خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پمپ هیدرولیک کارتریجی N Vicks
  • پمپ هیدرولیک کارتریجی N Vicks
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

بررسی فنی انواع پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks

پمپ هیدرولیک کارتریجی یک طرح کارآمد برای انتقال تحت فشار انواع سیالات است. برای جابجایی سیالات ایده های متنوعی مطرح می باشد. از پمپ های پیستونی تا مدل های ساده پروانه ‌ای هر کدام به نحوی می ‌توانند مقدار خاصی از یک سیال را جابجا کنند.

در این بین دو فاکتور کلیدی برای انتقال سیالات مطرح است. اول آنکه بتوانیم آنها را در دبی بالایی جابجا کنیم و در گام بعدی سطح فشار مناسبی داشته باشیم.

هر یک از پمپ های طراحی شده در ایده های متنوع تا حدودی می توانند این دو گام را در کنار هم داشته باشند. پمپ هیدرولیک کارتریجی از دسته طراحی هایی است که قابلیت تامین هر دو گام را به شکل همزمان دارد و در حدی مناسب دارد.

پمپ هیدرولیک کارتریجی چینی

ایجاد یک شرایط ایده آل در پمپاژ سیالات توسط پمپ هیدرولیک کارتریجی، ردپای این مدل را در بسیاری از طرح ‌های انتقال سیالات کشانده است. طیف بزرگی از فضاهای صنعتی را شاهد هستیم که به نحوی نیاز به استفاده از یک پمپ هیدرولیک کارتریجی دارند.

در این بین رسیدن به یک پمپ خوش ساخت با کیفیت طراحی برتر که بتواند تمام نیازهای انتقال سیالات تحت فشار ما را تامین نماید، جنبه‌ های کلیدی در کار است. مدل های متنوع از پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks یکی از مطمئن ترین برندهای بازار است.

سری پمپ کارتریجی فشار بالا در محصولات N-Vicks با تنوع گسترده ‌ای طراحی و تولید می ‌شوند. اصولا نگاه برند سازنده در دسته بندی پمپ ها براساس قابلیت تحمل فشار است. از این رو سری خانواده پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks را در دو تیپ فشار متوسط و فشار بالا طراحی می کنند.

هر دو گروه با قابلیت ‌های بالایی همراه هستند و می توانند طیف کاملی از نیازها در انتقال سیالات را پاسخگو باشند.

البته در مقام مصرف کننده لازم است تا با درک سطح فشار حاکم بر سیستم تحت کنترل، مدل پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks مناسب را تهیه کنید. لکن در مقام آشنایی سعی داریم تا مدل های متنوع از محصولات این برند را از نگاهی فنی تر مورد ارزیابی قرار دهیم.

اما قبل از آن مطرح کردن یک فضای آشنا با ایده طراحی تا طرز کار انواع پمپ هیدرولیک کارتریجی فضای بهتری برای تشریح فنی ما ایجاد خواهد کرد.

یک پمپ هیدرولیک کارتریجی چگونه کار می کند؟

نام حاکم شده بر پمپ هیدرولیک کارتریجی گویای همه چیز است. این دسته پمپ‌ ها را با عنوان پمپ های پره ای نیز می شناسند. چرا که در اسلوب طراحی آنها پره هایی که حول محور شفت گردان پمپ تعبیه شده اند، قابلیت مکش و پمپاژ سیال را تأمین می‌ نمایند.

در طرح ساخت هر مدل از پمپ هیدرولیک کارتریجی یک محور اصلی را در نظر می گیرند. این محور که تحت انتقال قدرت مستقیم موتورها قابلیت گردش دارد، دارای شیارهایی است. در داخل این شیارها پره هایی تعبیه شده است. محور مذکور در یک فضای نامتقارن که پوسته پمپ است، قرار داده می ‌شود.

