خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن (علف تراش) هیوندای

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف زن هیوندای مدل کوله پشتی
  • علف زن هیوندای مدل کوله پشتی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای تراشیدن علف ها در سطح باغات و یا زمین های زراعی همراه با سرعت بالا لازم است تا از دستگاه های موتوری علف تراش استفاده کنید؛ اما بهتر است در هنگام تهیه دستگاه علف تراش نمونه های کارآمد از برند های معتبر را خریداری کنید. مانند علف زن هیوندای که محصول تمام عیاری است از یک برند صاحب سبک کره ای.

بررسی انواع مدل های مطرح در علف زن هیوندای

برای تراشیدن علف ها در سطح باغات و یا زمین های زراعی همراه با سرعت بالا لازم است تا از دستگاه های موتوری علف تراش استفاده کنید؛ اما بهتر است در هنگام تهیه دستگاه علف تراش نمونه های کارآمد از برند های معتبر را خریداری کنید مانند علف زن هیوندای که محصول تمام عیاری است از یک برند صاحب سبک کره ای.

برند هیوندا در زمینه تولید ماشین آلات کشاورزی و باغبانی از جمله برند های مطرح در سطح جهانی می ‌باشد. این برند توانسته است همراه با خلاقیت های لازم در کنار استفاده از متریال های مطلوب در طراحی تا تولید ماشین آلات خود، نگاه مطمئن جامعه جهانی را کسب کرده باشد در این بین تولید انواع علف زن در قدرت ها و مدل های متنوع از جمله مهمترین محصولات در برند هیوندای می ‌باشد.

علف زن هیوندای را می ‌توان در جمع بهترین‌ های بازار همراه با دیگر برند های صاحب سبک دانست به هر حال علف زن هیوندای محصول کاملی از یک برند معتبر کره ‌ای است و از این لحاظ همواره توانسته است به مانند دیگر محصولات کره ‌ای دست بالایی در بازار های جهانی داشته باشد.

علف زن هیوندای مدل دوشی بهمراه تجهیزات همراه

هیوندا در تکاپوی ساخت انواع علف زن ها

هرس کردن تا تراشیدن انواع گیاهان همواره از مهمترین فعالیت ‌های کشاورزی است. از این رو لازم است تا برای این دست از فعالیت های فراگیر کشاورزی، نگاهی جامع همراه با تولید ماشین آلاتی کارآمد داشته باشیم به این ترتیب منطقی است که بپذیریم برند های مطرح جهانی به نوعی در تکاپوی ساخت ماشین آلاتی مانند علف زن باشند تا به هر ترتیبی برای تامین این نوع از نیاز های باغبانی محصولی درخور و کارآمد داشته باشند، هیوندای نیز به عنوان یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان ماشین آلات صنعتی و کشاورزی، خود را از ورود در این عرصه بی ‌نصیب ندانسته است؛ بلکه برعکس کاملا توانمند همراه با طراحی تا تولید علف زن های قدرتمند و مطلوب سعی کرده است تا به نوعی با عنوان برند شناخته شده این عرصه معرفی شود به این ترتیب می‌ توان هیوندای را در مدل های دوشی و پشتی همراه با تامین طیف گسترده ‌ای از نیاز های باغبانی مشاهده نمود.

 رویکرد مطلوب در طراحی علف زن هیوندا بهره‌ مندی این تجهیزات از تیغه های متنوع می باشد. در واقع می توان علف زن هیوندا را به عنوان یکی از بهترین علف زن های چند کاره بازار معرفی کرد، علف زن هیوندای در مدل های چند کاره تقریباً می تواند از پس هر کاری در سطح باغات و مزارع برآید از تراشیدن چمن ‌ها تا گیاهان علفی شکل گرفته تا هرس کردن درختان و حتی شخم زدن زمین های کوچک زراعی.

چرا خرید علف زن هیوندای؟

علف زن هیوندای دستگاهی بسیار قدرتمند و در عین حال کارآمد است که می ‌تواند به سرعت سطح وسیعی از گیاهان علفی شکل و حتی شاخساران درختان را بتراشد. در طراحی این علف زن سعی شده است تا نهایت آسودگی در حین کار را داشته باشد برای این منظور علف زن هیوندای را همراه با یک میله بلند و البته ارگونومیک کرده اند. به طوری که برای تراشیدن گیاهانی در کف زمین نیازی نیست تا اپراتور دستگاه در حالتی خم شده کار کند هیوندای در طراحی علف زن های خود سعی کرده است این ویژگی مطلوب را همراه با دو طرح دوشی و پشتی کرده باشد.

انواع علف زن هیوندای جدا از این امکانات، ویژگی های برتر و جذاب به دیگری نیز دارند که می توان آنها را به تفصیل همراه با بیان جزئیات از برخی مدل‌های کارآمد در علف زن هیوندا مطرح نمود برای این منظور می‌خواهیم تا شما را با برخی از مدل های کارآمد، پرفروش و قدرتمند از برند هیوندا آشنا سازیم.

