خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور برق المکس

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
موتور برق المکس
  • موتور برق المکس
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور برق بنزینی المکس (Elemax) که با نام هوندا المکس (Honda Elemax) نیز شناخته می‌شود از برندهای معروف و مطرح موتور برق بنزینی است. برند المکس متعلق به شرکت صنعتی Sawafuji Electric و ساخت کشور ژاپن است. شرکت Sawafuji Electric در سال 1908 توسط آقای ساوافوجی در توکیو ژاپن تأسیس شد. این شرکت در طی سال‌های طولانی فعالیت خود سیر پیشرفت و توسعه را پیموده و همواره افزایش کیفیت را به عنوان اولین و مهمترین اصل در محصولات خود در نظر گرفته است. اکنون شرکت ساوافوجی با بیش از 700 نفر نیروی انسانی، محصولات خود را در چهار دسته‌بندی اصلی تولید می‌نماید. این محصولات شامل تجهیزات الکتریکی وسایل نقلیه، یخچال‌های پرتابل با برند ENGEL، ژنراتورهای صنعتی و موتور برق بنزینی المکس می‌شود. 

تولید موتور برق بنزینی المکس در سال 1992 آغاز شد و اکنون درسراسر جهان به عنوان یک محصول با کیفیت از کشور ژاپن شناخته می‌شود. شرکت ساوافوجی همواره به حفظ کیفیت محصولات خود اهمیت می‌دهد و به همین دلیل تولید و اسمبل محصولات را همچنان در کشور ژاپن انجام داده و با استفاده از موتور احتراق داخلی (Engine) هوندا، آلترانور و سایر قطعات اصلی با کیفیت، موتور برق و ژنراتورهای خود را تولید و به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان عرضه می‌نماید.

موتور برق هوندا المکس

سوخت مصرفی این موتور برق ها بنزین بوده و همه مدل های المکس دارای موتور چهار زمانه هوا خنک می باشند.انواع مدل های موتور برق هوندا برای تامین سطح کاملی از هر نیاز شما به تامین انرژی تدارک دیده شده اند.دلیل این ماجرا در اهمیت تامین کامل انرژی برق است. هدف از تامین موتوربرق، رسیدن به جریان استانداردی از الکتریسیته است که بتواند طیف بزرگی از تجهیزات متداول دنیای امروز را راه‌ اندازی کنند.

شما در سطح بزرگی از فعالیت ‌های جاری زندگی، اعم از بهره ‌مندی تجهیزات رفاهی تا استفاده از انواع ابزار ها و وسایل کار های حرفه ‌ای نیاز به نیروی استاندارد برق شهری در مدل ‌های تکفاز و گاهاً سه فاز دارید.اگر شرایط تامین صحیح برق متصل به شبکه سراسری کشوری برای شما فراهم است، دیگر چندان دغدغه‌ ای در تامین این انرژی کلیدی نخواهید داشت.

اما اگر به هر دلیلی بر شبکه برق سراسری دسترسی ندارید و یا نمی ‌توانید از حضور دائمی آن اطمینان داشته باشید، مادامیکه نیاز جدی در تامین برق با شرایط استاندارد را احساس می‌ کنید، بهره ‌مندی از موتور برق یک الزام جدی خواهد شد.لذا منطقی است که در تکاپوی تهیه بهترین ‌ها باشید.

مانند موتور برق هوندا ژاپنی که توانسته است با رویکردی حرفه ‌ای، محصولاتی با طیف کاری متنوع اما توانمند در تامین برق استاندارد و البته مطمئن را تولید نماید.هنر هوندا در مقام یکی از برجسته ‌ترین برند های ژاپنی در خلق انواع موتور های احتراق داخلی می باشد.

موضوعی که تقریباً تمام جنبه ‌های حرفه ‌ای در تولید انواع موتور برق بنزینی خواهد شد. چرا که اصل حاکم بر کیفیت نهایی هر موتور برق بنزینی متوجه نوع تا عملکرد موتور بنزینی آن است.لذا اگر کارخانه سازنده، دستی بزرگ بر آتش ساخت انواع موتور های بنزینی داشته باشد، لاجرم باید انتظار یکی از بهترین ‌ها را در عرصه تولید موتور برق بنزینی داشته باشیم. موتور برق هوندا ژاپنی این ویژگی را دارد.چرا که سرمایه تولید آن، تجربه سالیان برند ژاپنی در عرصه تولید انواع موتور های بنزینی می باشد.

البته موتور برق هوندا در آن سوی ماجرا نیز دست خالی ندارد؛ بلکه در تکمیل عملیات موتور های حرفه ‌ای، هوندا از آلترناتیو های تمام مس با ضریب تامین بالایی در تولید برق یکنواخت و البته استاندارد هنرمندانه ظاهر شده است.با تمام این تفاصیل اگر می ‌خواهید در سطح فعالیت‌ های جاری زندگی تا انجام عملیات های حرفه ‌ای در شغل های تخصصی خود همراه با یک برق استاندارد و مستقل از شبکه سراسری باشید، موتور برق بنزینی هوندا ژاپنی به ‌راحتی می‌ تواند ضریب اطمینان کافی را برای شما فراهم آورد.لکن نیاز است تا بررسی کنیم که هوندا در طراحی تا تکمیل این محصولات چه رویکردی دارد. لذا در ادامه با برخی از انواع مدل ‌های موتور برق هوندا آشنا خواهیم شد.

موتور برق بنزینی هوندا المکس
 

مزایا موتور برق های هوندا Elemax

  • تکنولوژی ساخت بالا
  • سرعت بالای آلترناتور
  • وزن مناسب
  • سیم پیچ تمام مس
  • موتور پر قدرت 4 زمانه هوندا ژاپنی
  • استارت سریع دستگاه
  • با دوام
  • قابلیت کار در ساعت های طولانی و مداوم
  • حمل آسان
  • طراحی جمع و جور بدنه
  • صدای پایین در حین کار
  • دارای قدرت بالا
  • مصرف سوخت پایین، که 30 درصد از موتور های سوپاپ کنار می باشد.
  • کارکرد طولانی، به خاطر حجم و ابعاد باک سوخت که این امکان را فراهم می سازد تا موتور برق بتواند بدون اضافه کردن سوخت ساعت ها کار کند.
  • جابه جایی راحت
  • داشتن سیستم AVR تنظیم کننده ولتاژ بر روی ژنراتور های خود

دسته ‌بندی انواع مدل های موتور برق هوندا

هر دلیلی می ‌تواند شما را ترغیب به داشتن یک موتور برق نماید.از تامین برق در یک مسافرت ساده تا راه ‌اندازی انواع تجهیزات صنعتی سه فاز در یک کارگاه دورافتاده و یا تامین منابع برقی برای انواع مزارع که دائماً نیاز به نیروی سیاری از جریان الکتریسیته را احساس خواهند کرد.

