خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن پشتی رویال گاردن (Royal Garden)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف زن  رویال گاردن دو زمانه
  • علف زن  رویال گاردن دو زمانه
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

نگاهی بر طراحی علف زن کوله پشتی رویال گاردن

از تراشیدن علف های هرز که همیشه در تهاجمی افسار گسیخته سطح هر باغ و بوستان را پر می کنند تا دروی محصولات کشاورزی و هرس کردن شاخسار درختان باغ و کوتاه کردن چمن و... نیاز به یک ابزار توانمند علف زنی دارید. ابزاری تمام عیار که سرعت عملی بالا را همراه با دقتی مثال ‌زدنی در اختیار شما قرار بدهد با این رویکرد که باشید، قطعاً نمی توانید از انبوه ابزارهای ساده مانند داس و قیچی و... به عنوان یک علف زن تمام عیار صحبت کنید. شما به یک علف زن موتوری نیاز دارید. دستگاهی که قدرت موتورهای بنزینی را آنچنان هدایت کرده تا تیغه هایی برنده آن هم با سرعتی بالا را در اختیار شما قرار بدهد. قطعاً وقتی با یک علف زن کوله پشتی در سطح باغ و مزرعه هستید، قدرت را در کنار سادگی همراه با قابلیت مانوری حداکثری در اختیار دارید.

 علف زن کوله پشتی رویال گاردن

در این بین آشنایی با علف زن کوله ای رویال گاردن مدل RGB520 بیش از هر محصول دیگری مورد توجه قرار می گیرد. علف زن پشتی ۵۲ سی سی طراحی شده توسط برند رویال گاردن با قابلیت عملکردی حرفه ای طراحی شده است. علف زنی که قادر است تا در هر فضایی مملو از انواع گیاهان دست توانمندی برای شما تامین نماید با استفاده از علف زن کوله پشتی رویال گاردن مدل RGB520 در تراشیدن طیف کاملی از گیاهان علفی شکل، هرس کردن شاخسار درختان و منظم کردن فضای باغ و بوستان توانمند هستید. علف زن کوله پشتی، محصول رویال گاردن یک ماشین موتوری با عملکردی نیمه حرفه ‌ای است که مخصوص فعالیت در فضاهای نه چندان بزرگ طراحی شده است.

مختصری از علف زن کوله ای رویال گاردن مدل RGB520

علف زن های موتوری برای سادگی کار در تراشیدن گیاهان طراحی شده ‌اند. این ماشین ها قدرت موتورهای بنزینی و یا برقی را برای به گردش انداختن تیغه هایی فولادین به کار می ‌گیرند. قطعاً یک علف زن موتوری قابلیت بسیار بالاتری از هر دستگاه ساده دستی در علف تراشی دارد. با این وجود هر علف زن موتوری در کنار انبوه قابلیت ‌ها، قطعاً محدودیت هایی هم دارد.

علف زن کوله ای رویال گاردن مدل RGB520 به مانند تمام مدل های کوله پشتی برای هر چه ساده تر کردن کار علف تراشی طراحی شده است. موتور قدرتمند، اما سنگین وزن بنزینی دستگاه، سوار بر یک شاسی مستحکم فلزی به شکل کوله ای بر اندام اپراتورها سوار خواهد شد تا تمام وزنی که بر دستان اپراتورها سنگینی می ‌کند، یک دسته با قابلیت مانور بالا باشد ظاهراً تمام ماجرا در ایده طراحی هر علف زن کوله پشتی، یک طراحی ایده آل و کاملاً مهندسی شده است که قطعاً قابلیت ‌های بسیار بالایی را تأمین خواهد کرد. با این وجود هرگز نمی توان از یک علف زن کوله پشتی با هر طرح ایده آل در طراحی، انتظار یک عملکرد کاملا سطح بالا را داشته باشید. البته طراحی علف زن کوله ای رویال گاردن مدل RGB520 جنبه های متفاوتی که خبر از یک دستگاه تقریباً کامل را دارد، تأمین کرده است.

