خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور آسانسور هیدرولیکی (لیفت موتور)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور آسانسور هیدرولیک
  • موتور آسانسور هیدرولیک
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

طراحی موتور آسانسور هیدرولیکی یا لیفت موتور چگونه است؟

بهره‌مندی از آسانسور به یکی از الزامات ضروری در ساخت بناهای امروزی تبدیل شده است. وقتی قرار است که ذائقه ساخت و ساز های امروزی رو به آسمان باشد، قطعاً باید فکری اصولی در باب جابجایی هر چه ساده تر اهالی بنا نیز شده باشد. آسانسورها انجام این وظیفه را بر عهده دارند. در این بین عموم آسانسورها در مدل های کششی هستند. لکن در سال‌ های اخیر نگاه ویژه ‌ای در احداث آسانسورهای هیدرولیکی حضور دارد. این آسانسورها با قدرت فشار روغن قابلیت حمل و نقل عمودی را پیدا می ‌کنند. فشار روغن که توسط یک پمپ هیدرولیک تحت قدرت موتور آسانسور هیدرولیکی تامین ‌می شود.

انواع موتور آسانسور هیدرولیکی

قاعده طراحی آسانسورهای هیدرولیکی بسیار ساده و در عین حال با دقت بالایی همراه است. در این آسانسورها قرار است کابین حمل نفر را از طریق جابجایی عمودی یک مجموعه سیلندر پیستون عظیم ‌الجثه تامین نماییم. سیلندری که نیاز به تامین فشار بالایی از جانب روغن در فضایی هیدرولیکی دارد. در این بین تمام ماهیت و عملکرد قدرتمند این سیستم متکی بر طراحی تا کاربرد موتور آسانسور هیدرولیکی است.

به طور یقین باید بخش موتور آسانسور هیدرولیکی را به عنوان اصلی ترین جنبه در طراحی چنین سیستم هایی در نظر گرفت. جابجایی امن، روان و قدرتمند کابین حمل نفر با الگوی طراحی هیدرولیکی کاملا متکی بر قدرت تا کارایی مطلوب موتور آسانسور هیدرولیکی است. از طرفی عمده هزینه جاری در اجرای چنین آسانسورهایی متوجه قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی خواهد بود. لذا اگر برای یک ساختمان در حدود چند طبقه قصد ایجاد آسانسورهای هیدرولیکی را دارید، لازم است تا به یک دیدگاه فنی مناسب از اصول طراحی تا ایده های کاربردی برای موتور آسانسور هیدرولیکی دست پیدا کنید.

قاعده طراحی انواع موتور آسانسور هیدرولیکی (لیفت موتور)

آسانسورهای هیدرولیکی در شرایطی کاملاً قدرتمند و البته توانمند قادر هستند که در فضای عمودی میان طبقات یک ساختمان نه چندان بلند حرکت کنند. تمام ماهیت تامین قدرت در چنین سامانه ای از طریق موتور آسانسور هیدرولیکی تامین می شود. سامانه ایجاد قدرت در چنین سیستمی در واقع یک الکتروموتور با طراحی تخصصی است. این الکتروموتور نصب شده است تا با عملکردی خاص قابلیت کامل و مطمئن در به حرکت انداختن پمپ های هیدرولیکی داشته باشد.

قاعده طراحی آسانسورهای هیدرولیکی متکی بر عملکرد یک سیستم بسته هیدرولیکی است. در این سیستم از یک مجموعه جک پیستونی با قدرت و حجم بالا برای حرکت عمودی کابین استفاده می شود. جک پیستونی مذکور تحت تاثیر قدرت پمپاژ شده روغن قابلیت حرکت رو به سمت بالا دارد. در این حرکت، کابین حمل مسافر را در فضایی تعریف شده جابجا می کند. در مسیر بازگشت به سمت پایین با ایده تخلیه روغن از سیلندر قدرتمند دستگاه مواجه هستیم.

