خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف تراش (علف زن) هوندا کاواشیما

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف زن هوندا پشتی
  • علف زن هوندا پشتی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

آشنایی با علف زن هوندا اصلی از کارخانجات تایوانی

علف زن ها از دسته ماشین های موتوری با سطح کاری بسیار بالا هستند. ماشین آلاتی که توانسته ‌اند به خوبی همسو با نیاز فضا های باغبانی و کشاورزی باشند، این کارایی بالا هر روزی که می گذرد، نگاه مساعد کشاورزان بیشتری را به سمت خود جلب کرده است آنها که در هر حالتی می خواهند از بهترین علف زن های بازار داشته باشند. در این بین تهیه علف زن هوندا اصلی یک دغدغه قابل توجه شده است.

هوندا برند صاحب سبکی است. برندی محبوب و جهانی که نگاه مطلوب بسیاری را با خود همراه کرده است همین جایگاه برتر است که پای تولیدات متفرقه که با نام برند هوندا در سطح بازار به فروش می رسد را در گردونه رقابت وارد کرده است. محصولاتی که کاملاً شبیه به علف زن هوندا اصلی، گاهاً به جای آنها فروخته خواهند شد.

علف زن هوندا کاواشیما مدل پشتی

هوندا یک برند جهانی است. این شرکت محصولات خود را در چندین کشور تولید می ‌کند. لذا نمی توان علف زن هوندا اصلی را تنها در تولیدات کره ای پیدا کرد، مانند علف زن هوندا کاواشیما که از کارخانجات اصلی این برند در کشور تایوان تولید می ‌شود. در این مقاله همراه ما باشید تا اندکی بیشتر از علف زن هوندا کاواشیما بدانید.

هوندا در گیر و دار اصل و غیر اصل

داشتن علف زن هوندا اصلی تبدیل به یک دغدغه چالش برانگیز در هنگام خرید شده است. چرا که سطح بازار پر است از علف زن های طرح هوندا که همگی کاملا شبیه به محصولات این برند جهانی هستند؛ اما یقینا نمی توانند با سطح کیفی هوندا برابری کنند قطعاً مدل های طرح هوندا محصول کارخانجات عموماً متفرقه چینی از سطح کیفی بسیار پایینی برخوردار می باشند.

مادامیکه در شباهت بالا با محصولات با کیفیت علف زن هوندا اصلی این احتمال وجود دارد که به جای آنها فروخته شوند. لکن می ‌توان با در نظر داشتن ترفند هایی علف زن هوندا اصلی را از مدل های فرعی و متفرقه شناسایی کرد علف زن های طرح هوندا در مدل ‌های دوشی و پشتی همراه با موتور های چهار زمانه درست شبیه به علف زن هوندا اصلی عرضه می شوند. علف زن دیانا و یا RMC از این نمونه ها هستند این علف زن ها محصول کشور چین بوده و غالباً از سطح کیفی بسیار پایینی برخوردار می باشند؛ اما علف زن هوندا اصلی که محصول کارخانجات تولیدی هوندا در کشور های گوناگون است، در سه مدل دسته بندی خواهد شد.

  •         علف زن هوندا کاواشیما (تایوان)
  •         علف زن هوندا کره
  •         علف زن هوندا تایلندی

این سه علف زن همگی محصول کارخانجات هوندا هستند؛ اما در کشور های گوناگون تولید و مونتاژ شده اند.

نظارت کامل برند هوندا در طراحی تا ساخت و عرضه آنها، دلیل کافی برای قرار گرفتن آنها در لیست علف زن هوندا اصلی می باشند. تمام این مدل های علف زن هوندا اصلی از موتور های چهار زمانه معروف GX35بهره ‌مند هستند، این موتور ها که طرح ساخت خود برند هوندا هستند، از قدرت و کارآیی در کنار راندمان بالایی برخوردار می باشند.

در سه مدل قید شده، علف زن هوندا اصلی محصول تایلند با قیمتی مناسب تر بیشتر مورد توجه خریداران قرار دارد علف زن هوندا کره ای نیز محصول کشور تایلند است؛ اما برخی قطعات آن مانند شفت دستگاه ازکارخانجات کره ای است. از این رو نام کره ‌ای را برای آن انتخاب کرده‌ اند در این بین هدف ما پرداختن به علف زن هوندا اصلی محصول کشور تایوان است. مدلی که به علف زن هوندا کاواشیما معروف شده است. علف زن هوندا تایوان تماماً محصول کشور تایوان در کارخانجات برند هوندا می باشد از شفت و شاسی دستگاه همگی در داخل خاک تایوان تولید شده و در همان جا نیز مونتاژ می گردد و همچنین موتور این نوع علف تراش از نوع تایلندی می باشد. علف زن هوندا کاواشیما سطح کیفی بالاتری دارد. از این رو به مراتب از نمونه ‌های قبلی گرانتر می ‌باشد.

مزایای علف زن هوندا کاواشیما

علف زن هوندا کاواشیما نمونه خوش ساخت و بهترین مدل از علف زن هوندا اصلی است. این علف زن اگر چه کاملاً شبیه به دو مدل دیگر است؛ اما سطح کیفی و کارآیی به مراتب بالاتری را عرضه می کند.

