خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

ویبراتور برقی دریلی تکنو

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ویبراتور برقی دریلی تکنو
  • ویبراتور برقی دریلی تکنو
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ویبراتور چیست و چه کار آیی دارد؟

ویبراتور در واقع دستگاهی است که یک شیلنگ با طول متوسط  که به یک موتور دستگاه متصل است تشکیل شده است و از طریق نیروی مکانیکی و ایجاد لرزش های کنترل شده به مخلوط بتن در یک پروژه خاص در محل ، موجب می شود حباب های داخل بتن آزاد و تخلیه شود.از این دستگاه در پروژه های عمرانی مربوط به ساخت و ساز استفاده می شود.

کار دستگاه در پروژه های ساخت و ساز ، تثبیت و فشرده کردن بتن است.  استفاده از این دستگاه در پروژه های عمرانی کار پیمانکاران  ساختمانی را راحت تر کرده است اما استفاده از این دستگاه نیاز به آموزش دارد و افراد باید آموزشات لازم را ببینند تا در زمان استفاده از ویبراتور مشکل جدی برای ویبراتور پیش نیاید و دستگاه خراب نشود .

انواع ویبراتور

انواع ویبراتور بتن شامل موارد زیر می‌باشد:

• بادی

• بنزینی و دیزلی

• مکانیکی

• دستی

• برقی دریلی

انواع ویبراتور

ضرورت استفاده از ویبراتور در ساخت و ساز

بتن تازه ریخته شده در یک محل به ویژه اگر حجم بیشتری داشته باشد به طور معمول  شامل 5تا 20درصد هوای ورودی می باشد؛ این حباب های هوا می توانند تراکم بتن را کاهش دهند؛ بتن با درصد بالایی از حباب های هوا از نظر پایداری و مقاومت ، کاهش پیدا می کند و نفوذ پذیری آن افزایش می یابد؛ در نتیجه ، باعث کاهش دوام محصولات بتنی می شود.

برای جلوگیری از این عملکرد از دستگاه ویبراتور استفاده می کنند تا با فشار و لرزش در بتن، حباب های هوا آزاد و تخلیه شوند. عملکرد ویبراتور ، باعث قرار گیری بهتر ذرات تشکیل دهنده  بتن خواهد شد و موجب ایجاد یک تراکم بالا از بتن شده ، در نتیجه سطح تماس بتن با آرماتورها افزایش می یابد. پس با بهره گیری از دستگاه ویبراتور برقی می توان بتن بسیار مرغوب تری  داد.

کار با ویبراتور برقی دریلی

قبل از استفاده ، شفت خروجی موتور ویبراتور را به داخل انتهای شیلنگ وارد کنید. مرحله دوم از طریق مهره شیلنگ ، آن رو بر روی شفت خروجی موتور ببندید. در این قسمت توجه داشته باشید که بستن شیلنگ بر روی ویبراتور دریلی بر روی شفت موتور از طریق یک رزوه چپ گرد انجام می شود. علت این است که جهت چرخش موتور در هنگام ویبره کردن به سمت راست است.

خلاف جهت بودن پیچ اتصالی با جهت گردش موتور در هنگام ویبره کردن به سمت راست است، خلاف جهت بودن پیچ اتصالی با جهت گردش موتور باعث می شود تا در حین عملیات پیچ اتصال امکان باز شدن نداشته باشد. دکمه روشن و خاموشی بر روی دسته باعث ایجاد حرکت ارتعاشی و ضربه ای شیلنگ می شود.

چند ساعت یه بار دستگاه موتور دستگاه را خاموش کنید تا موتور داغ نکند و استراحت داشته باشد. سر شیلنگ دستگاه ویبراتور برقی دریلی را برحسب نوع کاری که باید انجام دهد داخل بتن فرو کنید تا فرآیند فشرده سازی بتن و تخلیه حباب انجام شود و بعد از اتمام کار دکمه را در حالت خاموش قرار دهید و حتماً دو شاخه را از برق خارج کنید، تا دستگاه بهتر استراحت کند و موتور دستگاه سرد شود.

کار با ویبراتور برقی دریلی

مزایای ویبراتور برقی دریلی بتنی

1-عدم نیاز به سوخت بنزینی یا دیزلی

2-استفاده از برق تک فاز

3-وزن سبک و جابه جایی بسیار آسان

4-عدم نیاز به تعویض روغن موتور

5-عدم وجود موتور جاگیر و نیاز به استقرار آن 

هنگام کار با ویبراتور دریلی باید به چه نکاتی توجه کرد

ویبراتور برقی دریلی برای ویبره کردن بتن  و برای پروژه های ساختمانی و ساخت و ساز های کوچک به کار می رود. از این دستگاه برای ویبره کردن بخش های با وسعت کمتر مانند سقف و ستونها به کار می رود.  این دستگاه وزن بسیار کمی دارد و به همین دلیل  جابه جایی آن راحت است. طول شیلنگ این ویبره دریلی حدود 2مترو یا 3متر است.