در این حالت چندان چالشی بر عملکرد کلی سیستم وارد نمی باشد. کافی است با تعریف یک سیستم تخلیه هوشمندانه که می ‌تواند کاملا مدیریت شده مسیر هدایت روغن را برای بازگشت به مخزن باز کند، شاهد حرکت رو به پایین کابین باشیم. لکن چالش جدی سیستم در تامین حرکت رو به بالا می باشد. در این حالت باید قدرت قابل توجهی در سیستم هیدرولیک تعریف شده آسانسوری شکل ما به وجود آید. قدرتی که می تواند بر وزن بالای کابین با تعداد مشخصی از افراد داخل آن واقف شده، حرکت رو به بالای کابین را ایجاد کند. این قدرت از طریق سیستم پمپاژ روغن تامین خواهد شد. پمپ روغن در تعریف آسانسورهای هیدرولیکی کاملا قدرتمند و با ظرفیت دبی بسیار بالایی است. البته همگی می‌ دانیم که پمپ ها ذاتاً قابلیت تامین قدرت ندارند؛ بلکه تحت تاثیر مولدها است که توانمندی کافی در پمپاژ فشار بالای سیالات روغن را فراهم می ‌کنند.

موتور آسانسور هیدرولیکی

از این رو تمام ماجراها در عملکرد رو به بالای کابین طراحی شده آسانسورهای هیدرولیکی مدیون کارکرد مطمئن و تخصصی موتور آسانسور هیدرولیکی است. این الکتروموتورها که می‌ توانند در مدل های تکفاز و سه فاز باشند، قابلیت کاملی در تامین قدرت یکنواخت و مطمئن برای به گردش انداختن پمپ های هیدرولیکی در پاور یونیت های هیدرولیکی دارند. در نتیجه با قدرت نمایی موتور آسانسور هیدرولیکی است که حرکت رو به بالای کابین تامین می ‌شود.

انواع ایده ها در طراحی موتور آسانسور هیدرولیکی (لیفت موتور)

قاعده طراحی هر نوع آسانسور هیدرولیکی در تامین مطمئن و قدرتمند فشار روغن است. این فشار روغن باید بتواند بر وزن کابین غلبه کند. البته تمام آسانسورهای هیدرولیکی به یک ساختار و با هدف تامین یک نوع شرایط کاری طراحی نمی ‌شوند. از آسانسورهای غول ‌پیکر خودروبر تا نمونه های کوچک خانگی با کابین های حمل یک الی دو نفره در لیست بلند بالای انواع آسانسورهای هیدرولیکی قرار می گیرند.

وقتی پای انواع در میان است، باید انتظار ایده های متنوعی در طراحی قطعات تخصصی را داشته باشیم. خصوصاً در تامین قدرت که ماهیت کلیدی در عملکرد آسانسورهای هیدرولیکی است. از این رو انواع موتور آسانسور هیدرولیکی را برای عملکرد انواع آسانسورها در ظرفیت های کاری متنوع طراحی کرده اند. تمامی این مدل ها از قابلیت کارکرد با جریان الکتریسیته طراحی شده اند. لکن در تامین نوع قدرت تا قابلیت کارکرد به دو مدل متفاوت طراحی می‌ شوند.

  1.      موتور آسانسور هیدرولیک خشک – هواخنک
  2.      موتور آسانسور هیدرولیک مستغرق در روغن

موتور آسانسور هیدرولیک خشک – هواخنک

ساده ترین ایده در طراحی یک سیستم آسانسور هیدرولیکی بهره مندی از موتورهای هوا خنک می باشد. برای این منظور از یک الکتروموتور تکفاز و یا سه فاز در کنار مخزن روغن سیستم پمپاژ بهرمند هستیم. الکتروموتور به شکل مستقیم با پمپ هیدرولیک در ارتباط است و عملکرد آن متکی بر هوا خنک می باشد. بسته به قدرت مورد نیاز سیستم می ‌توانیم از موتورهای تکفاز و سه فاز در تکمیل این نوع از موتور آسانسور هیدرولیکی استفاده کنیم.

مزایای نصب موتور آسانسور هیدرولیک هواخنک

  •         این نوع از موتور آسانسور هیدرولیکی طراحی ساده ای دارند. اسلوب کارکرد آنها با اندک ایده های تخصصی در طراحی موتور مناسب به جهت نصب در یک سیستم هیدرولیک، کاملاً شبیه به الکتروموتورهای متداول می باشد.
  •         قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی خشک به مراتب کمتر از نمونه ‌های غرقی شده در روغن است. الگوی طراحی ساده و اصول بهره برداری آسان در کاهش قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی خشک تاثیرگذار بوده است.

