خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

مهمترین مزایای توری گلخانه

مهمترین مزایای توری گلخانه

فهرست مطالب

توری گلخانه که به آن توری سایه بان نیز می گویند برای کاربردهای مختلف و شرایط گرم و آفتابی، مفید و پر استفاده می باشند این دسته از توری ها در عرض های 2، 4، 6، 8 و 10 متر و با درصد تراکم های مختلف 30 درصد، 50 درصد و 80 درصد و رنگ های سفید، مشکی و سبز رنگ جهت استفاده در مناطق مختلف و رشد گیاهان گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.. کاربرد اصلی توری های سایه انداز در باغ ها و گلخانه ها بوده اما استفاده از آن ها می تواند تجربه ای شیرینی برای شما جهت لذت بردن از فضای باز را رقم بزند. در این مطلب قصد داریم در مورد مزیت های توری گلخانه و کاربردهای آن بیشتر بحث کنیم.

توری سایه انداز محافظی عالی برای گیاهان

یکی از کاربردهای اصلی توری گلخانه برای محافظت از گیاهان از اثرات مضر خورشید می باشد. گرچه خورشید برای رشد گیاهان سالم، ضروری بوده اما بسیاری از گیاهان نیاز به نور کامل خورشید ندارند. با استفاده از توری های سایبان شما می توانید یک محیط مناسب را برای رشد انواع گیاهان مختلف که در این محیط رشد می کنند، فراهم آورید. علاوه بر این موارد استفاده از توری سایه انداز نیاز گیاهان به آب را کاهش داده و از خشک شدن سریع آب گیاهان جلوگیری به عمل خواهد آورد. همچنین توری های سایه انداز می توانند تعداد و تنوع گیاهان سالمی که می توانید در گلخانه رشد دهید را به طرز چشمگیری افزاش دهند.

مهمترین مزایای توری گلخانه

استفاده از پارچه سایه بان در اتاق های بیرونی می تواند اتاق ها را از تابش مستقیم نور خورشید دور نگه دارد. این نوع سایه اندازها می توانند به طور چشمگیری دمای اتاق را کاهش دهند و در هزینه های مربوط به خنک کاری صرفه جویی مناسبی را فراهم آوردند.

از کاربردهای مهم دیگر شید گلخانه می توان به فراهم آوردن یک محیط راحت و مناسب در فضای باز اشاره نمود. در فصول گرم بسیاری از مردم علاقه دارند از حیاط خانه خود جهت پخت و پز، دورهم جمع شدن، ایجاد استخر در فضای باز استفاده کنند و از شرایط مطلوب با استفاده از توری گلخانه لذت ببرند.

قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید می تواند زیان آور و خطرناک باشد. مدیریت محیط طبیعی با استفاده از  شید گلخانه می تواند به معنای راحتی، جلوگیری از آفتاب سوختگی و امکان لذت بردن از فضای خارج منزل باشد. بسیاری از افراد در فصول گرم سال فعالیت خود را به بعد از غروب آفتاب موکول می کنند تا دمای هوا کاهش یابد و ترجیح می دهند تا غروب آفتاب را در منطقه ای سرپوشیده بمانند، که توری سایه انداز با ایجاد محیط با دمای مناسب این مشکل را برطرف نموده است.

توری سایه انداز پوششی مناسب برای استخرها

علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و کاهش دما، توری های سایه انداز مزیت های دیگری نیز دارند که از آن جمله می توان به ایجاد یک پوشش مناسب برای استخرهای سرپوشیده اشاره نمود که علاوه بر پوشش استخر در برابر گرما و تابش، به عنوان کاوری جهت پنهان نمودن استخر از دید خانه های مجاور و حفظ حریم شخصی و راحتی استفاده از امکانات مختلف در منزل و با هزینه بسیار کم اشاره نمود.

بزرگترین مزایای توری سایه بان

از بزرگترین مزایای توری سایبان می توان به قیمت پایین توری گلخانه، دوام، ایمنی، زیبایی و نصب آسان در مقایسه با چوب، سازه های فلزی یا قاب های بلوکی اشاره نمود. همچنین تنوع در سایزها و اشکال امکان استفاده از توری گلخانه در مناطق مختلف را به طور کامل فراهم می آورد.

 

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر