خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ویبراتور دریلی میکاسا ژاپن
  • ویبراتور دریلی میکاسا ژاپن
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تحلیلی فنی بر انواع ویبره دریلی میکاسا

پس از عمل آوری نهایی بتن که همراه با تکمیل طرح اختلاط آن است، سطح اصطکاک بالایی میان دانه های سنگریزه و ملات سیمان و آب وجود دارد. اصطکاکی که باعث عدم احاطه مناسب دانه های شن توسط ملات سیمان خواهد شد. این اتفاق باعث گرانروی سنگین بتن است.

تا جاییکه بتن نمی تواند در حجم فضای بتن ریزی شده به حرکت درآید. به این ترتیب حجم بتن مستعد انباشت بسیاری از حباب می ‌باشد. چنین اتفاقی عملاً استحکام نهایی بتن را تهدید می کند.

برای رفع این مشکل عملیات ویبره زنی بتن را ابداع کرده ‌اند. در این بین استفاده از انواع ویبراتور دریلی از سطح استقبال خوبی برخوردار است. ویبره دریلی میکاسا یکی از نمونه های مطرح بازار می باشد که در مدل های متنوع قابلیت های کاملی را از عرضه خواهد کرد.

ویبره برقی دریلی میکاسا

ماهیت طراحی انواع دستگاه ویبراتور تقریباً شبیه به یکدیگر است. شیلنگ ویبراتوری که قابلیت تولید فرکانس های لرزشی قدرتمندی دارد و این فرکانس ها را از طریق گردش یک فنر منعطف تامین می نماید.

فنر نیز تحت قدرت نیروهای موتوری قابلیت گردش پیدا کرده است. در این ایده هر اندازه بتوانیم قدرت لرزش قویتری را تولید کنیم، در ویبره زنی حجم بالاتری از بتن موفق خواهیم شد. از این رو برای رسیدن به قدرت بالاتر، شیلنگ ویبراتورهای بزرگتر با مولدهای قویتری را طراحی می‌ کنند.

اما در سوی دیگر ماجرا برای ویبره زنی حجم های اندک از بتن و یا تامین قابلیت حمل و نقل آسان دستگاه نیاز به ویبراتورهای سبک وزن و کوچکی داریم. انواع تعریف شده در دسته ویبره برقی دریلی از این نمونه ها هستند. ویبره دریلی Mikasa یک نمونه کارآمد از طراحی ایده آل در ویبراتور دریلی است.

ویبره دریلی میکاسا برای تامین یک قدرت مانور بالا با سطح دسترسی مناسب در سطح عملیات های بزرگ عمرانی کارایی مناسبی دارد.

با حضور یک ویبره دریلی میکاسا می‌ توانید به آسانی قدرت یک ویبراتور توانمند را در دست گرفته، راهی فضاهای محدود و یا دور از دسترس در ساختمان باشید و به راحتی عملیات ویبره زنی در حجم های کم از بنا را به انجام رسانید.

برند میکاسا در طراحی شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا دست بالایی دارد. چرا که محصول تولید شده خود را در مدل های متنوع با ظرفیت کارکرد متنوع تولید کرده است.

کافی است درک درستی از نیاز خود در سطح عملیات عمرانی داشته باشید تا به راحتی بتوانید یکی از مدل های طراحی شده در شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا را انتخاب کنید و به شکل حرفه ‌ای از پس عملیات ویبره زنی برآیید. اما این مدل های متنوع در طراحی انواع شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا کدامند و از چه مشخصه های فنی در طراحی آنها استفاده شده است؟

الگوی طراحی ویبراتور دریلی چگونه است؟

ماهیت اصلی در طراحی انواع مدل ها از ویبراتور دریلی خلق یک شیلنگ ویبراتور سیار است. عملیات ویبره زنی ماجرای پیچیده ای است که در آن باید تمام فضاهای بتن ریزی شده را شامل شود. اما این فضاها همواره در دسترس نیستند.

گاها در ارتفاع بالایی شاهد بتن ‌ریزی هستیم و یا اینکه نقطه بتن ریزی شده در حجمی محدود و یا بسیار دور از دسترس مرکز استقرار ویبراتورهای قدرتمند اما ثابت قرار دارند.