موتور آساسور هیدرولیکی

  •         شرایط تعمیر و نگهداری از این نوع موتور آسانسور هیدرولیک ساده است. آنها به سادگی از سیستم جدا می‌ شوند و شرایط تعمیرات آنها غالباً ساده می باشد. کافی است اندک اطلاع فنی از اصول تعمیرات تا نحوه کارکرد ساده موتورهای الکتریکی داشته باشید تا در امر تعمیرات و نگهداری از این موتورها دست بالا باشید.
  •         شرایط نصب و راه اندازی موتور آسانسور هیدرولیک خشک بسیار ساده تر از مدل ‌های غرقی شده در روغن است.

معایب نصب موتور آسانسور هیدرولیک هواخنک

  • کارکرد موتور آسانسور هیدرولیک هواخنک با تولید صدای بالایی همراه است. از این رو چندان مناسب نصب در فضاهای حساس به صدا نمی باشد.
  • در اثر افزایش وزن در حین جابجایی کابین، جریان کشی بالایی دارند. لحظه راه اندازی این موتورها با ایجاد ضربات جریانی قدرتمندی است که در صورت عدم رعایت ظرفیت حمل بار کابین در آسانسور هیدرولیکی می ‌تواند باعث سوخته شدن موتور شود.
  • چه در مدل های تکفاز و یا سه فاز قدرت محدودی در تامین توان حمل کابین دارند. لذا عموما نصب آنها برای کارکرد آسانسور هیدرولیکی های کوچک و مسکونی است.

موتور آسانسور هیدرولیک هواخنک الگوی طراحی شده به مانند تمام موتورهای عادی را دنبال می ‌کند. در مدل های تکفاز قاعده راه اندازی آنها همراه با نصب خازن های راه انداز است. در نمونه های سه فاز نیز غالباً این موتورها به شکل ستاره با یک الگوی طراحی متکی بر یک کنتاکتور ساده خواهد بود. البته لازم است تا در راه اندازی نمونه های سه فاز تمام المان های حفاظتی را به درستی در مسیر راه اندازی موتور نصب نماییم. این موتورها را می توان در قدرت های 0.5، 1.1، 2.2، 3، 4، 5.5 و 7.5 کیلووات طراحی کرد و عموماً با طرح پوسته های چدنی ساخته می شوند. بسته به بزرگی کابین و میزان ظرفیت حمل بار یکی از این ظرفیت‌ ها مورد نظر قرار خواهد گرفت.

موتور آسانسور هیدرولیک مغروق در روغن

حمل بارهای سنگین کابین در آسانسورهای هیدرولیکی مستلزم صرف انرژی بسیار بالایی است. از این رو تماماً شاهد جریان راه اندازی بسیار بالایی در لحظه آغاز به کار انواع موتور آسانسور هیدرولیکی هستیم. این جریان کشی های ناگهانی که با هر بار توقف کابین در هر یک از طبقات ظاهر می شود، به سرعت باعث داغ شدن بدنه موتور آسانسور هیدرولیکی است. موضوعی که می ‌تواند به سوخته شدن موتور بیانجامد. ایده خنک کردن موتور توسط غوطه ور شدن در روغن یکی از روش‌ های تاثیرگذار است. موتور آسانسور هیدرولیک مغروق شده در روغن را بر این اصل ساده خنک سازی طراحی کرده‌ اند.