غلف زن هیوندای مدل دوشی

علف زن هیوندای مدل 1551B

مطمئنا می‌ توان علف زن هوندا مدل 1551Bرا در صدر بهترین مدل های علف زن این برند نام ‌آشنا قرار داد، کارآیی، طراحی و قدرت این علف زن هیوندای تا اندازه ‌ای است که به یقین جای مطرحی در بهترین های بازار خواهد داشت.

این مدل علف زن هیوندای، از یک موتور بنزینی با حجم ۵۱  سی سی همراه با قدرت ۲ اسب بخار استفاده می‌ کند نوع راه اندازی آن از روش های دستی هندلی می باشد و در عین حال وزن کلی دستگاه چیزی در حدود ۷.5 کیلوگرم خواهد بود علف زن بنزینی هیوندای مدل 1551Bاز نوع دوشی است؛ اما در طراحی آن حالت ارگونومیک خوبی لحاظ شده است، این علف زن دوشی می ‌تواند به خوبی بر دستان اپراتور ها سوار باشد و در حین کار تعادل خوبی داشته باشد.

علف تراش هیوندای مدل بغلی

 از دیگر ویژگی ‌های قابل به ذکر در کارکرد این علف زن بنزینی هیوندای می توان به طراحی شفت دوتیکه آن اشاره کرد. به این ترتیب می ‌توان در زمان ‌هایی که دستگاه فاقد کار کردن است، با استفاده از این ویژگی ابعاد دستگاه را کوتاه تر کرد با چنین امکانی دستگاه جای کمی برای حمل و نقل خود اشغال خواهد کرد. این مدل از علف زن هیوندای مجهز به آویز جانبی برای راحتی کاربر می باشد این آویز های جانبی به راحتی با کمترین فشار بر دوش اپراتور ها سوار شده و در زمان خستگی اپراتور می ‌توانند با اعمال کمترین فشار، دستگاه علف زن هیوندای را نگه دارند.

این مدل از علف زن هیوندای همراه با دو مدل تیغه برش طراحی شده است. تیغه چهار پر، برای تراشیدن گیاهان علفی شکل تا شاخه های نازک درختان در کنار یک توپی همراه با نخ نایلونی که کاملا مناسب برای تامین اهدافی مانند چمن زنی می‌ باشد.

علف زن هیوندای مدل 1552BP

علف زن های پشتی از محبوبیت و در عین حال فروش بالاتری به نسبت انواع دوشی برخوردار هستند اگر چه کار کردن با آنها نمی ‌تواند آن سطح حرفه ‌ای از کار با علف زن دوشی را تأمین نماید، لکن راحتی در حمل و نقل و کارکرد آسان با آن باعث شده تا در تأمین اهداف غیرحرفه‌ ای بتوان از علف زن های پشتی استفاده کرد اما قرار نیست همه علف زن های پشتی را یک جور نگاه کنیم. مدل هایی از برند های خوش ذوق ساخته می شوند که می توانند کارایی تا سطح بالای حرفه ای از انواع دوشی را به راحتی تامین نمایند مانند علف زن هیوندا مدل 1552BP که از مدل های پشتی است؛ اما در کارایی و حرفه ‌ای گری چیزی کمتر از گونه‌ های دوشی ندارد.

در این مدل از علف زن بنزینی هیوندای از یک موتور بنزینی با حجم ۵۱ سی ‌سی استفاده شده است. قدرت موتور ۲ اسب بخار می باشد و وزن کلی علف زن نیز ۱۲ کیلوگرم خواهد بود که برای یک علف زن پشتی یک وزن کاملاً ایده ‌آل خواهد شد در واقع علف زن هیوندای مدل BP1552 از همان موتوری که در مدل B1551 استفاده شده است، بهره می ‌برد. از این رو کاملا می تواند قدرت و کارایی هم تراز با علف زن دوشی مذکور را داشته باشد.

این مدل از علف زن هیوندای نیز به مانند مدل دوشی همراه با دو نوع تیغه چهار پر، مناسب هرس کردن گیاهان تا شاخساران درخت ها همراه با یک توپی با نخ نایلونی که مناسب اهدافی مانند چمن زنی است، طراحی شده است.

علفزن هیوندای مدل پشتی

قیمت علف تراش هیوندای در این دو مدل مطرح شده رنج پایینی دارد. شاید این قیمت باعث شده باشد تا فروش علف تراش هیوندای از این دو مدل به مقدار بسیار دیده شود البته کسانیکه به سراغ این مدل ها در ماجرای خرید و فروش علف تراش هیوندای می ‌روند، بهتر است بدانند که هنوز گام در عرصه انواع چند کاره از علف زن هیوندای نگذاشته اند.