برای ویبره زنی در چنین فضاهای محدود با سطح دسترسی اندک نیاز به تعریف ویبراتورهای سیار داریم. ایده طراحی انواع ویبراتور دریلی بر این اصل ساده استوار است. در این بین از میان برندهای گوناگونی که اقدام به طراحی تا تولید چنین محصولی دارند، رسیدن به یک تجهیز کارآمد برگ برنده شما در حین کار خواهد شد.

چرا که در یک ویبراتور دریلی، شیلنگ و مولد در کنار هم به شکلی پیوسته ساختار نهایی دستگاه را تشکیل می دهند.

ویبره دریلی میکاسا از این حیث در جایگاه برتری قرار دارد. برند مطرح میکاسا که نامی آشنا در صنعت ساخت ماشین آلات ساختمان سازی است، آن را تولید کرده است. از این رو باید بر توانمندی‌ های بالای ویبره دریلی میکاسا نظر مساعدی داشته باشیم.

ویبره تفنگی میکاسا

میکاسا یکی از شناخته شده ترین برندها در عرصه تولید ماشین آلات ساختمان سازی است. این برند ژاپنی سال ها است که به عنوان برندی مطرح و جهانی فعالیتی گسترده را دنبال می کند. تا جاییکه محصولات این برند ژاپنی در حال حاضر دارای گواهینامه های ISO9001 و ISO14001 می باشند.

ویبره دریلی میکاسا یکی از پرفروش ترین محصولات این برند ژاپنی است. تنوع در طراحی ویبراتور تفنگی میکاسا تا رنج مناسب برای قیمت شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا از دلایل کلیدی در رسیدن به این سطح استقبال مناسب است.

محصولات میکاسا، خصوصاً ویبره دریلی میکاسا در سطح کشورهای اروپایی فروش مناسبی دارند و حالا آنها در بازارهای داخلی هستند تا نیاز ما به بهره مندی از توانمندی های یک ویبراتور دریلی را تامین نمایند.

انواع شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا

اگر چه اسلوب طراحی تا کارکرد ویبره دریلی ساده است؛ اما این محصول می تواند در وظایف متنوع با سطح قدرت متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرد. برند میکاسا برای تامین نیازهای متنوع در فضاهای ساخت و ساز سعی در معرفی انواع شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا دارد.

این مدل ها اسلوب طراحی کاملاً یکسانی دارند. اما در مشخصه های فنی تا قدرت تکمیل عملیات ‌های ویبره زنی از شرایط متفاوتی بهره مند می باشند. لکن اگر هوشمند باشید به راحتی می توانید از انواع شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا نوع مناسب با ظرفیت کافی به جهت تکمیل عملیات مورد نظر خود را تامین نمایید.

ویبره دریلی میکاسا مدل MGX23

کوچکترین و در عین حال کم ظرفیت ترین مدل طراحی شده در جمع شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا را با نام MGX23 معرفی می ‌کنند. یک ویبره برقی دریلی ساده و جمع و جور که در عین کوچک بودن قابلیت های مناسبی دارد.

این ویبراتور دریلی میکاسا را با وزنی در حدود 4.2 کیلو گرم طراحی کرده اند. موتور الکتریکی تعبیه شده در آن قادر است تا ظرفیت فرکانس کاری 25 الی 200 هرتز را تولید کند. البته این فرکانس کاری با رنج تقریباً بالا در تغییرات، در نهایت همراه با پوکر دستگاه، در میزان نوسان 1.2 میلیمتری، سر شیلنگ را به لرزش خواهد انداخت.

با این ویژگی های فنی باید انتظار جابجایی 1.2 میلیمتری به ازای هر بار لرزش پوکر را داشته باشیم. این مقدار جابجایی معرف عدد چندان بزرگی نیست. از این رو نمی ‌توان انتظار قدرت بالایی را در ویبره زنی های حجیم از بتن داشته باشیم.

ویبراتور دریلی میکاسا مدل MGX23 با کارکرد تخصصی برای ویبره زنی در ستون های کوچک طراحی شده است. شما می توانید به آسانی این ویبره دریلی میکاسا را برداشته، راهی ارتفاع یک ستون بتن مسلح شوید و با فرستادن سر پوکر در عمق ستون، عملیات ویبره زنی را به راحتی با قابلیت کارایی بالا به انجام رسانید.

البته نگاه طراحی با هدف ویبره زنی ستون ها نیز کاملاً تخصصی است. ویبره دریلی میکاسا از یک پوکر با قطر ۲۳ میلیمتری در طول 78 میلیمتری بهره مند است. این پوکر سوار بر یک فنر با قطر ۸ میلیمتری شده است.

پوششی با قطر ۲۰ میلیمتر این فنر را احاطه کرده است تا در نهایت ماهیت شیلنگ ویبره برقی دریلی تکمیل گردد. قیمت ویبره برقی دریلی مدل MGX23 از برند میکاسا به نسبت از مدل های دیگر که حرفه ای تر هستند، کمتر می باشد.

ویبراتور دریلی میکاسا به همراه شیلنگ

ویبره دریلی میکاسا مدل MGX28

در عملیات ‌های ویبره زنی قطعاً با فضاهایی بسیار فراتر از ستون های بتنی مواجه هستیم. در بنای معمولی اگر از کنار حجم بتن بالا در بخش فونداسیون عبور کنیم، دیگر بخش های بتن ریزی شده، در ستون ها و سقف های بتنی خلاصه خواهد شد.

پس بهتر است ویبره برقی دریلی تهیه شده ما توانمندی مناسبی برای ویبره زنی همزمان سقف و ستون را داشته باشد. برند میکاسا با درک این نکته ویبره دریلی میکاسا مدل MGX28 را طراحی کرده است.

ویبره دریلی میکاساMGX28 با وزنی در حدود 4.6 کیلوگرم مخصوص عملیات ویبره زنی در یک ساختمان ساده برای فضاهایی همچون سقف و ستون می باشد. در این مدل از ویبره دریلی میکاسا به مانند مدل قبلی همچنان شاهد شرایط کاری در طیف فرکانسی 25 الی 200 هرتز هستیم.

البته برای تامین قدرت کافی در ویبره زنی سقف، دامنه فرکانسی هر لرزش پوکر در این مدل از ویبره دریلی میکاسا برابر با 1.8 میلیمتر است.

برای رسیدن به این دامنه فرکانسی از یک پوکر با قطر 28 میلیمتر با طول 78 میلیمتری استفاده شده است. در ضمن در این مدل، فنر همچنان با قطر ۸ میلیمتری همراه است که با یک پوشش لاستیکی با قطر 24.6 میلیمتری پوشیده شده است.

ویبره دریلی میکاسا مدل MGX32

در تامین نیازهای حرفه ای تر از کار با یک ویبره برقی دریلی، برند میکاسا اقدام به طراحی مدل MGX32 کرده است. ویبره دریلی میکاسا در این مدل علاوه بر تامین شرایط ویبره زنی ستون ها و سقف ها قابلیت یکدست سازی حجم های بالاتری از بتن را نیز دارد.

تا جاییکه می توان از این مدل ویبره دریلی میکاسا برای ویبره زنی دیوارهای بتنی، جدول ها و فونداسیون های کم عرض استفاده کنید.

در ویبره دریلی میکاسا مدل MGX32 شاهد یک دستگاه دریلی با وزن 4.8 کیلوگرمی هستیم. البته در طراحی بخش موتوری و تولید فرکانس کاری همچنان دامنه تامین فرکانس در محدوده 25 الی 200 هرتز تعریف شده است. اما در این مدل از ویبره دریلی میکاسا، قدرت ویبره زنی بالاتری در حدود 1.9 میلیمتر جابجایی به ازای هر فرکانس لرزشی تامین شده است.

به این ترتیب در هر بار لرزیدن پوکر در این مدل از ویبره دریلی میکاسا باید انتظار جابجایی در حدود 1.9 میلیمتری را داشته باشیم. دستگاه برای تامین قدرت لرزشی از یک پوکر در ابعاد ۳۲ میلیمتر قطر، با ارتفاع ۷۸ میلیمتری استفاده می کند.

برای تامین قدرت لرزشی این پوکر همچنان فنر با قطر ۸ میلیمتری انتخاب شده است. البته روکش به کار رفته در این شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا دارای قطر 24.6 میلیمتری می باشد.

انواع مدل های ویبراتور دریلی میکاسا

ویبره دریلی میکاسا مدل MGX38

اگر قصد بهره مندی از یک ویبره برقی دریلی کاملاً حرفه‌ ای را دارید، دیگر باید دست به کار باشید و از جمع انواع شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا قویترین و حرفه ای ترین مدل طراحی شده را انتخاب کنید.

