خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیلنگ ویبراتور تکنو (Techno)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
شیلنگ ویبراتور مکانیکی تکنو
  • شیلنگ ویبراتور مکانیکی تکنو
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

شیلنگ ویبراتور مکانیکی تکنو

در میان شیلنگ ها کاربردی ترین نوع آن شیلنگ ویبراتور مکانیکی می باشد که در اکثر پروژه های ساختمانی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد و قدرت و نیروی محرک این تیپ شیلنگ‌های ویبراتورها از طریق ویبراتورهای برقی و بنزینی تأمین می‌گردد. در این میان یکی از بهترین برندهای شیلنگ ویبره مکانیکی چینی، شیلنگ ویبره تکنو می باشد.

طرح تولید شیلنگ ویبراتور تکنو (Techno)

شیلنگ ویبراتور یا شیلنگ ویبره تکنو بتن ابزاری جهت ایجاد لرزش در بتن خیس برای هواگیری محل بتن ریزی شده می باشد. هنگامی که بتن ریزی انجام می شود، مقدار قابل توجهی از حباب های هوا در بین مخلوط سیمان محبوس می‌شوند. اگر این هوا از بین نرود باعث تضعیف مقاومت بتن خواهد شد.

راه حل مطمئن برای از بین بردن حباب های هوا در حین بتن ریزی ایجاد لرزش و ارتعاش در عمق بتن است. این کار به وسیله شیلنگ ویبراتور بتن انجام می گردد. یعنی با لرزشی که پوکر (سر شلنگ) در عمق بتن ایجاد می‌کند باعث آزاد سازی حباب های هوا و آب گیر کرده در لایه های بتن می شود.

اجزای مختلف شیلنگ ویبره تکنو:

شیلنگ ویبراتور مکانیکی تکنو از سه قسمت تشکیل شده است که این سه قسمت شامل: شیلنگ، پوکر، و روکش های موجود بر روی سطح شیلنگ می باشد. شیلنگ ویبراتور تکنو برای ویبره کردن بتن مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طول های مختلف در بازه 1تا 6 متر بوده که بسته به نوع حجم پروژه مورد استفاده قرار می گیرد.

پوکر یا همان سرشیلنگ، نام قسمتی است که شیلنگ و شاسی ویبراتور برقی به هم متصل می شوند. این قسمت و بلبرینگ های آن باید دارای استحکام بالایی باشند تا در صورت قرار گرفتن در معرض چرخش و لرزش فرسوده نشود.

قسمت آخری که در رابطه با شیلنگ ویبراتور تکنو باید بررسی کرد بدنه شیلنگ می باشد؛ این قسمت به دو شکل بانداژی و پیوسته تولید می شود که روش بانداژی آن مقاومت و استحکام کمتری نسبت به نوع یکپارچه آن دارد. در برند تکنو سیم کشی هایی در زیر لایه های سطحی وجود دارد که این خود باعث افزایش مقاومت شیلنگ ویبراتور می گردد. 

موارد استفاده از شیلنگ ویبراتور تکنو (Techno)

همانطور که در بخش معرفی محصول گفتیم، شیلنگ ویبراتور تکنو (Techno) نسبت به مدل‌های ثابت و گردان ویبراتور برقی، به اپراتور امکان مانور بیشتری می‌دهد. به همین دلیل، این ویبراتور بیشتر برای ویبره کردن بتن سقف و ستون مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل نامناسب بودن موقعیت مکانی اپراتور در زمان ویبره کردن سقف و ستون، معمولاً این فرآیند مشکلاتی را برای اپراتور به وجود می‌آورد و حتی ممکن است بتن به خوبی ویبره نشود.

با استفاده از شیلنگ ویبراتور تکنو (Techno) ، ویبره زدن سقف و ستون بسیار آسان خواهد بود. به عنوان مثال، در ویبره زدن ستون، تنها کافی است تا اپراتور شیلنگ ویبراتور دریلی را در مخلوط بتن قرار دهد و با فشردن تنها یک دکمه بتن را به خوبی ویبره کند.

