خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

علف زن کازی (KAZEI)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
علف زن کازی مدل دوشی
  • علف زن کازی مدل دوشی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

علف زن کازی

علف زن ها ابزاری کارآمد می باشد که  امروزه در قسمت های مختلف کشاورزی به کمک باغبان ها و کشاورزها امده است  تا سرعت کار و بهره وری را بالا برود، همچنین به علت قیمت مناسب علف زن های بنزینی، کسانی که دارای باغی هستند که  درخت و گیاهانی دارد که نیاز است هر چند وقت یک بار هرس بشود، می توانند از این وسیله استفاده  کنند.

علف تراش ها دارای موتور های دوزمانه و چهارزمانه می باشند و در دو مدل پشتی و مدل دوشی ارائه می شود که اپراتور نسبت به نیاز خود، مدل مورد نیاز را انتخاب می کند، در میان علف زن های موجود در داخل بازار، علف زن های ساخت کره از محبوبیت بالایی برخوردار است که به علت قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند، مشتریان خود را پیدا نموده اند، از جمله علف زن های کره ای که در داخل بازار ایران راه یافته و توانسته محصولات خود را ارائه کند علف زن کازی می باشد که در 2 مدل دوشی و پشتی ارائه شده است، در مورد کمپانی کازی می توان گفت از جمله کمپانی های ریشه دار چین می باشد که که نزدیک به 70 سال است در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات کشاوزی فعالیت می کند و در ساخت  ماشین آلاتی نظیر موتور پمپ آب، موتور برق و موتور های بنزینی دو زمانه و چهار زمانه زیر 30 اسب فعالیت دارد، کمپانی کازی دارای 3000 کارگر می باشد و توانسته استاندارد CE را کسب کند که نشان از بالا بودن کیفیت محصولات تولید شده توسط کمپانی KAZEI دارد.

علف زن دوشی برند کازی

در این مطلب سعی برآن شده است  انواع مدل های دوشی و پشتی علف زن کازی شرح داده می شود و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار بگیرد.   

انواع علف زن کازی :

علف زن KAZEI در مدل های دوشی و پشتی ارائه شده است که مدل دوشی برای کسانی که سابقه کار با علف زن دارند مناسب تر است و باید توجه داشت که سرعت کار با علفزن دوشی نسبت به علفزن پشتی بیشتر است اما اگر توسط فردی مبتدی استفاده شود علاوه بر آنکه زمان کار بالاتر می رود علف زن دچار استهلاک می شود، بنابراین برای افرادی که برای بار ابتداست که از علف زن استفاده می کنند، علف زن پشتی توصیه می شود که دارای یه کوله می باشد که موتور روی آن قرار گرفته است و اپراتوری علف زن پشتی را آسان تر کرده است.

مشخصات فنی علفتراش کازی:

علف زن دوشی کازی مدل BC 34 :

علفزن دوشی کازی مدل BC 34 دارای موتور 4 زمانه بوده  و در ساخت دسته های آن از موادی استفاده شده است که شوک وارده در هنگام کار کردن را جذب می کند، همچنین قابلیت چرخش 360 درجه ای دسته ها باعث شده است که اپراتور به راحتی بتواند کار خود را انجام بدهد، مصرف سوخت این مدل نسبت به موتورهای دو زمانه، 40 درصد کمتر می باشد  و از نظر انتشار گاز مونو اکسید کربن، 50 درصد کمتر این گاز را انتشار می کند، که به نوعی حامی محیط زیست می باشد .

مدل

مدل موتور

حجم موتور

عرض برش

طول تیغه

قدرت موتور

دور موتور

وزن بدون سوخت

BC 34

F-2139

33.5 میلی لیتر

410 میلی متر

255 میلی متر

1.2 اسب

6500 دور بر دقیقه

7.5 کیلوگرم

علف زن پشتی کازی مدل BG-328C

علف زن کازی مدل پشتی دارای موتور 4 زمانه بوده و کار کردن با آن برای افرادی که تجربه کار کردن با علف زن ندارند یا تجربه کمی دارند گزینه مناسبی می باشد، وزن نسبتا پایین و مناسبی که دارد اپراتوری علف زن را سهل نموده است و شما می توانید با خرید مدل پشتی آن، کارهای کشاورزی و باغبانی خود را انجام بدهید. 