در ایده های ساده و البته کلاسیک طراحی شده که متکی بر هواخنک هستند، قابلیت بالایی در جذب انرژی حرارتی وجود ندارد. طبعا اگر قرار باشد که از یک موتور که به شکل پیوسته در حال کار است استفاده کنیم، ایده خنک شدن توسط فن که بر انتهای خود موتور سوار است، بهترین پیشنهاد است. اما وقتی در بطن طراحی دستگاهی مانند آسانسور هیدرولیکی هستیم و در آن قرار است یک موتور بارها و بارها روشن و خاموش شود، عملکرد سطح بالاتری را برای خنک شدن نیاز دارد. مانند طراحی انواع موتور آسانسور هیدرولیک مغروق در روغن. در این ایده موتور دارای محافظ خاصی برای آب بندی کردن فضای داخلی سیم پیچ ها نمی باشد. بلکه برعکس تمام فضای سیم پیچی شده موتور کاملاً در محفظه باز طراحی شده است تا به شکل کامل در روغن غوطه ‌ور باشد.

موتور هیدرولیک آسانسور

مزایای نصب موتور آسانسور هیدرولیک (لیفت موتور) مغروق در روغن

  •         کارکرد مطمئن با راندمان بالا از مهمترین ویژگی های طراحی شده با الگوی غوطه ور سازی در روغن است. روغن در خنک سازی موتور و مهار تاثیر مخرب جریان‌ های راه اندازی نقش کلیدی دارد. از این رو عملاً این دست از انواع موتور آسانسور هیدرولیکی با راندمان کاری بهتری همراه هستند. مصرف برق این مدل در طراحی موتور آسانسور هیدرولیکی کمتر از نمونه های هوا خنک است.
  •         تولید صدای کمتر یکی دیگر از ویژگی‌ های برجسته در طراحی این مدل از موتور آسانسور هیدرولیک است. غوطه ور شدن در روغن مانع از انتقال صدای تولید شده در حین کارکرد موتور می ‌شود. در این طراحی روغن جدا از بحث خنک سازی موتور به عنوان یک عایق تاثیرگذار صدا مورد توجه قرار دارد. از این رو این مدل ها برای نصب شدن در فضاهای مسکونی و حساس به صدا بهترین هستند.
  •         از آنجا که فرایند خنک سازی موتور با روغن شرایط بهتری به نسبت از هوا دارد، می ‌توانیم قابلیت و ظرفیت بالاتری را برای طراحی موتور آسانسور هیدرولیکی در نظر بگیریم. لذا غالباً در طراحی مدل های بزرگ با ظرفیت تامین توان بالا از این مدل ها استفاده می شود.

معایب در نصب موتور آسانسور هیدرولیک مغروق در روغن

  • موتور آسانسور هیدرولیک مغروق در روغن به مراتب از مدل ‌های هواخنک گرانتر است. قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی مغروق در روغن بیشتر متوجه طراحی برجسته آن است. البته قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی کاملاً وابسته به کیفیت ساخت تا قدرت برند تولیدکننده است. لذا گاها نمی توانیم چندان دقتی در این تعریف از معایب موتورهای غوطه ور در روغن داشته باشیم.
  • راه اندازی موتور آسانسور هیدرولیک مغروق در روغن هزینه بردار است. به هر حال همراه با نصب این مدل از موتورها باید در تکاپوی تامین حجم بالاتری از روغن هیدرولیکی باشیم که این به خودی خود باعث افزایش هزینه خواهد شد.
  • در نصب و راه اندازی موتور آسانسور هیدرولیک همواره احتمال نشت روغن وجود دارد که در این حالت خطر داغ شدن بیش از اندازه موتور تهدیدکننده خواهد شد.

موتورهای آسانسور هیدرولیک غرق شده در روغن قابلیت تامین قدرت های بالا را دارند. از این رو عموما در طراحی انواع آسانسورهای بزرگ جثه مانند نمونه ‌های حمل خودرو از این نوع موتور در تامین قدرت هیدرولیکی استفاده می شود. موتور آسانسور هیدرولیکی غوطه ور در روغن اگر چه با شرایط نگهداری تقریبا سخت تری مواجه است و در عین حال هنگام قیمت، موتور آسانسور هیدرولیکی رقم‌ های درشتی را طلب می ‌کند؛ اما وقتی پای حرکت روان با قابلیت اطمینان بالا در میان باشد، این نمونه ها می توانند ضریب کارکرد تا راندمان بهتری را تولید کنند. موتور آسانسور هیدرولیک را در مدل های تکفاز و سه فاز طراحی می‌ کنند و در سطح تامین قدرت می توانید آنها را در ظرفیت‌ های 1.5 الی ۲۴ کیلوواتی تهیه نمایید.

