خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

قیمت پمپ هیدرولیک پره ای

پمپ هیدرولیک صنایع هیدرولیک ایران

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم عواملی که در قیمت پمپ هیدرولیکی پره ای موثر است را بیان کنیم و برند های مختلف پمپ هیدرولیک پره ای (پمپ هیدرولیک تیغه ای) را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت پمپ هیدرولیک پره ای

در مقاله راهنمای خرید پمپ هیدرولیک پره ای (کارتریجی) به عوامل مختلفی که باید در هنگام خرید پمپ هیدرولیک پره ای در نظر بگیرید اشاره شد. در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی برند های مختلف سازنده پمپ هیدرولیک پره ای در ایران، در مورد قیمت هر کدام هم صحبت کنیم تا اگر قصد خرید پمپ هیدرولیک پره ای را دارید قبل از خرید از قیمت برند های مختلف حال حاضر بازار مطلع شده و با توجه به بودجه ای که دارید بهترین انتخاب را انجام دهید.

در حال حاضر کدام برند های پمپ های هیدرولیک پره ای در بازار موجود است؟

در جواب این سوال می خواهیم یک به یک برند های پمپ هیدرولیکی پره ای را معرفی کنیم.

صنایع هیدرولیک ایران

شرکت صنایع هیدرولیک ایران که در مشهد واقع شده است، یکی از قدیمی ترین کارخانه های صنعتی در ایران می باشد. پمپ های تولیدی این کمپانی که در حال حاضر با عنوان پمپ مشهد در بازار ایران اسم برده می شود، در دو مدل 3 تیکه و 5 تیکه تولید می شوند. مدل های 3 تیکه که با سری V نام برده می شود در سیستم های هیدرولیک صنعتی مختلف در کارگاه ها و کارخانجات به کار می رود و مدل های 5 تیکه که با سری VQ شناخته شده در سیستم های هیدرولیک راهسازی همچون بیل های مکانیکی، تراک ها و ... به کار می روند. پمپ های هیدرولیک پره ای تولیدی این شرکت از لحاظ پارامتر های همچون فشار کاری، قطر شفت، اندازه فلنج و ابعاد پوسته پمپ با پمپ هیدرولیک پره ای ویکرز برابری می کند و می توان پمپ های پره ای صنایع هیدرولیک ایران را طرح ویکرز دانست. کد های پمپ هیدرولیک پرهای مشهد 20V,25V,35V و 45V است که با مشاهده محصول پمپ هیدرولیک پره ای صنایع هیدرولیک ایران از مشخصات فنی این سری از پمپ ها آگاه شوید.

درباره قیمت پمپ هیدرولیک پره ای مشهد

اگر شما قصد خرید پمپ هیدرولیک پره ای را دارید و فشار کاری سیستم شما تا 170 بار هم نمی رسد و همچنین بودجه ای نسبتاً کم برای آن کنار گذاشته اید، خرید پمپ هیدرولیک پره ای مشهد بهترین انتخاب است. کوچک ترین سایز این پمپ ها مدل 20V و 5 گالنی و بزرگ ترین سایز این پمپ ها مدل 45V و 60 گالنی است. در حال حاضر یعنی مرداد ماه 1398 قیمت کوچک ترین سایز یعنی سری 20V برابر با 1,800,000 تومان است ( بهمن ماه 1401 قیمت همان پمپ به 6،800،000 تومان رسیده است!) و قیمت بزرگترین سایز این پمپ ها 3,240,000 تومان است ( بهمن ماه 1401 قیمت همان پمپ به 11،850،000 تومان رسیده است!)  که با تماس با ما می توانید این پمپ را به قیمت لیست تهیه کنید.

