خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف تراش دوشی KNC

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف زن بنزینی کا ان سی مدل دوشی
  • علف زن بنزینی کا ان سی مدل دوشی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

علف تراش دوشی KNC

یکی از محبوبترین و پراستفاده ترین علف تراش دوشی موجود در بازار ایران، علف تراش دوشی KNC می باشد. این دسته از علف تراش به دلیل قیمت مناسب، قدرت بالا، کاربری عالی، وزن متناسب، طول عمر بالا و همچنین عدم نیاز به برق در کار کردن در شرایط کاری و پروژه های مختلف به کار گرفته می شوند.

علف تراش دوشی KNC به یک موتور دو زمانه بنزینی مجهز بوده و در دو مدل علف تراش دوشی 40 سی سی و 52 سی سی در بازار موجود می باشد که علف زن مدل 40 سی سی پرکاربرد تر است.

علف تراش دوشی کا ان سی کره

مزایای استفاده از علف تراش دوشی KNC

1- چندمنظوره بودن دستگاه علف زن دوشی

علفتراش KNC با انواع مختلف تیغه سازگار می باشد، این امر باعث گریده که شما به جای خرید ابزارهای مختلف برای انجام عملیات باغداری و محوطه سازی، تنها با داشتن یک دستگاه علف زن KNC عملیات مختلف را انجام دهید.

2- قدرت بالا

عللف زن های KNC به صورت کاملا قدرتمند طراحی و ساخته شده اند تا به راحتی بتوانند چوب را برش دهنده و از میان آن عبور نمایند. این امر امکان عملیاتی را ممکن می سازد که به وسیله ماشین چمن زن یا حاشیه زن به هیچ وجه ممکن نیست و تنها با علف تراش دوشی KNC فراهم می گردد.

3- طول عمر بالا

تیغه فلزی دستگاه علفزن KNC به نحوی طراحی گردیده که طول عمر بالایی داشته باشد و نیاز به تعویض آن بسیار کم باشد و در صورتی که به درستی مورد نگهداری قرار گیرد، تنها در طول زمان نیاز به تیز شدن داشته باشد. در اکثر موارد تیغه های علفتراش دوشی KNC دارای چندین سال عمر مفید می باشند مگر اینکه شما بر روی شاخه های ضخیم و مناطق سخت مجبور به کار با دستگاه باشید که در این صورت نیاز است به صورت دوره ای تیغه را بررسی کنید تا نیاز به تعیین یا جایگزینی تیغه آن را تشخیص دهید همچنین به هیچ وجه با علف تراشی که تیغه آن کند است کار نکنید، این امر نه تنها به دستگاه آسیب می رساند بلکه باعث به وجود آمدن حوادث احتمالی برای اپراتور خواهد گردید.

4- راحتی در عین عملیات علف زنی

طراحی منحصر به فرد دستگاه علف تراش KNC و ترکیب فن آوری همچون شفت مستقیم و تکنولوژی ضدارتعاش باعث از بین رفتن سختی و فشار به اپراتور در حین عملیات هرس گردیده و خستگی را برای اپراتور در حین عملیات به وجود نمی آورد.

باغبانی آسان همراه با علفزن دوشی KNC

علفزن دوشی را برای آنها که می ‌خواهند به شکل حرفه ‌ای در سطح مزارع و یا باغات اقدام به تراشیدن گیاهان داشته باشند، طراحی کرده اند این علف زن ها قابلیت مانور بالایی دارند، به سرعت قابل استفاده خواهند بود و می توانند بسیار سریعتر از مدل های پشتی در حین کار، تراشیدن گیاهان باغی و یا زراعی را به انجام رسانند. برند های مختلف در زمینه تولید علفزن های دوشی فعال هستند در این بین علفزن دوشی KNC محصول کشور کره در سطح بازار نگاه ویژه ‌ای در نزد فعالان عرصه ‌های باغبانی پیدا کرده است.