به این ترتیب احتمالاً در لیست نیاز های شما از برق تکفاز با شرایط توان اندک تا رسیدن به برق های سه فاز با شرایط تأمین توان بسیار بالا احساس خواهد شد.از این ‌رو تعریف موتور برق در یک دامنه وسیع از نیاز های جاری هر کسی قرار خواهد گرفت. موضوعی که در نگرش طراحی تا تولید انواع مدل ‌های موتور برق هوندا دیده شده است.

هوندا موتور برق های خود را تحت نام المکس (Elemax) عرضه می ‌کند و برای تامین صحیح و کامل تمام نیاز هایی که پیش بینی خواهد شد.البته برخی دیگر از مدل های تولید شده ی این برند نیز در جمعی تخصصی خارج از خانواده المکس حضور دارند.بهرصورت انواع مدل ‌های موتور برق خود را در طیف کاملی از توان‌ های متنوع عرضه کرده است. به ‌این ‌ترتیب موتور برق هوندا ژاپنی در پنج سری با مشخصه‌ های تقریباً یکسان طراحی و عرضه شده ‌اند.

-         موتور برق هوندا سری Elemax SH

-         موتور برق هوندا سری Elemax EX

-         موتور برق هوندا سری Elemax SHX

-         موتور برق هوندا سری Elemax SHT

-         موتور برق هوندا سری Elemax SV

تمام این مدل‌ها با هدف پوشش برخی از نیاز ها در تامین انرژی برق با شرایط طراحی اختصاصی همراه هستند.از مدل ‌های مناسب برای اهداف سفر همراه با تامین انرژی محدود و کم توان از برق تا نمونه ‌های بزرگ و حجیم همراه با استقرار در یک محل ثابت با شرایط تامین برق سه فاز و پرتوان، در لیست پنج ‌گانه محصولات موتور برق هوندا ژاپنی دیده می شود.

از این ‌رو برای رسیدن به نیازی که دارید، همراه با تامین کامل خواسته ‌هایی که خواهید داشت، مادامیکه انتظار دارید چندان هزینه مازادی را از صرف تهیه موتور برق هوندا نکرده باشید، باید نگرش کامل و دقیقی بر مشخصه‌ های فنی تا سطح توانمندی‌ های انواع مدل‌ های موتور برق هوندا داشته باشید.لذا در ادامه به معرفی مدل‌ های مطرح در موتور برق هوندا می ‌پردازیم تا نگرش فنی شما را در شناخت این تجهیزات استراتژیک افزایش دهیم.

موتور برق هوندا در مدل ‌های قابل حمل

در معرفی انواع مدل های موتور برقی هوندا، بهتر است از معرفی کوچکترین و در عین ‌حال جذابترین آنها آغاز کنیم. از این ‌رو باید سراغ مدل‌ های قابل حمل از موتور برق هوندا با نام ‌های SHX1000 و  SHX2000 برویم.احتمالاً در نگاه شما هر موتور برق ساده ‌ای، بتواند شرایط حمل‌ و نقل آسان را تعریف کند. به هر حال همواره عموم موتور برق های متداول از ابعادی به نسبت کوچک با قابلیت حمل ‌و نقل توسط انواع خودرو های سواری طراحی می شوند؛ اما این دست از موتور برق هوندا در مدل ‌های Elemax SHX تعریف متفاوتی را عرضه کرده ‌اند.

آنها در دسته موتور برق های قابل حمل قرار دارند. چرا که به راحتی به مانند یک کیف دستی همراه شما شده، بدون کوچکترین زحمتی شما را در سخت‌ ترین شرایط همراهی خواهند کرد.بهتر است بگوییم که عموم موتور برق ‌های متداول تنها شرایط جابجایی ساده ‌ای دارند؛ اما ما در اینجا از مدل ‌هایی صحبت می‌ کنیم که می ‌توانند همراه شما باشند و در مقام تجهیزات مسافرتی با شرایط حمل ‌و نقل ساده مورد استفاده قرار گیرند.

فروش موتور برق بنزینی هوندا المکس

موتور برق های Elemax ژاپن در بازار بیشتر با نام موتور برق هوندا المکس شناخته می شود چون دارای موتور هوندا می باشند،که موتور برق های بنزینی المکس در سری های زیر ارائه می گردد:

  • موتور برق بنزینی Elemax SH
  • موتور برق بنزینی Elemax EX
  • موتور برق بنزینی المکس SHX
  • موتور برق بنزینی المکس SHT
  • موتور برق بنزینی المکس SV

مشخصات فنی موتور برق بنزینی Elemax

موتور برق های هوندا المکس دارای تکنولوژی پیشرفته از جمله طراحی آلترناتور جدید و موتور با سرعت بالاست که باعث تغییر در ابعاد و اندازه و وزن موتور برق شده است.

مدل ‌های موتور برق هوندا سری SH

یقیناً آنچه در اذهان همگی از موتور برق های توانمند با قدرت کارایی بالا در شرایط تامین نیاز های حرفه ‌ای در جریان است را باید از سری Elemax SH هوندا بخواهیم.در واقع هوندا در طراحی تا تولید مدل‌ های برجسته از سری SH رویکرد حرفه ‌ای در تامین نیاز های بسیار فراتر از راه ‌اندازی تجهیزات خانگی داشته است.

موتور برق هوندا Elemax SH، جمعی از بزرگترین خانواده این محصولات هستند. مدل‌ هایی که همگی در ابعاد با اندازه ‌هایی قابل جابجایی برای انواع خودرو ها طراحی شده‌ اند. اصولاً سبک وزن و به نسبت ظرفیت در توان تولیدی کم حجم هستند.در هر تیپ تولید برق تکفاز با توان تامین برق جریان مستقیم کارایی دارند و می ‌توانند از پس راه ‌اندازی انواع تجهیزات کارگاهی تا کشاورزی برآیند.

جمیع موتور برق هوندا ژاپنی از سری Elemax SH شامل مدل ‌های SH3200، SH4000، SH3900، SH4600، SH5300، SH6500، SH7600 و SH11000 می‌ باشند.همان ‌طور که باید انتظار داشته باشید، عدد قید شده در تمامی این مدل‌ ها از موتور برق هوندا ژاپنی معرف ظرفیت توان دهی آنها می باشد.لذا هر چه عدد مذکور افزایش پیدا کند، باید انتظار تامین قدرت بالاتری را داشته باشیم.

البته تمام مدل ‌های قید شده در خانواده موتور برق honda المکس SH با توان تولید برق تکفاز 220 ولت هستند.حال اینکه این برق استاندارد را تحت شرایط تامین چه قدرتی تحویل شما خواهند داد، وجه متفاوت در بررسی فنی آنها می باشد. موضوعی که قصد موشکافی کاملی از آنها را خواهیم داشت.

موتور برق 1 کیلو وات هوندا المکس مدل SHX1000

موتور برق 1 کیلو وات المکس ژاپن در مدل SHX1000 به بازار عرضه شده است.این موتور برق به دلیل طراحی کامپکت بدنه و وزن کم یک موتور برق مناسب خانگی می باشد که علاوه بر خانه می توان به عنوان یک موتور برق مسافرتی هم از آن استفاده کرد.

این موتور برق دارای خروجی برق تک فاز 220 ولت بوده و سیم پیچ آن تمام مس می باشد. مدل SHX1000 المکس دارای سیستم AVR(Automatic voltage regulation) بوده که در هنگام بروز نوسانات ولتاژ از موتور برق محافظت می کند.

هوندا در طراحی کوچکترین موتور برق خود نگاهی بسیار ساده و سرراست داشته است. چرا که با طراحی موتور برق هوندا مدل SHX1000 شما را همراه با یک موتور برق کوچک با وزنی اندک که ظرفیت تامین قدرت 1 کیلوواتی را دارد، خواهد کرد. البته این توان را همراه با شرایط تامین برق تکفاز 220 ولت استاندارد شهری و یا 12 ولت جریان ثابت با هدف راه ‌اندازی تجهیزات خودرویی طراحی کرده است.

به ‌این ‌ترتیب گویا همراه موتور برق هوندا SHX1000 شرایط راه ‌اندازی برخی از تجهیزات ساده شخصی تا خانگی را خواهیم داشت و این اطمینان همراه ما می باشد که در صورت مشکلات برقی برای خودرویی که در طول مسافرت همراهمان است، حضور یک منبع استاندارد برقی را تامین کرده باشیم.

برند ژاپنی برای طراحی موتور برق هوندا مدل SHX1000، سعی جدی در ایجاد هر چه سبکتر و در عین ‌حال کم حجم تر آن داشته است.به ‌هر حال وقتی پای طراحی یک موتور برق مسافرتی در میان است، باید تمام جنبه ‌های طراحی محصول متوجه کوچک ‌سازی و سبک ‌سازی آن باشد. با این نگرش در بطن موتور برق هوندا مدل SHX1000 شاهد یک سیم‌ پیچ تمام مس هستیم.

بهره مندی از سیم پیچ تمام مس باعث شده تا حجم آلترناتیو این موتور برق honda در تامین قدرت کافی برای 1 کیلووات بسیار کمتر باشد.موتور برق هوندا مدل SHX1000 شرایط تامین 4 آمپر برق را دارد.از این ‌رو در همراهی با برق 220 ولت شهری برای راه ‌اندازی طیف بزرگی از تجهیزات شخصی و حتی خانگی مناسب است. لکن به هیچ حالت نمی ‌تواند سطح نیاز های صنعتی را تامین نماید.

در عین ‌حال با توانمندی بالا در تامین برق 12 ولت جریان مستقیم نیز یک موتور برق مطمئن برای راه ‌اندازی سیستم ‌های برق هر خودروی خراب شده ‌ای خواهد شد.در موتور برق هوندا مدل SHX1000 از موتور های سری GX هوندا با مدل GXH50 استفاده شده است.موتور مذکور از مدل‌ های تک ‌سیلندر با کارکرد چهار زمانه می باشد که برای راه ‌اندازی، روش تنفس طبیعی را برگزیده است.موتور برق هوندا مدل SHX1000 با حضور این موتور خوش‌ ساخت ژاپنی قادر است تا به مدت 8.5 ساعت فعالیت مستمر داشته باشد و همراه با وزن تنها 13 کیلوگرمی سطح بالایی از قابلیت حمل‌ و نقل ساده را تامین نماید.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل SHX1000

دور موتور

5800 rpm

وزن

13.6 کیلوگرم

صدای تولیدی

58 دسی بل

ماکزیمم توان

1000 وات

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

ولتاژ خروجی DC

12 ولت (مناسب برای باتری ماشین)

برند موتور

هوندا

مدل موتور

GXH50

حجم موتور

49.4 سی سی

حجم مخزن بنزین

3.8 لیتر

ابعاد

465*265*380 میلیمتر

مدت زمان کار با مخزن پر

8.6 ساعت

موتور برق 2 کیلو وات هوندا المکس

موتور برق 2 کیلو وات المکس با نام SHX2000 عرضه شده است که ماکزیمم توان آن 1900 وات است. این موتور برق علاوه بر دارا بودن سیستم AVR که ذکر شد، دارای هشدار دهنده تعویض روغن موتور می باشد.وزن پایین دستگاه این موتور برق را تبدیل به یکی از بهترین موتور برق های قابل حمل مسافرتی کرده است. همچنین با دارا بودن خروجی 12 ولتی DC می توان از موتور برق 2 کیلووات المکس جهت شارژ باتری خودرو استفاده کرد.

هوندا در دسته موتور برق های قابل حمل و به اصطلاح مسافرتی خود یک پله بالاتر از سطح نیاز های ساده شما را نیز هدف گرفته است.چرا که در طراحی موتور برق هوندا مدل SHX2000 همچنان همراه با یک موتور برق مسافرتی اما با قدرت 2 کیلوواتی هستیم. به ‌این ‌ترتیب می‌ توانید همراه با تولید برق استاندارد تکفاز شهری، معادل 220 ولت، از یک خط تغذیه 7 آمپری بهره‌ مند باشید.

وقتی صحبت از 7 آمپر برق شهری در میان است، این یعنی آنکه احتمالاً می ‌توانید برخی از تجهیزات موتوری خانگی تا تعداد بالاتری از وسایل برقی را به شکل همزمان راه ‌اندازی کنید.در نظر داشته باشید که تمام ایده ‌ها در طراحی موتور برق هوندا SHX2000 همچنان در فضای مسافرتی مانده است و اصولاً کسی در طول مسافرت قصد انجام کار های حرفه ای را نخواهد داشت.لذا همچنان نباید از این مدل در جمع موتور برق هوندا ژاپنی انتظار تامین توان انجام فعالیت‌ های شغلی را داشته باشید.

اما می ‌توانید همراه با قدرت 2 کیلوواتی آن همراه با جریان 7 آمپری و در عین ‌حال امکان دستیابی به برق 12 ولت DC تقریباً از پس تأمین هر دو نیاز به جریان برق در فضایی مسافرتی برآیید.در طراحی موتور برق هوندا مدل SHX2000 از سیستم تنظیم ولتاژ AVR استفاده شده است و می ‌تواند هر چه بهتر زمینه لازم در تامین برق یکنواخت را فراهم آورد.

حضوراین سیستم به دلیل توانمندی موتور برق هوندا مدل SHX2000 در راه ‌اندازی چندین تجهیز با یکدیگر می ‌باشد. در این حالت، حضور چندین مصرف‌ کننده می‌ تواند بر سطح بار مصرفی حاکم بر شبکه کوچک شما تاثیرگذار باشد.از این ‌رو شما باید در مقام یک راه ‌انداز نیروگاه کوچک خودتان، دست بالایی در تنظیم سطح مصرف برق برای شبکه کوچک خودتان داشته باشید. امکان ساده ‌ای که با حضور سیستم تنظیم ولتاژ دستی در بطن طراحی موتور برق honda مدل SHX2000 تامین شده است.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل SHX2000

دور موتور

4500 rpm

وزن

21 کیلوگرم

صدای تولیدی

63 دسی بل

ماکزیمم توان

1900 وات

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

ولتاژ خروجی DC

12 ولت

برند موتور

هوندا

مدل موتور

GX100

حجم موتور

98 سی سی

حجم مخزن بنزین

7.7 لیتر

ابعاد

560*340*415 میلیمتر

مدت زمان کار با مخزن پر

7 ساعت

موتور برق 2.6 کیلو وات هوندا المکس مدل SH3200EX

موتور برق 2.6 کیلو وات المکس ژاپن با نام مدل SH3200 شناخته می شود و علاوه بر دارا بودن سیستم AVR دارای تنظیم کننده اتوماتیک دور متناسب با توان خروجی است.همراه با موتور برق هوندا مدل SH3200 از یک طرح پایه با توان تامین نیاز های نیمه ‌صنعتی مواجه هستیم.این موتور برق خوش‌ ساخت و در عین ‌حال جمع ‌و جور هوندا به‌ راحتی قادر است تا طیف بزرگی از نیاز های خانگی را تامین نماید و در عین ‌حال در راه ‌اندازی برخی از تجهیزات و یا ابزار های موتوری کارآمد باشد.

اصولاً همراه با قدرت تولید شده 2.2 کیلوواتی این موتور برق honda نمی‌ توانید انتظار تامین عملیات ‌های حرفه ‌ای مانند کار در یک فضای کارگاهی و شاید کشاورزی را داشته باشید؛ اما به راحتی می توانید با استقرار آن در یک فضای مسکونی و یا فروشگاهی همراه با برق 220 ولت شهری در سطح جریان کشی 8.5 آمپری آن، سطح کاملی از راه ‌اندازی انواع تجهیزات را تامین نمایید.

در طراحی موتور برق هوندا مدل SH3200 از موتوری تک‌ سیلندر 4 زمانه با شرایط استارت دستی استفاده شده است.در این موتور برق پیش بینی تولید برق جریان ثابت نیز گنجانده شده است. شما می توانید برق استاندارد 12 ولت جریان ثابت را که یک سطح ولتاژ استاندارد برای تامین برق انواع خودرو ها می باشد، در این موتور برق هوندا با شرایط حداکثر جریان دهی 8.3 آمپری داشته باشید.

به هر صورت اگر می ‌خواهید پای خود را در استفاده از موتور برق هوندا مدل SH3200 فراتر از تأمین نیاز های خانگی گذاشته باشید، احتمالاً همراه با قدرت محدود 3.2 کیلوواتی آن، تنها بتوانید یک تجهیز دوار اعم از پمپ ‌های آب و یا تجهیزات کارگاهی را راه‌ اندازی کنید.موتور برق مذکور ظرفیت کارکرد همزمان چندین تجهیز دوار را ندارد. لکن در تامین قدرت یک مصرف ‌کننده بسیار توانمند و کاملاً حرفه ‌ای خواهد بود.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل SH3200EX

وزن

44 کیلوگرم

صدای تولیدی

68 دسی بل

ماکزیمم توان

2.6 کیلو وات یا 3.2 کاوا

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

ولتاژ خروجی DC

12 ولت

برند موتور

هوندا

مدل موتور

GX160

حجم موتور

163 سی سی

حجم مخزن بنزین

17 لیتر

ابعاد

623*435*491

مدت زمان کار با مخزن پر

14 ساعت

موتور برق 3.3 کیلو وات هوندا المکس مدل SH3900EX

موتور برق 3.3 کیلو وات یا 3.9 کاوا هوندا المکس دارای سیستم اتوماتیک کنترل کننده مصرف سوخت می باشد و یکی از پر مصرف ترین توان های موتور برق برای کاربری های متعدد است.استارت این نوع موتور برق دستی بوده و بر روی آن سیستم هشدار دهنده برای تعویض روغن موتور تعبیه شده است. این سری از موتور برق المکس با نام SH3900EX شناخته می شود.عموم ما در زمان خرید هر کالایی علاقه داریم تا آن را در یک رنج میانی داشته باشیم. اینکه تجهیز ما بتواند از پس تامین تمام نیاز های ما و حتی اندکی فراتر از آن برآید و در عین حال چندان هزینه بالایی را طلب نکند.

با این نگرش که باشید، موتور برق هوندا مدل SH3900 تبدیل به یک تجهیز ایده ‌آل برای شما خواهد شد.موتور برقی که به راحتی از پس تامین انواع نیاز های خانگی برآمده و قادر است تا شما را در راه ‌اندازی طیف بزرگی از تجهیزات دوار در فضا های صنعتی یاری رسان باشد.چرا که موتور برق هوندا مدل SH3900 با ظرفیت تولید 2.8 کیلوواتی همراه است که در شرایط ویژه قادر است مقدار 3.3 کیلووات توان را تامین نماید.نکته جالب در طراحی موتور برق هوندا مدل SH3900 بهره ‌مندی از یک مخزن سوخت تقریباً بزرگ 17 لیتری است که در کنار موتور کم ‌حجم این دستگاه، ظرفیت کارکرد 10 ساعت کار مداوم را تامین خواهد کرد.

موتور برق مذکور از دسته مدل ‌های تکفاز با ظرفیت جریان دهی 8.5 آمپر است و همراه با وزن 46 کیلوگرمی در ابعادی مکعبی شکل که تقریباً در 0.5 متر مکعب خلاصه شده است، یکی از بهترین گزینه ‌ها برای تامین یک دستگاه قابل حمل و ساده و در عین ‌حال کاربردی است.نکته با اهمیت قیمت موتور برق بنزینی هوندا در این مدل است. مدل مذکور عملاً در دسته ارزانترین‌ های بازار با سطح کیفی بالا قرار دارد.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل SH3900EX

وزن

46 کیلوگرم

صدای تولیدی

69 دسی بل

ماکزیمم توان

3.3 کیلو وات یا 3.9 کاوا

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

ولتاژ خروجی DC

12 ولت

برند موتور

هوندا

مدل موتور

GX200

حجم موتور

196 سی سی

حجم مخزن بنزین

17 لیتر

ابعاد

623*435*491

مدت زمان کار با مخزن پر

10 ساعت

موتور برق 4 کیلو وات هوندا المکس مدل SH4600EX

موتور برق 4 کیلو وات یا 4.6 کاوا هوندا المکس با عنوان SH4600EX شناخته می شود که دارای ویژگی هایی نظیر: سیستم AVR، کنترل کننده مصرف سوخت، تنظیم اتوماتیک دور متناسب با دور و هشدار دهنده زمان تعویض روغن موتور است.

در معرفی مدل ‌های موتور برق هوندا ژاپنی از کم توان ترین آنها به سمت قدرتمندترین مدل ها در حال حرکت هستیم.اما در هیچکدام از مدل ‌هایی که تا اینجای متن معرفی کرده ‌ایم، ادعای حضور یک تجهیز کاملاً حرفه ‌ای را نکرده‌ ایم. چرا که تجهیز حرفه ‌ای باید بتواند به طور کامل تمام نیاز های متداول خانگی تا کارگاهی و حتی کشاورزی را تامین نماید.حال با معرفی موتور برق هوندا مدل SH4600EX قرار است با اولین رده از نمونه ‌های حرفه ‌ای در جمع محصولات هوندا آشنا شویم.

یک موتور برق توانمند با ظرفیت تامین 4 کیلووات قدرت که می‌ تواند همراه با برق تکفاز 220 ولت استاندارد شهری، حداکثر 18 آمپر جریان کشی را تامین نماید. در این موتور برق هوندا نیز از یک موتور 4 زمانه برند ژاپنی با شرایط استارت دستی استفاده شده است.این موتور برق کاملاً برای تامین نیاز های خانگی تا فروشگاهی و یا دیگر اماکن کوچک کفایت می کند و در عین ‌حال می‌ تواند در سطح یک زمین زراعی در مقام یک تجهیز کارآمد و کاملاً توانمند در اختیار شما قرار گیرد.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل SH4600EX

وزن

63 کیلوگرم

صدای تولیدی

71 دسی بل

ماکزیمم توان

4 کیلو وات یا 4.6 کاوا

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

ولتاژ خروجی DC

12 ولت

برند موتور

هوندا

مدل موتور

GX240

حجم موتور

270 سی سی

حجم مخزن بنزین

28 لیتر

ابعاد

708*548*493

مدت زمان کار با مخزن پر

11 ساعت

موتور برق 4.7 کیلو وات هوندا المکس مدل SH5300EX 

مدل SH5300EX هوندا المکس دارای ماکزیمم توان خروجی 5.3 کاوا و خروجی برق تک فاز است. از ویژگی های موتور برق بنزینی هوندا المکس SH5300 می توان به راندمان بالا، پایین ترین نوسان در برق و ... اشاره کرد.اگر قدرتی فراتر از 5 کیلووات را در اختیار داشته باشید، احتمالاً می ‌توانید در هر فعالیتی برای راه ‌اندازی هر نوع تجهیز خانگی تا کارگاهی و کشاورزی توانمند باشید.

خب، احتمالاً خواهید گفت با برخی از مدل‌ های قبلی هم می‌ توانستیم از این امکان بهره‌ مند باشیم، دیگر چه نیازی است تا در تکاپوی داشتن موتور برق هوندا مدل SH5300 با ظرفیت 5 کیلوواتی باشیم؟!کلید ماجرا در توانمندی این مدل از موتور برق هوندا برای راه ‌اندازی همزمان دو یا چند تجهیز دوار است؛ آن هم در فضای کارگاهی تا کشاورزی. توانمندی ای که به ‌سختی می ‌توانید همراه با کارکرد مدل ‌های ضعیف‌ تر معرفی‌ شده قبلی داشته باشید.