ویبره دریلی میکاسا مدل MGX38 با وزن 5.1 کیلوگرمی قابلیت کاملی در ویبره زنی حجم بالایی از بتن را دارد. تا جاییکه از آن می توانید برای یکدست کردن بتن های متراکم در فضاهای صنعتی مانند ساخت دیواره های بتنی و یا سقف تونل ها بهره مند باشید.

البته قدرت فرکانسی این مدل از ویبره دریلی میکاسا آنچنان بالا است که چندان نمی ‌توانید بر توانمندی آنها برای یکدست کردن بتن در ستون های کوچک تکیه کنید.

برای این مدل از ویبره دریلی میکاسا نیز از دامنه فرکانسی ۲۵ الی ۲۰۰ هرتز استفاده شده است. پوکر در ابعاد ۳۸ میلیمتر قطر به همراه ۷۸ میلیمتر ارتفاع می باشد و می تواند لرزش با دامنه فرکانسی فراتر از دو میلیمتر را فراهم آورد. البته در طراحی این مدل همچنان از فنر با قطر ۸ میلیمتری استفاده شده است.

فنر با یک پوشش لاستیکی منعطف با قطر 24.5 میلیمتری احاطه شده است. مدل MGX38 از جمیع انواع شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا بسیار حرفه ای با قابلیت های تامین یک ویبراتور کاملا قدرتمند را دارد.

البته قیمت شیلنگ ویبراتور دریلی در این نمونه تمام عیار از برند ژاپنی جایگاه تقریبا مناسبی در سطح بازار دارد. این شیلنگ آنقدر توانمند است که بتواند ارزش خرید خوبی در قبال صرف قیمت شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا داشته باشد.

ویژگی های برجسته در طرح ساخت ویبره دریلی میکاسا

  • تمامی مدل های طراحی شده برای ویبره دریلی میکاسا در وزنی کمتر از ۵ کیلوگرم هستند. این وزن برای طراحی یک ابزار با قابلیت حمل و نقل ساده بسیار ایده آل است. به طوری که برند ژاپنی برای طراحی تمامی انواع شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا سعی داشته تا بتواند محصولی توانمند را برای ورود هر چه بهتر و کارآمدتر در سطح یک پروژه عمرانی حرفه ای آماده سازد.
  • در تمامی مدل های طراحی شده از ویبره دریلی میکاسا از موتوری قدرتمند با ظرفیت توان ۲۸۰ واتی استفاده شده است. این موتور برای لرزاندن کامل یک شیلنگ کوچک در ابعاد ویبره برقی دریلی کاملاً مناسب است. البته موتور مذکور از نوع کارکرد تکفاز می باشد.
  • تامین برق تکفاز در سطح عملیات ‌های عمرانی تقریباً ساده است و این موضوع را باید به عنوان یک ویژگی کلیدی در کارکرد هر چه ساده تر از ویبراتور تفنگی میکاسا در نظر گرفت.
  • مدل های طراحی شده برای ویبره دریلی میکاسا در طول متنوعی از شیلنگ ویبراتورها همراه هستند. این شیلنگ ها با ابعاد ۶۰ سانتیمتری و 1، 1.5 و 2 متری طراحی شده اند. این ابعاد برای پوشش هر نوع نیازی در انواع فضاهای ساخت و ساز کفایت می کنند.
  • البته در نظر داشته باشید که در هر یک از مدل ها در طراحی ویبره دریلی میکاسا، یک نیاز تخصصی در نظر گرفته شده است. لذا نباید از دستگاه مذکور در هر کدام از مدل ها برای استفاده در فضاهای غیر مرتبط بهره مند باشید.

ویبره دریلی فلزی میکاسا

پوسته بدنه موتوری در طراحی تمام مدل ها از ویبره دریلی میکاسا از جنس آلومینیوم است. استفاده از آلومینیوم باعث سبک وزن شدن و در عین حال کسب مقاومت بالا و از همه مهمتر قابلیت ضد زنگ بودن تجهیز را به همراه دارد.

