خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

ویبره بدنه OLI ایتالیا

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
ویبره بدنه OLI ایتالیا
  • ویبره بدنه OLI ایتالیا
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

برای توزیع یکنواخت مواد پودری شکل گاها نیاز به تجهیزاتی مانند موتور ویبراتور بدنه داریم تا با ایجاد ارتعاش توزیع یکنواخت داشته باشیم. محصولات ویبره بدنه OLI محصول کشور ایتالیا برای همین منظور طراحی شده اند

نگاهی بر طراحی تا کاربرد انواع ویبره بدنه OLI ایتالیا

ایجاد ارتعاش بخشی از فعالیت های صنعتی می باشد. این ارتعاش برای آن است که بتوانیم مواد پودری شکل را به شکلی موثر و کاملا یکنواخت در مخازن و یا پروسه های صنعتی توزیع کنیم. وقتی با سیالات در فرآیندهای صنعتی مواجه هستید، قاعدتا مشکلی برای توزیع یکنواخت ندارید.

زیرا سیالات به حالتی کاملا یکنواخت در هر فضایی توزیع می شوند. اما ماجرا در جابجایی مواد جامد که به شکل پودری شکل هستند، کاملا متفاوت است. برای توزیع یکنواخت مواد پودری شکل گاها نیاز به تجهیزاتی مانند موتور ویبراتور بدنه داریم. محصولات ویبره بدنه OLI ایتالیابرای همین منظور طراحی شده اند.

ویبره بدنه OLI ایتالیا

مواد جامد تمایلی به توزیع یکنواخت ندارند. وقتی این مواد را در مخازن و یا دیگر پروسه های صنعتی وارد می کنیم، مقدار قابل توجهی از حباب ها و یا فضاهای خالی باقی می مانند. به این ترتیب نمی توانیم از تمام ظرفیت دستگاه ها در پروسه های صنعتی استفاده کنیم. این مشکل در مسیر ساخت بتن بیش از دیگر فرایندهای صنعتی دیده می شود.

اما اگر به ترتیبی بتوانیم حجم مواد انباشته شده را به لرزش اندازیم، این توانایی را داریم که با جابجا کردن ذرات پودری شکل بر روی هم از کل ظرفیت فرایندهای صنعتی استفاده کنیم. موتور ویبراتورها مانند آنچه در طرح ساخت ویبره بدنه OLI ایتالیا شاهد هستیم، برای ایجاد این ارتعاش ها طراحی شده اند.

یک ویبره بدنه بر روی ساختار خارجی دستگاه صنعتی نصب خواهد شد. این تجهیز قابلیت تولید ارتعاش بسیار قدرتمندی را دارد و وقتی بر بدنه یک دستگاه صنعتی سوار است، می تواند ارتعاشی فراگیر را در کل فضای داخلی دستگاه تولید نماید. به این ترتیب ذرات جامد پودری شکل را به حرکت درآورده تا هر گونه فضای خالی در حجم مخزن دستگاه را به شکلی یکنواخت پر کنند.

البته فرآیند تولید ارتعاش یک مسیر کاملا تخصصی است و نیاز به ویبره بدنه ها با طراحی ویژه دارد. مانند آنچه در طرح ساخت انواع ویبره بدنه OLI ایتالیا شاهد هستیم. زیرا این برند ایتالیایی دست به کار شده است تا برای انواع فرآیندهای صنعتی، موتور ویبره بدنه های تخصصی طراحی کرده باشد.

در این مطلب قصد داریم تا به آشنایی با موتور ویبره OLI بپردازیم و در امتداد این آشنایی به انواع تخصصی از محصولات این برند ایتالیایی اشاره کنیم.

نگاهی مقدماتی بر انواع ویبره بدنه OLI ایتالیا

انواع موتور ویبره OLI برای تامین طیف کاملی از نیاز به تولید ارتعاش برای عموم فعالیت های صنعتی و کارگاهی طراحی شده است. این موتور ویبره بدنه ها را در انواع تکفاز و سه فاز طراحی کرده اند. نوع تکفاز از مدل های کم توان است و غالبا برای ایجاد ارتعاش بر بدنه دستگاه های کوچک کارایی دارد.

اما نمونه های سه فاز در حضور موتورهای قدرتمند طراحی شده است تا بتوانند بدنه سنگین و بزرگ دستگاه های قدرتمند صنعتی در حضور حجم بالای مصالح پودری شکل را به لرزش اندازند. نوع موتور به کار رفته در قیمت ویبره بدنه ایتالیایی تاثیرگذار است.