علف زن های چند کاره در محصولات هیوندای

قبل از آنکه به تشریح علف زن های چند کاره در محصولات برند هیوندای بپردازیم، لازم است تا تشریح مختصری از اصطلاح چند کاره بودن داشته باشیم. اینکه مراد از چند کاره در نام این مدل از علف زن هیوندای چه می باشد؟

هدف نهایی از طراحی علف تراش ها، کوتاه کردن ساقه ها تا شاخه های انواع گیاهان می باشد. چرا که گیاهان در سطح باغ و یا مزرعه به شکل دائمی در حال رشد هستند از این رو لازم است که برای حذف علف های هرز در سطح مزارع تا تراشیدن و هرس کردن درختان باغ ها از دستگاه ‌های علف تراش استفاده شود لکن گیاهان همگی به یک شکل نمی باشند. برخی مانند چمن های باغ از برگ ها و ساقه هایی لطیف برخوردار هستند و برخی دیگر مانند شمشاد ها به مراتب دارای شاخه هایی ضخیم و سخت می باشند. از این رو نمی ‌توان برای تراشیدن تمام گیاهان در سطح باغات از یک نوع تیغه استفاده کرد.

علف زن چندکاره هیوندای مدل دوشی

در طرح ساخت علف زن های چند کاره، ایده طراحی در آن است که بتوان یک دستگاه علف زن را همراه با تیغه های متنوعی نمود لذا لازم است تا یک دستگاه پایه طراحی کرد که می توان به ترتیبی سریع و آسان تیغه های آن را تعویض نمود. به این ترتیب طرح ساخت علف زن های چند کاره اجرایی خواهد شد.

غالباً براساس نوع گیاهانی که باید بریده شوند، چهار نوع تیغه طراحی خواهد شد. تیغه های توپی همراه با نخ های فلزی تا نایلونی که مناسب چمن زار ها هستند. تیغه های پره دار از انواع سه پره تا چهار پره که برای تراشیدن گیاهان علفی شکل مناسب خواهند شد شمشاد زن ها که اصولاً همراه با طراحی دو تیغه دندانه ای هستند که بر هم می لغزند و در نهایت اره های موتوری که در طرح ساخت علف زن های چند کاره کاملاً مناسب برای برش تنه درختان با قطر های متوسط می باشند.

علف زن چند کاره هیوندای مدل BM1554

همراه با مدل BM1554 در جمع علف زن های برند هیوندای می ‌توان گفت که با یک ابزار همه فن حریف همراه شده اید یک علف زن قدرتمند، کارآمد و همراه با کیفیت ساخت بالا که می ‌تواند با استفاده از الحاقی هایی که دارد از پس انواع فعالیت‌ ها در فضا های باغبانی تا کشاورزی برآید.

در علف زن هیوندای مدل BM1554 از یک موتور با حجم ۳۲ سی ‌سی استفاده شده است. موتور مذکور از انواع تک سیلندر دو زمانه است که در نهایت می ‌تواند مقدار 1.5 اسب بخار قدرت را در خروجی خود داشته باشد این موتور همراه با روشن شدن هندلی طراحی شده است و در نهایت وزن کلی علف زن مذکور را بدون احتساب الحاقی ها در حدود ۱۱ کیلوگرم خواهد کرد از مشخصه های موتور در علف زن هیوندای مدل BM1554 که خارج شویم، آن چیزی که در نهایت هیجان، همراه با این علف زن شده است، الحاقی های آن است که توانایی های بسیاری را همراه با این دستگاه کرده است. و اما الحاقی ها در علف زن هیوندای مدل BM1554 عبارت است از :

-    الحاقی توپی با نخ نایلونی که برای اهدافی مانند چمن زنی و یا تراشیدن گیاهان با ارتفاع کم و ساقه های نازک مناسب می باشد.

-    الحاقی تیغه سه پره ۲۵ سانتیمتری که دستگاه مذکور را در تراشیدن گیاهان بلند قامت همراه با ساقه های نه چندان سخت و قطور توانمند خواهد کرد. البته همراه با این الحاقی می توانید هرس کردن درختان را نیز به انجام رسانید.

-    الحاقی شمشاد زن ۴۰ سانتیمتری که برای کوتاه کردن منظم و شکل پذیر گیاهان تزیینی مانند شمشاد ها کاملاً مناسب می باشد.

-    الحاقی اره زنجیری ۲۵ سانتیمتری که در واقع جذابترین بخش علف زن هیوندای مذکور می باشد. همراه با این الحاقی، دستگاه علف زن شما تبدیل به یک اره موتوری قدرتمند خواهد شد که از پس بریدن تنه درختان تا قطر های ۱۵ الی ۲۰ سانتیمتر بر خواهد آمد.