البته این پوسته آلومینیومی در قیمت ویبراتور دریلی بی ‌تاثیر نمی ‌باشد. به هر صورت پوسته های آلومینیومی در دسته متریال های خوش قیمت بازار هستند. به گونه ای که باعث افزایش نسبی در قیمت ویبراتور دریلی های طراحی شده در برند میکاسا شده است. لکن این انتخاب عملاً در افزایش طول عمر مفید تا قابلیت کارکرد سطح بالای دستگاه تاثیرگذار است.

طراحی تمامی مدل های ویبره دریلی میکاسا به گونه ‌ای تخصصی برای استفاده در حجم کم از فضاهای بتن ریزی شده می باشد. این مدل ها را می‌ توانید برای ویبره زنی تمام بتن ریزی ها در ستون و سقف بناهای بتنی به کار اندازید.

از این رو اگر در هر نوع عملیات سبک و یا سنگین ساختمان‌ سازی هستید، قادر هستید تا با تهیه کردن یک دستگاه از مدل های تعریف شده در ویبره دریلی میکاسا تمام نیازها به ویبره زنی در فضاهای محدود بتن ریزی شده را تامین نمایید.

در طراحی ویبره دریلی میکاسا نگاه مناسبی برای طراحی پوکر صورت گرفته شده است. پوکر طراحی شده این دریل ها در سایزهای 1.5، 2.5 و 3 اینچی با قابلیت ایجاد لرزش مناسبی همراه هستند. تقریبا راندمان تولید لرزشی در پوکرهای طراحی شده انواع ویبره دریلی میکاسا بسیار بالا با سطح کارآمدی مطلوب است.

طراحی انواع ویبره دریلی میکاسا به گونه ای است که می توانید به راحتی بخش های مجزا از آن را باز کرده و تعمیرات لازم را انجام دهید. این دریل ها از شرایط تعمیر و نگهداری تقریباً ساده ‌ای بهره‌ مند هستند.

خصوصاً که شبکه تامین قطعات تقریباً مناسبی از آنها در بازار ایران یافت می شود. البته بهتر است در زمان خرید خود ماشین تا تامین قطعات یدکی سعی در تهیه کردن نمونه اصلی داشته باشید.

چرا که این محصول در طرح کاری کپی شده نیز دیده شده است. با تهیه کردن ویبره دریلی میکاسا از یک فروشگاه معتبر قطعاً می توانید از اصلی بودن خود ماشین تا قطعات یدکی آن اطمینان کسب کنید.

تحلیلی بر توانمندی های طراحی شده برای انواع ویبره دریلی میکاسا

برند میکاسا محصول ویبره دریلی خود را در ۴ مدل با تنوع کاری بالا طراحی کرده است. این دریل ها از شرایط تقریباً متنوعی در کار بهره مند هستند و می ‌توانند زمینه فعالیت ‌های گسترده‌ ای از کار را فراهم آورند.

اما لازم است تا این محصول را در کنار رقبای جدی آنها تحت بررسی داشته باشیم. اینکه آیا می ‌توانیم بر توانمندی های بالقوه در نظر گرفته شده برای انواع شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا اعتماد کنیم و یا اینکه باید این محصول را در یک جایگاه میان رده بازار قرار دهیم؟

برای این منظور همراه با بیان برخی از مشخصه های کلی در تعریف ویبره برقی دریلی ها سعی در ارائه یک مقیاس مناسب جهت تحلیل توانمندی های طراحی شده در انواع ویبره دریلی میکاسا داریم.

ویبره دریلی میکاسا

مزیت های ویبراتور دریلی میکاسا ژاپن

  •      یک ویبره دریلی ایده آل باید بتواند قدرتی بالا را در وزنی اندک همراه سازد. این تجهیز در دسته ماشین آلات با قابلیت حمل و نقل ساده قرار می گیرد. پس لازم است که سبک وزن باشد. در عین حال محل انجام وظایف آنها که شرایط سخت کاری سازه های بتنی است، عملاً نیاز به تامین قدرت بالا را اجتناب ناپذیر کرده است. به هر صورت باید بتوانیم بتن را در هر شرایطی یکدست سازیم و حباب ها را از عمق آن بیرون بکشیم؛ حتی اگر در حجم کمی از فضا محدود شده باشد. خصوصاً که محل اصلی در کار انواع ویبراتور دریلی ها، ستون های سازه های عمرانی است. این ستون ها در عین حجم کم از بنا عملاً کل بار ساختمان را تحمل می کنند. پس باید از بتنی کاملاً مناسب و یکدست بهره ‌مند باشند. طراحی ویبره دریلی میکاسا در وزن بسیار اندکی است. مزیت بهره‌ مندی از پوسته های آلومینیومی، شرایط طراحی آنها را بسیار سبک کرده است. در عین حال این سبک بودن تاثیری در قدرت کاربری تجهیز ندارد. آنها با قابلیت تعریف قدرتی در حدود ۲۸۰ وات عملاً قادر هستند که از پس نیازهای پیچیده در ویبره زنی حجم اندکی از بتن برآیند. البته همان طور که قید کردیم، چند مدل کم‌ توان تر تنها با قابلیت ویبره زنی ستون ها و بتن طراحی شده ‌اند. پس نباید از آنها در ویبره زنی حجم های بزرگتر از بتن استفاده کنید.
  •      در یک ویبره برقی دریلی ایده ‌آل باید نهایت دقت در تامین امن نیروی برق در نظر گرفته شده باشد. در بطن طراحی مهندسی شده این ماشین، یک موتور الکتریکی پرتوان حضور دارد. موتوری که باید قدرت بالای عملیات ویبره زنی بتن را تامین نماید. این موتور قدرتمند الکتریکی به شکلی سیار و با قابلیت حمل و نقلی ساده در اختیار اپراتورها می باشد. در نتیجه عملا اپراتورها با یک موتور الکتریکی قدرتمند در کنار خود کار می کنند. از این رو تجهیز طراحی شده باید با قابلیت ‌های کامل در عایق بندی برق همراه باشد. ویبره دریلی میکاسا از لحاظ ایمنی برای به حداقل رساندن خطر برق گرفتگی، طراحی بسیار مناسب با شرایط کاملاً ایمنی دارد. از این نظر می ‌توان محصول تولید شده برند ژاپنی را در جمع بهترین ‌های بازار قرار بدهیم. این شرایط به گونه ای است که می توانیم برای طولانی مدت نیز بر قابلیت های عایق بندی شده برای ویبره دریلی میکاسا اعتماد کنیم.
  •      ویبره دریلی ایده آل در عین تامین قدرت و البته وزن کم باید از طراحی ارگونومیک مناسب جهت حمل و نقل ساده انسانی بهره‌ مند باشد. این دستگاه طراحی شده است تا توسط اپراتورها حمل شود و زمانی که کاملاً در دستان آنها قرار دارد، برای عملیات ویبره زنی بتن مورد استفاده قرار بگیرد. وقتی صحبت از طراحی ارگونومیک در میان است، ویبره دریلی باید در شرایطی که کمترین فشار را به همراه دارد، حمل شده و در حین کار کوچکترین اثرات لرزشی خود را به سمت دستان اپراتورها هدایت نکند. در نمونه های طراحی شده برای ویبره دریلی میکاسا شاهد طراحی تقریباً مناسبی هستیم. کارکرد با آنها به دلیل وزن سبک و ساده است. اما در بخش طراحی ارگونومیک دارای نقیصه های اندکی هستند. مواردی که می ‌تواند اندکی از خوش دستی دستگاه بکاهد.