 

پمپ هیدرولیک صنایع هیدرولیک ایران

جدول جمع بندی درباره خرید و قیمت پمپ هیدرولیک پره ای مشهد

فشار کاری

170 بار

کاربری

هیدرولیک صنعتی و راهسازی

بازه قیمت

1,800,000 الی 3,240,000 تومان

مزیت

قابلیت جایگزین کردن این پمپ به جای پمپ ویکرز

ایتون ویکرز Eaton Vickers

نام ویکرز با پمپ های هیدرولیکی پره ای گره خورده است. ویکرز معتبر ترین و با کیفیت ترین تولید کننده پمپ هیدرولیک پره ای سری های مختلف می باشد. این کمپانی پمپ های هیدرولیکی پره ای را در دو سری (V10,V20) و (20V,25V,35V,45V) تولید می کند. مدل های V10 و V20 ویکرز بسیار قدیمی بوده و فشار کاری کمتری را تحمل می کنند و مدل های (20V,25V,35V,45V) تا فشار کاری 170 بار را تحمل می کنند. پمپ های هیدرولیک پره ای ویکرز با پوسته و کارتریج های 3 تیکه و 5 تیکه تولید شده و همان طور که ذکر شد با پمپ هیدرولیک پره ای مشهد از لحاظ ویژگی های ابعادی و فنی برابری می کند.

درباره قیمت پمپ هیدرولیک پره ای ویکرز

از گذشته تا به حال قیمت پمپ هیدرولیک پره ای ویکرز چند برابر مدل ایرانی آن بوده است. در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت ارز قیمت این پمپ ها افزایش بی سابقه ای داشته است. اگر بخواهیم بازه قیمتی برای این نوع پمپ ها در نظر بگیریم می توان 4,200,000 تومان الی 17,700,000 تومان برای سایز های 5 الی 60 گالنی در نظر گرفت. نکته ای که باید هنگام خرید پمپ هیدرولیک پره ای و کارتریج ویکرز باید در نظر بگیرید اصالت کالا می باشد که در حال حاضر شرکت نیکا پمپ ها و کارتیج های اصل ویکرز را می تواند به شما ارائه دهد.

پمپ هیدرولیک پره ای ویکرز

جدول جمع بندی درباره خرید و قیمت پمپ هیدرولیک پره ای ویکرز

فشار کاری

170 بار

کاربری

هیدرولیک صنعتی و راهسازی

بازه قیمت

4,200,000 الی 17,700,000 تومان

مزیت

کیفیت بالا

عمر کاری طولانی

پمپ های هیدرولیک پره ای چینی

در حال حاضر پمپ های هیدرولیک پره ای با برند های متفرقه چینی مانند پمپ هیدرولیک پره ای رکستور، N-Vicks، ویکتور و ... هم موجود می باشد. کیفیت این نوع پمپ ها رامی توان متوسط دانست و قیمتی بالاتر از پمپ کارتریجی مشهد و کمتر از پمپ هیدرولیک پره ای ویکرز دانست.

 

 

پمپ هیدرولیک کارتریجی چینی

 

جدول جمع بندی درباره خرید و قیمت پمپ هیدرولیک پره ای چینی

فشار کاری

170 بار

کاربری

هیدرولیک صنعتی و راهسازی

بازه قیمت

2,300,000 الی 6,200,000 تومان

مزیت

کیفیت متوسط

موجود بودن پمپ ها و کارتریج ها در گالن های مختلف

قابلیت جایگزینی با پمپ ویکرز و پمپ مشهد

پمپ هیدرولیک پره ای دنیسون پارکر

در حال حاضر مرغوب ترین و گران ترین پمپ هیدرولیک پره ای متعلق به برند دنیسون است. کمپانی دنیسون که توسط کمپانی پارکر خریداری شده است پمپ های هیدرولیکی پره ای را با نام پمپ هیدرولیک پره ای دنیسون پارکر به بازار عرضه می کند. این پمپ ها قابلیت کار در سیستم های فشار بالا یعنی 200 الی 300 بار را دارند و اگر بودجه ای مناسب برای خرید پمپ هیدرولیک پره ای کنار گذاشته اید، پمپ Dension بهترین انخاب است. این پمپ ها در هیدرولیک صنعتی و راهسازی کاربرد دارد و در حال حاضر در گالن های مختلف موجود می باشد.

