خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

میکسر بتن دوبل دنده زیر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
میکسر بتن دوبل دنده زیر
  • میکسر بتن دوبل دنده زیر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

میکسر بتن دوبل دنده زیر 

در گذشته ی نه چندان دور درست کردن ملات، کار طاقت فرسایی بود. تعداد افراد زیادی باید گرد یکدیگر  جمع می شدند تا ملات و بتن درست کنند.و به طبع این کار چندین روز طول می کشید اما خوشبختانه بشر همیشه در حال تکاپو است تا بهترین وسیله ها را برای رفاه حال بسازد. معمولاًمیکسر بتن دوبل دنده زیر را با نام های دیگری نظیر ملات ساز، مخلوط تن و یا حتی خلاطه می شناسند که در ساعت مشخص حجم مشخصی از بتن را تولید می کنند‌.

لازم به ذکر است: که کارکردن با این میکسر نیازمند آموزش های قبلی و تمرکز حواس است‌. اگر بخواهیم ویژگی های این میکسر را در یک قاب جای دهیم باید بیان کنیم  که این میکسر بتن از اتلاف وقت جلوگیری می کند. شایان ذکر است ؛که این میکسر ها دیگر به افراد زیادی احتیاج ندارند پس شما می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

یک نکته ای که جا دارد در این قسمت اضافه کنیم این است که بتن ساخته شده توسط دستگاه از کیفیت بالا تری نسبت به بتن های دستی برخودار است فقط حواستان باشد که نباید بیش از اندازه به مصالح آب اضافه کنید زیرا ممکن است بتن آب بیندازد.

انواع و اقسام میکسر بتن 

از آن جایی که رفته رفته نیاز مردم در استفاده از  این نوع دستگاه ها بالا تر رفته،  تولید کنندگان انواع مختلف و گوناگونی از این میکسر ها را تولید و به بازار عرضه کردند. 

  • میکسر دو چرخ 
  • میکسر چهار چرخ
  • میکسر ساده 
  • میکسر گیر بکس دار
  • میکسر هیدرولیکی
  • میکسر باکت دار
  • و ....

بتونیر گازوئیلی دوبل با موتور مارگو

لازم به ذکر است ؛که این انواع مختلف در حجم های گوناگونی مثل ۱۲۰ لیتر، ۲۵۰لیتر ، ۳۵۰ لیتر، ۴۰۰ لیتر، ۵۰۰ لیتر، ۷۵۰ لیتر و حتی ۱۰۰۰ لیتر ساخته می شوند.   ما در این بخش یک سری اطلاعات کلی در رابطه با این میکسر ها تحت اختیار شما قرار می دهیم. موتور این میکسر ها متناسب با نوع و مدل آن ها ممکن است بنزینی و یا دیزلی باشد.

نمونه های تک فاز و سه فاز نیز از مدل های دیگر این میکسر ها است. سرعت گردش دیگ این میکسر ها از ۱۳ دور در دقیقه شروع می شود و تا ۱۷ دور در دقیقه می رسد‌ این طبیعی است که هر چه حجم بتن درون دستگاه بیش تر شود سرعت گردش پایین تر بیاید‌.

اگر بخواهیم از قدرت موتور گرداننده دیگ برای شما بیان کنیم : باید خدمتتان عرض کنیم که این موتور ها از ۲ تا ۲۰ اسب بخار قدرت دارند. هر چه دیگ این میکسر ها بزرگ تر باشد به طبع قدرت موتور آن نیز  بالا تر می رود‌‌.

میکسر ۱۲۰ لیتری

خوب ما تا آن جایی که بتوانیم از ظرفیت های کم این میکسر ها شروع می کنیم تا به حجم های بالا تر برسیم. همان گونه از نام این میکسر مشخص است ظرفیت این دستگاه از ۱۲۰ لیتر است اما ظرفیت مفید این دستگاه حدودا ۹۰ لیتر است.  سرعت گردش دیگ این میکسر به ۱۵ بار در دقیقه می رسد.