علفزن دوشیKNC یک محصول کاملا ارگونومیک است که توسط برند مطرح کره ‌ای تولید و عرضه می‌ شود. این علفتراش دوشی کا ان سی در حین کار تعادل خوبی دارد و این تعادل را همراه با دسته بلندی که برای آن در نظر گرفته اند فراهم می ‌کند علفزن دوشی KNC به گونه ای طراحی شده است که اپراتور ها در حین کار با آن نیازی به خم شدن پیدا نمی کنند. البته نگاه حرفه ‌ای در تولید علفزن دوشی KNC موجب شده تا این برند کره ‌ای مجاب به استفاده از یک سیستم موتوری قدرتمند باشد کیفیت و متریال ساخت بالایی برای علفتراش دوشی کا ان سی در نظر گرفته شود و در عین حال این دستگاه را همراه با الحاقی های کارآمدی کرده باشند.

مشخصات فنی علفزن دوشی KNC

علفزن کا ان سی از دو نوع موتور بنزینی استفاده می ‌کند. موتور هایی که تنها در مقدار حجم موتور و البته قدرت تفاوت هایی با هم دارند، موتور های مذکور در علفزن کا ان سی در اندازه ‌های ۵۲ سی سی و 40 سی سی طراحی شده اند. اگر همراه با نام مدل ها در علفتراش KNC کره باشید، همراه با اعدادی که در نام آنها خواهد آمد، متوجه نوع موتور خواهید شد مثلاً علفتراش KNC کره مدل KBC-40EUU که مشخص می ‌کند این مدل از موتور از حجم ۴۰ سی سی بهره مند می باشد. البته در بررسی فنی علفزن KNC کره از انواع دوشی، ما نیز متوجه همین مدل هستیم.

در علفزن KNC کره مدل KBC-40EUU از یک موتور تک سیلندر دو زمانه با حجم موتور ۴۰ سی سی استفاده شده است. موتوری که می تواند در نهایت کارکرد خود قدرتی معادل 2 اسب بخار را در سرعت ۷000 دور در دقیقه برای علفزن کا ان سی تولید نماید موتور بنزینی مذکور در علفزن KNC اصل کره از یک حجم مخزن سوخت با ظرفیت 0.9 لیتر بهره می ‌برد و در عین حال برای کارکرد خود نیاز است تا میزان 40 سی سی روغن موتور دو زمانه با سوخت ترکیب بشود که باید مورد توجه اپراتور ها قرار گیرد.

موتور مذکور در بطن علفزن دوشی کا ان سی همراه با حجم مخزن بنزینی ای که دارد قادر است تا چندین ساعت به شکل متوالی کارکردی کامل و قدرتمند را برای شما فراهم آورد این موتور همراه با قدرت 2 اسب بخاری آنچنان است که بتواند به راحتی در سطح مزارع و یا باغاتی که دارید کاملاً کارآمد باشد.

بررسی شاسی در طرح ساخت علفزن دوشی KBC-40EUU

طراحی علفزن های دوشی قاعدتاً به شکل شفت مستقیم می باشد. به این ترتیب یک شفت که اصولاً از جنس آلومینیوم و یا فولاد خواهد بود، به شکل مستقیم از سمت موتور راهی پروانه دستگاه خواهد شد طراحی انواع علفزن های دوشی همراه با این شفت مستقیم باید به گونه ‌ای باشد که دستگاه به راحتی در میان دستان اپراتور ها قرار گیرد، باعث به هم خوردن تعادل اپراتور در حین کار نباشد و البته آنقدر بلند باشد که در زمان تراشیدن گیاهان کوتاه قامت مانند چمنزار ها، نیازی به خم شدن اپراتور نشود. این همه باید همراه با وزنی مناسب در طراحی در نظر گرفته شود.

حال اگر با علفزن دوشی کا ان سی همراه شوید، در حین کار با این دستگاه کارآمد به خوبی متوجه تأمین تمام نیاز های مذکور خواهید شد شفت مستقیم در طرح ساخت علفزن دوشی کا ان سی از فولاد سبک انتخاب شده است. همراه با این متریال، دستگاه علفزن دوشی KNC در عین سبک بودن از شفتی بسیار مقاوم بهره مند خواهد شد طول شفت مذکور در طراحی علفتراش دوشی KNC برابر با ۱۴۵ سانتیمتر است. این اندازه یک مقدار استاندارد در طراحی علفتراش ها می باشد تا در حین کار نیاز به خم شدن اپراتور ها با قد و قامت معمول احساس نشود. قطر لوله در شفت مذکور برابر با ۲۶ میلیمتر بوده و ضخامت فولاد سبک به کار رفته در ساخت آن ۲ میلیمتر می باشد.