قطعا مدل های سه فاز در قیمت ویبره بدنه ایتالیایی جایگاه بالاتری دارد. هر چند در قدرتی بیشتر برای ارتعاشی وسیع تر طراحی شده اند.  

انواع ویبراتور اولی در مدل ها با سرعت های 1000، 1500 و 3000 دور طراحی شده اند. تامین سرعت بالاتر برای ایجاد ارتعاشی قوی تر مناسب است. تمامی مدل های طراحی شده برای انواع ویبره بدنه OLI دارای استاندارد بین المللی ایزو 14001 هستند. انواع ویبره بدنه OLI ایتالیا به قرار زیر می باشند.

  • ویبراتور اولی سری MEV که در دسته مدل های جریان مستقیم طراحی شده است.
  • ویبره بدنه OLI ایتالیا مدل MVE-DC که از نمونه های جریان مستقیم است که از دو طرف شفت متصل شده به لنگ برخوردار است.
  • ویبره بدنه OLI ایتالیا مدل MVE-EXD که برای تولید ارتعاش در صفحات بزرگ ارتعاشی طراحی شده است.
  • موتور ویبره OLI سری میکرو که در سایزهایی کوچک برای تامین ارتعاش دستگاه های کوچک جثه صنعتی طراحی شده است.
  • موتور ویبره بدنه OLI ایتالیا مدل MVE-EXE که از نمونه های تخصصی برای حضور در فضاهای مستعد انفجار می باشد.
  • موتور ویبره بدنه OLI ایتالیا سری MVE-MILLING که با هدف حضور در فضاهای محدود صنعتی برای تولید ارتعاشی بسیار قدرتمند طراحی شده است.
  • ویبراتور اولی مدل MVE-SS که از طرح ساخت شفت های دو طرفه همراه با وزنه هایی که از طرفین سوار هستند، برخوردار می باشد.
  • ویبراتور اولی مدل MVE-SV که با هدف نصب شدن بر صفحات گردان و ایجاد ارتعاش در آنها طراحی شده است.
  • ویبره بدنه OLI ایتالیا سری MVE-F و سری MVE-FD که با الگوی نصب فلنچی طراحی شده اند و عمده کاربرد آنها برای استفاده در معادن می باشد.

ویبراتور صنعتی oli ایتالیا

تنوع در طراحی مدل های گوناگون از مشخصه های کلیدی در محصولات برند اولی ایتالیا است. نیاز به ارتعاش در صنایع مختلف، رنگ و بوی متفاوتی دارد. تقریبا هر نوع فضای صنعتی را می توان به ترتیبی مستلزم استفاده از یک ویبره بدنه دانست.

اما اینکه قرار است چه نوع ارتعاشی با طراحی در چه نوع قدرتی به کار آید، وجه تفاوت در میان نیازهای صنایع مختلف می باشد. کمپانی اولی متوجه این تفاوت ها بوده و سعی کرده است تا با نگاهی تخصصی مدل های متنوع را طراحی کنند.

محصولات طراحی شده برند اولی در عموم صنایع دارویی، مواد غذایی، کاشی و سرامیک برای تکمیل فرایند لعاب کاری، صنعت بزرگ نفت و گاز، صنایع فولاد و ریخته گری و دیگر فضاهای متنوع صنعتی اعم از ساخت دستگاه های ارتعاشی در معادن، سنگ شکن ها، بونکرهای سیمان، نوارهای حمل و نقل و دستگاه های بتن ساز کارخانه ای کاربرد دارد.

تمامی این مدل ها با ویژگی تولید ارتعاش با راندمان بالا طراحی شده اند و می توانند قدرت ارتعاشی گسترده ای را تولید کنند. در عین حال این محصولات از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار هستند. تا جائیکه می توانند برای سالیان متمادی به عنوان یک موتور ویبره بدنه خوش ساخت و تاثیرگذار حضوری مستمر داشته باشند.

البته برای موفقیت در تامین ارتعاش، لازم است تا از ویبره بدنه OLI مناسب استفاده کنید. در ادامه به تحلیل فنی هر یک از مدل ها می پردازیم.

ویبره بدنه OLI سری  MVE

ویبره بدنه های جریان مستقیم از نمونه های متداول در صنایع هستند. حضور جریان مسقیم، بحث امنیت کاری موتور ویبره بدنه را تضمین خواهد کرد. اما غالبا این نمونه ها در مدل هایی با ظرفیت کم و قدرت ارتعاش متوسط طراحی می شوند.

مانند موتور ویبره های OLI سری MVE که با سیم پیچی تمام مس و عایق بندی با کیفیت بالا به شکل استفاده از ولتاژهای مختلف و به صورت جریان مستقیم طراحی شده اند. در این مدل از ویبره قابلیت امکان بهره مندی نیروی گریز از مرکز در محدوده 20 تا 26000 کیلوگرم وجود دارد.

این مدل از ویبره صنعتی oli ایتالیابرای استفاده در فضاهای مختلف صنعتی مانند نصب بر روی انواع ماشین آلات ارتعاشی، سرندها، کانوایرها و غیره استفاده می شود. در عین حال به منظور سهولت در تخلیه مواد پودری شکل در دهانه سیلوها، میزهای تراکم کننده و آسانسورهای مارپیچی کاربرد دارد.

ویبره بدنه OLI سری  MVE

ویبره بدنه OLI سری  MVE–DC

برای ایجاد ارتعاش های قدرتمند با دامنه وسیع که به شکلی همگن قابلیت توزیع در سطح بدنه دستگاه های ارتعاشی را داشته باشند، از موتور ویبراتور بدنه ها با دو شافت وزنه دار استفاده می شود. وزنه لنگ مانند در هر یک از شافت ها ارتعاشی جداگانه را تولید می کند که در امتداد و هم جهت با ارتعاش شافت مقابل، در تقویت هر چه مفید هم تاثیرگذار هستند.

این نوع طراحی را در روش ساخت ویبره بدنه oli ایتالیا سری MVE-DC  شاهد هستیم. در این مدل از موتور جریان ثابت، محفظه چدنی و در دو طرف از وزنه که بر شافت سوار هستند، استفاده شده است. این ویبراتور اولی با ولتاژ 12 یا 24 ولت جریان ثابت راه اندازی می شود.

ماهیت طراحی این مدل در ایجاد یک ارتعاش فراگیر با قدرت و دامنه کوتاه است تا بتواند برای به حرکت انداختن مواد پودری شکل کارایی داشته باشد. از این رو عمدتا برای نصب روی قیف ها به منظور تخلیه کامل و سریع مواد و یا روی شبکه های پمپ بتن برای جابجایی موثر و یکنواخت و همچنین برای حضور در میکسرها و سایر تجهیزات صنعتی و کشاورزی، مناسب هستند. این مدل کاملا توانایی کار ارتعاشی در محیط های سخت را دارد.

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری MVE–EXD

در بسیاری از فرایندهای صنعتی گازهای خطرناک با قابلیت انفجار حضور دارند. کارهای صنعتی در معادن، استخراج نفت و فعالیت های پالایشگاهی از این نمونه ها هستند. کلیه تجهیزاتی که به هر ترتیبی در این فضاهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، باید از ساختار ضد انفجار برخوردار باشند. مانند طراحی ویبره بدنه OLI ایتالیاسری MVE-EXD که از نوع ضد انفجار است.

دستگاه ضد انفجار به شکلی طراحی شده است که تحت هیچ حالتی اجازه نشت جرقه از داخل دستگاه به محیط اطراف را نمی دهد. به این ترتیب عملکرد دستگاه در انبوه گازهای قابل به اشتعال نیز در شرایطی کاملا امن صورت خواهد گرفت.

متور ویبراتور بدنه ها در دسته تجهیزات با عملکرد الکترونیکی هستند که کاملا مستعد تولید جرقه می باشند. از این رو وقتی قرار است بدنه های ارتعاشی در فضاهای خطرناک مانند پالایشگاه داشته باشیم، باید از الگوی ضد انفجار در طراحی آنها استفاده کنیم.

ویبره بدنه OLI ایتالیا مدل MVE-EXDدارای وزنه های از نوع فولاد ضد زنگ است. این وزنه ها از دو سمت بر شافت دستگاه سوار هستند و نیروی گریز از مرکز 2800 تا 5500 کیلوگرم در تعداد قطب 2، 4، 6، 8 طراحی شده اند. این مدل با الگوی طراحی سه فاز می باشد.

از این رو برای راه اندازی آن باید از سطح ولتاژ 380 ولت جریان متناوب استفاده کنیم. عمده کاربرد ویبره بدنه OLI ایتالیا در مدل ضد انفجار مذکور بیشتر در صفحه های ارتعاشی، تصفیه گل حفاری در استخراج صنعت نفت و بازیابی مایعات در جریان حفاری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع هر جا خطر حضور گازهای قابل به اشتعال باشد، باید از چنین ویبره بدنه هایی برای ایجاد ارتعاش استفاده کنیم. این مدل با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد و به جهت استفاده در فضاهای پر خطر صنعتی که احتمال انفجار در آنها بالا است، مثل صنایع نفت و گاز، مناسب می باشند.

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری MVE–EXD

ویبره بدنه OLI سری  MVE–EXE

این سری از ویبره بدنه OLI ایتالیا نیز یک طرح تکمیلی با قابلیت ضد انفجار است. مدلی که برای حضوری کامل و البته قدرتمند در سخت ترین عملیات های ارتعاشی طراحی شده است. ویبره بدنه OLI ایتالیا سری MVE-EXE  به جهت کاربرد در بخش های مختلف صنعتی، انواع ماشین آلات و صفحه های ارتعاشی طراحی شده است و این قابلیت را دارد تا ارتعاشی کاملا یکنواخت و فراگیر را تولید نماید.

در عین حال برای این مدل از قابلیت ضد انفجار بودن پیش بینی شده است. زیرا برای حضور در محیط های پر گرد و غبار و یا مملو از گازهای قابل انفجار طراحی شده است. وجه جالب توجه، در تنوع گوناگونی از طراحی با قطب های متفاوت در این مدل می باشد.

مدل مذکور طراحی در قطبیت های 2، 4، 6، 8 را دارد که بسته به نوع طراحی، هر کدام از آنها با ولتاژهای متفاوتی کار می کنند و در نهایت قادر هستند تا نیروی گریز از مرکز در رنج  50 الی 10000 کیلوگرم را تولید نمایند. وجه برتری این مدل در طراحی کاملا مستحکم با سطح قدرت تحمل پذیری بسیار بالای آن است. بدنه از جنس چدن می باشد و برای ساختن دو لنگ ارتعاشی موتور ویبراتور از فولاد استیل ضد زنگ استفاده شده است.

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری  Micro

ویبره بدنه های میکرو نمونه های کوچک جثه هستند که برای تکمیل پروسه های صنعتی در ابعاد کم طراحی شده اند. البته این کوچک شدن ها دلیل در کم توانی آنها نمی باشد. بلکه تنها به علت محدودیت در ابعاد دستگاه است که چنین ویبره بدنه های کوچکی را طراحی می کنند. در حالیکه همچنان نیاز به تامین سطح قدرت بالایی دارند.

ویبره بدنه OLI سری Micro برای تامین نیازهای متنوع صنعتی در دو نوع تکفاز و سه فاز طراحی شده است. مدل های تکفاز کوچکتر با قابلیت تامین قدرت کمتری به نسبت از نمونه های سه فاز می باشند. تمامی مدل های طراحی شده با عنوان ویبراتور بدنه OLI ایتالیا سری میکرو دارای اندازه کوچک با بدنه چدنی بسیار مستحکمی هستند.

تمامی مدل های تکفاز و سه فاز در دو انتهای شافت خود، از وزنه های تولید ارتعاش دارند. به این ترتیب می توانند ارتعاشی با دامنه فرکانسی قدرتمند را در حجم و وزنی اندک تولید کنند.

عمده کاربرد ویبره بدنه OLI ایتالیا مدل میکرو برای نصب شدن بر دستگاه های کوچک ارتعاشی مانند تجهیزات حمل و نقل ماد پودری شکل می باشد. لذا عمده مکان ها برای نصب موتور ویبره OLI میکرو برای تخلیه مواد در قیف ها، انتهای درب سیلوها و یا به عنوان یک قدرت لرزشی قابل تنظیم بر روی دستگاه های کوچک ارتعاشی برای تامین نیازهای مختلف اعم از حمل و نقل و غربالگری می باشد.

این مدل های میکرو قابلیت تامین قدرت نیروی گریز از مرکز در محدوده 3 تا 65 کیلوگرم را دارند و به صورت حرکت های چرخش سینوسی قدرت ارتعاشی وزنه ها را تامین می نمایند.

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری  MVE-Milling

اگر از یک ویبره بدنه، رسیدن به یک نمونه خوش ساخت را می خواهید که بتواند ارتعاشی سطح بالا را برای مدت زمانی طولانی تامین نماید، ویبره بدنه OLI ایتالیا سری MVE-Millig مناسب شما است. چرا که این مدل را برای حضوری جان سخت و البته کاملا قدرتمند در سخت ترین شرایط صنعتی طراحی کرده اند. ویبره بدنه OLI ایتالیاسری MVE-Milling از بلبرینگ های بسیار با دوام بهره مند است.

به این ترتیب قابلیت کارکردی طولانی مدت با لنگ های فلزی برای تولید ارتعاشی قدرتمند را دارد. از آنجا که این لنگ های فلزی همواره تولید نیرویی غیر یکنواخت بر شفت موتور ویبره بدنه دارند، بلبرینگ های آنها به سرعت دچار فرسایش می شوند. برای همین است که توجه به کیفیت بلبرینگ در ساخت ویبره بدنه حائز اهمیت است. نکته ای که در طرح ساخت ویبره بدنه OLI ایتالیا سری MVE-Milling مورد توجه کامل قرار گرفته است.

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری  MVE-Milling

این سری از ویبره بدنه OLI ایتالیادارای قطبیت 6، 8، 10 و 12 پل است و قابلیت کافی برای حضور در فضاهای کاملا محدود و کاربردی را دارد. طراحی تقریبا کوچک در حول قدرت مناسب، این مدل را به یک نمونه کار راه انداز تبدیل کرده است.

عمده کاربرد این سری برای استفاده در اینورترهای ارتعاشی مناسب بوده و در تیپ های گوناگون قابلیت تولید قدرت گریز از مرکز 500 تا 1400 کیلوگرم را دارد. در عین حال از این مدل برای استفاده در جداول تراکم کننده، ساخت دستگاه های بذر گذار و سنگ تراش های صنعتی استفاده می شود.

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری  MVE-SS

موتور ویبره بدنه هایی که قرار است در محیط های مرطوب صنعتی مورد استفاده قرار گیرند، باید جدا از بحث تامین قدرت ارتعاشی، از قابلیت فعالیت مستمر در حضور آب و رطوبت نیز برخوردار باشند. مانند موتور ویبره بدنه OLI ایتالیا سری MVE-SS که با طرحی تخصصی برای فعالیت ارتعاشی در عموم صنایع غذایی، سورتینگ، شستشوی مواد و... طراحی شده است.

موتور ویبره MVE-SS با قطبیت 2، 4، 6، 8 پل از الگوی طراحی تقریبا متنوعی برخوردار است. این سری در 4 تیپ با توانایی تولید قدرت از محدوده 0.55 الی 1.5 کیلو وات طراحی شده است. عمده وجه طراحی این تیپ از ویبره بدنه ایتالیایی قابلیت عایق بندی مناسب آنها برای جلوگیری از نفوذ آب و یا رطوبت هوا می باشد.

همین ویژگی ساده اما تاثیرگذار عمده ایده های کاربردی این سری را مشخص کرده است. مدل های مذکور برای کاربرد در صنایع مواد غذایی، شستشو (سیستم سورتینگ) انواع مواد، خشک کردن غلات و پودرها و انواع ترکیبات شیمیایی ساخته شده اند. این مدل ها قابلیت تامین نیروی گریز از مرکز در محدوده 200 تا 500 کیلوگرم  را دارند و در طرح ساخت آنها از دو وزنه در دو شافت طرفین دستگاه ویبراتور استفاده شده است.

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری  MVE-SV

در این مدل نیز به مانند سری قبلی رسیدن به یک ساختار مقاوم در مقابل رطوبت بالای هوا و یا جریان مستقیم آب مد نظر بوده است. البته طرح ساخت ویبره بدنه OLI ایتالیا سری MVE-SV بسیار بزرگتر با قابلیت تامین قدرت بیشتر از سری قبلی همراه شده است.

ویبره بدنه OLI ایتالیاسری MVE-SV با قابلیت تامین نیروی گریز از مرکز در محدوده 3500 تا 8000 کیلوگرم طراحی شده و در مدل 4 قطب و در حضور ولتاژهای مختلف کار می کند. این مدل ها به جهت نصب بر انواع اینورترهای ارتعاشی مناسب هستند. از این مدل ها برای طراحی صفحه های بزرگ لرزاننده خشک کن و یا دستگاه های قدرتمند ارتعاشی با اندازه متوسط و گاها بزرگ استفاده می شود.

