خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

قیمت توری سبز گلخانه ای چطور محاسبه می گردد؟

قیمت توری سبز گلخانه ای چطور محاسبه می گردد؟

فهرست مطالب

قیمت شید گلخانه یا همان توری سایه بان چطور محاسبه می گردد؟

جنس توری امری تاثیرگذار در قیمت توری سبز گلخانه

توری سایبان از ماده پلاستیکی HDPE تولید می‌شود. HDPE در واقع نوعی پلی اتیلن شفاف و با مقاومت بالا است که در صنعت کاربردهای زیادی دارد. در تولید شید گلخانه مرغوبیت این ماده اهمیت زیادی دارد.

یک توری سبز گلخانه با توجه به نوع کارکرد آن دائما تحت تابش شدید نور خورشید قرار داشته و در صورتی که دارای دوام و استحکام کافی نباشد، به سرعت با مشکل روبرو خواهد شد. استفاده از متریال مرغوب در قیمت توری سبز گلخانه‌ای مؤثر است.

اگر با یک شید گلخانه با قیمت کمتر از حد معمول روبرو شدید، سعی کنید حتماً از سلامت و مرغوبیت متریال آن مطمئن شوید. در صورتی که توری سبز گلخانه از متریال خوبی تهیه نشده باشد به سرعت خاصیت و مقاومت خود را در برابر نور آفتاب از دست می‌دهد.

متراژ شید گلخانه

متراژ در تهیه تمام محصولات این چنینی مهم است. در انتخاب متراژ مناسب ابتدا باید تعیین کنید که مساحت کل سطحی که قصد پوشاندن آن را دارید چقدر است و سپس به عرض توری دقت کنید. نسبت این دو تعیین خواهد کرد که در هر عرضی از شید گلخانه ‌ای به چه متراژی از آن نیاز دارید. متراژ ضرب در عرض همان مساحتی است که می‌توانید آن را بپوشانید.

متراژ بیشتر باعث افزایش قیمت توری سبز گلخانه‌ای خواهد شد و این کاملاً بدیهی و مشخص است. دقت داشته باشید که در خرید و انتخاب قیمت توری سبز گلخانه‌ای باید حواستان باشد که گاهی خردی تور عریض‌تر با متراژ بیشتر می‌تواند برای شما به‌صرفه‌تر باشد.

باز هم باید خاطرنشان کرد که در قیمت شید گلخانه‌ای هم عرض و هم متراژ با نسبت خاصی مؤثر هستند.

وزن بر واحد طول شید گلخانه

سبک بودن توری سبز گلخانه‌ای جدا از ایجاد راحتی در جابجایی و نصب آن، در مقاومت و ماندگاری آن مؤثر است. به این علت که پس از نصب شما مطابق با قواعد نصب مجبور به ثابت کردن آن بر سطح گلخانه خود توسط اتصالات مختلفی مثل پیچ و چسب هستید، اگر وزن شید گلخانه بر واحد طول زیادی باشد، در متراژهای بالای کلیت تور بسیار سنگین خواهد شد.

اینکه توری در کنار مقاومت بالا، وزن آن بر واحد طول کم باشد، کمک می‌کند تا در متراژهای بالا، وزن به یک معضل تبدیل نشود. این فاکتور نیز بر قیمت توری سبز گلخانه‌ای تأثیر بسزایی دارد و باید در مورد آن دقت داشت.

یک جمع‌بندی در مورد قیمت توری سبز گلخانه‌ای

قیمت توری سبز گلخانه‌ای که عرض بیشتری دارد در یک جنس، متراژ و نرخ سایه‌‌پراکنی برابر با سایرین، بیشتر است. پس در مجموع قیمت شید گلخانه‌ای تابعی چند وجهی از عوامل مختلفی است. بهتر است به این نکته دقت داشته باشید که اگر قیمت توری سبز گلخانه‌ای از نظر شما اهمیت زیادی دارد، لازم است تا دقیق سطح نیاز خود را تعیین کنید.

سطح نیاز شما، از نظر مساحت و نرخ سایه‌پراکنی در قیمت توری سبز گلخانه‌ای که انتخاب می‌کنید بشدت مؤثر است. پس برای عدم پرداخت هزینه اضافی برای قیمت توری سایبان بهتر است تلاش کنید تا توری متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

 

 

 

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر