خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

مقایسه موتور ویبراتور بنزینی هوندا و روبین

فهرست مطالب

استفاده از موتور ویبراتور بنزینی

دستگاه ویبراتور بنزینی دستگاهی می باشد که به منظور ایجاد لرزه و حالت ارتعاش در عملیات و پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک این موتور ویبراتور بنزینی می باشد که می توان حباب های میان بتن را از بین برد و در عملیات های عمرانی و ساخت و سازهای ساختمانی همواره بتنی یک دست و مستحکم در اختیار داشت.

به واقع می توان اذعان داشت که موتور ویبراتور بنزینی شبیه به موتور پمپ آب می باشد که البته موتور ویبراتور بنزینی کارایی بسیار بالاتر و کیفیت و بازدهی بیشتری نسبت به موتور پمپ آب دارد. ویبره بتن بنزینی را علاوه بر سوخت بنزین در مدل های دیزل و برقی نیز مورد استفاده قرار می دهند که هر یک از آن ها کارایی خاص خود را دارند.

با توجه به برندهایی که امروزه در زمینه تولید و طراحی موتور ویبراتور بنزینی و سایر مدل های دیگر دستگاه ویبراتور سربرآورده اند؛ در ادامه ضمن معرفی برندهای معروف موتور ویبراتور بنزینی از جمله برند معروف و بین المللی هوندا و روبین به تفاوت های هر یک از این برندها اشاره خواهد شد تا در صورت تصمیم بر خرید و استفاده از هر یک از این برندها بتوانید بهترین گزینه پیش رو را در اختیار داشته باشید.

معرفی موتور ویبراتور هوندا

حتما تا پیش از این نام برند معروف ژاپنی هوندا را شنیده اید؛ موتور ویبراتور بنزینی هوندا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع موتور ویبراتور محسوب می گردد. قدرت موتور ویبراتور 6.5 اسب بخار می باشد که در نوع خود جالب توجه است.

کیفیت و کارایی موتور ویبراتور بنزینی هوندا نیز در کنار این قدرت بالای موتور ویبراتور بنزینی هوندا جالب توجه است. ضمن اینکه موتور این دستگاه به صورت چهار زمانه است و ظرفیت خوبی نیز دارد.

موتور ویبراتور بنزینی هوندا علی رغم تمامی این مزیت هایی که دارد؛ از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد که شما می توانید با خرید به صرفه آن از تمامی مزیت های این دستگاه نیز نهایت بهره را ببرید.

معرفی موتور ویبراتور بنزینی روبین

در کنار موتور ویبراتور بنزینی هوندا ژاپن که توضیح آن از میان رفت؛ شما می توانید موتور ویبراتور بنزینی روبین را نیز خریداری کنید که برند دیگر تولیدی در این زمینه می باشد. موتور ویبراتور بنزینی روبین از جمله مناسب ترین وسایلی در پروژه های عمرانی می باشد که در شرایط عدم دسترسی به نیروی برق مورد استفاده قرار می گیرد و از قدرت بالا و مطلوبی هم برخوردار می باشد.

علی رغم کوچک بودن ابعاد موتور ویبراتور بنزینی روبین، این دستگاه دارای راندمان کاری بالایی می باشد و هوای موجود در لایه های بتن یا همان حباب آن ها را از میان برمی دارد.

برند روبین نیز از جمله برندهای مطرح ژاپنی می باشد که در زمینه موتورهای بنزینی در مصارف موجود در صنعت و کشاورزی مطرح می باشد. توان موتور ویبراتور بنزینی روبین 5.5 می باشد و به عنوان یک ویبراتور قابل اعتماد و با کیفیت در انواع پروژه ها و عملیات های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین ویبراتور بنزینی روبین و ویبراتور بنزینی هوندا هر دو ساخت کشور ژاپن می باشند که در ادامه به برخی از تفاوت های میان این دو پرداخته می شود.

مقایسه موتور ویبراتور بنزینی هوندا و روبین

موتور دستگاه ویبره بتن هوندا و ویبره بتن روبین با یکدیگر تفاوت هایی دارند. با توجه به این مسئله که موتور ویبراتور بتن جزء قطعات بسیار مهم این دستگاه به شمار می آید؛ توجه به تفاوت های موتور ویبره موتور بنزینی هوندا و روبین از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. از جمله این تفاوت ها عبارتند از:

1-    تفاوت در قیمت

اولین تفاوت موتور ویبراتور بنزینی هوندا با روبین در نحوه قیمت گذاری آن ها خود را نشان می دهد. به این صورت که قیمت موتور ویبراتور بنزینی روبین بیشتر از هوندا می باشد و موتور ویبراتور بنزینی هوندا یکی از به صرفه ترین موتورهای بنزینی ویبراتور بتن به صورت موتوری می باشند که در شرکت هوندا تولید و روانه بازار شده اند. ضمن اینکه قیمت این دستگاه ها از ویبراتور برقی بیشتر می باشند.

1-    تفاوت در قدرت ویبره و کیفیت

قدرت ویبره موتور ویبراتور بنزینی روبین با 3600 دور در دقیقه نسبت به دیگر انواع موتورهای ویبراتور بسیار قوی تر می باشد و از کیفیت و کارایی به مراتب بیشتری برخوردار می باشد. هر چند که کیفیت موتور ویبراتور بنزینی هوندا نیز چیزی کمتر از رقیب سرسخت خود یعنی برند ژاپنی روبین ندارد؛ ولی در کل برند روبین کیفیتی بیشتر از هوندا دارد.

2-    تفاوت در طول عمر

شما پیش از خرید هر قطعه و وسیله ای طبیعتا دوست دارید تا وسیله ای را برای خود خریداری کنید که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار بوده و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز شما را بهره مند سازد و در عین حال طول عمر بیشتری نیز داشته باشد تا شما بتوانید به مدت زمان بیشتری از وسیله مورد نظر خویش استفاده به عمل آورید.

طول عمر مفید موتور ویبراتور بنزینی روبین نسبت به همتای خود یعنی موتور ویبراتور بنزینی هوندا بیشتر می باشد.

هر چند که قیمت این موتور بیشتر از موتور ویبراتور هوندا باشد؛ ولی در عین حال با توجه به کیفیت و طول عمر بالاتر این دستگاه می تواند برای پروژه های کوچک و متوسط مختلف کمک حال شما به حساب آید و انتخابی شایسته و بهتر برای شما قلمداد گردد. 

بنابراین با توجه به کلیه مطالب و نکاتی که در خصوص موتور ویبراتور بنزینی هوندا و روبین داده شد؛ این نتیجه استنباط می شود که هر یک از این موتورهای دستگاه مذکور جزء موتورهای باکیفیت و کارایی بالایی هستند. هر چند که در قیاس با همدیگر برند روبین از نظر کیفیت و کارایی بهتر از رقیب خود عمل کرده است.

ولی هر یک از این برندها را اگر با سایر برندهای موجود دیگر در این زمینه مقایسه کنیم؛ به عینه متوجه کیفیت و کارایی این دو برند با سایر موتورهای ویبراتور بنزینی و غیر بنزینی دیگر می شویم. پس همواره پیش از خرید بهتر است به این نکات توجه و اهتمام ورزیده شود تا انتخاب بهتری پیش رو داشته باشید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر