خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیر هیدرولیک دستی پارس مهارت

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بررسی شیر هیدرولیک اهرمی محصول برند پارس مهارت

همراه با نیرو های هیدرولیکی می توان بازو های مکانیکی بسیار قدرتمندی را طراحی نمود. این نیرو های هیدرولیکی قادر هستند تا پیستون ها را در بطن سیلندر ها به حرکت درآورند و در نهایت قدرتی بالا را در یک بازوی مکانیکی خلق کنند. نیرو های هیدرولیکی از طریق تامین فشار بالای سیال های متراکم همراه با پمپ های هیدرولیکی تامین خواهند شد.

این فشار سطح بالا باید به ترتیبی تحت کنترل قرار گیرد تا بتوان همراه با آن بازو های مکانیکی را به شکلی هدفمند مورد استفاده قرار داد. برای این منظور انواع شیر های هیدرولیکی تعریف شده اند. یکی از مدل های بسیار متداول و البته پرکاربرد در طراحی سیستم های هیدرولیکی، مدل های گوناگون از شیر هیدرولیک اهرمی می باشد. در این مطلب می خواهیم همراه با معرفی تا آشنایی با شیر هیدرولیک دستی پارس مهارت شما را با طرح ساخت تا موارد استفاده از شیر هیدرولیک اهرمی آشنا سازیم.

شیر هیدرولیک دو دسته پارس مهارت

ایده طراحی در شیر هیدرولیک اهرمی

شیر های هیدرولیک با هدف ایجاد یک فضای کنترلی در مسیر جریان سیالات متراکم و پر فشار قرار می گیرند. طراحی این تجهیزات به این ترتیب است که همراه با تعریف بلوک های در کنار هم می ‌توانند دو یا چند فضای کاری را تعریف کنند. هر یک از این بلوک ها به ترتیبی می ‌توانند هدایت سیال متراکم را به انجام رسانند. نحوه قرارگیری شیر هیدرولیک در بطن سیستم های هیدرولیکی است که نوع اتصال و طریقه استفاده از این بلوک ها را تعریف خواهد کرد.

اصولاً شیر هیدرولیک را طوری طراحی می کنند که تنها یکی از بلوک های هدایت سیال در مسیر جریان سیال متراکم قرار گیرد و با حذف بلوک غالب، بلوک دیگر جایگزین آن شود که قاعدتاً مسیر کنترل دیگری را برای سیستم در نظر خواهد گرفت. در طراحی انواع شیر های هیدرولیک، هدف آن است که چطور بتوانیم حالت های مختلف کاری در بلوک های شیر های هیدرولیک را ایجاد کنیم.

در مدل های شیر هیدرولیک برقی می توان همراه با استفاده از نیروی الکتریسیته و خلق یک جریان مغناطیس شوندگی، فرایند کنترل بر شیر های هیدرولیک را ایجاد نمود؛ اما می ‌توان این کار را خیلی ساده تر همراه با یک اهرم دستی نیز انجام داد. در شیر هیدرولیک اهرمی، طراحی به گونه ‌ای است که می ‌توان همراه با اهرم هایی که در اختیار اپراتور ها قرار خواهد گرفت، حالت های مختلف کاری در شیر هیدرولیک را ایجاد نمود. به این ترتیب فارغ از نیاز به خلق ایده های پیچیده در طراحی کنترل شیر های پنوماتیک و تنها با به کارگیری از اهرم های دستی سطح کنترل مورد نیاز را خواهند داشت.

نحوه عملکرد شیر دستی هیدرولیک

در طراحی شیر هیدرولیک اهرمی هدف آن است که بتوان یک خط کنترلی سه مرحله ای را تعریف کرد. این خط کنترل بر اثر نیازی که احساس شده است در نظر گرفته شده است. یک بازوی مکانیکی را تجسم کنید که قرار است تحت تأثیر نیرو های هیدرولیکی جا به جا شود. در چنین بازویی به سه حالت کاری نیازمند می باشیم. زمانی که بازو به جلو حرکت می کند و یا آنکه به سمت عقب می آید و یا آنکه لازم است در موقعیتی که دارد کاملاً ثابت باقی بماند.

در طراحی شیر های هیدرولیکی لازم است تا به ازای هر موقعیتی که انتظار تامین آن را داریم، بلوکی را در ساختمان شیر هیدرولیک در نظر بگیریم. از این رو لزوماً باید شیر هیدرولیک اهرمی که قرار است یک بازوی مکانیکی را تحت کنترل داشته باشد، شامل سه بلوک کنترل مجزا از هم بشود. یک بلوک برای تامین هدایت تحت فشار بازو در کنار بلوکی برای زمانی که قرار است سیلندر ها در بازوی مکانیکی، عملیات تخلیه را به انجام رسانند و بلوک سوم که اصولاً بلوک میانی خواهد شد، بلوکی است که در آن اتصالات داخل شیر هیدرولیک اهرمی هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر ندارند.

به این ترتیب این بلوک می‌ تواند موقعیت ثابت را برای بازوی مکانیکی فراهم آورد. در طرح ساخت شیر هیدرولیک اهرمی یک اهرم دستی وظیفه جا به جایی این بلوک ها را خواهد داشت. البته در طراحی شیر هیدرولیک اهرمی یک فنر نیز در نظر گرفته شده است که بتواند در جا به جایی آسان تر بلوک ها نقشی داشته باشد.

انواع شیر هیدرولیک دستی

معرفی شیر هیدرولیک دستی پارس مهارت

شرکت پارس مهارت از جمله برند های معتبر تولید داخل است که توانسته است در زمینه تولید تجهیزات کنترل هیدرولیک، محصولات با کیفیت مطلوبی را روانه بازار های داخلی و حتی خارجی کرده باشد. شیر هیدرولیک اهرمی این شرکت نیز با عنوان یکی از محصولات معتبر و شناخته شده به بازار معرفی می شود. شیر هیدرولیک اهرمی مذکور توان کارکرد دستی همراه با کارکرد های برقی با تعیین سطح ولتاژ ۲۴ ولت را دارا می باشد.

در طراحی مدل های گوناگون از شیر هیدرولیک اهرمی این برند می توانید شاهد انواع برگشت فنری و یا حالت پایدار باشید. البته در مدل های خاص شیر های هیدرولیک اهرمی، این برند همراه با هر دو مدل برگشت فنری و پایدار با قابلیت قفل شوندگی می باشد.این برند در تولید شیر هیدرولیک اهرمی 4.3 و 3.3 در مدل های وسط باز و یا وسط بسته توانمند است و محصولات این برند از ویژگی fully open center برخوردار می باشد.

از طرفی شیر هیدرولیک اهرمی محصول برند پارس مهارت همراه با فشارشکن هایی قابل تنظیم نیز شده است. رنج تنظیم فشار در شیر های مذکور تا 210 بار است. این شیر ها به راحتی در کنار هم قرار گرفته و می توانند بلوک هایی با تعداد اهرم های دلخواه را تامین سازند. از این رو برای تامین اهداف هدایتی مانند بازو های مکانیکی با درجات آزادی متعدد بسیار مناسب می باشند. البته لازم است طرح استفاده به شکل بلوکی که قرار است تمام شیر ها از طریق یک خط تغذیه مشترک تامین شوند، از شیر های مدل DRC-4 برند پارس مهارت استفاده شود. شیر مذکور از کیفیت مطلوب در ساخت، متریال مقاوم، طراحی ایده‌ آل و ضریب اطمینان همراه با استاندارد های جهانی برخوردار می باشد.

طراحی شیر هیدرولیک اهرمی از برند پارس مهارت به گونه ای است که می توان تمام قطعات معیوب آن را به راحتی از مجموعه جدا نمود و با قطعات سالم تعویض نمود. این شیر های هیدرولیک اهرمی برای نصب در تجهیزات و ماشین آلات سنگین که قرار است توسط اپراتور های انسانی تحت کنترل قرار گیرند، مناسب خواهد بود.

عمده کاربرد ها در کار با شیر هیدرولیک اهرمی

فروش شیر هیدرولیک دستی با اهداف گوناگونی صورت می گیرد. انواع اهداف کنترلی و یا تنظیم سطح دبی سیالات می ‌تواند در زمینه های کاری این دستگاه قرار گیرد و به این ترتیب می ‌توان عمده کاربرد ها در استفاده از شیر هیدرولیک اهرمی را در موارد زیر دسته بندی نمود.