جدا از این مورد، ویبراتور بدنه پلاستیکی، نسبت به سایر انواع ویبراتورهای برقی دارای یک مزیت منحصر به فرد است. این ویبراتور دارای وزن بسیار کمی است. بدنه‌ی پلاستیکی این ویبراتور در هنگام ویبره زنی به اپراتور فشار وارد نمی‌کند او را خسته نمی‌‌کند.

موارد استفاده از شیلنگ ویبراتور تکنو

کدام شیلنگ ویبره را انتخاب کنیم؟

همان طور که می دانید هر پروژه ای دارای وسعت و آرماتور بندی مخصوص به خود می باشد که نیاز است برای هر کدام از شیلنگ های ویبراتور مخصوص به خود استفاده کنیم .

توجه به حجم پروژه از مواردی است که باید در هنگام مورد توجه قرار بدهید. در زمان خرید شیلنگ ویبره بتن به استحکام و کیفیت قسمت پوکر توجه کنید و میزان انعطاف پذیری آن را مورد توجه خود قرار دهید زیرا به دلیل فرسودگی سریع شیلنگ ویبراتور برقی به کیفیت این محصول امری حیاتی محسوب می شود.

قطر شیلنگ ویبراتور برقی را بر اساس قطر آرماتور های موجود در بتن انتخاب کنید معمولاً شیلنگ ویبراتور 1/5 اینچ از پرکاربرد ترین قطر شیلنگ ویبراتور محسوب می شود.در هنگام خرید شیلنگ ویبراتور مکانیکی به گارانتی و خدمات پس از فروش آن دقت لازم را به عمل بیاورید.

کار باشیلنگ ویبراتور مکانیکی

نکات ایمنی در هنگام استفاده از شیلنگ ویبراتور تکنو (Techno)

برای تأکید بر سلامتی مشتریان عزیز اول نکات ایمنی را آوردیم تا از چشمان شما عزیزان دور نماند.

همان طور که می دانید شیلنگ ویبراتورها در هنگام کار ارتعاش زیادی دارند. قرار گرفتن اپراتور در معرض ارتعاش به مدت طولانی مدت ممکن است باعث آسیب های خطرناک به قسمت دست، بازو و شانه ها گردد. از این رو حتماً باید به موارد ایمنی در هنگام کار با شیلنگ ویبره بتن که در ذیل به آن ها اشاره می‌نماییم، توجه نمایید:

۱- تمامی افرادی که به صورت دائم با شیلنگ ویبره مکانیکی تکنو کار می کنند باید به صورت دوره ای تحت معاینات پزشکی قرار بگیرند و تحت نظر پزشک باشند تا هیچ گونه مشکلی برای آن ها به وجود نیاید. زنان بارداری، بیماران که دارای مشکل خونریزی در قسمت های مختلف بدن یا دست بوده و افرادی که دارای اختلالات سیستم عصبی و یا دیابت هستند جواز کار با دستگاه شیلنگ ویبره بتن را ندارند.

۲- در هنگام کار از سیگار کشیدن جدا خودداری نمایید. نیکوتین جریان یافتن خون به انگشتان و دست ها را کاهش داده و باعث افزایش احتمال آسیب رسیدن به بدن در هنگام کار با شیلنگ ویبراتور می گردد.

۳- حتماً اپراتور در هنگام استفاده از شیلنگ ویبراتور تکنو از دستکش استفاده نماید تا تأثیر ویبره و ارتعاش کمتر گردد.

۴- اگر در هنگام انتخاب شیلنگ ویبراتور و  موتور ویبراتور چندین انتخاب وجود دارد، همیشه تلاش را بر روی انتخاب تجهیزاتی با ارتعاش و میزان لرزش کمتر بگذارید که تکنو مطمئنا یکی از بهترین برندها هنگام انتخاب خواهد بود.

۵- به طور مداوم با دستگاه کار نکنید حتماً بین تایم های کاری تایم استراحت قرار دهید.

۶- شیلنگ ویبراتور و موتور ویبراتور به صورت دوره ای چک و سرویس گردد تا میزان ارتعاش ایجاد شده تنظیم و از حد مجاز تجاوز ننماید. همچنین در صورت ارتعاش غیرعادی یا بیش از حد در هنگام کار با دستگاه، موتور ویبراتور را متوقف نموده و با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5