ویبراتور تفنگی فلزی میکاسا

  • طراحی ویبره دریلی باید به شکلی کاملاً آب بندی شده صورت بگیرد. در تمامی مراحل اجرای عملیات بتن ریزی تحت هیچ شرایطی نباید شاهد نفوذ بتن به داخل دستگاه ویبراتور باشیم. عملیات های ویبره زنی شرایط بسیار سخت کاری هستند. در این عملیات عملاً با سیال بتنی مواجه هستیم که گاهاً تحت تاثیر دستگاه ویبره، حالت پرتابی به خودش می گیرد. اگر طراحی بدنه ویبره برقی دریلی فاقد شرایط آب بندی مناسبی باشد، همواره خطر نفوذ آب به داخل دستگاه و خرابی موتور برق وجود دارد. در نتیجه باید دستگاه از شرایط آب بندی شده ایده ‌آلی بهره ‌مند باشد. در طرح ساخت پوسته آلومینیومی ویبره دریلی میکاسا نیز شاهد حضور یک شرایط کامل از آب ‌بندی هستیم. تا جاییکه می ‌توانیم تضمین بدهیم که در حین یک عملیات متعارف از ویبره زنی عملاً هیچ خطر نفوذ آبی به داخل دستگاه احساس نمی‌ شود. این بدنه آلمینیومی دارای طراحی بسیار مقاومی است و کاملاً در برابر هر نوع ضربه سرسختانه ای نیز مقاومت کافی دارد. در نتیجه به ندرت احتمال شکستگی بدنه که احتمال نفوذ آب را بالا می برد وجود دارد.
  • در یک شیلنگ ویبراتور ایده ‌آل باید شاهد انعطاف پذیری بالایی باشیم. این شیلنگ ها قرار است تا در عمق بتن نفوذ کنند. در نتیجه باید قابلیت انعطاف لازم برای ایجاد تحرک در فضاهای محدود از بتن ریزی را داشته باشند. خصوصا که عموم فضاهای محدود شده مانند ستون های بتنی و یا دیوارهای بتنی مملو از آلماتورها هستند. در نتیجه نفوذ شیلنگ ویبراتور به عمق آنها تنها در صورت انعطاف بالایی صورت می گیرد. ویبره دریلی میکاسا در تامین انعطاف برتری مناسبی دارد. این شیلنگ ها از یک فنر با کیفیت ساخت خوب بهره ‌مند هستند. لذا می توانند با قابلیت نفوذ بسیار مناسبی در حجم بالایی از بتن در فضاهای محدود شده، عملیات ویبره زنی را به طور گسترده و مناسبی به انجام رسانند.
  •  شیلنگ طراحی شده برای عموم ویبراتورها در هر مدل و طرحی از کوچک تا بزرگ باید قابلیت بالایی در تحمل سایش بسیار بتن داشته باشند. بتن در مرحله گیرش سیال بسیار خشن است. سیالی که قابلیت سایشی بالایی دارد و به راحتی می‌ تواند هر سطح متحرکی را به شدت ساییده، تخریب کند. شیلنگ ویبراتور دریلی ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. آنها باید قابلیت تحمل شرایط سخت کاری در عمق بتن را داشته باشند. در شیلنگ های طراحی شده برای ویبره دریلی میکاسا شاهد بهره مندی از یک پوشش لاستیکی ضخیم و جان سختی هستیم. این پوشش قابلیت مناسبی برای تحمل فشار بالای سیال بتن و اثرات فرسایشی تا سایشی آن دارد. به طور کلی جدا از بحث موتوری در طراحی بخش شیلنگ ویبراتور طراحی شده برند میکاسا می ‌توانیم نمره قبولی رده بالایی را برای این محصول از صنعت ژاپنی در نظر بگیریم.

در یک جمع بندی کلی از تحلیل فنی انواع شیلنگ ویبراتور دریلی میکاسا شاهد تجهیزات خوش ساختی از این برند ژاپنی هستیم. به هر حال در کار با ویبره دریلی میکاسا قرار است تا با یک تجهیز آمده از صنعت پرآوازه ژاپنی ها باشیم.

همه می ‌دانیم که ژاپنی ها در طراحی موتورهای الکتریکی تا کلیه تجهیزات فنی و مهندسی شده سرآمد هستند و این سرآمد بودن را مدیون دقت بالای برندهایی همچون میکاسا در طراحی و تولید ماشین آلات کارآمد دارند.

انواع مدل های ویبراتور تفنگی میکاسا

البته این شهرت و کیفیت تاثیر مستقیمی بر قیمت ویبره برقی دریلی از برند میکاسا گذاشته است. تا جاییکه هرگز نمی‌ توانیم این محصول مطلوب ژاپنی را در لیست کم ارزش های بازار قرار دهیم. لکن می ‌توانیم با توجه به کارایی تا قدرت مانور بالای محصولات میکاسا، قیمت ویبره برقی دریلی این برند را در شرایط ایده آلی در نظر بگیریم.

به هر صورت با تمام این تفاصیل اگر قصد رسیدن به یک قدرت مانور بالا در سطح عملیات ‌های عمرانی را دارید و در این بین می ‌خواهید با کیفیت و کارایی مناسبی عملیات ویبره زنی بتن در حجم های اندک را به انجام رسانید، محصولات تعریف شده برای ویبره دریلی میکاسا می ‌توانند نظر مساعد شما را داشته باشند.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5