طراحی کوله در علف زن پشتی ۵۲ سی سی از برند رویال گاردن با قابلیت کاملا ارگونومیکی طراحی شده است. شاسی فلزی از استحکام مقبولی برخوردار است و بخش پیش روی این شاسی برای استقراری با حداکثر راحتی بر اندام اپراتورها طراحی شده است. موتور بر یک پایه بلند با فاصله زیاد از پشت اپراتورها سوار است به شکلی که حد فاصلی کاملاً مناسب با پشت اپراتورها ایجاد شده است که قطعاً در سادگی کار و تامین امنیت بالاتر دستگاه تاثیرگذار است. در عین ‌حال موتور بنزینی ۵۲ سی سی تعریف شده در علف زن کوله پشتی رویال گاردن به غایت قدرتمند است و به خوبی می تواند در تامین وظایف تعریف شده برای دستگاه دست توانمندی داشته باشد.

علف زن رویال گاردن مدل پشتی دو زمانه

از بخش موتوری که فاصله بگیریم، دسته طراحی شده در علف زن کوله پشتی رویال گاردن با یک دستی حلقوی در حساسیت خوبی طراحی شده است. دسته کاملا سبک وزن و در عین حال مقاوم است و نوع طراحی آن برای حضوری هر چه ساده تر در میان دستان اپراتورها می باشد. با تمام این تفاصیل علف زن کوله پشتی رویال گاردن مدل RGB520 را باید در جمع محصولات میان رده بازار قرار بدهیم، محصولی که اگر چه جمع کثیری از استانداردهای طراحی در علف زن کوله پشتی را تامین کرده است؛ اما در نهایت برای حضوری کاملاً حرفه ‌ای در سطح وسیعی از عملیات های باغبانی و کشاورزی چندان قابل به اتکا نیست و با وجود تمام امکانات، در حد یک محصول نیمه ‌حرفه ‌ای از بازار معرفی شده است. البته قیمت علف زن بنزینی رویال گاردن نیز قطعاً مورد توجه اهل فن قرار خواهد گرفت.

به هر حال برای آنها که قصد استفاده از یک علف زن برای انجام فعالیت ‌های هر از گاهی را دارند و یا در نهایت قرار است سطح باغ و بوستان نه چندان گسترده خود را سر و سامان بدهند، علف زن کوله پشتی رویال گاردن مدل RGB520 به یقین یکی از مناسب ترین انتخاب ها می باشد.

مشخصات فنی علف زن کوله پشتی رویال گاردن مدل RGB520

در بطن طراحی فنی علف زن کوله پشتی مدل RGB520 از یک موتور تک سیلندر با ظرفیت ۵۲ سی سی استفاده شده است. موتور مذکور از نوع هوا خنک می باشد که تحت امکان تنفس طبیعی با الگوی کار دو زمانه طراحی شده است. این موتور با ظرفیت ۵۲ سی سی در نهایت سرعت کارکرد خود، قادر است تا قدرتی معادل با 2.3 اسب بخار را تأمین نماید.

ماهیت طراحی علف زن کوله پشتی در قامت یک ماشین موتوری است که باید به شکل کوله ای بر اندام اپراتورها سوار بشود. هر چند در ایده طراحی علف زن کوله پشتی، وزن سنگین موتور از روی محور دستگاه برداشته شده است و در حالت تجهیزی کوله ای بر اندام اپراتورها سوار است و به این ترتیب سادگی بسیار بالاتری به نسبت از مدل های دوشی تامین می شود؛ اما باز هم چندان نمی توانیم از موتورهایی قدرتمند که حجم و وزن بالایی دارند، استفاده کنیم، ماهیت طراحی تک سیلندر برای موتور علف زن کوله پشتی با هدف رسیدن به وزن و حجمی اندک برگزیده شده است. البته یک دستگاه علف زن در نهایت، آن هم برای سنگین ترین عملیات ها هم آنچنان قدرت بالایی نمی‌ خواهد. لذا یک موتور تک سیلندر با ظرفیت ۵۲ سی سی که می‌ تواند قدرتی معادل با 2.3 اسب بخار را تأمین نماید، قطعاً برای حصول تمامی اهداف در نظر گرفته شده در طراحی یک علف زن کوله پشتی کفایت می کند.

موتور دارای یک مخزن سوخت با ظرفیت 1.2 لیتری است. این مخزن در بخش بالایی شاسی کوله ای دستگاه سوار است. علف زن کوله پشتی رویال گاردن مدل RGB520 با الگوی مصرف سوخت اندک طراحی شده است. البته برای کارکرد با این دستگاه ملزم به تامین سوخت ترکیبی هستید.

