خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پمپ پیستونی رکسروت سری A4VSO

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پمپ پیستونی دبی متغیر رکسروت
  • پمپ پیستونی دبی متغیر رکسروت
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

نگاه مهندسی در پمپ هیدرولیک مدل پیستونی دبی متغیر آکسیال

پمپ پیستونی هیدرولیک رکسروت سری A4VSO یکی از انواع پمپ پیستونی هیدرولیک فشار قوی از نوع دبی متغیر می باشد که قبل از پرداختن به این مدل پمپ در ابتدای این مطلب قصد داریم تا در باب پمپ هیدرولیک پیستونی، خصوصاً پمپ هیدرولیک پیستونی دبی متغیر آکسیال صحبتی داشته باشیم.

هیدرولیک یکی از مهمترین نیرو های تامین کننده ساختار های کنترلی می باشد. بسیاری از دستگاه های سنگین که به نوعی اجزای کاری آنها تحت کنترل قرار دارند، همراه با یک ساز و کار هیدرولیکی است که فعالیت می ‌کنند. از تجهیزات آشنایی مانند انواع بیل های مکانیکی تا ساختار های قدرتمند هیدرولیکی در بطن دستگاه های سنگین صنایع ریخته گری و... همگی از قدرت مطلوب هیدرولیک بهره ‌مند هستند. شاید در ایجاد ساختار های هیدرولیکی با انواع سیستم های متنوع رو به رو باشید؛ اما در نهایت تمام آنها برای تامین قدرت خود نیاز به یک پمپاژ قدرتمند از روغن هیدرولیک خواهند داشت. پمپاژی که توسط پمپ هیدرولیک تامین خواهد شد.

پمپ پیستونی رکسروت آلمان

پمپ هیدرولیک را می‌ توان به عنوان قلب سیستم های هیدرولیکی در نظر گرفت. پمپی که با بهره گیری از موتور های بنزینی، دیزلی و یا برقی اقدام به فشرده سازی روغن هیدرولیک نموده و در نهایت قدرت بالایی برای به حرکت درآوردن سیستم های پیستونی تامین خواهد کرد. در پمپ هیدرولیک با اصل ایجاد خلأ در مسیر گردش سیال است که به نوعی سیال را مجبور به حرکت به طرف مجرای ورودی پمپ خواهد نمود تا با عبور از مسیر تولید فشار پمپ، همراه با تامین قدرت کافی، به سمت دیگر قسمت‌ های سیستم های هیدرولیکی هدایت شوند.

توان مکانیکی در پمپ هیدرولیک توسط موتور های خاصی که می‌ توانند برقی و یا احتراق داخلی باشند، تامین خواهد شد. هر چه این مواد ها از قدرت و گشتاور بالاتری بهره‌ مند شوند، می ‌توانند در نهایت فشار بالاتری را در سمت خروجی پمپ هیدرولیک تامین سازند.

اگر چه مولد در تامین قدرت بالای پمپ هیدرولیک نقش مهمی دارد؛ اما این ساز و کار طراحی در پمپ است که می ‌تواند معرف قدرت خروجی آن باشد. برای این منظور انواع ایده ها تا طرح های متنوع در ساخت انواع پمپ هیدرولیک به کار رفته است. از پمپ های خورشیدی تا پمپ های پیستونی در لیست مهمترین گونه ها در طراحی پمپ هیدرولیک قرار دارند.

ساختار طراحی در پمپ هیدرولیک پیستونی

یقینا یکی از بهترین ایده ها در ساخت انواع پمپ هیدرولیک می ‌تواند نوع پیستونی آن باشد. پمپ هیدرولیک پیستونی از جمله پمپ ها با امکان تامین قدرت بالا در خروجی است. از این رو می ‌توان این نوع از پمپ هیدرولیک را به راحتی با هدف تامین قدرت های بالا در ماشین آلات بزرگ استفاده نمود.

اصول طراحی انواع پمپ هیدرولیک پیستونی از یک ایده ساده تبعیت می‌ کند. یک پیستون که در یک سیلندر با حجم های متغیر به حرکت در می آید؛ اما چگونگی این حرکت و اینکه چگونه می تواند اقدام به پمپاژ سیالی داشته باشد، ماجرایی است که در ادامه به تشریح مفصل آن خواهیم پرداخت.