مدل

مدل موتور

حجم موتور

عرض برش

طول تیغه

قدرت موتور

دور موتور

وزن بدون سوخت

BG-328C

1E36FC

 30.5 میلی لیتر

415 میلی متر

255 میلی متر

1.1 اسب

6500 دور بر دقیقه

8.6 کیلوگرم

 

علف زن پشتی کازی

نکات ایمنی علف زن کازی:

هنگام کار با علف زن ممکن حوادث غیرقابل پیش بینی شده ای رخ بدهد، که آمار نشان دهنده ی این امر است که سالانه تعداد بالایی کشاورز، باغبان آسیب می بینند و اینکه شما چه مقدار نکات ایمنی را رعایت کرده باشید از میزان رخ دادن این حوادث می کاهد یا در صورت رخ دادن حوادث، درصد آسیب دیدگی آن را می کاهد، در زیر یکسری نکات بیان شده است که یه شما کمک می کند پایان کاری سالم و بدون حادثه تجربه کنید.

1 . مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از علف زن، اولین کاری است که باید انجام شود و فرد پس از خرید علف زن، باید دفترچه ای که معمولا به همراه علف زن میباشد را مطالعه کند تا با قسمت های مختلف علف زن آشنا بشود.

2 . تجهیزات ایمنی مانند عینک ایمنی، ماسک، گوشی و لباس کار را حتما  قبل از شروع به کار استفاده کنید، همچنین از گاردی که به همراه علف زن هست حتما استفاده کنید که در قسمت سر علف زن نصب می شود و در هنگام کار از پرتاب ذرات خاک و سنگ به سمت اپراتور، جلوگیری می کند .

3 . اگر برای بار اول است که ازعلف زن استفاده میکنید باید به یک نکته توجه کنید که علف زن ها دارای دو مدل می باشد، مدل دوشی و مدل پشتی که با مدل دوشی کار کردن مقداری سخت می باشد و مناسب افرادی است که قبلا کار کردند ولی مدل پشتی به خاطر اینکه موتور داخل کوله و در پشت اپراتور قرار می گیرد، کار با آن آسان است و پیشنهاد به شما می شود اگر برای بار اول است که از علف زن استفاده می کنید حتما مدل پشتی تهیه کنید و برای شروع کار علاوه بر اینکه دفترچه راهنما را مطالعه می کنید، حتما از یک شخص با تجربه کمک بگیرید که شما را راهنمایی کند .

 4 . قبل از کار، علف زن را آچارکشی کنید، سپس تیغه های علف زن را چک کنید که حتما سالم باشند و اگر ترک یا شکستگی دارد حتما تعویض شود .

5 . لرزشی که در هنگام کار به دستان شما وارد می شود ممکن است در آینده باعث سندرم انگشت سفید بشود که دارای نشانه ایی از جمله بی حس شدن انگشت ها وخارش میباشد، اگراین نشانه ها را در خود پیدا کردین پیشنهاد می شود به یک دکتر مراجه کنید، تا عوارض آن افزایش نیابد .

6. یکسری از دستورالعمل ها و نکات ایمنی بوده که رعایت کردن آنها الزامی است. برای مثال هنگامی که بر اثر مصرف داروهای پزشکی، هوشیاری کامل ندارید یا بر اثر خستگی نمرکز لازم ندارید، با علف زن کار نکنید یا هنگامی که هوا رو به تاریک شدن می رود، با دستگاه کار نکنید .

تعمیر و نگهداری علف زن کازی:

همه وسیله ها از کیفیت متوسط تا کیفیت بالا نیاز دارند که به صورت دوره ای چک شوند و ممکن است قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد تا بتواند با تمام قدرت خود کار کند و راندمان بالایی داشته باشد، علف زن ها هم جزء همین دسته محصولات قرار دارد و سرویس به موقع و نگهداری مناسب علف زن ها، باعث می شود علف زن ها دیر تر دچار خرابی بشوند، قبل از هر کاری باید بدانید که دفترچه ای  بهمراه علف زن می باشد که اطلاعات فنی و مفیدی را در اختیار اپراتور قرار می دهد، که شخص باید حتما این دفترچه را مطالعه کند، تا با قسمت های مختلف علفزن آشنا بشود.

علف زن ها دارای قسمت هایی هست که با بررسی دوره ای آنها، می توان از توان حداکثری علف تراش استفاده کرد:

1. شمع علف زن:

اول از هرچیز و قبل از بررسی شمع، باید بدانید وظیفه یک شمع چیست و چه کاری انجام می دهد، وظیفه یک شمع گرفتن جریان ولتاژ بالای برق از یک سمت و تبدیل آن در طرف دیگر به شکل جرقه می باشد که باعث انفجار بخار بنزین فشرده در داخل محفظه می گردد و از انرژی حاصل از این انفجار،  سیلندر شروع به حرکت می کند و در نتیجه موتور شروع به کار می کند.

شمع علف زن

بنابراین با آگاهی از اهمیت وظیفه شمع، باید در سرویس دوره ای آن وقفه ای نیفتد و اگر هفته ای یک بار بازدید شود ایده آل است، با یک بازرسی چشمی می توان دریافت شمع سالم است یا خیر، اگر نوک سر شمع  به رنگ زرد متمایل به قهوه ای یا صورتی متمایل به قرمز باشد نشان از سالم بودن شمع است و میزان کار کردن موتور علف زن را نشان می دهد ولی اگر رنگی غیر از این داشت مثلا  به رنگ زغال در آمده، اشکالی وجود دارد که باید برطرف گردد ، همچین ممکن است رسوباتی دور نوک شمع به وجود آمده باشد که می شود آن را به وسیله یک سمباده نرم برطرف نمود ولی اگر قسمت نوک شمع ترک خورده باشد، باید تعویض شود.

2 . فیلتر سوخت علف زن:

سوختی که برای علف زن می خواهیم استفاده کنیم، با توجه به کیفیت سوخت، دارای آلودگی ها و ذراتی ریزی هستند که اگر همراه با سوخت وارد سیستم موتور بشود، باعث می شود بعد از مدتی موتور علف زن ریپ بزند و درست کار نکند، در اینجا وظیفه فیلتر سوخت این است که نگذارد که این کثیفی ها همراه با سوخت وارد سیستم بشود، فیلتر سوخت بعد از مدتی کار کردن  کثیف می شود و کارایی خود را از دست بدهد از جمله اشکالاتی که در هنگام کثیف بودن فیلتر سوخت رخ می دهد مواردی نظیر دیرروشن شدن موتور یا  لرزش موتور در هنگام کار می باشد، در صورتی که فیلتر سوخت کثیف شده باشد می بایست تعویض گردد و اینکه زمان مشخصی وجود داشته باشد که چه زمانی فیلتر سوخت بایستی تعویض گردد مشخص نیست و بستگی به کیفیت سوختی دارد که استفاده می کنید.

3 . فیلتر هوای علف زن:

فیلتر هوای علف زن از آن دسته مواردی است که باید به صورت دوره ای چک شود و در صورت کثیفی می توان با یک برس نرم یا اسفنج و صابون آن را از آلودگی، تمیز کرد ولی اگر دچار پارگی شده باشد می بایست تعویض گردد.

4 . تخلیه سوخت بعد از پایان کار:

بعد از پایان  کارتان با علف تراش، اگر قرار است تا مدتی با علف تراش  کار نداشته باشید، پیشنهاد می کنیم سوخت داخل مخزن را تخلیه کنید و بعد علف زن را انبار کنید، این کار برای جلوگیری از فاسد شدن سوخت داخل مخزن علف زن، انجام می شود. همچنین مقداری سوخت داخل کاربراتور هنوز باقی مانده، که می توانید علف زن را روشن کنید و در حالت خلاص کار کند تا سوخت داخل کاربراتور به پایان برسد و با رسیدن هوا به داخل کاربراتور، داخل ان کاملا خشک شود.

5 . تمیز کردن علف زن بعد از کار :

بعد از پایان کار،  بدنه علف زن، قسمت سر علف زن و تیغه علف زن را از ذرات باقی مانده از علف و خاک پاک کنید و سپس بسته بندی کنید، همچنین می توانید با باز کردن گارد علف زن، قسمت سر علف زن را که یاتاقان بندی شده است را روغن کاری کنید، تا روان کارکند و دیرتر دچار استهلاک بشود .

6 . تیغه های علف زن :

به همراه علف زن ها معمولا یک هد نخ، تیغه دو یا سه پر و در بعضی از مدل ها یک تیغه 40 پر می باشد، باید بدانید که هر کدام از ابزارهای برشی که گفته شد برای یک کار خاصی طراحی شده است و با علم به این موضوع، باید از هرکدام در جای خود استفاده کنید؛ برای مثال از هد نخ می شود  برای هرس چمن زارها و علف زارها استفاده کرد و برای شاخه های ضخیم می بایست از یک تیغه  40 پر استفاده کرد.

خرید علف زن کازی :

علف زن کازی همانند مدل های دیگه علفتراش ساخت کره، دارای کیفیت و قیمت مناسب می باشد و شما می توانید برای خرید علف زن به سایت نیکاکورپ مراجعه کرده و پس از انتخاب علف زن، از طریق راه های ارتباطی و تماس با شماره 02633510330، اقدام به خرید نمایید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5