درباره قیمت پمپ هیدرولیک پره ای دنیسون Denison

قیمت پمپ هیدرولیک پره ای دنیسون پارکر با توجه به ظرفیت و مدل آن متفاوت است اما بازه قیمت آن 5,000,000 الی 35,000,00 تومان می باشد. در شرکت نیکا پمپ هیدرولیک پره ای دنیسون که در نمونه اصل آن فرانسوی است عرضه شده است و می توانید برای اطلاع از قیمت روز پمپ و کارتریج دنیسون با ما تماس بگیرید.

 

پمپ هیدرولیک پره ای دنیسون

 

جدول جمع بندی درباره خرید و قیمت پمپ هیدرولیک پره ایدنیسون

فشار کاری

240 الی 300 بار

کاربری

هیدرولیک صنعتی و راهسازی

بازه قیمت

5,000,000 الی 35,000,000 تومان

مزیت

کیفیت عالی

موجود بودن پمپ ها و کارتریج ها در گالن های مختلف

قابلیت جایگزینی با پمپ ولجان هند و پمپ HOF تایلند

پمپ هیدرولیک پره ای ولجان veljan

ولجان کمپانی هندی است که با مشارکت کمپانی دنیسون پمپ های هیدرولیک پره ای را با همان ابعاد و کد فنی شرکت دنیسون تولید کرده است. در صورت موجود نبودن پمپ و یا کارتریج دنیسون پارکر، انتخاب پمپ و کارتریج ولجان هند بهترین انتخاب است. این پمپ ها کیفیت نسبتاً بالایی دارند و در مدل های مختلف از فشار 240 الی 300 بار را می توانند تحمل کنند. این پمپ ها در انواع تک و دوبل موجود می باشد.

درباره قیمت پمپ هیدرولیک پره ای ولجان

بازه قیمت پمپ های تک ولجان را می توان 4 الی 22 میلیون تومان در نظر گرفت که با توجه به وارداتی بودن این پمپ، قیمت آن وابسته به نرخ روز ارز می باشد.

پمپ هیدرولیک پره ای ولجان

جدول جمع بندی درباره خرید و قیمت پمپ هیدرولیک پره ای ولجان

فشار کاری

240 الی 300 بار

کاربری

هیدرولیک صنعتی و راهسازی

بازه قیمت

4,000,000 الی 22,000,000 تومان

مزیت

کیفیت عالی

موجود بودن پمپ ها و کارتریج ها در گالن های مختلف

قابلیت جایگزینی با پمپ دنیسون پارکر و پمپ HOF تایلند

جمع بندی مقاله قیمت پمپ هیدرولیک پره ای

در این مقاله سعی شد 5 مدل مختلف از پمپ های هیدرولیک پره ای که در حال حاضر در بازار ایران موجود بوده و در واحد فروش هیدرولیک نیکا ارائه می شود را معرفی کرده و شما را تا حدودی با بازه قیمتی این 5 مدل پمپ مطلع کنیم. علاوه بر برند های باد شده پمپ های هیدرولیک پره ای برند های مختلفی نظیر دکستر ترکیه، N Vicks چین و پمپ هیدرولیک پره ای HOF تایلند هم در بازار ایران موجود است که به علت کم مصرف بودن این پمپ ها از بیان قیمت و ویژگی های این پمپ ها در این مقاله صرفنظر شده است. بدون شک قیمت پمپ هیدرولیک پره ای وابسته به سایز، فشار کاری سیستم و برند آن می باشد. شما می توانید قبل از خرید پمپ هیدرولیک پره ای با ما تماس گرفته تا علاوه بر دریافت مشاوره فنی رایگان از قیمت پمپ هیدرولیک پره ای در برند های مختلف آگاه شوید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر