خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

موتور پمپ دوو (DAEWOO)

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

موتور پمپ دوو

همان طور که می دانید موتور آب دستگاهی می باشد که از دو قسمت مهم تشکیل شده است. این دو قسمت موتور و پمپ می باشند. موتور پمپ آب، همیشه برای پمپاژ آب مورد استفاده، به کار گرفته می شود. دو قسمت گفته شده در موتور آب به وسیله شاسی به یکدیگر کوپل شده تا جمع شوند و به راحتی قابلیت حمل و نقل پیدا کنند.

اغلب موتور پمپ ها را در ارتفاع ۶ متری نسبت به مخزن آب قرار می دهند.

توجه داشته باشید که موتور پمپ می تواند آب را تا ارتفاع بالا پمپاژ کند و این قابلیت را دارد. همچنین زمان کارکرد این محصول نیز خیلی بالا نیست و زمان زیادی را از فرد کاربر نمی گیرد. در این مقاله قصد داریم به محصول موتور پمپ دوو پرداخته و به طور کامل آن را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی محصول موتور پمپ دوو

در قسمت قبل با موتورپمپآشنا شدیم. در این قسمت می خواهیم بیشتر با این محصول و برند ممتاز دوو آشنا شویم. برند دوو امروزه بسیار محبوب و پر طرفدار بوده و موتورپمپ بخشی از تولیدات این شرکت محسوب می شود که نقش به سزایی را در حیطه کشاورزی و صنعتی به خود اختصاص داده است. در محصولات موتور پمپ دوو سه مدل از همه پرفروش تر هستند.

  1.       موتور پمپ ۲ اینچ بنزینی
  2.        موتور پمپ ۳ اینچ
  3.       موتور پمپ ۴ اینچ

موتور پمپ بنزینی دوو با شاسی آهنی و قابلیت حمل آسانی که دارد می تواند به راحتی نیازهای مراکز و اماکن مختلفی مانند باغداری ها، جنگل‌داری ها، مزارع کشاورزی و صیفی جات ها، گلخانه ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها و دیگر اماکن صنعتی را برطرف کند.

این محصول پر کاربرد موارد مصرف بسیاری دارد که برای نمونه می‌توان به انتقال آب های سطحی تمیز، انتقال آب بین دو مخزن، تخلیه آب استخر و کانال های کوچک و .... اشاره کرد. در میان انواع موتور پمپ آب دوو، موتور پمپ ۴ اینچ بنزینی محبوب تر می باشد که در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی این مدل از موتورهای پمپ می پردازیم.

خصوصیات فنی موتور پمپ دوو

موتور پمپ های دوو نیز مانند سایر موتور پمپ ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که در این قسمت از مقاله می خواهیم به آن ها پرداخته و به بررسی آن ها بپردازیم.

  1.       نوع پمپ این محصول گریز از مرکز خودمکش می باشد.
  2.        قطر لوله مکش و رانش محصول موتور پمپ دوو متفاوت می باشد و بر حسب مقدار اینچ آن ها تعیین می شود.
  3.        حداکثر عمق مکش این محصول ۶ متر بوده و آب دهی آن در هر ساعت، ۶۹ متر مکعب می باشد.
  4.        حداکثر ارتفاع آبدهی توسط دستگاه موتور پمپ دوو ۱۸ متر می باشد.
  5.        نوع موتور این دستگاه پر کاربرد بنزینی، هوا خنک و چهار زمانه می باشد.
  6.        حجم موتور محصول موتور پمپ دوو ۲۱۰ سی سی می باشد.
  7.        نوع استارت تعبیه شده در این محصول هندلی است.
  8.        ظرفیت مخزن روغن این دستگاه شش دهم لیتر می باشد.
  9.        قدرت موتور این موتور پمپ ۷ اسب بخار بوده و ظرفیت مخزن آن ۳.۶ لیتر می باشد.
  10.    وزن این دستگاه ۳۱ هزار گرم می باشد.

تا این قسمت از مقاله با محصول موتور آب کشاورزی دوو آشنا شدیم در ادامه می خواهیم با بهترین نوع آن یعنی موتور پمپ 4 اینچ بنزینی آشنا شده و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

موتور پمپ 4 اینچ بنزینی

موتور پمپ ۴ اینچ بنزینی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار شرکت دوو می باشد که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. وزن این محصول ۳۱ کیلو گرم بوده و از آن می‌توان در بسیاری از مصارف مانند مصارف صنعتی، خانگی، کشاورزی و .... استفاده کرد.

یکی از مهم ترین مزیت‌های موتور پمپ ۴ اینچ دوو در میزان آبدهی بسیار آن می باشد که در ساعت حداکثر ۶۹ مترمکعب بوده و ارتفاع آب دهی آن ۱۸ متر می باشد.

همچنین این موتور پمپ پرکاربرد چهارزمانه بوده و هوا خنک می باشد. حجم موتور آن ۲۱۰ سی سی بوده و نوع استارت و روشن خاموش شدن آن به صورت هندلی می باشد.

فقط کافیست پیش از استارت دستگاه، میزان روغن موجود در پمپ های آبکشی آن را که حدود ۶۰۰ سی سی می باشد؛ کنترل کرده و بنزین موتور پمپ های دوو که ۳.۶ لیتر می باشد را بررسی کنید.

همچنین حمل این محصول نیز بسیار راحت می باشد و در آن از سوخت های فسیلی مثل بنزین، گازوئیل و نفت استفاده می شود.توجه داشته باشید که موتور پمپ بنزینی دوو نسبت به موتور پمپ های دیزلی بهتر می باشد. علت این برتری این است که موتور پمپ آب بنزینی با توجه به کوچک بودن موتورهای بنزینی آن نسبت به  دیزلی وزن کمتری دارند و به تبع راحت‌تر جا به جا می‌شوند.

همچنین تعمیر آنها آسان تر بوده و هزینه کمتری نسبت به موتور پمپ های دیزلی دارند. از مزیت های دیگر این موتور پمپ ها می ‌توان به طول عمر بیشتر آن ها اشاره کرد. البته باید توجه داشت که موتور پمپ های دیزلی به دلیل داشتن ضریب تراکم بیشتر، فشار بیشتری را می توانند تحمل کنند.

مدل های موتور پمپ بنزینی دوو

موتور پمپ های بنزینی دوو انواع و مدل های مختلفی دارند که در این قسمت قصد داریم هر یک را بررسی کنیم:

  1.       GAE 50: این مدل موتور پمپ بنزینی 2 اینچ می باشد که قدرت موتور آن 6.5 اسب بخار بوده و میزان آب دهی آن در هر ساعت 30 متر مکعب است. همچنین ارتفاع این محصول 28 متر بوده و عمق مکش آن 7 متر می باشد.
  2.       GAE 80: این مدل از موتور پمپ های بنزینی 3 اینچ بوده و قدرت موتور آن 6.5 اسب بخار می باشد. میزان آب دهی این محصول در هر ساعت 45 متر مکعب است. همچنین ارتفاع آن 30 متر بوده و مانند مدل قبلی حجم مکش آن 7 متر می باشد.
  3.       GAE 100: این مدل از موتور پمپ های بنزینی دوو 4 اینچ بوده و قدرت موتور آن 7 اسب بخار می باشد. میزان آب دهی این محصول 69 متر مکعب در هر ساعت می باشد و ارتفاع آن 18 متر است. عمق مکش این دستگاه نیز مانند دو دستگاه قبلی می باشد.

فروش موتور پمپ دوو

برند دوو برای نخستین بار در سال 1963 در کشور کره جنوبی به وجود آمد. همان طور که می دانید دوو از برند های محبوب و با کیفیت در تولید لواز های مختلف از قبیل لوازم برقی و خانگی می باشد.

قیمت موتور پمپ دوو به نوع آن بستگی دارد. البته می توان گفت که قیمت لوازم این برند نسبت به کیفیت بسیار بالای آن و نسبت به سایر لوازم موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. برای آگاهی از قیمت دقیق این محصول به لیست قیمت موتور پمپدوو درج شده در این سایت مراجعه کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5