علفتراش دوشی KNC این همه را همراه با موتور در کنار شاسی دستگاه تنها در ۹ کیلوگرم همراه شما کرده است. وزنی که به هیچ حالت برای کار اپراتور ها در سطح مزارع و یا باغات، مقدار قابل توجه و یا زیادی نخواهد بود البته جدا از این وزن سبک در طراحی علفزن دوشی KNC، دستگاه مذکور قادر است تا همراه با نصب نگهدارنده هایی باشد که بتواند با کمترین فشاری بر دوش اپراتور ها سوار شده و در زمان استراحت کارگر، به گونه ‌ای آویز مانند وی را همراهی کند به این ترتیب می توان کار کردن با علفزن دوشی KNC را بسیار ساده، سریع و کارآمد دانست. ابعاد دستگاه مذکور در اندازه ‌های 2690´310´425 خواهد بود.

نحوه کارکرد علفزن KNC کره

برند KNC کره در طراحی دستگاه های علفزن خود سعی کرده است تا بتواند طیف وسیعی از نیاز های هر باغبانی را در کار با علفزن ها تامین نماید از طراحی تیغه های مخصوص در کارکرد های گوناگون باغبانی تا در نظر گرفتن شرایط اصولی در کار با علفزن ها، اولین مشخصه قابل توجه در امکانات طراحی همراه شده با علفزن دوشی KNC، بهره ‌مندی این دستگاه از سیستم کلاج می باشد به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا دستگاه در زمان ‌هایی که اپراتور قصد استراحت دارد، خاموش شود فقط کافی است همراه با سیستم کلاجی که در علفزن دوشی KNC در نظر گرفته شده است، دستگاه را به حالت آماده برای کار ببریم سیستم کلاج مذکور از انواع گریز از مرکز می باشد که همراه با گاز دادن باز می شود. به این ترتیب تا زمانیکه اهرم گاز علفزن کا ان سی را نفشارید، دستگاه در حالت آماده به کار روشن خواهد ماند؛ اما تیغه در آن گردش نخواهد داشت از زمانیکه اهرم گاز را فشار می دهید، بسته به مقدار فشار اهرم گاز، سیستم کلاج درگیر شده و تیغه ها در علفزن کا ان سی به گردش خواهند افتاد. جهت چرخش تیغه ها در طراحی علفزن دوشی KNC خلاف عقربه های ساعت در نظر گرفته شده است این تصمیم از آن جهت است که تیغه در حین کارکرد، برعکس زمانی که نصب می شود، بچرخد. به این ترتیب هرگز شل و یا باز نخواهد شد.

ویژگی های منحصر به فرد علف زن KNC کره

علفزن دوشی KNC قابلیت نصب انواع توپی های نخ نایلونی، فولادی و حتی توپی های دست ساز باغبانی را دارد به این ترتیب جهت استفاده در وجین کردن و یا پودر کردن گیاهان علفی شکل، خصوصاً علف های هرز بسیار مناسب است اما برای پرداختن به گیاهان با ساقه های ضخیم تر و یا شاخه های نازک درختان و درختچه های باغی لازم است تا علفزن دوشی KNC را همراه با تیغه های فلزی و فولادی ۲ پر، ۳ پر و حتی 4 پر نمایید.

برند KNC بسته به نیاز شما در تراشیدن گیاهان و یا هرس کردن درختان، انواع تیغه های چند پر را به عنوان تیغه های استاندارد برای علفزن دوشی KNC کرده است جدا از قابلیت نصب این چنین تیغه هایی، این امکان فراهم آمده است تا بتوانید برای چیدن، برش و یا دور کردن گیاهانی مانند علوفه و حتی قطع شاخه های ضخیم تا قطر ۳ سانتیمتر همراه با نصب تیغه های دیسکی شکل ۲۰ پر، ۴۰ پر، ۶۰ پر و حتی ۸۰ پر باشید البته تیغه ‌های مذکور جزو متعلقات اصلی دستگاه نیستند. لذا لازم است تا در هنگام خرید علفزن دوشی KNC بسته به نیازی که دارید، تیغه های مربوطه را خریداری نمایید.