نوع موتور آن نیز می تواند از سه حالت گفته شده در بخش قبل یعنی بنزینی، دیزلی و یا برقی باشد‌. لازم به ذکر است ؛که این میکسر از نوع دو چرخ است و بارگیری و همچنین تخلیه بار از آن به صورت دستی امکان پذیر می شود‌. این بتونیر کوچک ترین سایز و اندازه ی بتونیر است.

بتونیر ۳۵۰ لیتری 

شایان به ذکر است؛ که این بتونیر های ۳۵۰ لیتری مجهز به دو نوع فرمان گیربکسی و معمولی هستند‌. ورق دیگ این بتونیر ها ۳ میلی متر ضخامت دارد و علاوه بر این ها این بتونیر قابلیت متصل شدن به یدک کش را دارد و شما با خیال راحت می توانید دستگاه را تا مکان مورد نظر حمل کنید. همان گونه که حدس می زنید ظرفیت این دستگاه ۳۵۰ لیتر است اما خوب بهتر است که در هر بار استفاده ۲۵۰ لیتر بار به آن اضافه شود.

سرعت چرخیدن دیگ آن نیز در هر دقیقه ۱۵دور است. موتور این میکسر می تواند دیزلی، گازوییلی و یا برقی باشد. این در صورتی است که گردش آن با کمک دنده زیر و دنده کمر انجام می شود.  بار گیری برای این دستگاه دستی است اما  تخلیه ی آن به کمک فرمان گیر بکسی انجام می شود.

برای راحتی حمل و نقل ، این دستگاه به صورت دو چرخ و حتی چهار چرخ طراحی و ساخته شده است. شما می توانید حجم مشخصی از بتن را برای نما کاری و کار کاشی و سرامیک به وسیله ی این میکسر های بتن تهیه کنید.

بتونیر ۵۰۰ لیتری

خوب این بتونیر ۵۰۰ لیتری نیز یک ظرفیت مفید برای بار زدن دارد و آن ۴۵۰لیتر است. از آن جایی که این بتونیر از دو نمونه ی ذکر شده بزرگ تر است پس سرعت چرخیدن آن در دقیقه پایین تر می آید سرعت چرخیدن دیگ این بتونیر در هر دقیقه ۱۴ دور است. موتور آن تنها از دو مدل برقی و دیزلی می باشد.

  لازم است این نکته را اضافه کنیم که مکانیزم گردش آن با دنده کمر اتفاق می افتد. عمل بارگیری به وسیله ی دست و یا باکت هیدرولیک انجام می شود و تخلیه آن نیز یا معمولی است یا به کمک فرمان گیر بکسی انجام می شود.  حرکت آن نیز به کمک چهار چرخ انجام می شود ‌

بتونیر ۷۵۰ لیتری 

ظرفیت مفید این بتونیر ۷۵۰لیتری حدود ۶۵۰ لیتر است. این بتونیر غلطکی است و سیستم آن برقی است حتی تابلو برق نیز دارد . سرعت چرخش دیگ آن از میکسر ۵۰۰لیتری هم کند تر است و به ۱۳ دور در دقیقه می رسد‌. بار گیری در این نوع میکسر ها به وسیله ی باکت هیدرولیک انجام می شود این در حالی است که تخلیه آن به کمک گیر بکس انجام می شود.

چهار چرخ آن موجب حرکت راحت تر آن می شود. برخی از این بتونیر ها هیدرو موتور دارند و مجهز به تانک آب هستند‌. بتونیر هایی با ظرفیت ۸۰۰ لیتر نیز ساخته می شود که ویژگی های کلی آن مانند همین بتونیر ۷۵۰ لیتری است که گیربکس طبلی دارد و چهار چرخ جیپی دارد و مجهز به پمپ و شیر هیدرولیکی است.

بتونیر ۱۰۰۰و ۲۰۰۰ لیتری

این بتونیر ها از بالا ترین ظرفیت ها برخوردار هستند برای مثال بتونیر ۱۰۰۰لیتری حدود ۹۰۰ لیتر ظرفیت مفید دارد. این بتونیر ها ۴ چرخ جیپی  به همراه ۴ غلطک پلاستیکی دارند. تعداد دفعاتی که این این بتونیر ها می چرخد ۱۳دور در دقیقه می شود. این بتونیر ها یا دیزلی و یا برقی هستند.

بارگیری آن ها با کمک باکت هیدرولیک انجام می شود و تخلیه آن نیز به وسیله گیربکس امکان پذیر است.  شاید این که در طی این مقاله گفتیم نوع موتور این میکسر ها دیزلی،  بنزینی و یا برقی است فکر شما را مشغول کرده است که کمی بیش تر در این رابطه بدانید پس در بخش های بعد با ما همراه باشید تا یک توضیح مختصر در رابطه با هر کدام خدمتتان عرض کنیم. 

انواع میکسر بتن

نوع موتور های میکسر های بتن دوبل دنده زیر 

به موتور هایی دیزلی می گویند که با  کمک گازوئیل کار می کنند و معمولا قدرت آن ها از ۶ اسب بخار شروع می شود. انواع و اقسام مختلفی از این نوع موتور ها با برند های گوناگون خرید و فروش می شوند.

موتور های بنزینی نیز مشخص است آن ها به کمک سوختی هم چون بنزین کار می کنند و قدرت موتور آن ها ۵اسب بخار است‌ اما مدل آخر که به موتور های برقی معروف هستند از دو مدل برق تک فاز و یا سه فاز تغذیه می شوند و این موتور ها نیز مدل ها و برند های معروفی دارند.  ما در بخش های قبل هر کدام از ظرفیت های موتور ها را برای شما متذکر شدیم تا با اطلاعات کامل خرید خود را انجام بدهید ‌.

اجزای تشکیل دهنده یک میکسر بتن 

همان گونه که می دانید هر سیستم و هر دستگاهی از یک سری اجزای به هم چسبیده تشکیل شده اند که نتیجه ی هماهنگی این اجزا موجب کار کردن آن دستگاه می شود. میکسر بتن نیز از سه بخش شاسی، دیگ و موتور تشکیل شده است. شاسی اصلی ترین و مهم ترین بخش یک میکسر بتن است زیرا سایر اجزا بر روی این بخش سوار می شوند‌.

دیگ میکسر نیز محفظه ای برای مخلوط شدن بتن است که با ظرفیت های گوناگونی از ۱۲۰ لیتر است تا ۲۰۰۰ لیتر ادامه دارد‌ موتور نیز وظیفه ی چرخاندن دیگ را دارد. قدرت این موتور ها نیز از ۲ تا ۲۰ اسب بخار ادامه دارد و سرعت چرخیدن دیگ در هر دقیقه را این موتور است که مشخص می کند. 

مدل های مختلف میکسر بتن دوبل دنده دور

قیمت میکسر بتن دوبل دنده زیر چه قدر است 

 ما در طی این مقاله انواع و اقسام میکسر ها را برای شما معرفی کردیم و متوجه شدید که هر کدام از این میکسر ها چه ویژگی دارند‌‌. همان گونه که مستحضر هستید هر کدام از  این میکسر ها آبشن های خاص خود را داشت که با دیگری تفاوت داشت ‌ اصلی ترین تفاوت آن ها نیز در ظرفیت دیگ آن ها بود .

برای تعیین قیمت این میکسر ها باید به ظرفیت میکسر توجه کنید، به تعداد چرخ ها ،نوع و قدرت موتور نیز از آن دسته عواملی هستند که در تعیین قیمت مؤثر هستند‌. لازم به ذکر است که مارک و برند این میکسر های بتن نیز در تعیین قیمت تأثیر مستقیمی دارد اما از آن جایی که این دستگاه مزایای بیشماری دارد این که آن را با هر قیمتی بخرید به نفع شما است.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5