پره های تعبیه شده در داخل شیارهای این محور گردان قابلیت حرکت کردن دارند. وقتی محور مذکور در فضای نامتقارن پوسته پمپ هیدرولیک کارتریجی به گردش در می آید، پره ها در داخل شیارها تحت قدرت گریز از مرکز حرکت می‌ کنند. فضای نامتقارن باعث می ‌شود تا در هر بار گردش شفت مرکزی، پره ها برای یک بار حرکت رفت و برگشتی داخل شیار ها را داشته باشند.

پمپ هیدرولیک پره ای N-Vicks

طراحی فضای داخلی در پمپ هیدرولیک کارتریجی به گونه ای است که در هر سیکل گردش محور شیاردار، لحظه خارج ‌شدن پره ها همزمان با حضور مدخل ورودی سیال است. این پره ها در امتداد حرکت خود مقداری از سیال را برداشته و در یک نیم سیکل کاری با خود حمل می کنند تا آن را در مدخل خروجی پمپ به سمت خارج از پمپ هدایت کنند.

سپس وارد نیمه دوم حرکت گردش محور تحت تاثیر فضای نامتقارن در داخل شیارهای خود عقب می نشینند تا در آغاز سیکل بعدی کار تحت قانون گریز از مرکز دوباره بتوانند از جای خود خارج شده، مقداری از سیال را همراه خود بردارند.

در جداره خارجی محور مرکزی پمپ هیدرولیک کارتریجی شاهد حضور شیارهای متعددی هستیم که هر شیار دارای یک پره متحرک است. به این ترتیب وقتی محور پمپ هیدرولیک کارتریجی به حرکت در می آید، هر لحظه از کار پمپ همراه با تعدادی پره در حالت های مختلف است. برخی از پره ها در سیکل برداشتن سیال هستند، تعدادی در حال تخلیه آن و برخی دیگر در انتظار رسیدن به عملیات پمپاژ سیال در شیار مربوطه عقب نشسته اند.

این ماجرا در هر سیکل گردش محور مرکزی در پمپ هیدرولیک کراتریجی به تناوب تکرار می شود. البته سرعت اجرای این عملیات بسیار بالا است. به طوری که در اندک زمانی که می تواند کسری از ثانیه باشد، هر پره کارتریجی یک بار عملیات خروج از شیار مربوط به خود تا مکش و در نهایت پمپاژ سیال را طی خواهد کرد. به این ترتیب عملاً سطح دبی بالایی را در خروجی هر مدل از پمپ هیدرولیک کارتریجی شاهد هستیم. در عین حال وقتی هر یک از پره ها می توانند به شکل مستقل مقداری از سیال را بردارند و تحت یک فشار قدرتمند از جانب محور گردان پمپ، آن را در مدخل خروجی تخلیه کنند، شرایط پرفشاری حاصل خواهد شد.

انواع مدل ها از طراحی پمپ هیدرولیک کارتریجی در تامین فشار بالا برای انتقال سیالات توانمند هستند. هر چند نمی‌ توان فشار تولید شده آنها را با یک پمپ تمام ‌عیار پیستونی مقایسه کرد؛ اما به مراتب از مدل های پیستونی در تامین سطح دِبی بالا همراه با پمپاژ یکنواخت و عاری از ضربه موفق تر هستند. طراحی ساده تا تامین همزمان فشار بالا در کنار دبی مناسب که به شکل یک پمپاژ یکنواخت از سیال هدف همراه است، جنبه کلیدی در طراحی هر مدل از پمپ هیدرولیک کارتریجی است. موضوعی که مقدمات محبوبیت آنها را در سطح فضاهای صنعتی باعث شده است.

در این بین پرداختن به پمپ‌ های خوش ساختی مانند پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks وجه برتری در کار است. به هر حال هر کسی از یک طراحی برتر مهندسی شده انتظار رسیدن به بهترین برندها را دارد و به طور یقین می ‌توان محصولات برند N-Vicks را در جمع بهترین ‌های بازار در مدل پمپ هیدرولیک کارتریجی قرار داد.