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری  MVE-SV

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری  MVE–F

مدل های فلنچ دار در طرح ساخت انواع ویبره بدنه با هدف نصب سریع و شرایط نگهداری ساده طراحی می شوند. این مدل ها برای دستگاه هایی مناسب هستند که از قبل فکری به جهت نصب بخش فلنچی آنها صورت گرفته باشد. طراحی به شکلی است که بخش لنگ در حضور وزنه ها عاری از هر گونه پوششی ساخته شده است.

در امتداد لنگ یک فلنچ طراحی شده است. دستگاهی که میزبان چنین مدلی است، باید فضای کافی برای حضور لنگ در داخل خود را داشته باشد. در عین حال از یک محل اتصال که کاملا با شرایط فلنچ ویبره بدنه همخوانی داشته باشد، برخوردار بوده تا بتوان موتور ویبره را بر روی بدنه دستگاه نصب نمود. ویبره بدنه OLI ایتالیا سری MVE-F از نوع فلنچ دار با سیم پیچی و عایق بندی با کیفیت است.

این طراحی فلنچ دار به منظور کاهش هزینه های متعدد نگهداری، مورد توجه قرار گرفته است. مدل مذکور طراحی یکپارچه و کاملا بهینه سازی شده ای به نسبت از مدل های قبلی دارد. مدل مذکور در تامین قدرت ارتعاشی نیز بسیار توانمند است. این سری می تواند نیروی گریز از مرکزی در محدوده 200 الی 3500 کیلوگرم را تامین نماید.

البته برای رسیدن به این رنج وسیع از قدرت ارتعاشی در انواع 2 پل، 4 پل و 6 پل طراحی شده است. سری مذکور در دو تیپ  S و I موجود است. موتور ویبره OLI ایتالیا در مدل فلنچی مذکور، مناسب نصب شدن بر دستگاه های غربالگری ارتعاشی با هدف جداسازی مواد مایع و جامد طراحی شده است.

موتور ویبره OLI ایتالیا سری MVE-F در مدل S از مدل هایی است که در هر دو سمت خود از وزنه های ارتعاشی دارد. این مدل بیشتر با هدف نصب شدن بر غربال های گردان مورد توجه قرار می گیرد. در عین حال سری I با طرح ساختی بسیار مقاوم طراحی شده است و می تواند عمری طولانی برای حضور در سخت ترین شرایط کاری را داشته باشد. از طرفی این مدل به شکلی طراحی شده است تا هزینه نگهداری و تعمیرات آنها بسیار پایین باشد.

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری  MVE–FD

این مدل نیز یک نمونه فلنچ دار است که با طراحی تخصصی برای نصب شدن در عمق دیواره دستگاه های ارتعاشی طراحی شده است. ویبره بدنه MVE-FD از سری محصولات کمپانی اولی ایتالیا قابلیت تولید نیروی گریز از مرکز در محدوده 4500 تا 25000 کیلوگرم را دارد.

این مدل به شکل نصب فلنچی بر روی دیواره های ماشین های ارتعاشی طراحی شده است و این قابلیت را دارد تا  به عنوان جایگزین برای سیستم های کلاسیک ارتعاشی مورد استفاده قرار بگیرد. موتور ویبره بدنه OLI ایتالیا مذکور در شرایط کار با ولتاژهای مختلف طراحی شده است.

 این مدل ها در قطبیت های 6 و 8 پل طراحی شده اند و به شکل تخصصی قابلیت استفاده در صفحات ارتعاشی، خصوصا حضور در فضاهای معدنی، ریخته گری ها و صنایع بازیافت را دارند..

ویبره بدنه OLI ایتالیا سری  MVE–FD

کاربردها برای ویبره بدنه OLI ایتالیا

به جهت تکمیل بسیاری از فرایند‌های صنعتی نیاز به حضور دستگاه‌ های ارتعاشی داریم. این تجهیزات قرار است با تولید ارتعاشاتی قدرتمند مسیر جابجایی تا ذخیره مواد جامد پودری را میسر سازند. بهره مندی از انواع موتور ویبراتور بدنه در تکمیل چنین فرایندهایی بسیار متداول است.

در این میان محصولات برند OLIاز کشور ایتالیا در تنوع وسیع با قابلیت تولید ارتعاش در بازه بزرگی از قدرت می تواند سطح کاملی در نیازهای صنعتی را تأمین نماید. کاربردهای موتور ویبره بدنه OLI ایتالیا برای حضور در پروسه ‌های صنعتی به قرار زیر می‌ باشند.

از موتور ویبره صنعتی oliبه شکل گسترده برای وصل شدن بر قالب های بتن ریزی استفاده می شود. این ویبره بدنه های صنعتی می توانند ابعاد گسترده ‌ای از قالب های بتنی را به لرزش اندازند تا بتن ریخته شده در آنها به شکلی کاملا یکدست و یکنواخت توزیع شود. البته لازم است تا مکان اتصال موتور ویبره صنعتی oliدر مرکز ثقل قالب نصب شده باشد.

ویبره صنعتیOLI ایتالیا به جهت تکمیل ساخت انواع نوار نقاله ها نیز کاربرد دارد. نوار نقاله ها در بسیاری از صنایع حاضر هستند. این وسایل برای جابجایی مصالح تا مواد جامد پودری شکل مورد بهره برداری قرار می ‌گیرند. در نوار نقاله ها از موتور ویبره بدنه ها استفاده می شود تا بتوانیم تمامی مواد تحت انتقال را جابجا کنیم.

در فرآیندهای صنعتی از انواع الک ها که هر کدام حکم یک فیلتر مواد جامد هستند، استفاده می شود. این فیلترهای متداول صنعتی برای تفکیک ذرات جامد در قطرها و اندازه های متفاوت طراحی شده اند. ماهیت کارکرد الک های صنعتی در ایجاد لرزش های عمیق و دائمی است. لرزش مناسب برای تکمیل چنین دستگاه هایی را می توان از طریق نصب انواع ویبره صنعتی OLI ایتالیا تامین نمود.

برای انباشت انواع مواد غذایی و یا دیگر ترکیبات جامد و پودری شکل در سیلوها باید از روش تولید ارتعاش استفاده کنیم. ارتعاش باعث می ‌شود تا مسیر ذخیره سازی به صورت کاملاً صحیح و فشرده شده انجام پذیرد. از مهمترین کاربردهای انواع ویبره بدنه OLI ایتالیایی برای تکمیل ساخت انواع سیلوها می باشد.

در تجهیزات فشرده سازی نیز لازم است تا از انواع ویبره بدنه استفاده شود. فشرده سازی مواد باید عاری از هر گونه حباب و فضای خالی باشد. برای این منظور می ‌توانیم در خلال عملیات فشرده سازی به وسیله ایجاد ارتعاش، تمامی فضاهای خالی مانده را از حجم مواد تحت فشرده شدن پر نمود. مدل های تخصصی در جمع محصولات ویبره بدنه OLI ایتالیا برای تامین این کاربرد طراحی شده اند.

در کل، فضای کاربردی ویبره بدنه OLI ایتالیا برای انواع سرندها، دستگاه های سنگ خرد کن، دستگاه های خشک کن، شستشوی مواد جامد اعم از فعالیت های غذایی تا مصارف معدنی، غربال ها و... دیگر فعالیت های صنعتی هستند که کاملاً شرایط حضور پررنگ و قدرتمند انواع ویبره صنعتی OLI را دارند.

کاربردها برای ویبره بدنه OLI ایتالیا

انواع روش های نصب سیستم های ارتعاشی

استفاده از موتور ویبره ها برای ایجاد ارتعاش است. اما هر ارتعاش تعریف شده در فرآیندهای صنعتی به یک شکل نیست. انواع موتور ویبره بدنه OLI ایتالیاطراحی شده اند تا بتوانند روش ‌های متفاوت تولید ارتعاش را ایجاد نمایند.

روش هایی که هر کدام بسته به شرایط متفاوت فرایند صنعتی با رویکرد تخصصی طراحی شده اند. در استفاده از موتور ویبره بدنه باید درک درستی از روش های ایجاد ارتعاش داشته باشید. این مدل های متنوع در تولید ارتعاش به قرار زیر هستند.

سیستم های ارتعاشی نوسان آزاد

جمع کاملی از تعریف سیستم های ارتعاشی در مدل های نوسان آزاد می باشند. برای این سیستم ها قصد برقراری یک جریان برای عبور مواد جامد را نداریم؛ بلکه فقط می خواهیم تا به وسیله ایجاد ارتعاش ها در بدنه دستگاه ها، مواد جامد را متراکم تر سازیم و به ترتیبی تمامی فضاهای خالی را در مخزن نگهداشت مواد جامد پر کنیم.

نمونه های پایه ثابت از انواع ویبره بدنه OLI ایتالیا انتخابی مناسب در تکمیل چنین سیستم هایی هستند. البته این روش ‌های نوسان آزاد خود در دو دسته بندی کلی قرار می گیرند.