در لحظه خرید دستگاه علفزن دوشی KNC تنها دو نوع تیغه توپی نایلونی همراه با تیغه ۳ پر استاندارد موجود می باشد در عین حال در اقلام خریداری شده توسط دستگاه، یک دست آچار نیز موجود است. آچار هایی که می توانند تمام نیاز ها در حین کار شما با دستگاه علفزن دوشی KNC را پاسخگو باشند.

مشخصات کلی دستگاه علف تراش دوشی KNC

برند موتور دستگاه علف تراش

KNC

کشور تولید کننده

کره

نوع دستگاه و کاربری

علف تراش، علف زن

نوع علف تراش

دوشی

متعلقات دستگاه

توپی نخ علف زن، تیغه فلزی، آچار، عینک محافظ

مشخصات فنی دستگاه علف تراش KNC

عرض برش

35 سانت

سرعت چرخش تیغه

3600 دور در دقیقه

وزن دستگاه

10.5 کیلوگرم

مشخصات موتور علف تراش

موتور

هوا خنک- 2 زمانه

قدرت موتور

2 اسب بخار

حجم موتور

40 سی سی

سوخت

بنزین

نوع استارت

هندلی

میزان دور موتور

7000 دور در دقیقه

گنجایش باک بنزین

0.9 لیتر

نوع سیستم خنک کاری

هوا خنک

روغن مناسب موتور علف تراش

روغن مخصوص موتور 2 زمانه بنزینی

وزن موتور

3.5 کیلوگرم

نکات ایمنی کار با علف تراش دوشی KNC:

1- همیشه در هنگام کار با علفتراش از عینک ایمنی جهت محافظت از چشم ها استفاده کنید تا چشمان شما به طور کامل محافظت گردند.

2- همیشه هنگام کار با دستگاه بند آن را بر روی دوش خود بیاندازید. این بند باعث راحتی در حین کار گردیده، همچنین با محدود نمودن حرکت علف زن، ایمنی را در هنگام کار با آن تضمین می نماید. هنگامی که بند به صورت درست بر روی دوش قرار بگیرد دستگاه به صورت متوازن و بالانس عملیات برش را انجام خواهد داد. 

3- همیشه جهت کار با دستگاه علف تراش KNC، دو دسته آن را با دستان گرفته و به طور کامل آن را کنترل نمایید. رها شدن علف تراش یکی از مواردی است که باعث حادثه در حین کار با دستگاه می گردد.

4- هنگام کار با تیغه، اطمینان حاصل کنید که دسته در موقعیتی قرار گرفته که بیشترین امنیت شما در حین کار با دستگاه را تضمین می کند.

5- همیشه اطمینان حاصل کنید که قاب محافظ دستگاه به صورت مناسب نصب گردیده و در شرایط درست قرار دارد. هنگامی که سپر دستگاه شل شده، خراب شده یا شکسته است، به هیچ وجه با دستگاه علف تراش دوشی KNC کار نکنید.

6- استفاده از محافظ گوش و کلاه ایمنی پهن جهت کار با دستگاه علف تراش دوشی KNC الزامی می باشد. هنگامی که می خواهید درخت های کوچک را هرس کنید، حتما از کلاه ایمنی استفاده کنید.

7- در صورتی که قسمت برش دهنده دستگاه دچار شکستگی یا آسیب است، به هیچ وجه به آن کار نکنید.

تعمیر و نگهداری علف تراش KNC

تعمیر و نگهداری روزانه:

  •         قبل از هر روز کاری موارد زیر را انجام دهید:
  •         تمامی گرد و خاک و آلودگی ها را از روی موتور تمیز کنید، تمامی منفذها و دریچه های موتور را جهت عدم انسداد به طور کامل بررسی کنید.
  •         هرگونه کثیفی، خاک و آلودگی را از مخزن سوخت و اگزوز حذف کنید. تمامی کثیفی و گرد و خاکی که باعث گرمای بیش از حد موتور و گرم شدن زودرس موتور در حین کار می شود را تمیز نمایید.
  •         هرگونه آلودگی و کثیفی را از قسمت تیغه تمیز کنید.
  •         تمامی دستگاه علف زن دوشی KNC را جهت عدم وجود اتصالات شل یا از بین رفته بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که تیغه به محکمی نصب گردیده است.
  •         کل دستگاه علفزن KNC را جهت عدم وجود هرگونه نشت سوخت یا روغن بررسی کنید.
  •         تمامی اتصالات و پیچ و مهره ها (به جز پیچ تنظیم سرعت کاربراتور) به صورت کامل چک و محکم گردد.