کارتریج پمپ هیدرولیک طرح ویکرز

بررسی فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks

پمپ هیدرولیک کارتریجی طراحی شده توسط برند ان ویکس از کشور چین یک محصول فشار بالا و کاملاً قدرتمند است که می تواند در بطن عملیات کاری طیف کاملی از دستگاه های تزریق پلاستیک، ماشین آلات ابزار بزرگ ساختمانی تا کارگاهی و همچنین صنایع ریخته‌ گری و ماشین آلات صنایع متالوژی کاربرد داشته باشد.

در طراحی ساختار داخلی این پمپ هیدرولیک کارتریجی از یک شفت با حضور ۱۲ پره استفاده شده است. همان طور که می دانید، هر چه تعداد پره ها را بیشتر کنیم، می توانیم از تعداد ضربات سیال پمپاژ شده در خروجی پمپ بکاهیم و در نهایت یک خط پمپاژ کاملاً یکنواخت داشته باشیم. حضور ۱۲ پره در محور پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks آنچنان است که یک خروجی پمپاژ سیالات کاملاً یکنواخت و عاری از ضربه را برای ما تولید کند.

این پمپ کارتریجی فشار بالا از نویز کاری کمی برخوردار می باشد که در آن ضربات با دامنه بسیار کوتاهی حضور دارند. این ضربات آنچنان کم اثر هستند که گویی وجود ندارند. طراحی پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks با طرح محور محرک مستقل ساخته شده است. به این ترتیب می توانید بدون نیاز به باز کردن پمپ از مسیر جریان سیالات، محور پره دار آن را جهت انجام تعمیرات، باز کنید.

این امکان باعث سرعت عمل بالایی در حین کار خواهد شد. به این ترتیب می توان شرایط تعمیر و نگهداری تقریباً ساده ای را برای کارتریج پمپ کارتریجی N-Vicks در نظر گرفت. بدنه پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks از جنس چدن ساخته شده است. از این رو برای کار در طیف بسیار بزرگی از عملیات ‌های صنعتی مناسب است. این پمپ های طراحی شده در برند N-Vicks با سر و صدای تقریبا اندکی کار می کنند.

طراحی مناسب قطعات متحرک و همچنین نگاه کاملا مهندسی شده در چیدمان پره ها دلیل کافی برای حرکت روان محور پره دار در داخل پمپ می باشد. پره های این پمپ کارتریجی فشار بالا آنچنان ایزوله شده با ظرافت طراحی خوبی در محور گردان پمپ تعبیه شده اند که عاری از هر گونه اصطکاکی می‌ باشند. پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks با وجود تعداد تقریباً بالای ۱۲ پره ای، سر و صدای تولید شده تقریباً اندکی دارد.

یکی از جنبه ‌های جالب توجه در کار با پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks، طول عمر مفید بالای این تجهیز است. تا جائیکه به نسبت قیمت پمپ هیدرولیک پره ای این برند شرایط بسیار ایده آلی دارد. البته طول عمر بالا غالبا از مشخصه های فنی کاتریج پمپ کارتریجی است. لکن در برند N-Vicks می توانید شاهد حضور پر رنگ تری از این موضوع باشیم. اگر شرایط کاری ایده آل همراه با تامین یک خط پمپاژ مناسب را از کارکرد پمپ برند N-Vicks بخواهید، آنها می ‌توانند تا سالیان متمادی کارکردی مطمئن و یکنواخت را برای شما داشته باشند.

پمپ هیدرولیک پره ای n vicks

مشخصه های فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی مدل 25V

پایه ای ترین مدل طراحی شده برای انواع پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks در سری 25v تعریف شده است. در طراحی این سری از یک پوسته با قابلیت تحمل فشار ۱۷۵ بار استفاده می‌ شود.

این پوسته برای مدل های مختلف از پمپ هیدرولیک کارتریجی 25v مشترک است. اما بسته به اینکه از کدام تیپ کارتریج در داخل این پوسته استفاده شده باشد، انواع ظرفیت های متنوع کاری تعریف می شود. سری خانواده پمپ هیدرولیک کارتریجی مدل 25v شامل نمونه های ۸، ۱۰، ۱۲،  ۱۴، ۱۷ ، ۱۹ و 21 گالن می باشد. طراحی پمپ هیدرولیک کارتریجی مذکور به گونه‌ ای است که می‌ تواند بدون هیچ گونه تغییری در ساختار نهایی پمپ، از تنوع قید شده در کارتریج ها بهره مند باشد. به این ترتیب در نهایت سادگی و البته با دقت بالا می توانیم طیف کاملی از ظرفیت پمپاژ را داشته باشیم.

مشخصه های فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی مدل 35V

به مانند ایده طراحی شده در مدل 25v همراه با سری پمپ های در نظر گرفته شده برای مدل 35v از یک پوسته مشترک با ظرفیت تحمل فشار ۱۷۵ بار استفاده شده است. طراحی پوسته به نسبت از مدل 25V بزرگتر است. از این رو تمامی اعضا در خانواده پمپ هیدرولیک کارتریجی 35v از ظرفیت پمپاژ بالاتر از ۱۷ گالن بهره ‌مند هستند. این خانواده شامل پنج عضو می شود که در نمونه ‌های ۱۷، ۲۵، ۳۰، ۳۵ و ۳۸ گالن طراحی شده است. تمام این مدل ها به راحتی قابل به نصب شدن در پوسته مشترک پمپ هیدرولیک کارتریجی 35V می باشند.

مشخصه های فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی 45V

برند N-Vicks برای طراحی مدل 45V از جمع انواع پمپ کارتریجی فشار بالا یک خانواده چهار عضوی را طراحی کرده است. این خانواده شامل کارتریج ها با ظرفیت های پمپاژ ۴۲، ۵۰، ۵۷ و ۶۰ گالن هستند و تمامی آنها می ‌توانند بدون هیچ گونه تغییر خاصی در پوسته مشترک طراحی‌ شده برای پمپ هیدرولیک کارتریجی 45v قرار بگیرند. این پوسته مشترک با قابلیت تحمل فشار ۱۷۵ بار طراحی شده است.

پمپ هیدرولیک کارتریجی چینی طرح ویکرز

مشخصه های فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی مدل دوبل کارتریج

در طراحی این مدل ها برای رسیدن به سطح دبی بالاتر از دو ردیف کارتریج استفاده می‌ شود. این دو ردیف کارتریج به موازات یکدیگر تحت تاثیر مستقیم شفت مشترکی قرار دارند. البته هر کدام از آنها در محفظه ای مستقل از دیگری عملیات مکش تا پمپاژ سیالات را انجام می ‌دهند.

این مدل برای نصب شدن در سیستم های پرفشار و یا نیاز به سطح دبی بالا مورد استفاده می باشد. برند N-Vicks برای تکمیل سری تولید شده در این خانواده از پنج سری در نام های 3525v، 3520v، 4525v و 2520v طراحی شده است.

جدول مشخصات فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks سری 20V الی 45V

مدل

دبی خروجی بر حسب گالن بر دقیقه

جابجایی حجمی بر حسب cc

ماکزیمم فشار کاری (bar)

حداقل دور

(rpm)

ماکزیمم دور

(rpm)

20V

2

7.5

138

60

1800

3

10

138

600

1800

4

13

207

600

1800

5

16.5

207

60

1800

6

19

207

600

1800

7

23

207

600

1800

8

27

207

600

1800

9

30

207

600

1800

10

32

207

600

1800

11

36

207

600

1800

12

40

159

600

1800

14

45

160

600

1800

25V

10

32.5

172

600

1800

12

39

600

1800

14

45

600

1800

15

47

600

1800

17

55

600

1800

19

60

600

1800

21

67

600

1800

25

81

600

1800

35V

21

67

172

600

1800

25

81

600

1800

30

97

600

1800

32

101

600

1800

35

112

600

1800

38

121

600

1800

45

147

138

600

1800

45V

42

138

172

600

1800

45

147

600

1800

50

162

600

1800

57

181

600

1800

60

193

600

1800

66

212

600

1800

75

237

138

600

1800

مشخصات فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی T6C (طرح دنیسون)