به این ترتیب چه ماشینی می تواند جذاب تر از یک علف زن هیوندای مدل BM1554 برای یک باغبان و یا کشاورز باشد؟! وقتی کهمی تواند همراه با خرید تنها یک دستگاه عملاً تمام نیاز های باغبانی خود را در کوتاه کردن و یا بریدن انواع گیاهان تامین نماید.

علف زن بنزینی هیوندای چند کاره

با وجود این مدل های کارآمدی که از علف زن هیوندای مطرح کردیم، شاید برخی از باغبان ها واقعا نیاز جدی در داشتن چنین ماشین ‌آلات قدرتمندی نداشته باشند و یا آنکه مایل نیستند تا هزینه بسیاری را بابت تامین علف زن موتوری نمایند از سوی دیگر شاید این ماشین را برای کارکرد های حرفه ای نمی خواهند و احتمالا تنها بخواهند تا همراه با تامین یک دستگاه علف زن موتوری به شکل هر از گاهی، آن هم برای تمیز کردن محوطه ‌های باغی باشند قاعدتاً چنین افرادی نیاز به علف زن های بسیار حرفه ‌ای و یا قدرتمند نخواهند داشت. آنها مدل هایی ساده تر از علف زن را نیاز دارند و برند هیوندای متوجه سلیقه آنها نیز بوده است همراه با طراحی تا تولید برخی از مدل های جمع و جور و در عین حال ارزان و ساده اما باکیفیت، نیاز این دست از افراد را تامین کرده است. از برخی مدل‌ های علف زن هیوندای با طرح ساخت مورد نظر می توان به موارد زیر اشاره نمود.

علف زن هیوندای مدل HYTR2650

علف زن هیوندای مدل HYTR2650 یکی از نمونه ‌های ارزان قیمت و در عین حال سبک، کارآمد، کم حجم و البته قدرتمند در جمع محصولات برند هیوندای است که با هدف تامین نیاز های غیرحرفه ای بر علف زن ها تولید می شود در این علف زن بنزینی هیوندای از یک موتور 0.75 کیلوواتی با ظرفیت مخزن سوخت ۴۰۰۰ میلی لیتری استفاده شده است. وزن کلی دستگاه در حدود ۵ کیلوگرم می باشد و حداکثر صدای تولید شده از آن در حدود ۱۰۰ دسی بل خواهد بود. این عدد در جمع علف زن ها نشان از یک دستگاه کم سر و صدا دارد.

هیوندای قاعدتاً در طراحی تا تولید علف زن مذکور سعی در خلق یک مدل حرفه ای نداشته است؛ بلکه خواسته تا نیاز های افراد با اهداف غیرحرفه‌ ای را تامین نماید خصوصا که علف زن هیوندای مذکور توانایی جداسازی شفت را دارد. این امکان زمینه حمل و نقل آسان دستگاه مذکور را فراهم خواهد کرد.     

قیمت علف زن هیوندای

قیمت علف تراش هیوندای در مدل های مختلف آن به نسبت دیگر برند های مطرح بازار سطح مطلوبی دارد. اگر چه می توانید قیمت علف زن هیوندای را با در نظر داشتن مدل های متنوع از آن در رنج های مختلفی شاهد باشید به هر صورت  نباید انتظار قیمت علف زن هیوندای با توجه به کیفیت ساخت آن که محصولی آمده از کشور کره و برندی صاحب سبک است را در جمع ارزانترین های بازار دانست، لکن کیفیت ساخت در کنار کارایی و دوام بالای دستگاه همراه با قدرت بسیاری که تقریبا در تمام مدل های آن مشاهده می شود، برگ برنده علف زن هیوندای در مقابل دیگر رقبای موجود در بازار می باشد.

علفزن دوشی هیوندای

تقریبا به این سادگی نمی توانید در سطح بازار های داخلی محصولی هم تراز علف زن هیوندای پیدا کنید که بتواند آن سطح کیفی بالا همراه با تامین انتظارات گوناگون مانند امنیت، کاربرد های متنوع، مصرف سوخت مناسب و در نهایت دوام لازم را داشته باشد به این ترتیب به یقین می توان علف زن هیوندای را از جمله مطمئن ترین نمونه های بازار دانست که در کنار این اطمینان قادر است تا شبکه توزیع بسیار خوبی از تامین قطعات یدکی را در داخل کشور برای شما فراهم آورد.

لیست قیمت علف زن هیوندای  HYUNDAI

مدل علف زن هیوندای

توضیحات

قیمت ( تومان )

قیمت علف زن هیوندای مدل کوله ای

1552-BP

موتور 52 سی سی – دو زمانه – 12.2 کیلوگرم

8.500.000

قیمت علف زن هیوندای مدل دوشی

1551-B

موتور 52 سی سی – دو زمانه – 7.7 کیلوگرم

8.300.000

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5