیط زیست قرار گرفته است.

این محصول پرکاربرد در بسیاری از اماکن مانند مزارع، زمین های کشاورزی و سایر اماکن کاربرد دارد و مورد استفاده کشاورزان و باغ داران قرار می گیرد. خصوصیات این محصول از آن جایی که انواع مختلفی دارد؛ متفاوت می باشد. در قسمت بعد به معرفی انواع و مدل های شمشاد زن دیانا که در بازار موجود می باشد خواهیم پرداخت.

انواع شمشاد زن دیانا

محصول شمشاد زن دیانا مانند سایر محصولات در این زمینه انواع مختلفی دارد که هر کدام خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند. توجه داشته باشید که نمی توان مدلی را برتر از مدل‌های دیگر دانست؛ بلکه این مدل ها بر اساس انواع نیاز کشاورزان و باغداران به این محصول پر کاربرد، تولید شده و عرضه می شوند تا استفاده از آن ها راحت تر باشد. در این قسمت قصد داریم هر یک از انواع محصول شمشاد زن دیانا را معرفی کرده و خصوصیات هر یک را مورد بررسی قرار دهیم:

  1.      شمشاد زن بنزینی دیانا مدل slp600B

این محصول فوق العاده دارای قدرت موتور بنزینی فوق العاده و وزن ایده آل می باشد و تیغه آن نیز ضخیم است. همچنین طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک این دستگاه و کاربری آسان آن باعث شده تا کاربران بدون خستگی، ساعت ها به کار با این محصول ادامه دهند. توجه داشته باشید که شرکت دیانا در تولید این محصول تلاش کرده تا تمام استانداردهای زیست محیطی را رعایت کند به همین علت است که این دستگاه جز بهترین دستگاه های جهان از لحاظ عملکرد و سازگاری با محیط قرار دارد. در زیر مشخصات و اطلاعات فنی این محصول را درج کرده ایم:

  •          مشخصات موتوری: قدرت محصول شمشاد زن دیانا یک اسب بخار می باشد و ظرفیت جا به جایی آن ۲۵ سی سی است. همچنین موتور آن دو زمانه بوده و با استفاده از سوخت بنزین کار می کند. از دیگر مشخصات موتوری این محصول می‌توان به هوا خنک بودن آن و هندلی بودن استارت آن اشاره کرد.
  •           ظرفیت باک سوخت: ظرفیت باک سوخت این محصول بسیار مناسب بوده و معادل ۶۰۰ میلی متر می باشد. عملکرد دستگاه: 1.سیستم سوخت: سیستم سوخت محصول شمشاد زن دیانا، بنزین با مخلوط روغن می باشد. این دو ماده با نسبت یک به ۳۵ باید مورد استفاده قرار بگیرند. ۲. طول تیغه برش: تیغه برش این محصول پر کاربرد دو طرفه و ۶۰ سانتی متر می باشد. همچنین تیغه این محصول ۲۴ اینچ می باشد.

3.سرعت تیغه: سرعت استفاده از تیغه این دستگاه ۷۵۰۰ دور در دقیقه می باشد.

4. میزان صدای دستگاه: می توان گفت که میزان صدای محصول شمشاد زن دیانا در فاصله ۷ متری چیزی حدود ۱۱۰ تا ۱۱۳ دسی بل می باشد. متعلقات: این محصول نیز مانند سایر محصولات مشابه متعلقات مخصوص به خود را دارد که شامل تیغه، قاب، آچار و دفترچه می باشد. 5. دسته ارگونومیک: محصول شمشاد زن دیانا دسته ای با طراحی ارگونومیک دارد که این قطعه برای آسان شدن کارکرد دستگاه به کار گرفته می شود.

6. بسته بندی: این محصول در بسته بندی کارتون گذاشته می شود که ابعاد آن بزرگ و متناسب با محصول می باشد.

  •          وزن: وزن محصول شمشادزن دیانا در این مدل ۵.۸ کیلوگرم می باشد.

2.شمشاد زن بنزینی دیانا مدل DN-660HT

این محصول نیز مانند محصول قبلی، موتور بنزینی قدرتمند و ایده آلی دارد؛ اما برعکس مدل قبلی تیغه آن ضخیم و یک طرفه می باشد. طراحی زیبا و کاربری آسان آن نیز مانند مدل قبلی مانع خستگی کاربران شده است. در این قسمت قصد داریم به معرفی خصوصیات و ویژگی های این نوع از شمشاد زن دیانا پرداخته و هر یک از خصوصیات آن را مورد بررسی قرار دهیم:

  •          مشخصات موتوری: قدرت موتور این مدل از شمشاد زن های دیانا مانند مدل قبلی یک اسب بخار می باشد. ظرفیت جابجایی آن نیز ۲۵ سی سی بوده و با استفاده از سوخت بنزین کار می کند. از دیگر مشخصات موتور این مدل می توان به دو زمانه بودن آن، هوا خنک بودن آن و استارت آن به صورت هندلی اشاره کرد.
  •           ظرفیت باک سوخت: ظرفیت باک سوخت محصول شمشاد زن دیانا ۳۳۰ میلی متر می باشد.
  •           عملکرد دستگاه:  1. سوخت این محصول به صورت بنزین مخلوط با روغن است که نسبت مخلوط این دو با هم یک به 35 می باشد. 2. کاربراتور این مدل از شمشاد زن دیانا ژاپنی می باشد. 3. طول تیغه: طول تیغه ین محصول ۶۰ سانتی متر و ۲۴ اینچ بوده و به ۵۵ سانتی متر نیز دسترسی دارد. 4. نوع تیغه: نوع تیغه این دستگاه یک طرفه بوده و برای بسیاری از مصارف مانند شمشاد، چای و .... مناسب می باشد. 5.سرعت تیغه: سرعت تیغه این دستگاه ۶۵۰۰ دور در دقیقه می باشد. 6. صدای دستگاه: در فاصله ۷ متری میزان صدای محصول شمشاد زن دیانا حدود ۱۱۰ تا ۱۱۳ دسی بل می باشد. 7.متعلقات: وسایل همراه با این محصول تیغه، قاب، آچار و دفترچه می باشد که حتماً به همراه این محصول ارسال می شود. 8.دسته ارگونومیک دستگاه شمشاد زن دیانا برای سهولت در کارکرد، مجهز به یک دسته با طراحی ارگونومیک می باشد. 9.بسته بندی: بسته بندی این محصول نیز مانند محصول قبلی با یک کارتون بزرگ می باشد. 10.وزن: وزن این مدل از شمشاد زن دیانا ۵.۳ کیلوگرم می باشد.
  1. شمشاد زن دیانا مدل DN-610HT

این مدل از شمشاد زن دیانا خصوصیاتی مشابه مدل های قبلی دارد اما تفاوت هایی نیز با آنها دارد که در این قسمت قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم:

  •          مشخصات موتوری: 1.قدرت موتور این دستگاه بالاتر از مدل‌های قبلی بوده و به میزان ۱.۲ اسب بخار می باشد. ظرفیت جا به جایی آن نیز ۲۷.۵ سی‌سی بوده و سوخت مورد نیاز آن بنزین می باشد. همچنین موتور این محصول دو زمانه بود و استارت آن به صورت هندلی می باشد. سیستم خنک کننده در این موتور نیز هواخنک می باشد. ۲
  •          ظرفیت باک سوخت: همانطور که پیش از این گفتیم این دستگاه نیز با بنزین کار می‌کند که ظرفیت باک سوخت آن ۳۳۰ میلی متر می باشد.
  •          عملکرد دستگاه سیستم سوخت: 1.در این مدل از شمشاد زن های دیانا نیز بنزین با مخلوط روغن وارد باک این دستگاه می شود که نسبت آن 1 به 35 می باشد. 2. طول تیغه: طول تیغه این مدل ۷۵ سانتی متر و ۳۰ اینچ می باشد و به ۶۶ سانتی متر دسترسی دارد. 3.نوع تیغه: تیغ این دستگاه نیز مانند مدل اول دو طرفه می باشد اما تفاوتش با آن این است که لیزری بوده تا در بسیاری از مصارف مورد استفاده قرار بگیرد. 4.سرعت تیغه: سرعت تیغه این مدل از شمشاد زن دیانا ۷,۵۰۰ دور در دقیقه می باشد. 5.میزان صدای دستگاه: صدای این دستگاه در فاصله ۷ متری مانند مدل قبلی ۱۱۰ تا ۱۱۳ دسی بل می باشد. 6.متعلقات: متعلقات این محصول نیز دقیقا مشابه با دو محصول قبلی می باشد. 7.دسته ارگونومیک در این نوع از شمشاد زن های دیانا نیز ارگونومیک بوده و هدف آن سهولت در کار می‌باشد؛ با این تفاوت که دسته این محصول قابل چرخش بوده و به صورت اهرمی می باشد. همچنین این دسته موجب کار کردن فرد کاربر به صورت زاویه ای می شود.
  •          وزن این محصول نیز 5.4 کیلو گرم می باشد.
  1. شمشال زن دیانا مدل DN-600TP

در این قسمت می ‌خواهیم با آخرین مدل محصول شمشاد زن بنزینی دیانا آشنا شویم و خصوصیات آن را مورد بررسی قرار دهیم.

  •          مشخصات موتوری: 1.قدرت موتور این دستگاه ۱.۱ اسب بخار می باشد و ظرفیت جا به جایی آن ۲۸ سی سی است. سوخت این نوع از شمشاد زن های دیانا نیز بنزینی بوده و دو زمانه، هوا خنک و هندلی می باشد.
  •           ظرفیت باک سوخت: میزان ظرفیت باک سوخت این مدل ۶۵۰ میلی متر می باشد.
  •           عملکرد دستگاه: 1.سیستم سوخت این نوع مانند دو نوع قبلی بوده و مخلوطی از بنزین و روغن با نسبت ۱ به ۳۵ می باشد. 2. طول تیغه: طول تیغه این محصول ۶۰ سانتی متر و ۲۴ اینچ می باشد. 3.نوع تیغه: نوع تیغه این دستگاه مانند نوع دوم شمشاد زن دیانا یک طرفه بوده اما با این تفاوت که تیغه این دستگاه گیربکسی می باشد. علت این امر این است که جهت بسیاری از مصارف مانند چای سبز، دانه روغنی و .... مورد استفاده قرار بگیرد. 4.سرعت تیغه: سرعت تیغه این محصول ۷۵۰۰ دور در دقیقه می باشد. 5.میزان صدای دستگاه: میزان صدای این مدل نیز دقیقا مانند سایر مدل ها می باشد و تفاوتی با آن ها ندارد. 6.دسته ارگونومیک: دسته ارگونومیک این محصول مانند مدل قبلی به صورت اهرمی بوده و قابلیت کارکردن به صورت زاویه را برای کاربران فراهم می کند.
  •           وزن: وزن این محصول نسبت به سایر مدل ها بیشتر بوده و 10.5 کیلو گرم می باشد.

فروش شمشاد زن دیانا

از آن جایی که محصول شمشاد زن Diana انواع و مدل ها مختلفی دارد پس قیمت شمشاد زن دیانا نیز متفاوت می باشد. همان طور که پیش از این و در قسمت های قبلی گفته شد؛ برند دیانا جزو بهترین برند های سراسر جهان در تولید محصول شمشاد زن می باشد که قیمت آن نسبت به سایر محصولات موجود در بازار مناسب تر است و در عین حال کیفیت بالایی نیز دارد.

برای آگاهی از قیمت دقیق انواع محصول شمشاد زن موتوری دیانابه لیست قیمت شمشاد زن موجود در این سایت مراجعه کنید

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5