  •      تغییر در مسیر حرکت سیالات: غالباً این هدف با تامین حرکت بازو های مکانیکی و یا دیگر سیستم های کنترل هیدرولیکی مورد نظر می باشد. برای این نوع از شیر هیدرولیک اهرمی به اصطلاح با عنوان شیر های کنترل جهت یاد می ‌شود.
  • در چنین کاربردی همراه با اهرم های تعریف شده در دستگاه می توان خطوط کنترلی برای هدایت سیالات تعریف کرد. غالبا فروش شیر هیدرولیک دستی با تامین این هدف صورت میگیرد.
  •      توانایی در تعیین سطح دبی سیستم های کنترلی: این توانمندی زمانی کارآمد خواهد بود که بخواهیم بازو های مکانیکی را تحت سرعت های گوناگون در اختیار داشته باشیم. به اصطلاح بتوانیم کنترل دبی سیال در سیستم هیدرولیک را کنترل کنیم.
  •      کنترل سطح فشار سیستم های هیدرولیک: همراه با فشارشکن هایی که غالباً در طرح ساخت شیر هیدرولیک اهرمی دیده می ‌شود، میزان فشار خارج شده از بلوک شیر، تحت کنترل قرار خواهد گرفت. به این ترتیب همراه با افزایش ناگهانی فشار، این فشار مخرب راهی سیستم هیدرولیک هدف نخواهد شد.

شیر هیدرولیک اهرمی پارس

شیر های هیدرولیک اهرمی از جمله متداولترین مدل های شیر های هیدرولیک است که در سطح ماشین آلات بزرگ ساختمانی تا راه سازی مورد استفاده قرار می گیرند. غالبا آنها را به شکل بلوکی در کنار هم قرار می دهند و برای این بلوک ها خط تغذیه مشترکی را در نظر خواهند گرفت. هر یک از شیر های هیدرولیک اهرمی تعریف شده در بلوک های مذکور را با هدف تامین یک درجه آزادی در بازو های مکانیکی مورد استفاده قرار می دهند. در میان تمام برند های جهانی در عرصه تولید این محصول متداول، برند پارس مهارت توانسته است شیر ها با ضریب دقت و اطمینان مطلوبی را تولید کند. 

لیست قیمت انواع شیر هیدرولیک دستی پارس مهارت

قیمت انواع شیر هیدرولیک اهرمی وابسته به فاکتور های مختلفی است. شما در هنگام خرید باید به مواردی همچون سایز پورت شیر، میزان لیتراژ عبوری، تعداد دسته ها (لیوِر) و قفلی یا فنری بودن شیر دقت کنید. به این نکته توجه داشته باشید در صورت خرید شیر با سایز کوچکتر مشکل داغ کردن روغن و در صورت خرید شیر با سایز بزرگتر از نیاز مدار افت فشار در سیستم به وجود می آید. حال در جدول زیر لیست قیمت انواع شیر هیدرولیک اهرمی پارس مهارت آورده شده است.

ردیفتوضیحاتقیمت (تومان)
1شیر هیدرولیک دستی تک دسته سایز 1/2 اینچ 45 لیتری پارس مهارت مدل فنری 
2شیر هیدرولیک دستی تک دسته سایز 1/2 اینچ 45 لیتری پارس مهارت مدل قفلی 
3شیر هیدرولیک دستی دو دسته سایز 1/2 اینچ 80 لیتری پارس مهارت مدل فنری 
4شیر هیدرولیک دستی دو دسته سایز 1/2 اینچ 80 لیتری پارس مهارت مدل قفلی 
5شیر هیدرولیک دستی تک دسته سایز 3/4 اینچ  پارس مهارت مدل فنری 
6شیر هیدرولیک دستی تک دسته سایز 3/4 اینچ  پارس مهارت مدل قفلی 
7شیر هیدرولیک دستی دو دسته سایز 3/4 اینچ  پارس مهارت مدل فنری 
8شیر هیدرولیک دستی دو دسته سایز 3/4 اینچ  پارس مهارت مدل فنری 
دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5