خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

میکسر بتن 400 لیتری دنده زیر

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
میکسر بتن 400 لیتری دنده زیر
  • میکسر بتن 400 لیتری دنده زیر
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

افزایش سرعت بتن ریزی با میکسر بتن ۴۰۰لیتری دنده زیر

یقینا مرحله بتن ریزی در سازه های بتنی را می توان مهمترین قسمت ساختمان سازی در نظر گرفت. چرا که استحکام کلی سازه به این مرحله حساس بستگی دارد. در سازه های متوسط و بزرگتر از آن، به جهت بتن ریزی سازه، دیگر نمی توان بر توانمندی ‌های ابزار های دستی اکتفا نمود. برای حجم های بالا در بتن ریزی باید سرعت عمل بالایی داشت. حجم قابل توجهی از بتن را جا به جا کرد و در نهایت هماهنگی مناسبی در تامین بتن مورد نیاز ایجاد نمود. برای تامین تمام این شرایط در مراحل بتن ریزی ساختمان، نیاز به استفاده از میکسر بتن می باشد. میکسر بتن یک دستگاه ساده با هدف تولید حجم قابل توجهی از بتن و افزایش سرعت انتقال در مراحل بتن ریزی ساختمان است. این تجهیز را در ابعاد گوناگون با حجم های متنوع تولید می کنند. در این بین بسته به نوع سازه، حجم بتن ریزی و شرایط پروژه است که در میان ابعاد گوناگون از مخزن های متعدد میکسر بتن، یکی را انتخاب می کنند.

بتونیر 400 لیتری دنده زیر

آشنایی با میکسر بتن 400 لیتری:

احتمالاً می‌ دانید که میکسر بتن یک مخزن گردان و مجهز به موتور برای چرخاندن آن است. این مخزن گردان همراه با متریال های مقدماتی در تشکیل بتن، وظیفه میکس کردن و در نهایت ساختن بتن را بر عهده دارد. از این رو حجم مخزن می تواند مهمترین ویژگی در شرایط کاری تجهیز باشد.

میکسر بتن را از روی حجم مخزن آن است که دسته بندی می کنند و این حجم از کوچک تا بزرگ می تواند تاثیر بسیار عمیقی بر قیمت نهایی  داشته باشد. در حجم های بالاتر، جدا از به کارگیری متریال های بیشتر به جهت ساخت مخزن همزن بتن، نیاز به تامین موتور های محرک قویتر، شاسی بزرگتر و محکمتر و الزامات راه ‌اندازی بیشتر و پیچیده تری خواهد بود. از این رو است که می‌ توان افزایش حجم در مخزن آن را همراه با رشد تصاعدی قیمت نهایی تجهیز داشت.

بتونیر 400 لیتری زنجیری

خرید میکسر بتن 400 خریدی با صرفه اقتصادی

وقتی در ماجرای بتن ریزی یک ساختمان بتنی قرار دارید، الزاما نیاز به یک میکسر بتن خواهید داشت؛ اما کدام نوع از میکسر بتن می‌ تواند مناسب کار شما باشد؟ آیا این انتخاب یک ماجرای سلیقه ‌ای است و یا مدیریتی بر آن حاکم است؟ به عنوان مثال می ‌توان از میکسر بتن ۴۰۰ لیتری به عنوان یکی از پر فروش ترین انواع میکسر نام برد. در حالیکه طیف گسترده ‌ای از حجم ‌های کوچکتر و یا بزرگتر از میکسر بتن ۴۰۰ لیتری در سطح بازار یافت می شود. چه دلیلی می‌ تواند در این انتخاب وجود داشته باشد؟ در خرید و فروش میکسر بتن، نگاه اقتصادی حرف اول را می ‌زند؛ اما نگاه اقتصادی، جدا از پروژه پیش رویی است که در مرحله ساخت دارید.

میکسر بتن باید در پروژه های گوناگون وظایف خود را به نحو احسنت به انجام رسانند. پس نیاز اقتصادی ملزم خواهد کرد تا میکسر بتن انتخابی شما، توانایی کار در انواع پروژه های ریز و درشت را داشته باشد.

میکسر ۴۰۰لیتری بتن یکی از بهترین انواع در تامین نیاز بسیاری از پروژه ‌های ریز و درشت است. از این رو می ‌توان میکسر ۴۰۰ لیتری بتن را به عنوان اقتصادی ترین سایز بتن با توجه به حجم بالا نیز معرفی کرد. در این صورت همراه با تامین یک میکسر بتن ۴۰۰ لیتری می ‌توانید جدا از کارکرد مطلوب در پروژه ‌های بزرگ، بار مالی کمتری برای پروژه ‌های کوچک متصور شد.

اما خرید با صرفه در میکسر بتن می ‌تواند بسیار فراتر از این ماجرا ها باشد. دقت در نوع موتور گرداننده میکسر، یکی دیگر از شرط های اصلی است. موتور برقی، کم هزینه ‌تر، کم صداتر و احتمالاً مطمئن تر است؛ اما نیروی کمتری نیز تولید می کند. در حالیکه در هر حال، نیازمند به وجود نیروی برق خواهد بود.

از طرفی میکسر بتن با موتور برقی سه فاز می تواند قدرت بسیار مطلوبی برای شما داشته باشد؛ اما تامین برق سه فاز به این سادگی ها نیست. شرایط گوناگون در انتخاب حجم مخزن تا نوع موتور و دیگر امکانات میکسر، ماجرایی است که در نتیجه ی تجربه مصرف کنندگان در نظر گرفته می ‌شود.

از تمام این حرف ها گذشته، در این مطلب قصد داریم تا به تشریح بیشتر میکسر بتن ۴۰۰ لیتری بپردازیم. اینکه چرا این نوع از میکسر بتن می تواند بهترین انتخاب باشد؟ چه امکاناتی همراه آنها است؟ شرایط عام در کارکرد آنها چگونه است؟ و خرید و فروش میکسر بتن با شرایط مطرح شده تحت چه الزاماتی انجام می شود؟

آشنایی با ویژگی های کلی در میکسر بتن ۴۰۰ لیتری

همان طور که گفتیم، میکسر بتن ۴۰۰ لیتری از محبوب ترین انواع میکسر بتن می باشد. شرایط کارکرد مناسب آن در انواع پروژه های ریز و درشت است که می تواند دلیل اول در این محبوبیت باشد؛ اما ویژگی های دیگر این نوع از میکسر نیز می‌ تواند دلایل متعدد انتخاب را رقم زده باشد.

تقریباً تمام پروژه های ساختمان سازی در مقیاس های مشترکی قرار دارند. از یک بنای چند طبقه تا یک برج معمولی را می ‌توان در یک سطح مشخصی از عملیات ‌های بتن ریزی قرار داد. چرا که در این سازه ها، بتن ریزی به صورت مرحله ‌ای و طبقه طبقه به پیش می ‌رود. عموم پروژه های عمرانی بزرگ در شرایطی است که میکسر بتن 250 لیتری و یا کمتر پاسخگوی پروژه نخواهد شد. از این رو یک سایز بالاتر که می تواند میکسر ۴۰۰ لیتری بتن باشد، شرایط کاملاً مطلوب ‌تری را تأمین خواهد کرد.

انتخاب میکسر ۴۰۰ لیتری بتن در کلام اول، یک انتخاب اصلح برای تامین طیف گسترده ‌ای از پروژه های عمرانی است. البته در نظر داشته باشید که حجم مخزن ۴۰۰ لیتری این نوع از میکسر را نمی توان با یک موتور برق تک فاز به گردش درآورد. از این رو در انواع برقی میکسر بتن ۴۰۰ لیتری شاهد استفاده از موتور های سه فاز هستیم.

عموماً وزن بالای این نوع از میکسر بتن نیز می ‌تواند شرایط حمل و نقل و وضیعت تعادل دستگاه را با مشکل مواجه سازد. برای تامین شرایط حمل و نقل آسان، عموم میکسر های بتن ۴۰۰ لیتری را مجهز به چهار چرخ کرده اند. از این رو اگر در ماجرای خرید میکسر بتن با حجم ۴۰۰ میلی لیتری هستید و میکسر مورد نظر تنها از دو چرخ بهره می برد، متوجه دردسر های آتی آن نیز باشید.

ساخت میکسر بتن 400 لیتری یا 250 لیتری دنده زیر؟

در مقام انتخاب، بسیاری از خریداران در میان دو حجم ۲۵۰ و ۴۰۰ لیتری از میکسر بتن می مانند و شاید اصلی ‌ترین دلیل در این تردید همیشگی از قیمت میکسر بتن ۴۰۰ لیتری ناشی شده است. به هر حال قیمت میکسر بتن ۴۰۰لیتری به مراتب بیشتر از انواع ۲۵۰ لیتری خواهد بود و این افزایش رنج قیمتی است که دست خریداران را می بندد؛ اما باید در نظر گرفت که زمان در ابعاد مالی پروژه حرف اول را می ‌زند. یک میکسر بتن حجیم ‌تر، اما گران تر، اگر بتواند سرعت اجرای بتن ریزی سازه را افزایش دهد، به یقین می تواند صرفه های اقتصادی قابل توجهی را متوجه کلیات سازه نماید.

آشنایی مختصر با مشخصات فنی میکسر بتن ۴۰۰ لیتری

یک میکسر بتن از اجزای گوناگونی مانند الکتروموتور، گیربکس، دیگ، همزن، دنده بتن ریز، چرخ، شاسی و فرمان تشکیل می شود. بسته به نوع طراحی تا سلیقه سازنده، می ‌توان شاهد برخی دیگر از امکانات جانبی در انواع میکسر بتن باشید. در کل هر یک از اجزای اصلی میکسر بتن با در نظر گرفتن حجم مخزن میکسر طراحی و انتخاب می ‌شوند.

باید یک هماهنگی دائمی میان اعضای این دستگاه وجود داشته باشد تا بتوان انتظار کارکرد مطلوب و مداوم را داشت. یک مخزن ناهماهنگ با قدرت موتور و یا یک شاسی ضعیف در بار سنگین مخزن و دیگر ناهماهنگی ها فقط باعث کندی در کار خواهد شد.

الکتروموتور میکسر بتن ۴۰۰ لیتری

۴۰۰لیتر بتن، حجم قابل توجهی است. حجمی که از سیال سنگین و چگال بتن پر خواهد شد. از این رو چرخاندن یک مخزن ۴۰۰ لیتری پر از بتن ساده نخواهد بود و قدرت بالایی می طلبد. از این رو است که برای میکسر بتن ۴۰۰ لیتری هم از الکتروموتورهای 3 اسب تکفاز و زمانی که حجم کاری بسیار سنگین و بالاست از موتورهای 5.5 اسب سه فاز استفاده می نمایند.

گیربکس در میکسر بتن ۴۰۰ لیتری

عملیات ‌های تخلیه و بارگیری با حجم ۴۰۰ لیتر را می ‌توان از طریق یک ساز و کار دستی به انجام رسانید. برای این منظور در میکسر بتن ۴۰۰ لیتری از یک گیربکس استفاده می شود. گیربکس بتونیر شرکت نیکا گیربکسی که می تواند جدا از تامین حرکت نرم و روان، به نوعی انتقال قدرت بسیار مطلوبی را تأمین سازد.

گیربکس بتونیر 400 لیتری

دیگ در میکسر بتن ۴۰۰ لیتری

دیگ را می‌ توان به نوعی مهمترین قسمت در طراحی میکسر بتن در نظر گرفت. این دیگ باید از صفحات فلزی با قطر مناسب بهره ‌مند باشد تا در کار با سیال سختی مانند بتن به راحتی سوراخ نشوند. از طرفی افزایش ضخامت می تواند خطر سنگین شدن مخزن را به دنبال داشته باشد. غالباً در انواع سبک از میکسر بتن، ضخامت قسمت پایین دیگ را اندکی بیشتر از قسمت های فوقانی در نظر می ‌گیرند. با این کار می توان از وزن کلی دیگ به مقدار قابل توجهی کاست.

در طراحی مناسب برای دیگه میکسر بتن ۴۰۰ لیتری دنده زیر از ورق ها با ضخامت ۳ میلیمتر در قسمت‌ های فوقانی استفاده خواهد شد. اگر چه برخی از سازندگان، تمام دیگ را همراه با ورق های ۳ میلیمتری می سازند؛ اما در ساخت اصولی آن باید در قسمت فوقانی دیگ میکسر بتن، از ورق با ضخامت ۵ میلیمتر استفاده شود. از این رو در هنگام خرید میکسر بتن به ضخامت ورق در قسمت تحتانی دیگ، دقت لازم را به عمل آورید. هر چند افزایش ضخامت، تاثیر مستقیم بر قیمت میکسر بتن ۴۰۰ لیتری خواهد گذاشت.

طراحی همزن در دیگ میکسر بتن ۴۰۰ لیتری

همزن، اصلی ‌ترین جز در میکسر بتن است که در ارتباط مستقیم با سیال بسیار خشن بتن قرار می گیرد. متریال به کار رفته در ساخت همزن ها باید از انواع فلزات سخت کاری شده باشد. این موضوع خارج از ابعاد کلی دیگ و ویژگی های مشترک در تمام ابعاد میکسر بتن است. از این رو در ساخت همزن میکسر بتن همواره از فولاد آبکاری شده استفاده می شود.

طراحی دنده در میکسر بتن ۴۰۰لیتری

دنده ها در طراحی میکسر بتن همواره در معرض آسیب هایی مانند خرده شدن قرار دارند. میکسر بتن ۴۰۰ لیتری دنده زیر به گونه ‌ای است که برای گرداندن آن از محور مرکز دیگ استفاده می گردد. جنس این دنده ها را از فولاد سخت انتخاب می ‌کنند تا بتوانند طول عمر مطلوبی برای دنده ها تامین سازند.

     سیستم انتقال میکسر بتن در طراحی چرخ های بتن ریز ۴۰۰ تنی

برای ابعاد بزرگ میکسر بتن نمی توان از سیستم متکی بر دو چرخ استفاده کرد. این میکسر های سنگین نیازمند به یک سیستم چهار چرخه برای جا به جایی هستند. از طرفی طراحی چهار چرخ به گونه ‌ای است که هرگز احتمال به هم خوردن تعادل کلی دستگاه وجود ندارد.

     شاسی در میکسر بتن 400 لیتری

شاسی در میکسر بتن ۴۰۰لیتری از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که وزن بالای این میکسر می تواند باعث در هم شکسته شدن شاسی های ضعیف باشد. غالبا در ساخت شاسی های محکم برای میکسر 400 لیتری از ستون هاس سخت و سنگین آهنی استفاده می شود. این ستون ها به راحتی می توانند جدا از تحمل بار سنگین مخزن فشار ناشی از ضربه های ناگهانی میکسر در حال چرخش را تحمل کرده و از خطر احتمال واژگونی میکسر جلوگیری به عمل آورد. از این رو در هنگام خرید میکسر بتن ۴۰۰لیتری از وجود شاسی های قدرتمند در ستون ها و بدنه ی اصلی اطمینان کافی را حاصل فرمائید تا پس از خرید با مشکل جدی رو به رو نباشید.

نحوه نگهداری از میکسر بتن:

در عملیات ‌های بتن ریزی، سرعت عمل یک فاکتور اساسی است. بتن در فاز سیالی خود، در هنگام ترکیب عناصر سازنده ‌اش، می ‌تواند به هر شکلی درآمده و یا در هر فضایی رخنه کند؛ اما اگر سخت شود، دیگر نمی ‌توان آن را تغییر حالت داد. یک بتن سفت شده، آنچنان محکم است که اگر آن طوری که مورد نظر است نباشد، یقیناً دردسر های فراوانی خواهد داشت. در بطن یک عملیات سنگین بتن ‌ریزی نمی ‌توان با تکیه بر ابزار های ضعیف و محدود دستی اقدام به تهیه حجم قابل توجهی از بتن را داشت. دستگاهی مورد نیاز است که بتواند نیاز های حجم بالای ما را در حین عملیات های سنگین ساختمانی تامین سازد. میکسر بتن با هدف تامین این نیاز است که مورد استفاده قرار می گیرد.

در این بین محبوبیت بالای میکسر بتن 400 لیتریخبر از صاحبان بسیاری دارد که در بطن عملیات های ساختمانی خود، همواره در حال استفاده از این نوع هستند. برای این حجم از استفاده نیاز است تا اطلاعات کاملی از میکسر بتن 400 لیتریتدوین شود. به هر حال این دستگاه به تعداد قابل توجهی در کارگاه های ساختمانی موجود است و در حین کارکرد، افراد بسیاری باید متوجه شرایط تعمیر تا نگهداری آن باشند. این اصول کلی در تعمیر و نگهداری میکسر بتن ۴۰۰ لیتری را می توان برای بسیاری از دیگر میکسر های بتن در نظر گرفت. در این مقاله همراه ما باشید تا با تعمیر و نگهداری میکسر بتن ۴۰۰لیتری بیشتر آشنا شوید.

 میکسر بتن 400 لیتریاز محبوبیت تا فراگیری نکات آموزشی در آن

دستگاه میکسر بتنی که ساخته می ‌شود، از برخی اجزای مشترک بهره ‌مند است. این اجزا می ‌تواند شامل مخزن، شاسی، مولد که موتوری الکتریکی یا بنزینی و دیزلی خواهد بود، گیربکس، همزن، دنده ‌ها، چرخ و... باشد. در گونه ‌های متعدد از میکسر بتن، کم یا زیاد، کوچک یا بزرگ، شاهد هر یک از این اجزای قید شده هستیم. پس وقتی صحبت از تعمیر و نگهداری مخلوط کن بتن در میان است، مراد اصول نگهداری حرفه ای تا تعمیرات کلی هر یک از قطعات قید شده می باشد.

در باب میکسر بتن 400 لیتری، قبل از آنکه در مقوله تعمیر و نگهداری آن باشیم، بهتر است اندکی با کلیت این دستگاه آشنا شویم. آشنایی با قطعات به کار رفته در میکسر بتن 400 لیتریمی ‌تواند جهت ‌دهی مطلوبی در تعمیر و نگهداری آن نیز داشته باشد.

مراقبت از موتور در میکسر بتن 400 لیتری:

یقینا قیمت موتور در هر مخلوط کن بتن می ‌تواند مهمترین بخش گرانقیمت آن باشد. از این رو درک کامل از نوع موتور در کنار آشنایی با تعمیر و نگهداری است که می ‌تواند کلیدی ترین مرحله در تعمیر و نگهداری از میکسر بتن 400 لیتریمحسوب شود. میکسر بتن 400 لیتریاز انواع حجم میانی رو به پایین در ساخت میکسر بتن است. از این رو نیازی به استفاده از موتور های بنزینی و یا دیزلی به جهت تامین قدرت در آنها نمی ‌باشد. یک الکتروموتور سه الی پنج اسب بخاری می ‌تواند پاسخگوی مناسبی برای نیاز کل دستگاه باشد. پس در میکسر بتن 400 لیتریعموماً با یک موتور الکتریکی مواجه هستیم.

در نگهداری از موتور های الکتریکی باید متوجه تامین شرایط مطلوب همراه با ضریب اطمینان بالا در نیروی برق باشید. خصوصاً در موتور های سه فاز که باید از وجود کامل هر سه فاز در حین استفاده مطمئن شوید تا دستگاه اسیر ماجرای قطع فاز و اتفاق ناگواری مانند دو فاز نباشد. تابلوی برق باید همواره تمیز و قطعات موجود در آن سالم باشند. تمام اتصالات عایق بندی شده و تمام کابل های موجود در دستگاه مخلوط کن بتن سالم و عاری از هر گونه زدگی باشند. موتور های سه فاز برای تکمیل مدار برق خود، از یک مدار فرمان در کنار مدار قدرت استفاده می ‌کنند و هر گونه اختلال در این مدارات جدا از خرابی موتور در  مخلوط کن بتن، خطرآفرین خواهد بود.

کلید گردان، کلید مینیاتوری سه فاز، کنترل فاز، کنتاکتور و بیمتال از الزامات قطعی در راه اندازی موتور های سه فاز می باشند. خرابی در آنها موجب خرابی موتور مخلوط کن بتن خواهد شد.

گیربکس در میکسر بتن 400 لیتری:

اصولاً گیربکس ها را با هدف تامین حرکتی نرم و روان همراه با افزایش قدرت در خروجی موتور ها به کار می برند. یک گیربکس می‌ تواند با افزایش گشتاور پایین موتور، مادامیکه سرعت گردش بالای آن را مطلوب کرده است، ایجاد حرکتی یکنواخت و در عین حال قدرتمند را در مخزن میکسر بتن باعث شود. در ساخت میکسر بتن 400 لیترینیز شاهد یک گیربکس قدرتمند هستیم. کارکرد مطلوب این گیربکس باعث چرخش یکنواخت و عاری از عیب مخزن خواهد شد؛ اما چه کار کنیم تا این حرکت آرام را برای مدت ها بدون هر گونه عیب و نقص در گیربکس مخلوط کن بتن داشته باشیم؟

گیربکس چیزی جز چند چرخ دنده که بر هم چفت شده اند نیست. کافی است این چرخ دنده ‌ها به مقدار مطلوب روغنکاری شوند. از این رو اگر مخزن روغن گیربکس همواره در سطح منطقی از روغن پر باشد، می ‌توان انتظار عملکرد مطلوب و عاری از عیب در زمان ‌های طولانی داشت؛ اما در هنگام خرابی که باید در تکاپوی رفع عیب باشیم، 

عمده دلایل نشت روغن از مخزن گیربکس می آید. هر گاه در اطراف شفت های گردان گیربکس، چه در سمت موتور و یا در سمت دستگاه مخلوط کن بتن شاهد خیسی چربی بودید، بدانید که روغن از مخزن گیربکس و از طریق کاسه نمد به بیرون نشت کرده است و این مقدمات خرابی ‌های بزرگی در مخلوط کن بتن خواهد بود.

مخزن میکسر بتن ۴۰۰ لیتری در مسیر تعمیر و نگهداری

دیگ یا همان مخزن در میکسر از اصلی ترین قسمت ها در ساخت میکسر بتن محسوب می شود. هر گونه سوراخ در دیگ باعث خروج آب و عدم کارایی دستگاه میکسر بتن خواهد شد. یک اصل ساده در نگهداری مطلوب مخزن در میکسر بتن 400 لیتری، به کارگیری آن همراه با ظرفیت اسمی دستگاه است. بارهایی خارج از تحمل میکسر بتن، جدا از آسیب به مخزن میکسر باعث فشار بر گیربکس و یا موتور دستگاه نیز می ‌باشند.

در نگهداری اصولی از مخزن باید در انتهای هر بار کارکرد دستگاه، مخزن میکسر بتن به طور کامل شسته و عاری از ضایعات بتن شود. به این ترتیب می توان در هر بار استفاده، متوجه وجود ترک ها، سوراخ ها، شکاف‌ ها و زنگ زدگی های احتمالی در مخزن باشید.

همزن بتن و شرایط نگهداری از آن

هم زن ها در میکسر بتن را از متریال های بسیار سخت می سازند؛ اما همین متریال سخت، در صورت عدم توجه در مواجه با بتن که ترکیبی به غایت سرسخت است، به سرعت فرسوده خواهد شد. از سوی دیگر، قسمت‌ های گردان داخل میکسر بتن که شامل تمام اجزای مخزن خواهد بود، به راحتی در خطر زنگ زدگی، خوردگی و یا گیرپاژ هستند. در اصول نگهداری میکسر بتن باید همواره متوجه تمیز بودن تمام قسمت های همزن در داخل مخزن میکسر باشید.

آیا شاسی در میکسر بتن نیاز به تعمیر و نگهداری دارد؟

بسیاری از صاحبان انواع میکسر بتن در حین کار با دستگاه، تمیزی دستگاه را در انتهای عملیات های ساختمانی جدی نمی ‌گیرند. همه می ‌دانیم که بتن متریال بسیار سرسختی است و به سرعت سخت می ‌شود. زمانیکه این بتن بر سطح دستگاه سخت می ‌شود، به این سادگی ‌ها نمی ‌توان آن را از چهره دستگاه دور ساخت. آنگاه این بتن مانده بر دستگاه، آرام آرام، پس از هر عملیات بتن ریزی به سمت اتصالات و قسمت های متحرک دستگاه می ‌رود. پس از مدتی با میکسر بتنی مواجه خواهید شد که تمام قسمت های گردان آن در اسارت بتن هایی سخت گرفتار شده و در معرض خرابی هستند.

از سوی دیگر، بتن مانده بر بدنه دستگاه نمی گذارد تا متوجه ترک ها، سوراخ ها و یا زنگ زدگی های احتمالی در دستگاه باشید. این ایراد های جزئی به زودی کلیت دستگاه را متوجه خرابی های بزرگ خواهد کرد. از این رو در ماجرای تعمیر و نگهداری میکسر بتن ۴۰۰ لیتری و یا هر میکسر بتن دیگری، شاسی دستگاه را از یاد نبرید و آن را هرگز خالی از عیب نبینید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5