موتور آسانسور هیدرولیک ایتالیایی

ویژگی ‌ها در تامین قدرت برق موتور آسانسور هیدرولیکی

راه اندازی تا نصب و کارکرد با یک موتور الکتریکی در داخل سیستم های آسانسور هیدرولیکی بسیار متفاوت از عملکرد یک موتور الکتریکی معمولی در هر نوع سیستم صنعتی می باشد. در موتورهای معمولی شرایط کارکرد چندان پیچیده ای تعریف نشده است. این موتورها پس از راه ‌اندازی قرار است برای مدت طولانی یک یا چند تیپ کاری را تامین نمایند. اما برای نصب شدن در یک آسانسور ماجرا بسیار متفاوت است. در کارکرد تعریف شده هر آسانسور باید حرکتی آرام و مطمئن و در عین حال قدرتمند تعریف شده باشد. آسانسور باید بتواند توقف های دقیق و بدون نوسان داشته باشد. فاصله زمانی ها میان روشن و خاموش شدن موتورها بسیار کوتاه است و در این بین انواع سناریوهای حرکتی تعریف می شود.

تمام این شرایط را باید از حرکت شفت موتور آسانسور هیدرولیکی بخواهیم. پس کاملا متوجه هستیم که موتور نصب شده در یک آسانسور ساده نیز باید توانمندی ‌های بالایی داشته باشد. از این رو مسیر تامین برق در آنها کاملاً متفاوت است و قاعدتاً همراه با تعریف یک تابلو برق تمام عیار خواهد بود. در ادامه به برخی از الزامات در طراحی بخش الکترونیکی از آسانسورهای هیدرولیکی می پردازیم.

  •  از آنجا که نصب آسانسورهای هیدرولیکی می تواند با قابلیت تامین شرایط متنوع کاری باشد، لذا بهتر است تابلو برق تعریف شده برای این سیستم ها، توانایی راه اندازی موتور آسانسور هیدرولیکی را به شکل تک ضرب و یا سه فاز ستاره مثلث داشته باشد.
  • در آسانسورهای قدرتمند که همراه با نصب موتور آسانسور هیدرولیک های بزرگ جثه می باشد، برای پرهیز از جریان راه اندازی بالا بهتر است که از سیستم راه انداز ستاره مثلث استفاده شود. البته اگر توانمندی در هزینه کردن دارید، نصب درایوها می تواند شرایط کارکرد بهتری را فراهم آورد.
  • موتور آسانسور هیدرولیک هایی که با درایوها راه اندازی می شوند، شرایط کارکرد بهتر با قابلیت تنظیم سرعت بالاتری دارند. در ضمن این درایوها می توانند نقش Soft Starter را برای موتور الکتریکی فراهم آورند. در نتیجه برای راه اندازی موتورهای بزرگ نصب شده در آسانسورهای سنگین شاهد جریان کشی های بالایی نیستیم. لذا قابلیت اطمینان مطلوبی در کار موتور آسانسور هیدرولیکی وجود دارد.
  • بهتر است سیستم راه انداز موتور آسانسور هیدرولیکی از سیستم Releveling بهره ‌مند باشد. این سیستم در کنترل بهتر موتور تاثیرگذار است و می‌ تواند باعث حرکت های دقیق در موتور آسانسور هیدرولیکی برای تنظیم ارتفاع توقف به جهت هم سطح سازی شود.
  •  لازم است تا در تابلو برق فرمان و کنترل نصب شده برای آسانسور هیدرولیکی از تجهیزاتی مانند سیستم کنترل بار و فاز بهره مند باشید. موتور الکتریکی آسانسور در مدل های سه فاز حساسیت بالایی به توالی فازها دارند. عدم ترتیب صحیح این توالی و یا از دست رفتن حضور هر یک از فازها می‌ تواند تبعات نگران کننده و خطرناکی برای موتور آسانسور هیدرولیک داشته باشد. از سوی دیگر نصب تجهیزات کنترل بار نیز در صحت عملکرد موتورها تاثیرگذار است.

این تجهیزات در عین سادگی مانع از ایجاد فشار مضاعفی بر موتور آسانسور هیدرولیکی هستند. در نتیجه در صورت حضور بار مضاعف در همان لحظات آغاز به کار موتور مانع از حرکت کابین می ‌شوند.  برای تامین حرکت نرم در آسانسورهای هیدرولیکی باید پیش ‌بینی یک فاصله زمانی تنظیم شده میان موتور آسانسور هیدرولیکی و شیرهای قطع و وصل جریان روغن وجود داشته باشد. عملکرد موتور در زمانی که شیرهای هدایت روغن بسته هستند، باعث ایجاد فشار بالایی است که قطعاً تبعات نگران کننده ‌ای دارد. البته در این حالت با تجمع فشار سیال مواجه هستیم که در صورت باز شدن شیر به یک حرکت ضربه ای در کابین آسانسور هیدرولیکی ختم خواهد شد. اتفاقی که قطعاً پسندیده نمی باشد.

موتور آسانسور هیدرولیک

در تابلو برق کنترلی تعریف شده برای عموم آسانسورهای هیدرولیکی شاهد تعریف امکانات بسیار گسترده ‌ای هستیم. از تعریف پاسخگویی به اخطارها تا حضور سیستم‌ های کنترل Duplex و Simplex و یا بهره مندی از برنامه های کاربردی در ایجاد حرکت نرم و روان آسانسور. لکن به طور یقین مهمترین بخش در تابلو کنترل آسانسور هیدرولیکی، قسمت کنترل مدار فرمان و مدار قدرت موتور آسانسور هیدرولیکی است. موتور الکتریکی قدرتمند تعریف شده در آسانسور هیدرولیک وقتی از عملکرد مناسبی برخوردار است که نسبت به شرایط تغذیه تعریف شده برای آنها حساسیت کافی در تامین امن و اصولی نیروی برق تعریف شده باشد.

مدل های عادی غالباً فاقد درایوهای کنترل هستند. لکن بهره‌ مندی از سیستم های حفاظتی مانند کنترل فاز، کلید جان، سیم نول و ارت و کلید مینیاتوری های مناسب، بخش های حیاتی در راه اندازی موتور آسانسور هیدرولیکی می باشند. از طرفی این موتورها در ظرفیت های مشخصی تعریف شده‌ اند. لذا لازم است تا در نصب شدن برای به حرکت انداختن هر کابین آسانسور هیدرولیکی تناسب مناسبی با میزان وزن و ظرفیت جابجایی کابین داشته باشند.

انواع برند موتور آسانسور هیدرولیکی

موتور های آسانسور هیدرولیکی در انواع تک فاز و سه فاز تولید شده و در حال حاضر دو برند ایتالیایی زیر در ایران فعال هستند.

  •         موتور آسانسور هیدرولیکی اِلمو (Elmo) ایتالیا
  •         موتور آسانسور هیدرولیکی SB ایتالیا

لیست قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

قیمت انواع موتور آسانسور هیدرولیک وابسته به قیمت روز ارز می باشد و نوسان قیمت در مورد این تجهیز وجود دارد. در حال حاضر موتور های آسانسور هیدرولیکی ایتالیایی در حال حاضر در ایران از بین برند های Elmo و SB در توان های مختلف وجود دارد. شما می توانید با تماس با شماره 09352387930 از قیمت روز موتور آسانسور تک فاز یا سه فاز مطلع شوید. همچنین می توانید جهت اطلاع از قیمت روز موتور های آسانسور هیدرولیکی بر روی واتس اپ ارتباط برقرار کنید.

ردیف

شرح

قیمت (تومان)

1

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

1.2 کیلووات

2

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

1.5 کیلووات

3

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

2.2 کیلووات

4

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

2.9 کیلووات

5

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

3  کیلووات

6

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

3.7 کیلووات

7

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

4.4 کیلووات

8

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

6 کیلووات

9

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

7.7 کیلووات

10

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

9.5 کیلووات

11

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

11 کیلووات

12

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

12 کیلووات

13

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

13 کیلووات

14

قیمت موتور آسانسور هیدرولیکی

14.7 کیلووات

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5