برای تجهیز موتور برق هوندا مدل SH5300 از یک موتور بنزینی 4 زمانه با ظرفیت 270 سی سی به نام GX270 محصول خود برند هوندا استفاده شده است.موتور مذکور تک سیلندر است و برای فعالیت خود از روش تنفس طبیعی استفاده می ‌کند. لکن وجه برتری در طراحی این موتور بنزینی، شرایط راه ‌انداز برقی آن است.موتور برق هوندا مدل SH5300 از معدود موتور برق‌ های هوندا است که با ایده راه انداز های برقی طراحی شده است.این ویژگی برگ برنده و در عین ‌حال امکان بسیار جذابی است که همراه محصول مذکور بوده و می ‌تواند راحتی در حین کار بسیار سطح بالایی را برای شما تامین نماید.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل SH5300EX

وزن

68 کیلوگرم

صدای تولیدی

72 دسی بل

ماکزیمم توان

4.7 کیلو وات یا 5.3 کاوا

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

ولتاژ خروجی DC

12 ولت

برند موتور

هوندا

مدل موتور

GX270

حجم موتور

270 سی سی

حجم مخزن بنزین

28 لیتر

ابعاد

708*548*493

مدت زمان کار با مخزن پر

10 ساعت

موتور برق 5.8 کیلو وات هوندا المکس مدل SH6500EX

اگر راه‌اندازی کامل و عاری از عیب چندین تجهیز دوار در فضا های کارگاهی تا کشاورزی را مد نظر دارید، بهتر است رنگ و بوی متفاوتی در کند و کاو مدل SH6500EX از جمع محصولات هوندا داشته باشید.چرا که این مدل در فضای قیمت موتور برق هوندا وجه مناسبی دارد و در عین حال می ‌تواند از پس تامین قدرتی معادل 6 کیلووات برای راه‌ اندازی همزمان چندین تجهیز دوار برآید.برای طراحی موتور برق هوندا مدل SH6500EX از یک موتور بنزینی تک‌ سیلندر با نام GX340 استفاده شده است. موتور تک ‌سیلندر با کارکرد 4 زمانه از مدل ‌های تنفس طبیعی است؛ اما از شرایط راه ‌انداز دستی بهره ‌مند می باشد.

در طراحی موتور مذکور از یک باک مخزن سوخت 28 لیتری استفاده شده است که می ‌تواند توان کارکرد مداوم برای 8 ساعت کار موتور برق هوندا مدل SH6500EX را تامین نماید.در طراحی این مدل از موتور برق هوندا شاهد به کارگیری کیفیت بالایی در ساخت هستیم. احتمالاً هوندا متوجه است که بهره ‌مندی از موتور برق های حرفه ‌ای در تامین نیاز های حرفه ‌ای از این مدل آغاز خواهد شد.

از این ‌رو در طراحی موتور برق هوندا SH6500EX شاهد یک موتور خوش ‌ساخت با قدرت کافی در کنار آلترناتیو های تمام مس هستیم که می تواند خط ولتاژ کاملاً یکسانی را چه در سطح برق تکفاز 220 ولت و یا جریان ثابت 12 ولت تامین نماید.این مدل دارای ویژگی هایی نظیر سیم پیچ تمام مس، سیستم استارت سوییچی، سیستم اتوماتیک کنترل مصرف سوخت می باشد.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل SH6500EX

وزن

75 کیلوگرم

صدای تولیدی

75 دسی بل

ماکزیمم توان

5.7 کیلو وات یا 6.5 کاوا

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

ولتاژ خروجی DC

12 ولت

برند موتور

هوندا

مدل موتور

GX340

حجم موتور

389 سی سی

حجم مخزن بنزین

28 لیتر

ابعاد

708*548*493

مدت زمان کار با مخزن پر

7.9 ساعت

موتور برق 6.5 کیلو وات هوندا المکس مدل SH7600EX

موتور برق هوندا المکس که ماکزیمم توان 6.5 کیلو وات را ارائه می دهد با مدل SH7600EX شناخته می شود. این مدل از موتور برق هوندا المکس علاوه بر مجهز بودن به ویژگی AVR دارای صدای بسیار کم در حد 76 دسی بل در حین کار بوده و همچنین دارای سیستم هشدار دهنده برای زمان تعویض روغن می باشد.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل SH7600EX

وزن

78 کیلوگرم

صدای تولیدی

76 دسی بل

ماکزیمم توان

6.5 کیلو وات یا 7.6 کاوا

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

ولتاژ خروجی DC

12 ولت

برند موتور

هوندا

مدل موتور

GX390

حجم موتور

389 سی سی

حجم مخزن بنزین

28 لیتر

ابعاد

708*548*493

مدت زمان کار با مخزن پر

7.2 ساعت

موتور برق هوندا المکس مدل های SH11000 و SH13000

در دسته مدل ‌های موتور برق هوندا سری SH مدل ‌های 11 و 13 هزار قویترین نمونه ‌ها هستند. این موتور برق ‌ها با توانایی تامین قدرت فراتر از 10 کیلووات در اندازه ‌هایی به ترتیب حداکثر 11 و 13 کیلووات طراحی شده ‌اند. البته قدرت نامی آنها در حدود 8 و 10 کیلووات می باشد.

در این مدل ‌ها از موتور برق هوندا، نگرش در تولید تجهیزی با سطح کارایی بالا است. اینکه بتوان توان تکفاز را برای راه‌ اندازی انواع تجهیزات به کار بست. لکن برای رسیدن به این امکان، نیاز به طراحی موتور های قویتر همراه با آلترناتیو های سنگین تر می باشد.

لذا این دو مدل از موتور برق هوندا با شرایط تامین برق تکفاز بسیار سنگین ‌وزن هستند. مدل SH11000 با وزنی معادل 158 کیلوگرم در کنار وزن 175 کیلوگرمی موتور برق هوندا مدل SH13000 قرار خواهد گرفت.یکی از جنبه‌ های قابل‌ توجه در کارکرد موتور برق های مذکور حجم بالای موتور های بنزینی آنها می باشد. این حجم آنچنان است که نمی ‌توان همراه با باک سوخت محدود که غالباً همراه تجهیز است، انتظار فعالیت درازمدتی را داشته باشید.موتور برق هوندا مدل SH13000 همراه با باک پر از سوخت 38 لیتری خود، تنها قادر است به مدت 5.5 ساعت کارکرد مداوم و پرفشار را تامین نماید.

این نکته ما را مجاب خواهد کرد که مدل ‌های قدرتمند مذکور، برای پاسخگویی اهداف سطح پایین مانند روشنایی طراحی نشده ‌اند؛ بلکه قرار است از آنها با هدف راه ‌اندازی تجهیزات بسیار قدرتمند کارگاهی تا کشاورزی استفاده کنیم. فعالیت‌ هایی که بسیار پرفشار اما کوتاه ‌مدت هستند.

موتور برق بنزینی هوندا المکس مدل SH11000

تامین برق سه فاز در ساز و کار به سبک هوندا

ما در طول فعالیت ‌های خانگی تا صنعتی و حتی کشاورزی در انبوهی از تجهیزات که نیاز به حضور جریان برق دارند مواجه هستیم.غالباً با حضور یک خط تغذیه 220 ولت استاندارد شهری، می ‌توانیم طیف کاملی از انواع تجهیزات متعارف خانگی تا صنعتی و یا کشاورزی را راه ‌اندازی کنیم. اما آیا برق تکفاز تنها ایده دستیابی به منابع تامین انرژی الکتریکی است؟

در دنیای تامین انرژی الکتریکی، مسیر مطمئن تری به نسبت از برق تکفاز برای به حرکت انداختن سیستم ‌های قدرتمند طراحی شده است. سیستمی که با عنوان برق سه فاز شناخته می شود. برق سه فاز به نسبت از برق تکفاز سطح ولتاژ بالاتری دارد.

دارای توانایی حمل قدرت ‌های بیشتری است و می‌ تواند ضریب کارکرد مطمئن ‌تری را برای انواع تجهیزات فراهم آورد. برای همین است که انبوهی از تجهیزات کارگاهی تا ابزار های متداول کشاورزی همراه با برق سه فاز طراحی شده ‌اند.لذا منطقی است که ما در مقام یک صنعتگر و یا کشاورز حرفه‌ ای برای تامین نیاز های سطح بالای خود، استفاده از چنین تجهیزاتی را ضروری بدانیم. اما آیا در زمان تامین برق، بدون حضور شبکه سراسری فکری کرده ‌اید؟

هوندا در این باره دیدگاهی حرفه ‌ای دارد. چرا که توانسته است با طراحی موتور برق ‌های کارآمد که می توانند برق سه فاز کامل و عاری از اعوجاجی را تولید کنند، تمام نیاز های شما را مرتفع سازد.برای این منظور در جمع موتور برق هوندا ژاپن شاهد مدل‌ های پایه SHT11500 هستیم. کلمه SHT در این مدل‌ ها معرف تامین برق سه فاز می باشد.

از این ‌رو اگر احساس می ‌کنید تا در سطح کارگاه خود و یا محیط خدماتی اعم از فضا های بزرگ بیمارستانی تا فروشگاهی و... نیاز به حضور برق سه فاز دارید، لازم است تا سطح آگاهی کافی از مدل‌ های مذکور در جمع موتور برق هوندا ژاپنی نیز کسب کرده باشید.چرا که این مدل ‌ها از بهترین موتور برق ‌های بازار در تأمین برق سه فاز هستند.

موتور برق هوندا مدل SHT11500:

در کار با موتور برق هوندا مدل SHT11500 همراه یک مولد با توانایی تامین برق سه فاز هستیم. مولدی که با هدف راه ‌اندازی سیستم‌ های کم توان سه ‌فاز در فضا های کارگاهی طراحی شده است.قدرت همراه موتور برق هوندای مذکور چیزی در حدود 8 کیلووات است که برای رسیدن به آن از یک موتور بنزینی با حجم 688 سی‌ سی بهره‌ مند می ‌باشد. از این مدل موتور برق هوندا ژاپنی می توانید انتظار تامین حداکثر قدرت 9.2 کیلوواتی را در شرایط پرفشار نیز داشته باشید.

عموم طراحی به جهت ساخت موتور برقهای سه فاز، بزرگتر و سنگین ‌تر از مدل‌ های تکفاز در قدرت برابر خواهد شد. چرا که طراحی مولد های سه فاز همراه با سه سیم ‌پیچ به ‌مراتب بیشتر از مولد های تکفاز متریال به جهت ساخت می ‌خواهند.

در موتور برق هوندا مدل SHT11500 نیز شاهد وزنی معادل با 168 کیلوگرم هستیم که به جهت سهولت در استفاده همراه با یک شاسی سوار بر 4 چرخ شده است. این موتور برق توانایی کارکرد مداوم به مدت 7 ساعت با یک باک مخزن سوخت پر از بنزین را دارد.

موتور برق بنزینی هوندا المکس

موتور برق هوندا مدل SHT15000:

برای کار کردن با تجهیزات سطح بالای سه فاز در فضا های کارگاهی ایده بهره ‌مندی از موتور برق هوندا مدل SHT15000 وجه برتری قابل ‌توجهی خواهد شد.چرا که این موتور برق به‌ راحتی از پس تامین قدرت نامی 12 کیلووات در حالت عادی و نزدیک به 15 کیلووات را در حالت پرفشار دارد.

موتور برق هوندا مدل مذکور همراه با وزنی معادل 175 کیلوگرم در طراحی خود از یک موتور بنزینی تک سیلندر با ظرفیت 720 سی‌ سی بهره ‌مند می باشد.این موتور برق به راحتی توانایی کارکرد به مدت 5.5 ساعت با ظرفیت تامین قدرت سطح بالایی را دارد.

وزن با چرخ

165 کیلوگرم

وزن بدون چرخ

158 کیلوگرم

صدای تولیدی

74 دسی بل

ماکزیمم توان

10 کیلو وات یا 11 کاوا

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

برند موتور

هوندا

مدل موتور

GX630

حجم موتور

688 سی سی

حجم مخزن بنزین

38 لیتر

ابعاد

924*665*636

مدت زمان کار با مخزن پر

7 ساعت

موتور برق المکس سری SV

موتور برق المکس در سه توان مختلف با عنوان سری SV تولید می شود که در جدول زیر هر 3 توان از این سری آمده است.

موتور برق بنزینی هوندا المکس
 

مدل

SV 2800

SV3300

SV 6500

وزن

38 کیلوگرم

41 کیلوگرم

66 کیلوگرم

صدای تولیدی

69 دسی بل

70 دسی بل

75 دسی بل

ماکزیمم توان

2.8 کیلو وات

3.3 کیلو وات

6.5 کیلو وات

ولتاژ خروجی AC

220 ولت

220 ولت

220 ولت

مدل موتور

V210

V225

V420

حجم موتور

212 سی سی

223 سی سی

420 سی سی

حجم مخزن بنزین

20 لیتر

20 لیتر

35 لیتر

مدت زمان کار با مخزن پر

15 ساعت

12 ساعت

12 ساعت

موتور برق هوندا در تکاپوی موتور های دیزلی

اگر هر موتور برقی را در مقام یک ژنراتور تولید جریان الکتریسیته با شرایط استاندارد در نظر بگیریم، وجه برتری در تامین قدرت ‌های بالاتر است.هر چه ابعاد مولد در ژنراتور بزرگتر باشد، توان تامین قدرت بالاتری حاصل خواهد شد. اما مولد های بزرگتر لاجرم نیاز به قدرت موتوری بالاتری در هنگام گردش خود دارندشاید بتوانیم انواع موتور های بنزینی را به ‌عنوان بهترین منابع تامین قدرت در نظر بگیریم؛ اما بهترین ‌ها الزاماً قدرتمندترین ‌ها نیستند.

موتور های بنزینی در عین تامین شرایط کارکرد مطمئن با سطح راندمان کاری بالا، چندان وجه کارآمدی در تأمین قدرت‌ های بسیار بالا ندارند. از این ‌رو برای رسیدن به توان بیشتر باید نگرش خود را در طراحی موتور ها برای مولد های برقی تغییر دهیم.در این بخش از ماجرا است که پای موتور های قدرتمند دیزلی در طراحی انواع موتور برق ‌ها باز می ‌شوند. مانند مدل ‌های دیزلی طراحی شده برای موتور برق هوندا ژاپنی که در مدل‌ هایی با نام SH عرضه می شوند.در لیست قیمت موتور برق هوندا، نمونه‌ های دیزلی جایگاه بالای محصولات این برند را دارند. البته در باب قیمت موتور برق هوندا باید وجه برتری در طراحی محصولات این برند را در نظر داشته باشید.

نحوه راه اندازی و سرویس دوره ای موتوربرق های بنزینی

  • ابتدا سوخت را داخل باک ریخته و روغن را در محفظه " گیج " روغن بریزید . دقت کنید تا پائین ترین رزوه درون گیج روغن ریخته شود .
  • شیر بنزین باک را باز کرده و ساسات را بکشید سپس اقدام به روشن کردن دستگاه نمائید . کلید در حالت روشن باشد . دقت شود بهنگام استارت دستگاه زیر بار نباشد .
  • پس از روشن شدن دستگاه ، ساسات را به جای اولیه خود برگردانده و چند دقیقه صبر کنید تا موتور گرم شود و پس از گرم شده موتور اقدام به گرفتن بار از دستگاه نمائید .
  • جهت خاموش کردن دستگاه ، ابتدا موتور را از زیر بار خارج کنید تا موتور به آرامی خنک شود ، پس از چند دقیقه ، کلید OFF/ON را در حالت خاموش OFF قرار دهید . پس از خاموش شدن دستگاه شیر سوخت را ببندید .

نکته :

  • شرایط استاندارد استفاده از دستگاه های بنزینی ، به صورت 5 ساعت کارکرد و 2 ساعت استراحت میباشد.
  • در موتورهای بنزینی 4 زمانه می بایست هر 50 ساعت یکبار روغن دستگاه تعویض شود. جهت تعویض روغن ، از روغن 40 اتومات استفاده شود .
  • دقت شود در دستگاههایی که فیلتر روغن دارند ، پس از سه بار تعویض روغن می بایست فیلتر روغن نیز عوض شود .
  • دقت شود در صورتیکه دستگاه برای مدت زمان طولانی کار نمی کند ، روغن و بنزین داخل دستگاه و بنزین داخل کاربراتور تخلیه شود.

ویژگی های برجسته در انواع مدل‌ های موتور برق هوندا

تمامی مدل ‌های طراحی ‌شده در جمع موتور برق هوندا، چه آنها که اشاره ای کوتاه شد و یا آنها که در جمع محصولات این برند هستند و ما با اندکی اغماض از کنار معرفی آنها عبور کرده ‌ایم، همراه با نگرش حرفه ‌ای با حساسیت بالای ساخت نزد برند هوندا تولید می شوند.

اصولاً ایده ‌های طراحی هوندا در تمامی محصولاتی که دارد، سطح بالایی از کیفیت قطعات در کنار استفاده کامل از بالاترین تکنولوژی ‌های روز را شامل می ‌شود. این موضوع در لیست قیمت موتور برق هوندا نیز نمود کاملی دارد.چرا که انواع مدل های موتور برق هوندا در جمع بهترین های بازار همراه با وجه قیمتی قابل توجهی هستند.

بهرصورت برای شما که می خواهید در سطح تامین امن و کامل و البته مطمئنی از جریان برق قرار گیرید، حضور انواع مدل های موتور برق هوندا فضای بسیار مطمئنی را برای شما ایجاد خواهد کرد.این اطمینان از حضور سطح کیفی بالای محصولات این برند ژاپنی است. از این ‌رو می ‌توان برخی جنبه‌ های سطح بالا در طراحی انواع مدل ‌های موتور برق هوندا را به قرار زیر تدوین نمود.

  •         بهره ‌مندی از بالاترین تکنولوژی در ساخت موتور برق
  •         طراحی ایده ‌آل با راندمان کاری بالا برای آلترناتیو های تولید شده هوندا
  •         طراحی مناسب در وزن و حجم کل موتور برق هوندا به نسبت وزن کلی محصول
  •         استفاده از موتور های چهار زمانه با قدرت کافی در عین استحکام و ماندگاری بالا
  •         حضور سیستم استارت سریع در تمامی مدل ‌های موتور برق هوندا
  •  
  •         توانمندی در کارکرد های طولانی مدت با فشار کاری بالا، به طوری که در تمام مدت فعالیت شاهد کمترین اعوجاج در خروجی سطح ولتاژ موتور برق هوندا هستیم.

موتور برق هوندا ژاپنی از محصولات با سطح استقبال بالای بازار قرار دارد. سطح کیفی بالای محصولات در کنار نام پرآوازه هوندا، دلیل اصلی برای این استقبال است؛ اما این استقبال پای محصولات متفرقه طرح هوندا را در سطح بازار باز می ‌کند.

این محصولات می‌ توانند در جایگاه خود وجه مناسبی از کار را داشته باشند؛ اما لاجرم در مقام موتور برق هوندا ژاپنی اصیل قرار نمی‌ گیرند. لذا بهتر است تا برای رسیدن به هر چه بهتر و مطمئن تر این محصول، تهیه آن از نمایندگی موتور برق هوندا را جدی تر دنبال کنید.به هر حال نمایندگی موتور برق هوندا می ‌تواند ضمانت دهد که شما به یک محصول اصلی دست پیدا کرده ‌اید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5