تعمیر و نگهداری هر 10 ساعت یک بار:

1- با باز کردن پیچ های پوسته فیلتر هوا را جدا کنید.

فیلتر هوا علفزن دوشی KNC

2- فیلتر را جدا نموده و به طور کامل بررسی کنید.

3- فیلتر را با آب و صابون تمیز کنید و قبل از نصب آن را دوباره خشک کنید.

4- قسمت های مختلف فیلتر هوا را بررسی کنید، اگر آسیب دیده یا دفرمه گردیده است، آن را به طور کامل تعویض کنید.

5- به آرامی با فیلتر چندین ضربه بر روی یک سطح سخت بزنید یا با استفاده از بادگرفتن فیلتر تمامی کثیفی های باقیمانده در آن را برطرف نمایید.

6- فیلتر و قاب علف تراش دوشی KNC را به صورت درست و مناسب در جای خود نصب نمایید.

تعمیر و نگهداری هر 15 ساعت یک بار:

شمع ها را باز نموده، تمیز و در صورت نیاز تعویض نمایید.  شمع ها را تمیز کنید، فاصله شمع ها (الکترودها) را تنظیم نمایید. در صورتی که نیاز به تعویض شمع وجود دارد از شمع های با کیفیت و متناسب با محدوده حرارتی که قرار است در آن کار نمایند، استفاده نمایید.

تعمیر و نگهداری هر 50 ساعت یک بار:

1- تمامی بقایای گریس های باقی مانده از گذشته و کثیفی ها را از گیربکس پاک کنید، درپوش را جدا نموده و سطح روغن موجود در گیربکس را بررسی کنید. گریس باید تمامی گیربکس را تا پایین سوراخ پلاستیکی ورودی بپوشاند، در صورت نیاز به پرکردن مخزن گیربکس علف تراش با استفاده از گریس زن دستی، داخل گیربکس را پر کنید. مخزن را بیش از هد پر نکنید.

سرویس دوره ای گیربکس علفزن دوشی کا ان سی

2 - فیلتر سوخت را باز  نموده و جایگزین نمایید.از یک مفتول قلاب دار برای استخراج فیلتر سوخت از داخل مخزن سوخت استفاده نمایید. فیلتر سوخت را به طور کامل بررسی نمایید و در صورت وجود آلودگی و کثیفی بر روی آن، یک فیلتر سوخت مناسب خریداری و جایگزین نمایید، نکته ای که باید در هنگام خروج فیلتر سوخت دقت کنید که مجرای سوخت را سوراخ نکنید، مجرای سوخت بسیار ظریف و آسیب پذیر می باشد قبل از نصب مجدد عناصر فیلتر سوخت جدید، تمامی اجزای سیستم سوخت (مجرای تامین سوخت، مخزن برگشت سوخت، دریچه مخزن، درپوش و مخزن سوخت موتور علف زن) را بررسی کنید. اگر هرکدام از اجزا آسیب دیده باشد باید توسط یک تکنسین فنی و متخصص بررسی و تعمیر گردد.

تعمیر و نگهداری هر 135 ساعت یک بار:

محفظه احتراق باید به طور کامل کربن زدایی شود و سیم گاز و میزان گاز موتور باید به طور کامل تنظیم گردد.

به صورت سالانه شمع ها را تعویض نموده و حتما از نوع متناسب استفاده کنید. فاصله شمع ها را تنظیم نمایید، فاصله مناسب بین شمع ها جهت ایجاد جرقه  و گرمایی مناسب، 0.6 میلیمتر می باشد.

عیب یابی موتور علفتراش دوشی KNC:

موتور علف تراش KNC روشن نمی شود یا به سختی روشن می گردد.

موردی که باید چک گردد

علت

راه حل

قفل گازی

موتور داغ/ سوکت گرم شده است

اجازه دهید کاملا خنک گردد و مجددا آن را روشن نمایید.

کیفیت پایین سوخت

مخزن سوخت را تخلیه و باک را با استفاده از یک بنزین مناسب، تمیز و بدون سرب پر کنید.

تنظیم سوپاپ

لقی بین سوپاپ ها خیلی کم است

از متخصصین فنی بخواهید تا میزان لقی را تنظیم نمایند.

لقی بین سوپاپ های خیلی زیاد است

موتور روشن نمی گردد

موتور لنگ می زند

خطا در سیستم استارت

از متخصصین فنی جهت رفع عیب موتور علف تراش کمک بگیرید

ورود سوخت به محفظه لنگ

آسیب در اجزای داخلی موتور

قدرت کم موتور

تراکم به درستی انجام می گیرد؟

شمع های شل گردیده است

محکم نموده و مجدد تست کنید

سایش در پیستون، سیلندر و رینگ

از متخصصین فنی جهت رفع عیب کمک بگیرید

آیا سوخت تازه به صورت مناسب در مخزن ذخیره می گردد؟

سوخت نامناسب، کهنه، آلوده یا دارای ترکیبات نامناسب است

مخزن را با سوخت تازه پر کنید و از بنزین بدون سرب استفاده کنید

آیا سوخت در مسیر برگشت حرکت نموده و قابل رویت است؟

فیلتر سوخت را جهت عدم انسداد بررسی کنید

دریچه سوخت یا فیلتر سوخت را بررسی کنید

پمپ سوخت به درستی کار نمی کند

از متخصصین فنی جهت رفع عیب موتور علف تراش کمک بگیرید

آیا جرقه در سر شمع ها ایجاد می گردد؟

سوئیچ احتراق روی حالت OFF است

سوئیچ را روی حالت ON قرار دهید

طول مدت زمان تزریق سوخت کوتاه است

از متخصصین فنی جهت رفع عیب کمک بگیرید

مشکل در احتراق

شمع ها را چک کنید

در صورتی که سر شمع مرطوب است، ممکن سوخت اضافی وارد سیلندر شده باشد

از دستورالعمل جهت روشن کردن موتوری با شمع های مرطوب استفاده کنید

سر شمع کثیف است یا فواصل بین شمع ها نامناسب است

شمع ها را تمیر و فواصل بین آن ها را تنظیم کنید، سپس علف تراش را مجدد روشن نمایید

سر شمع از داخل آسیب دیده است یا سایز آن اشتباه است

خروجی کم موتور

آیا موتور داغ می کند؟

اپراتور بیش از حدمجاز با دستگاه علف تراش KNC کار می کند

موتور علف تراش را به صورتی تنظیم کنید که کمتر گاز بخورد

مخلوط داخل کاربراتور رقیق است

از متخصصین فنی جهت رفع عیب کمک بگیرید

نسبت سوخت به روغن درست نیست

فن، درپوش فن، بدنه سیلندر کثیف یا آسیب دیده است

تمیز، تعمیر یا جایگزین نمایید

کربن بر روی پیستون ها یا در داخل اگزوز نشست نموده است.

از متخصصین فنی جهت رفع عیب کمک بگیرید

موتور در دورهای مختلف بد کار می کند. همچنین دود خروجی از اگزوز سیاه رنگ بوده و موتور ناقص می سوزد

صافی هوا مسدود گردیده است

صافی هوا را تمیز کنید

شمع ها شل گردیده یا آسیب دیده اند

شمع ها را سفت نموده و در صورت نیاز تعویض کنید، حتما فاصله بین شمع ها را به درستی تنظیم کنید

نشت هوا یا مسدود شدن مجرای سوخت

مجرای سوخت یا فیلتر سوخت را تعمیر یا تعویض نمایید

آّب با سوخت ترکیب شده است

مخزن را با سوخت تازه پر کنید و از بنزین بدون سرب استفاده کنید

پیستون گریپاژ کرده است

از متخصصین فنی جهت رفع عیب کمک بگیرید

کاربراتور یا دیافراگم دچار مشکل است

موتور دارای کوبش است

گرم شدن بیش از حد موتور

از متخصصین فنی جهت رفع عیب کمک بگیرید

سوخت نامناسب

مخزن را موجود سوختگیری کنید و سعی کنید از بنزین بدون سرب جهت مخزن استفاده نمایید.

تجمع کربن در محفظه احتراق

از متخصصین فنی جهت رفع عیب کمک بگیرید

شتاب کم موتور

انسداد فیلتر هوا

فیلتر هوا را تمیز نمایید

انسداد فیلتر سوخت

فیلتر سوخت را تعویض کنید

مخلوط شدن سوخت با هوا

از کارشناسان فنی بخواهید تا عیب را برطرف نمایند

سرعت ثابت موتور کم است

سرعت ثابت موتور را تغییر دهید

موتور به صورت ناگهانی متوقف می گردد

کلید جرقه خاموش است

سوئیچ را تست و مجددا موتور را روشن نمایید

مخزن سوخت خالی است

مخزن را با بنزین بدون سرب پر کنید

آب داخل سوخت

فیلتر سوخت مسدود گردیده است

فیلتر سوخت را جایگزین نمایید

جرقه کوچک یا شل بودن ترمینال

شمع ها را تمیز و یا در صورت نیاز تعویض کنید، فاصله بین شمع ها را تنظیم و در صورت مشکل در ترمینال آن را سفت کنید

مشکل در جرقه زن

قسمت جرقه زن را تعویض کنید

موتور به سختی خاموش می شود

سیم اتصال به زمین قطع شده یا سوئیچ دچار عیب است

تست نموده و در صورت نیاز جایگزین کنید

گرمای بیش از حد به دلیل مشکل شمع ها

شمع ها را تعویض کنید، مشخصات فنی را جهت درستی سر شمع ها و فواصل بین آن ها چک نمایید

داغ کردن موتور

موتور علف تراش KNC را خاموش تا سرد گردد.

روی موتور کثیف و روغنی است

پوشش شیر دچار نشت است

از کارشناسان فنی بخواهید تا عیب را برطرف نمایند

در حالت هرزگرد قسمت های علف تراش کار می کنند

سرعت هرزگرد بسیار بالاست

سرعت هرزگرد موتور را بر روی میزان مناسب تنظیم نمایید

فنر کلاچ شکسته یا ساییده شده است

فنر و توپی کلاچ را تعویض کنید

لرزش بیش از حد

قسمت نگهدارنده شل گردیده است

قسمت نگهدارنده را چک و سفت نمایید

قسمت های آسیب دیده یا تاب برداشته

قسمت های مختلف را بررسی و در صورت نیاز جایگزین نمایید

گیربکس شل شده است

گیربکس را به صورت مطمئن محکم کنید

خم شدن محور اصلی/ بوش های فرسوده و آسیب دیده

بازرسی و در صورت نیاز جایگزین نمایید

اجزای برش دهنده حرکت نمی کنند

شفت در سر قسمت نیرودهنده یا گیربکس نصب نگردیده است

بازرسی و در صورت نیاز جایگزین نمایید

شفت شکسته است

از کارشناسان فنی و متخصص کمک بگیرید

گیربکس آسیب دیده است

قیمت علف تراش KNC کره دوشی:

در سطح بازار که باشید، قیمت علفزن KNCبه نسبت سطح امکانات و کیفیت کاری ای که نصیب شما خواهد کرد، در محدوده بسیار معقولی قرار می گیرد. شاید بتوان این سطح کارایی را در قیاس با قیمت علفزن کا ان سی، یکی از ملاک ها در ویژگی ‌های بارز و مطرح آن در نظر گرفت به هر صورت در حین کار با علفزن دوشی KNCو حتی مدل‌ های پشتی از این محصول، اطمینان کافی دارید که دستان شما همراه با یک محصول کارآمد آمده از یک برند اصیل کره ای در سطح باغات و زمین های زراعی در حال کار کردن می ‌باشد اطمینانی که وجود آن در کار با هر ابزاری ضرورت خواهد داشت. در مقابل تمام این امکانات قیمت علفزن KNC در یک رنج معقولی قرار دارد. به گونه ای که هرگز نمی توان قیمت علفزن KNCرا در دسته گرانترین های بازار قرار داد.

ردیف

شرح

قیمت (تومان)

1

قیمت علف تراش knc کره

5,600,000

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5