پمپ هیدرولیک کارتریجی سری T6C شامل یک خانواده بزرگ از کارتریج ها با قابلیت تنوع وسیعی در تامین انواع سطوح دبی است که با یک پوسته مشترک طراحی شده است. پوسته طراحی شده برای پمپ هیدرولیک کارتریجی سری T6C با ظرفیت تحمل فشار حداکثر ۲۴۰ بار قابلیت تامین سطح دبی از ۳ الی ۳۱ گالن را دارد. البته این پمپ ها با ظرفیت تحمل فشار ۲۷۵ بار در لحظه راه اندازی همراه هستند. لکن اعداد قید شده به عنوان حداکثر ظرفیت کاری پمپ های سری T6C برای بهره مندی از شرایط ایده ‌آل است. در شرایط ایده ‌آل باید از روغن هیدرولیک های معمولی ضد سایش استفاده شود. لذا هر گونه تغییر در ساختار سیال تحت تراکم در پمپاژ شدن، قابیلت تحمل حداکثر  فشار را  برای پمپ های سری T6C جابجا خواهد شد. البته این موضوع چندان چالش جدی در کارکرد کارتریج پمپ کارتریجی نمی باشد.

مشخصات فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی T7B (طرح دنیسونی)

سری T7B از جمع طراحی‌ های پر فشار در برند N-Vicks می باشد. این سری دارای پوسته با ابعاد تقریبا کوچکی است. تا جاییکه دامنه پمپاژ از ۲ الی ۱۵ گالن در دقیقه را تامین خواهد کرد. اما در طراحی این مدل وجه برتری با تحمل فشار تقریبا بالایی است. تمامی مدل ها از سری T7B که از پوسته مشترکی بهره مند هستند، قابلیت کارکرد با فشار ۲۸۰ بار را دارند. در لحظه راه اندازی نیز می توانند در مدتی کوتاه با فشار 320 بار به فعالیت ادامه بدهند.

لکن در طراحی نمونه دبی بالای خانواده T7B که از دبی ۱۵ گالنی بهره ‌مند است، مقدار فشار کاری اندکی کمتر در حدود ۲۴۰ بار می باشد. در این مدل ماکزیمم فشار لحظه راه اندازی در عدد 280 بار تنظیم شده است. به مانند تمام محدودیت های گفته شده در مدل قبلی، برای پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks سری T7B نیز تمام اعداد با در نظر داشتن پمپاژ روغن هیدرولیک معمولی ضد سایش در نظر گرفته شده است.

پمپ هیدرولیک کارتریجی چینی طرح دنیسون

مشخصات فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی سری T6D (طرح Deniso)

سری T6D در دسته مدل های پرحجم با سطح فشار کاری معمولی قرار می گیرد. طراحی این خانواده از پمپ‌ های کارتریجی بیشتر با هدف تامین یک خط پمپاژ پرحجم بوده است. تا جاییکه سطح دبی ۱۴ الی ۵۰ گالن را در مدل‌ های متنوع از پمپ هیدرولیک کارتریجی سری T6D  می‌ توانید تامین نمایید. لکن این دبی بالا با ظرفیت تحمل فشار متوسطی در حدود ۲۱۰ بار است. در لحظه راه اندازی نیز نباید انتظار تامین فشاری بالاتر از ۲۴۰ بار را از پمپ مذکور داشته باشیم.

مشخصات فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی T7D (طرح دنیسون پارکر)

یک مدل میانی با تأمین شرایط پمپاژ سیال سطح بالا که می تواند قابلیت تامین حداکثر فشار خوبی را در خط پمپاژ شما تدارک ببیند. خانواده T7D با یک پوسته مشترک، ظرفیت تامین سطح دبی از ۱۴ الی ۵۰ گالن در دقیقه را دارا می باشند. این رنج پمپاژی تقریباً برای کار در یک سیستم پرحجم از سیالات کفایت می کند. البته در پمپ هیدرولیک کارتریجی سری T7D در کنار این خط پمپاژ تقریبا حجیم از سطح تحمل فشار خوبی استفاده شده است.

پوسته مذکور تحت فشار دائمی ۳۱۰ بار قابلیت کار دارد. این سطح فشار، ظاهراً مقدار قابل توجهی نیست؛ اما اگر به تحمل فشار ۳۰۰ باری این پوسته در لحظه راه اندازی دقت کنیم، کاملا متوجه هستیم که این سری از پمپ هیدرولیک کارتریجی برند N-Vicks برای حضور در سیستم ها با جریانات هیجانی بسیار مناسب است.

مشخصات فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی T6E (طرح دنیسون Denison)

سری پمپ هیدرولیک کارتریجی T6E برای تامین پمپاژ بالای سیالات مورد استفاده قرار می گیرد. این خانواده در تامین دبی از محدوده ۴۲ الی ۷۲ گالن طراحی شده است و می تواند در فشار کاری ۹۰ بار کار دائمی مورد استفاده قرار بگیرد. البته در طراحی این مدل از پمپ هیدرولیک کارتریجی نگاه ویژه ‌ای برای لحظه راه اندازی سیستم های پمپاژ سیالات در نظر گرفته شده است. چرا که این مدل با قابلیت تحمل فشار ۲۴۰ بار در لحظه راه اندازی همراه است.

جدول مشخصات فنی پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks سری فشار بالا (طرح دنیسون)

مدل

دبی خروجی بر حسب گالن بر دقیقه

جابجایی حجمی بر حسب cc

فشار کاری (bar)

فشار لحظه ای (bar)

حداقل دور

(rpm)

ماکزیمم دور

(rpm)

T6C

3

10.8

245

280

600

2800

5

17.2

6

21.3

8

26.4

10

34.1

12

37.1

14

46

17

58.3

20

63.8

22

70.3

25

79.3

2500

28

88.8

160

210

2500

31

100

160

210

2500

T6D

14

47.6

210

245

600

2500

17

58.2

20

66

24

79.5

28

89.7

31

98.3

35

111

38

120.3

42

136

2200

45

145.7

2200

50

158

160

210

2200

T6E

42

132.3

210

245

600

2200

45

142.4

50

158.5

52

164.8

57

179.8

62

196.7

66

213.3

72

227.1

85

269

75

90

2000

جدول سایز پورت ورودی و خروجی پمپ های T6C,T6D,T6E

مدل

سایز پورت ورودی

سایز پورت خروجی

T6C

1-1/2 اینچ

1 اینچ

T6D

2 اینچ

1-1/4 اینچ

T6E

3 اینچ

1-1/2 اینچ

ویژگی ها و مزایای پمپ هیدرولیک کارتریجی N-Vicks

سری پمپ هیدرولیک کارتریجی برند N-Vicks در مدل های متنوع با قابلیت کاری بالایی همراه هستند. آنها به طور کامل می‌ توانند هر نوع فشار کاری تعریف شده در سیستم های پمپاژ سیالات متداول را پوشش دهند و در عین حال قابلیت و تحمل بالایی در مواجه شدن با فشارهای ناگهانی و بسیار بالا در سیستم دارند. در عین حال پمپ هیدرولیک کارتریجی برند N-Vicks با طراحی بدنه چدنی است که قابلیت حضور قدرتمند در سیستم های هیدرولیک را کسب کرده اند. البته این پمپ ها این توانایی را دارند که با صدای بسیار اندکی در حین کار همراه باشند. به طوری که عملاً صدای خاص و یا بلندی از آنها در حال پخش نمی شود. از طرفی طراحی این پمپ ها به گونه ای است که در آنها از قابلیت کوپل شدن استفاده شده است.