در ادامه به برخی از مزایا در استفاده از علف زن هوندا اصلی در مدل تایوانی آن اشاره خواهیم کرد.

-بهره ‌مندی از موتور چهار زمانه GX35: GX35 موتور پایه در تولید تمام علف زن های هوندا اصلی می باشد. این موتور خوش ساخت کاملاً مناسب برای استفاده در علف زن های دوشی و پشتی است. GX35 یک موتور چهار زمانه است. از این رو از راندمان بالا، تولید صدای کمتر، آلودگی کمتر و استهلاک پایین تری برخوردار است. چهار زمانه بودن این موتور باعث حرکت نرم و روان آن شده است. از این رو در کار با علف زن هوندا اصلی خصوصا مدل های تایوانی آن هرگز احساس حضور یک موتور پر سر و صدا با لرزش های بالا را نخواهید داشت.

-طراحی ارگونومیک: تمامی مدل های پایه در علف زن هوندا اصلی، خصوصا علف زن هوندا کاواشیما از طراحی ارگونومیک با سطح بالایی بهره مند می باشند. این علف زن ها تعادل خوبی دارند. به راحتی بر اندام اپراتور ها سوار می شوند و همراه با وزن کمی که دارند، هرگز در درازمدت باعث خستگی اپراتور ها نخواهند شد.

علف زن هوندا برند کاواشیما مدل کوله پشتی

-شرایط تعمیر و نگهداری آسان: موتور چهار زمانه هوندا در علف زن هوندا اصلی از نمونه ‌های بادوام و بسیار باکیفیت بازار است. این موتور اگر از نمونه های اصلی باشد، به این سادگی‌ ها دچار استهلاک و خرابی نخواهد شد. از این رو نگهداری از علف زن هوندا اصلی خصوصا مدل کاواشیما به مراتب از دیگر رقبا سهل تر و هزینه تعمیرات آن معقول تر می باشد.

-استفاده در عملیات های سنگین: علف تراش هوندا اصلی مدل کاواشیما با هدف استفاده در عملیات های سنگین و پرفشار طراحی شده است. به یقین می توان علف تراش هوندا تایوان را در مقام حرفه ای ترین مدل بازار قرار داد.

-پرداختن به جزئیات در ساخت: علف تراش هوندا اصل محصول کارخانجات تایوان از مطمئن ترین محصولات بازار است. این علف تراش دارای سطح امکانات بالایی بوده و در ساخت آن جزئیات بسیار زیادی مورد توجه طراحان برند هوندا قرار گرفته است. از حضور موتور چهار زمانه قدرتمند با تولید صدای اندک تا بهره مندی از یک گیربکس روان و البته خوش ساخت و کم صدا.

تیغه ها در علف زن هوندا اصلی

در هنگام خرید علف زن هوندا اصلی دو تیغه استاندارد عرضه می شود. توپی فلزی که مخصوص تراشیدن گیاهان علفی شکل است، در کنار تیغه دو پر استاندارد که برای کوتاه کردن شاخه های کم قطر مناسب هستند، در کنار تأمین این تیغه ها، برند هوندا از برخی تیغه های خاص با هدف برش گیاهان در فضا های متنوعی نیز رونمایی کرده است، با وجود این پیش ‌بینی ‌ها است که علف زن هوندا اصلی از نمونه ‌های کارآمد بازار است و می ‌تواند با تهیه کردن تیغه های استاندارد طراحی شده برای آن، طیف بزرگی از فعالیت‌ های باغبانی را سر و سامان داد.

یکی از نکات جدی در کار با علف زن هوندا اصل نصب اصولی تیغه ها می باشد. برای این منظور مهره قفل شونده مخصوصی طراحی شده است. لازم است تا در هر حالتی تیغه را همراه با این مهره های مخصوص در جای خود استوار کنید.

برخی ویژگی ‌های فنی در علف زن هوندا کاواشیما

علف زن هوندا اصلی مدل کاواشیما به مانند دیگر مدل های پایه از موتور چهار زمانه GX35 با قدرت 1.3 اسب بخار بهره مند می باشد، این موتور از حجم 36 سی سی برخوردار است. با سوخت ترکیبی بنزین در کنار مقدار مشخصی از روغن با هدف روانکاری کار می کند و در نهایت قدرت می‌ تواند با سرعت 10000 دور در دقیقه فعالیت مستمری داشته باشد، البته این سرعت همراه با حضور گیربکس روان دستگاه در نهایت، سرعت 3600دور در دقیقه را برای تیغه ‌های دستگاه فراهم کرده است موتور مدل هواخنک تنفس طبیعی بوده و با روغن نمره 40 کار می ‌کند. این موتور با وزن 3.3 کیلوگرم از جمله نمونه های سبک بازار است وزنی که همراه با دیگر اقلام، عدد 6.7 کیلوگرم را برای کل دستگاه تامین کرده است. علف زن هوندا اصلی قابلیت عرض برش تا ابعاد 35 سانتیمتری را دارا می باشد.

علف زن هوندا اصلی قابلیت های بالایی دارد. کارکرد مطمئن همراه با قدرت خارق العاده که به راحتی از پس حجیم ترین و پرفشار ترین عملیات های تراش گیاهان بر خواهد آمد. البته این همه زمانی است که شما در زمان خرید، نمونه های اصلی را تهیه کرده باشید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5