نوع سوخت در علف زن کوله پشتی رویال گاردن

علف زن  رویال گاردن یک علف زن موتوری بنزینی است. قاعدتا برای کار کردن با این علف زن باید دست به کار باشید و از بنزین با درجه کیفیت بالا تهیه کنید. اما حضور بنزین تمام ماجرا در تامین سوخت این ماشین علف تراشی نمی باشد. زیرا علف زن کوله پشتی رویال گاردن از سوخت ترکیبی استفاده می کند.

علف زن کوله پشتی رویال گاردن به شکل موتور دو زمانه طراحی شده است. در موتورهای دو زمانه خبری از سیستم روانکاری مستقل نمی باشد. این ایده برای طراحی موتورهای هر چه کوچکتر با وزن کمتر طراحی شده است. موتورهای دو زمانه در عین سبک بودن، شتاب بسیار بالایی دارند و می توانند در اندک زمانی به حداکثر سرعت تعریف شده برسند این نوع طراحی، یعنی موتوری کم حجم و کم وزن که شتاب راه ‌اندازی بالایی دارد، برای طراحی یک علف زن کوله پشتی، کاملا ایده آل می باشد. اما در طراحی این نوع از موتورها بخش روانکاری مستقل حذف شده است.

برای روانکاری موتورهای دو زمانه از تزریق چند قطره روغن در سوخت بنزینی استفاده می شود. این نوع سوخت را به اصطلاح سوخت های ترکیبی می گویند. وقتی دستگاه شما مجهز به یک موتور دو زمانه است، باید از سوخت ترکیبی استفاده کنید. البته لازم است تا سوخت ترکیبی را دقیقاً به مانند دستور العمل ذکر شده برای دستگاه تهیه کنید، برای راه اندازی علف زن کوله پشتی رویال گاردن مدل RGB520 از سوخت ترکیبی با نسبت ۱ به ۲۵ از روغن در بنزین استفاده می شود. دقت کنید که همیشه باید این ترکیب از روغن در بنزین با نسبت قید شده را تهیه کرده باشید.

امکانات فنی در طراحی علف زن کوله پشتی رویال گاردن

قاعده طراحی علف زن های پشتی در انتقال قدرت از طریق یک فنر منعطف که حد فاصل میان موتور تا محور شفت مستقیم دستگاه می باشد، تنظیم شده است. هر چه اسلوب طراحی این فنر در انتقال قدرت از جانب موتور تا محور متصل به تیغه گردان حرفه ای تر و با کیفیت بالاتری باشد، قطعا قدرت کاربری تا قابلیت مانور علف زن کوله پشتی نیز بهتر خواهد شد.

در علف زن کوله پشتی رویال گاردن مدل RGB520 حساسیت ویژه ‌ای در طراحی این بخش فنری اعمال شده است. محل قرارگیری شفت خروجی موتور در جبهه کناری دستگاه است و یک فنر فولادین با قابلیت ضد زنگ زدگی کامل که درجات استحکام بالایی دارد، حد فاصل مطمئنی برای انتقال قدرت دستگاه در امتداد شفت موتور تعبیه شده است. این فنر با یک پوشش نرم و کاملاً منعطف از الیاف های فولادین احاطه شده است، در امتداد این فنر، شفت مستقیم فولادین با پوشش آلومینیومی قرار دارد. محور شفت دستگاه به یک دسته حلقوی برای هدایتی کاملاً آزاد با قابلیت مانور بالا مجهز شده است. این علف زن کوله پشتی رویال گاردن قادر است تا سرعت گردش تیغه ها در محدوده ۳۰۰ الی ۷۰۰ دور در دقیقه را تأمین نماید البته علف زن مذکور در دسته مدل های تخصصی برای تراشیدن گیاهان علفی شکل طراحی شده است. از این رو تنها قابلیت نصب شدن توپی نخ علف تراشی و انواع تیغه های چند پره تا تیغه های دیسکی شکل را دارد.