اصول کارکرد انواع پمپ هیدرولیک پیستونی

آنچه در یک پمپ هیدرولیک پیستونی شاهد آن خواهید بود، یک مولد برقی یا بنزینی همراه با یک مجموعه سیلندر و پیستون است که شیلنگ هایی در سمت ورودی و خروجی سیلندر تعبیه شده است؛ اما این مجموعه چگونه عملیات پمپاژ را به انجام می ‌رساند؟ پیستون که در فضای سیلندر قابلیت رفت و برگشتی دارد، قدرت این حرکت را از طریق مولد تامین خواهد کرد. پیستون در هر باری که در فضای داخلی سیلندر کاملاً به سمت عقب باز می ‌گردد، در فضای پشت سر خود، در داخل حجم سیلندر یک خلاء نسبی تولید می ‌کند. خلائی که باعث سرازیر شدن سیال، از جانب مخزن و از طریق شیلنگ های ورودی در داخل سیلندر خواهد شد. به این ترتیب با هر بار عقب رفتن پیستون می توانید شاهد پر شدن فضای داخل سیلندر از سیال مورد نظر باشید. از آنجا که پیستون در داخل سیلندر یک حرکت رفت و برگشتی دارد، در زمان برگشت با یک سیلندر پر از روغن مواجه خواهید بود. حرکت برگشت پیستون در داخل سیلندر همراه با فشار بالا بر سیال است که این فشار از طریق شیلنگ خروجی متصل شده به سیلندر تخلیه می ‌شود. به گونه ‌ای که می ‌توانید در سمت خروجی سیلندر شاهد یک فشار بسیار بالا از سیال باشید.

پمپ پیستونی رکسروت مدل A4VSO

مزیت ‌های استفاده از پمپ هیدرولیک پیستونی

انواع پمپ هیدرولیک پیستونی از جمله گونه ‌های پمپ ها با جا به جایی مثبت هستند. در پمپ ها با جا به جایی مثبت، به نوعی یک سیستم سیکل گونه تعریف شده است که در هر سیکل کاری مقدار مشخصی از سیال پمپاژ خواهد شد. این نوع از پمپ‌ ها توانایی مطلوبی در غلبه بر فشار حاصل از بار های مکانیکی سیستم دارند. پمپ هیدرولیکی پیستونی که در این جمع قرار می ‌گیرد نیز می‌ تواند به راحتی از پس فشار ناشی از سیستم برآید؛ اما این نوع از پمپ مزایای دیگری نیز دارد که می ‌توان این ‌طور آنها را تدوین نمود.

  •         توانایی تامین فشار های بالا تا 700 بار و حتی بالاتر از آن در موارد خاص
  •         ابعاد کوچک و فشرده
  •         بازده حجمی بالا
  •         تلرانس کم در محدوده های گوناگون فشار
  •         انعطاف پذیری بالا در سطوح مختلف فشاری

در یک پمپ جا به جایی مثبت که می‌ تواند یکی از انواع پمپ های چرخ دنده ای و یا پیستونی باشد، اصولاً فشاری ایجاد نمی ‌شود؛ بلکه جریانی در سمت خروجی تولید خواهد شد. جریانی که قابل بازگشت به فضای پمپ نیست و چاره ‌ای جز حرکت به سمت سیستم ندارد. این جریان قدرتمند است که در نهایت می ‌تواند باعث جا به جایی های سنگین باشد.

آشنایی با پمپ هیدرولیک پیستونی دبی متغیر آکسیال

انواع پمپ هیدرولیک پیستونی دبی متغیر آکسیال را می توان در لیست ساده ترین مدل ها در پمپ های پیستونی قرار داد. این نوع از پمپ پیستونی از یک ساختار محوری تبعیت می‌ کند. در این نوع از پمپ ها، مجموعه ی مولد تا سیلندر و پیستون در یک محور مستقیم قرار می گیرند. از این رو پیستون ها به موازات شافت گرداننده پمپ قرار خواهند گرفت.