پمپ های هیدرولیک پره ای چینی

پمپ های طراحی شده پرفشار هیدرولیکی از برند N-Vicks را می توانید به راحتی با یکدیگر کوپل کنید تا به سطح دبی بسیار بالاتری دست پیدا کنید. از این رو برای هر نوع سیستمی که می ‌خواهد هر نوع دبی متغیر و یا بسیار بالایی را پمپاژ نماید مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی طراحی پمپ هیدرولیک های کارتریجی در جایگاه بهترین انتخاب ها برای نصب شدن در سیستم های پمپاژ هیدرولیک فشار بالا هستند.

در این پمپ ها موقعیت قرارگیری کارتریج ها باعث پمپاژ با سطح فشار بسیار بالایی است. البته طراحی برتر زمانی است که بتوانید محور کارتریجی پمپ را به راحتی از پوسته آن جدا کرده تا تحت شرایط تعمیراتی قرار بگیرد. با توجه به قیمت پمپ هیدرولیک پره ای بهرمندی از این امکان ساده قابلیت بسیار بالایی است. این ویژگی در تمام طراحی ها در انواع پمپ هیدرولیک کارتریجی برند N-Vicks دیده می شود. چرا که محصولات این برند تماماً با قابلیت ساده در باز کردن بخش کارتریجی همراه هستند. از این رو می‌ توان با ضریب کارکرد بالایی آنها را در میانه سیستم ها نصب نمود و در صورت خرابی، با حداقل زمان توقف، مورد بازدید تا تعمیرات و سرویس های اضطراری قرار می گیرند.

لیست قیمت کارتریج و پمپ هیدرولیک کارتریجی اِن-ویکس (N-Vicks)

لطفاً جهت استعلام قیمت انواع پمپ و کارتریج پمپ هیدرولیک N-Vicks از طریق واتس اپ ارتباط برقرار کنید.

ردیف

شرح

قیمت (تومان)

1

قیمت پمپ کارتریجی 5 گالنی N-Vicks

20V5

لطفاً تماس بگیرید

2

قیمت پمپ کارتریجی 8 گالنی N-Vicks

20V8

لطفاً تماس بگیرید

3

قیمت پمپ کارتریجی 9 گالنی N-Vicks

20V9

لطفاً تماس بگیرید

4

قیمت پمپ کارتریجی 11 گالنی N-Vicks

20V11

لطفاً تماس بگیرید

5

قیمت پمپ کارتریجی 12 گالنی N-Vicks

20V12

لطفاً تماس بگیرید

6

قیمت پمپ کارتریجی 14 گالنی N-Vicks

20V14

لطفاً تماس بگیرید

7

قیمت پمپ کارتریجی 10 گالنی N-Vicks

25V10

لطفاً تماس بگیرید

8

قیمت پمپ کارتریجی 12 گالنی N-Vicks

25V12

لطفاً تماس بگیرید

9

قیمت پمپ کارتریجی 14 گالنی N-Vicks

25V14

لطفاً تماس بگیرید

10

قیمت پمپ کارتریجی 17 گالنی N-Vicks

25V17

لطفاً تماس بگیرید

11

قیمت پمپ کارتریجی 21 گالنی N-Vicks

25V21

لطفاً تماس بگیرید

12

قیمت پمپ کارتریجی 25 گالنی N-Vicks

35V25

لطفاً تماس بگیرید

13

قیمت پمپ کارتریجی 30 گالنی N-Vicks

35V30

لطفاً تماس بگیرید

14

قیمت پمپ کارتریجی 35 گالنی N-Vicks

35V25

لطفاً تماس بگیرید

15

قیمت پمپ کارتریجی 38 گالنی N-Vicks

35V38

لطفاً تماس بگیرید

16

قیمت پمپ کارتریجی 42 گالنی N-Vicks

45V42

لطفاً تماس بگیرید

17

قیمت پمپ کارتریجی 45 گالنی N-Vicks

45V45

لطفاً تماس بگیرید

18

قیمت پمپ کارتریجی 50 گالنی N-Vicks

45V50

لطفاً تماس بگیرید

19

قیمت پمپ کارتریجی 60 گالنی N-Vicks

45V60

لطفاً تماس بگیرید

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5