1-    سیستم های نوسان آزاد چرخشی:

برای این سیستم های ارتعاشی متکی بر نصب یک موتور ویبره بدنه منفرد هستیم.  روش تولید ارتعاش در آنها کاملا آزاد طراحی شده است و هیچ حالت جهت گیری شده خاصی برای تولید ارتعاش در آنها تعریف نشده است. نصب یک ویبره بدنه منفرد بر جداره دستگاه های تولید ارتعاشی، قابلیت تولید چنین نوسان هایی را دارند.

سیستم هایی مانند انواع موتور ویبره بدنه هایی که به شکل انفرادی بر بدنه قالب های بتنی قرار می گیرند و وظیفه آنها تنها در توزیع یکنواخت بتن در داخل قالب ها می باشد. تمامی مدل های طراحی شده برای ویبره بدنه OLI ایتالیا از انواع پایه ثابت، مناسب تکمیل چنین پروسه هایی هستند.

2-    سیستم های نوسانی یک طرفه:

زمانی که هدف از ساخت دستگاه ارتعاشی، جابجایی هر چه متراکم ‌تر مواد جامد است، مادامیکه لازم است مسیر ارتعاش، شرایط هدفمندی داشته باشد، می ‌توانیم از این نوع سیستم های ارتعاشی استفاده کنیم. یک سیستم ارتعاشی یک طرفه در حضور دو موتور ویبره بدنه که با جهت عکس نسبت به هم تولید ارتعاش می ‌کنند، ساخته می شود. در این حالت موتور ویبره بدنه ها اثر نوسانی خود را تنها در یک جهت از پیش تعریف شده تقویت می ‌کنند.

3-    سیستم های نوسانی تشدید شونده:

در فضای بزرگی از فعالیت ‌های صنعتی نیاز است تا ارتعاش تولید شده را برای جابجایی هر چه کامل تر مواد و مصالح جامد اما پودری شکل به کار ببریم. مانند ایده ساخت انواع سرندها، غربال ها، سورتینگ و تجهیزات شستشوی مواد و... که در همه ی آنها نیاز به ذخیره شدن مواد نمی باشد. بلکه از ایجاد ارتعاش برای به حرکت انداختن  هدفمند مواد جامد پودری شکل استفاده شده است.

لذا سیستم ‌های نوسان تشدید شونده را طراحی کرده ‌اند. یک سیستم نوسانی تشدید شونده را از کنار هم قرار گرفتن چندین موتور ویبراتور بدنه می سازند. به طوریکه نوع و جهت گیری ارتعاش تمامی این موتور ویبره بدنه ها می توانند اثرات ارتعاش یکدیگر را تقویت کنند. به این ترتیب حرکت مواد جامد به یک سمت هدف گذاری شده تامین خواهد شد.

برخی از مدل های ویبره بدنه OLI ایتالیا برای ایجاد سیستم های نوسان تشدید شونده طراحی شده اند تا با قرار گرفتن در کنار هم بتوانند در حرکت هر چه بهتر مواد برای تکمیل فرآیند های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند.

ویبره صنعتی ایتالیایی

برند ایتالیایی برای تکمیل هر سناریو ارتعاشی محصول مناسبی را طراحی کرده است. نمونه های دو وزنه ای برای تولید ارتعاش های گسترده مناسب هستند. این مدل ها از ویبره بدنه oli ایتالیا را می توان در تکمیل سیستم های تشدید شونده استفاده کرد.

در عین حال برای مکان های خاص مانند فضاهایی که خطر انفجار دارند این برند ایتالیایی دست توانمندی در طراحی مدل های مناسب دارد.

امروزه محصولات شرکت ایتالیایی تحت نام ویبره بدنه OLI ایتالیااز نمونه ‌های خوش ساخت با سطح کارآیی کامل است که می ‌توان از آنها برای تکمیل انواع سیستم های صنعتی استفاده کرد.

در این بین قطعا لازم است تا برای رسیدن به یک خرید مناسب و استفاده کردن از تمامی مدل ها، باید این ماشین ‌آلات کوچک و تاثیرگذار را از نمایندگی موتور ویبراتور OLI تهیه کنید. در سطح نمایندگی ها می توانید قیمت موتور ویبره ایتالیایی را در شرایط مناسبتری تهیه کرده باشید. در عین حال اطمینان دارید که از جنس اصلی استفاده می کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5