پمپ پیستونی فشارقوی رکسروت آلمان

در این نوع از پمپ هیدرولیک، پیستون ها از طریق کفشک هایی به پیستون دیگر متصل هستند. این کفشک ها هستند که در هنگام دَوَران شفت مولد، رد انحراف صفحه زاویه گیر را مرتبا طی می کنند که این امر موجب خلق حرکت رفت و برگشتی پیستون ها می باشد. در پمپ هیدرولیک پیستونی آکسیال، مقدار حجم جا به جایی به ابعاد و تعداد سیلندر ها در کنار کورس پیستون ها مربوط است. کورس پیستون ها نیز تابع مستقیم انحراف سواش پلیت ها می باشد. در این نوع از طراحی می توان با تغییر اندازه انحراف صفحه زاویه گیر، حداکثر کورس پیستون ها را کاهش و یا افزایش داد.

پمپ پیستونی هیدرولیک رکسروت سری A4VSO

پمپ پیستونی هیدرولیک سری A4VSO یکی از بهترین تولیدات کمپانی رکسروت می باشد که در مدار های هیدرولیکی هیدرواستاتیکی (هیدرولیک صنعتی) مدار باز کاربرد دارد. پمپ پیستونی A4VSO در سایز های 40 الی 1000 سی سی تولید می شود و می توان شیر های کنترلی نظیر شیر کنترل فشار، شیر کنترل دبی و فشار، شیر کنترل دبی، فشار و توان و ... را بر روی این پمپ نصب کرد. فشار کاری قابل تحمل این پمپ 350 بار و فشار لحظه ای که این پمپ می تواند در آن کار کند 400 بار است.

برخی از ویژگی های این پمپ به شرح زیر است:

  •         عمر کاری بسیار بالای قطعات پمپ
  •         موجود بودن لوازم یدکی این مدل پمپ
  •         صدای بسیار پایین این پمپ در حین کار در قیاس با سایر پمپ های پیستونی هیدرولیکی
  •         قابلیت کوپل کردن این پمپ با سایر پمپ های هیدرولیکی

پمپ پیستونی رکسروت آلمان مدل A4VSO

مشخصات فنی پمپ پیستونی هیدرولیک دبی متغیر رکسروت مدل A4VSO 

سایز (cc)

40

71

125

180

250

فشار کاری (bar)

350

350

350

350

350

فشار لحظه ای (bar)

400

400

400

400

400

وزن (kg)

39

53

88

102

184

سایز (cc)

355

500

750

750

1000

فشار کاری (bar)

350

350

350

350

350

فشار لحظه ای (bar)

400

400

400

400

400

وزن (kg)

207

320

460

490

605

لیست قیمت پمپ پیستونی محوری هیدرولیکی رکسروت سری A4VSO اصلی

لطفاً جهت استعلام قیمت روز پمپ های هیدرولیک پیستونی رکسروت سری A4VSO لطفاً درخواست خود را از طریق واتس اپ ارسال نمایید.

ردیف

شرح

قیمت

1

قیمت پمپ پیستونی محوری رکسروت مدل A4VSO71

لطفاً برای استعلام قیمت تماس بگیرید

2

قیمت پمپ پیستونی محوری رکسروت مدل A4VSO125

لطفاً برای استعلام قیمت تماس بگیرید

3

قیمت پمپ پیستونی محوری رکسروت مدل A4VSO180

لطفاً برای استعلام قیمت تماس بگیرید

4

قیمت پمپ پیستونی محوری رکسروت مدل A4VSO250

لطفاً برای استعلام قیمت تماس بگیرید

5

قیمت پمپ پیستونی محوری رکسروت مدل A4VSO355

لطفاً برای استعلام قیمت تماس بگیرید

6

قیمت پمپ پیستونی محوری رکسروت مدل A4VSO500

لطفاً برای استعلام قیمت تماس بگیرید

7

قیمت پمپ پیستونی محوری رکسروت مدل A4VSO750

لطفاً برای استعلام قیمت تماس بگیرید

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5