جنس بدنه ی ویبراتور برقی دیزلی ، فلز و یا پلاستیک سخت است. در انتخاب سایز شیلنگ باید مواردی را از جمله قطر شیلنگ که عموماً باید قطر شیلنگ حدود 1.5باشد . چون اگر غیر از این سایز باشد به فرض 2اینچی ، فشار زیادی به موتور دستگاه وارد می شود و از طول عمر موتور دستگاه کاسته می شود. و از طرف دیگر اگر سایز کوچکتری را برای قطر شیلنگ در نظر بگیرید.

باعث می شود کیفیت ویبره زنی کاهش پیدا کند. و کارآیی دستگاه کاهش پیدا می کند و در نتیجه ساختمان مستحکم ، ساخته نمی شود . پس در انتخاب قطر شیلنگ دستگاه دقت کنید تا دچار زیان و خسارت به وجود آمده از عملکرد پایین دستگاه ویبراتور نشوید.

ویبراتور دریلی برقی تکنو

مقایسه قیمت ویبراتور برقی دریلی با دیگر ویبراتورها

قیمت ویبراتور برقی دریلی در مقایسه با ویبراتورهای دیگر  از جمله بادی و مکانیکی  بسیار مناسب تر است.دلیل اصلی آن سر هم بودن موتور دستگاه و شیلنگ ویبراتور است .در بازار این ویبراتور، قیمتی ارزان تری نسبت به ویبراتورهای دیگر دارد. عواملی همچون ، طول شیلنگ ، برند سازنده آن ، باعث می شود که قیمت دستگاه ویبراتور دریلی نوساناتی داشته باشد.

ویبراتور برقی دریلی تکنو

یکی از برندهای سازنده که ویبراتور برقی دریلی را ساخته ، تکنو است . این برند توانسته دستگاه ویبراتور برقی دریلی با کیفیتی را تولید و به بازار ارائه دهد ، از مزایای این محصول وزن بسیار کم و قابلیت جابه جایی آن است و همچنین از قابلیت های دیگر آن ، نیاز نداشتن دستگاه به بنزین و سوخت های دیگر است این دستگاه با برق به راحتی کار می کند .

برند این دستگاه ویبراتور برقی ، تکنو کره است که با پیشرفت های تکنو لوژی که داشته ، توانسته چنین دستگاهی را تولید کند. سایز شیلنگ این ویبراتور به صورت استاندارد 1.5اینچ است. و توان موتوری این دستگاه ویبراتور 1200وات است و قدرت موتوری آن  برای کارهای ساخت و ساز و بتن مناسب است.

بدنه ی این دستگاه ویبراتور از جنس آلومنیوم و پلاستیک مستحکم است.و طول شیلنگ دستگاه ویبراتور  به بلندی 3مترو قطر پوکر 1.5اینچ می باشد. دستگاه ویبراتوری که این برند تولید کرده با کیفیت بوده و در بین پیمانکاران ساخت و ساز دارای محبوبیت است و پیمانکاران از آن برای ایجاد ارتعاش و متراکم سازی بتن از آن استفاده می کنند.

ویبره برقی تکنو

نکاتی که باید برای نگهداری از ویبراتور برقی دریلی رعایت کرد:

1-برای نگهداری طولانی مدت از این دستگاه، آن را در محلی خشک و دور از رطوبت نگهداری نمایید. و همیشه قبل از استفاده دستگاه را چک کنید و بعد استفاده کنید تا هیچ مشکلی برای دستگاه پیش نیاید.

2-افرادی که با دستگاه آشنایی دارند و نحوه استفاده از دستگاه را می دانند بهتر است از دستگاه ویبراتور برقی استفاده کنند  تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

3-از دستگاه به طور متناوب استفاده کنید، استفاده طولانی مدت ممکن است باعث آسیب جسمانی به اپراتور شود، همچنین استفاده طولانی مدت ممکن است به موتور آن نیز فشار زیادی وارد شود و باعث آسیب دیدن دستگاه شود.

4-قبل از تمیزکاری و سرویس دستگاه آن را از برق جدا کنید تا به شما و دستگاه آسیبی وارد نشود.

5-مطمئن شوید که کلید اضطراری دستگاه کارکرد درستی  دارد تا در مواقعی غیر عادی استفاده از این مورد بسیار ضروری خواهد بود.

6-از وارد کردن فشار زیاد یا ضربات غیر عادی به ابزار پرهیز کنید .

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5