برای این مدل از علف زن کوله پشتی رویال گاردن چندین مدل توپی تا تیغه های فولادین تخصصی طراحی شده است. از توپی های گرد با نخ های نایلونی و فولادین تا توپی های مغزدار در جمع متعلقات جانبی دستگاه قرار دارند در عین حال انواع تیغه فلزی های پرده دار در مدل‌ های 2، 3 و 4 پره و همچنین تیغه های دیسکی در مدل ‌های ۲۰، ۳۰ و حتی ۴۰ پره از نوع ساده و الماسه را می ‌توان به شفت متحرک در بخش نهایی محور علف زن کوله پشتی رویال گاردن متصل نمود.

مزایا تا محدودیت ها در طراحی علف زن کوله پشتی رویال گاردن

در بحث مفصلی از آشنایی تا تحلیل فنی و جنبه ‌های جانبی در طراحی علف زن کوله پشتی رویال گاردن مدل RGB520 صحبت کردیم. حالا وقت آن است که این علف زن پشتی ۵۲ سی سی را در یک فضای انتقادی تحت بررسی قرار بدهیم. اینکه ماشین مورد نظر ما از لحاظ کاربردی تا حصول امکانات و تأمین اهداف طراحی شده برای آن تا چه اندازه موفق بوده است اگر از منظر طراحی در جمع علف زن های پشتی نگاه کنیم، علف زن کوله پشتی رویال گاردن مدل RGB520 تبدیل به یک محصول خوش ساخت که قابلیت ‌های سطح بالایی دارد، خواهد شد. زیرا طراحی بخش کوله ای کاملا ارگونومیک است و این دستگاه به خوبی بر اندام اپراتورها سوار خواهد شد، صفحه پلاستیکی گنجانده شده در شاسی فلزی بخش کوله ای دستگاه، استحکام خوبی دارد و قادر است تا تمام گودی کمر اپراتورها در پشت آنها را پر کند. در عین حال کوله طراحی شده مجهز به دسته هایی کاملاً پهن از متریال با کیفیتی است. به این ترتیب ماشین به خوبی بر اندام اپراتورها سوار خواهد شد. این راحتی در حمل و نقل از مهمترین جنبه ها در طراحی علف زن های پشتی است که علف زن پشتی ۵۲ سی سی رویال گاردن به خوبی آن را تامین کرده است.

اگر همچنان در دنیای علف زن های پشتی بمانیم، حضور یک موتور قدرتمند 2.3 اسب بخاری همچنان فضایی کامل در طراحی علف زن کوله پشتی رویال گاردن را تداعی خواهد کرد. البته موتور مذکور الگوی طراحی دو زمانه دارد و با تولید صدای تقریبا بلندی همراه است. اما از آنجا که در بخش شاسی موتور با اندک فاصله از اندام اپراتورها نصب شده است، می توان صدای تولید شده موتور را به نسبت قابل قبولی تحمل کرد.

مشکل بزرگ علف زن های پشتی در طراحی بخش فنری آنها است. این فنر که برای انتقال قدرت از سمت موتور به سمت تیغه با قابلیت مانور بالا طراحی شده است، نمی تواند میزبان قدرت بسیار زیاد موتور و یا عملکرد طولانی مدت آن باشد زیرا محل اتصال فنر به شفت موتور مستعد خراب شدن است. اما در طراحی محصول تقریباً رده بالای رویال گاردن، شاهد طراحی مناسبی در این بخش فنری هستیم. دستگاه می ‌تواند به راحتی قدرت تقریباً بالای موتور را از طریق این فنر به سمت پره های برنده انتقال بدهد.

علف زن کوله پشتی رویال گاردن یک محصول میان رده بازار است که قابلیت کافی در پوشش فضاهای نیمه حرفه ای را دارد. در این علف زن کوله پشتی سعی شده است تا مشکل فنر که نقصانی همیشگی است تا حد ممکن مرتفع شده باشد. هر چند همین بخش فنری در انتقال قدرت موتوری در نهایت بزرگترین محدودیت هر علف زن کوله پشتی خواهد شد و نمی گذارد تا این ماشین ها رنگ و بویی حرفه ای داشته باشند در این بین قیمت علف زن بنزینی رویال گاردن برگ برنده ی این محصول است. ماشینی که فضایی کاملا رقابتی را در بازار ایجاد کرده است. با این وجود قطعا تحت قدرت و کارایی علف زن کوله پشتی رویال گاردن دست توانمندی در سطح باغ و بوستان خواهید داشت.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5