خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پیکور رونیکس مدل 2814

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
پیکور رونیکس مدل 2814
  • پیکور رونیکس مدل 2814
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تخریبی قدرتمند همراه با توانمندی های چکش تخریب رونیکس مدل 2814‎

برای تکمیل عملیات های سنگین تخریب ساختارهای بتنی باید دست به کار شوید و یک پیکور سنگین ‌وزن را تهیه کنید. گاهی ابعاد پروژه تخریبی آنچنان بزرگ می ‌شود که نمی‌ توانید با تکیه بر توانمندی ‌های چکش تخریب های معمولی اقدامی مؤثر داشته باشید.

عمق زیاد بتن، حجم بالای فضای تخریبی و یا ساختار مستحکم یک بنا که نیاز به تغییرات دارد، همگی از جمله دلایلی است که شما را به سمت تهیه یک چکش تخریب سنگین ‌وزن هدایت خواهد کرد.

در چنین حالتی است که نگاه شما در شناسایی مدل‌ های قدرتمند از انواع چکش تخریب کشیده خواهد شد. مانند چکش تخریب رونیکس مدل 2814 که یکی از سنگین وزن های حال حاضر بازار در جمع محصولات برند معتبر رونیکس می باشد.

اصولاً برای چکش تخریب های حجیم و قدرتمند از واژه پیکور استفاده می‌ کنند. پیکورها دسته تجهیزات با قابلیت تخریب گسترده هستند و عموماً با هدف کندن زمین های بتن ریزی شده کارایی دارند.

لکن طراحی چکش تخریب 15 کیلویی رونیکس به گونه ‌ای است که می ‌توانید نوک مته قدرتمند آن را بر پیکره دیوارهای سرسخت بتنی نیز بکوبانید.

پیکور رونیکس مدل 2814

آشنایی با چکش تخریب رونیکس مدل 2814

چکش تخریب رونیکس مدل 2814 در دسته نمونه‌ های نیمه سنگین ‌وزن قرار دارد. ادعای چنین جایگاهی را باید در وزن 14 کیلویی آن جستجو کنید. یک هیلتی با وزن 14 کیلوگرم قطعاً می ‌تواند از پس تخریب ‌های گسترده برآید.

به شرط آنکه در بحث تامین قدرت، توانایی انجام چنین فعالیت ‌های سنگینی را داشته باشد. حال باید ببینیم که در هیلتی رونیکس 2814 چه وجه مهندسی شده ‌ای در تامین قدرت کافی برای حضور در تخریب ‌های گسترده پیش ‌بینی شده است.

در بطن چکش تخریب رونیکس مدل 2814 شاهد حضور پرقدرتی از یک الکتروموتور 1.7 کیلوواتی هستیم. در طراحی الکتروموتور مذکور از طرح ساخت آرمیچر با بالشتک صنعتی استفاده شده است. از طرفی حضور یک گیربکس ساخته شده از آلیاژهای منیزیم مسیر هدایت تا کنترل قدرت بالای موتور را تکمیل می‌ کند.

استفاده از آلیاژهای منیزیم در ساخت قطعات مکانیکی و تحت فشار چکش تخریب رونیکس مدل 2814 باعث ایجاد مقاومت بالایی است.

لازم است بدانید که قدرت ضربه ‌ای مته ‌ها در نوک جنگنده پیکور مدام در حال بازگشت به قلب دستگاه می باشد. در این حالت اگر قطعات مکانیکی تحت فشار ضربات از طرح ساخت مستحکمی برخوردار نباشند، باید انتظار فرسایش زودهنگامی را داشته باشیم. چنین رفتاری در عملکرد هیلتی رونیکس 2814 پیش ‌بینی شده است و به ترتیبی هوشمندانه همراه با ساخت قطعات گیربکسی از آلیاژ منیزیم مقاومت کافی تامین شده است.

اما در آن سوی ماجرا زمانی که قرار است قدرت گردشی موتورهای الکتریکی را تبدیل به یک جریان از ضربات کوبنده نماییم، شاهد توانمندی چکش تخریب رونیکس مدل 2814 در تامین 1300 ضربه در هر دقیقه هستیم. چنین عددی در طراحی یک پیکور سنگین ‌وزن قابل ‌توجه خواهد شد.

به هر حال با افزایش وزن و حجم قطعات مکانیکی نمی‌ توانیم نرخ سرعت ضربات را در حد بالایی نگه داریم.

اما در چکش تخریب 14 کیلویی رونیکس به لطف طراحی مناسب قطعات مکانیکی چنین سرعتی تامین شده است. البته توجه به قدرت 45 ژول در هر ضربه را نیز باید مورد توجه کافی داشته باشید.

یک ضربه با قدرت 45 ژول آنچنان است که می‌ تواند به راحتی یک آجر سفالی را خرد کند. حال تجسم کنید که در حین کار با پیکور رونیکس مدل 2814 از امکان 1300 ضربه با قدرت 45 ژول در هر ضربه برای هر دقیقه از کار برخوردار هستید.

ایده ‌های طراحی در چکش تخریب رونیکس مدل 2814

اگر فکر می‌ کنید که تمام قدرت کوبنده با سرعت بالای چکش تخریب رونیکس مدل 2814 تماماً متوجه پیکره سازه ‌های بتنی است، ظاهراً چندان نگرشی در کار با چنین دستگاه‌ هایی نخواهید داشت.

یکی از بزرگترین مشکلات در کار با انواع چکش تخریب، بازگشت قدرت مخرب آنها به شکل لرزش ‌هایی مداوم به سمت دستان اپراتورها می باشد. هر چه چکش تخریب بزرگتر، همراه با توان تولید قدرت مخرب ‌تری باشد، لاجرم شرایط لرزش قویتری را خواهد داشت.

اما طراحان چکش تخریب 15 کیلویی رونیکس با حضور تکنولوژی ضد لرزش AVS تا حد قابل‌ توجهی توانسته ‌اند از کنار این مشکل عبور کنند. سیستم ضد لرزش AVS به گونه ‌ای است که می ‌تواند بخش بزرگی از قدرت ‌های بازگشتی مته ‌های مخرب دستگاه را میرا کرده، به ترتیبی باعث کمترین لرزش در قسمت دسته ‌های دستگاه باشند.

پیکور 14 کیلویی رونیکس

در بحث محافظت نیز همراه با طراحی بخش های قدرتمند چکش تخریب رونیکس مدل 2814 شاهد حضور یک سیستم گریس برگردان هستیم. حضور سیستم گریس برگردان ضامن سلامت بخش‌ های الکتریکی چکش تخریب 14 کیلویی رونیکس در حین انجام عملیات ‌های سنگین می باشد.

یکی از مشکلات در کار با پیکورهایی که در الگوی سیستم‌ های سیلندر پیستونی قابلیت تامین قدرت کوبنده را دارند، حضور گریس در بطن دستگاه با هدف روانکاری بخش ‌های متحرک است. در حین انجام عملیات ‌های سنگین تخریبی این احتمال وجود دارد که گریس به سمت بخش‌ های الکتریکی نشت پیدا کند.

وزن 14 کیلویی هیلی رونیکس 2814 نیز زمینه ایده طراحی جالب توجهی بوده است. به ‌هر حال نمی‌ توان چنین ابزار سنگینی را به راحتی حمل‌ و نقل نمود. از این ‌رو برند طراح برای حمل ‌و نقل هر چه آسانتر چکش تخریب رونیکس مدل 2814 از یک کیف ابزار چرخ ‌دار استفاده کرده است.

اما از همه این ‌ها گذشته باید نگاهی کاملتر در بحث طراحی هر چه ارگونومیک تر چکش تخریب رونیکس مدل 2814 داشته باشیم.

اگر این مدل از پیکورهای سنگین ‌وزن رونیکس را در دست بگیرید، از همان ابتدای امر کاملاً متوجه خواهید شد که با یک ابزار تخصصی در امر فعالیت‌ های سنگین مواجه هستید. در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل 2814 حد فاصل بالایی میان نوک مخرب مته تا دسته ‌های انتهای کار قرار دارد.

چنین فاصله ای جدا از قابلیت تامین امنیت بالا در حین کار، فضای شرایط کار در تخریب، هم بر سطح دیوار و هم بر سطح زمین را فراهم کرده است. به ‌این ‌ترتیب شما می ‌توانید نوک کوبنده چکش تخریب رونیکس مدل 2814 را بر سطح زمین قرار دهید.

مادامیکه دسته انتهایی آن بدون نیاز به خم کردن اندام، کاملاً در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما در بخش طراحی دسته میانی نیز سطح خلاقیت همراه با نگاه ارگونومیک قابل قبولی وجود دارد. دسته میانی با قابلیت گردش کامل است که به شکلی در موازات بدنه پیکور رونیکس مدل 2814 قرار گرفته است.

این نحوه طراحی دسته میانی به گونه ‌ای است که باعث می ‌شود تا پیکور سنگین ‌وزن 14 کیلویی در حین انجام عملیات ‌های سخت تخریبی به راحتی و با تسلط بالا در میان دستان اپراتورها قرار گیرد.

ویژگی ‌های فنی در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل 2814

هر چکش تخریب که توسط برند رونیکس طراحی می شود در زمینه های فنی تا طراحی ارگونومیک صاحب کیفیت بالایی است. بهر صورت این برند جهانی سعی دارد تا بتواند محصولاتی با توانایی حضور در بازارهای معتبر جهانی را ساخته و عرضه کرده باشد.

البته در این بین قیمت چکش تخریب Ronix مدل 2814 را در یک رنج بسیار مطلوبی قرار داده است تا با وجود امکانات خوب در رقابت با جمع بزرگی از رقبای مطرح جهانی قرار گیرد. در ادامه به برخی از توانمندی های ویژه در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل 2814 می پردازیم.

در طراحی بخش های دوار چکش تخریب رونیکس مدل 2814 از بلبرینگ های ضد غبار NSK استفاده شده است. اهمیت استفاده از بلبرینگ های ضد غبار در تامین مطمئن و عاری از عیب کار در فضای پر گرد و خاک تخریب سازه ها می باشد.

اصولاً گرد و خاک موجود در عملیات‌ های ساختمانی یکی از بزرگترین مشکلات در کارکرد روان و عاری از عیب قطعات دوار است. بلبرینگ ها آسیب‌ پذیر ترین قطعات از حضور این عناصر مخرب هستند.

لکن در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل 2814 شاهد حضور بلبرینگ های ضد گرد و غبار هستیم. در نتیجه کاملاً می توان بر عملکرد طولانی و عاری از عیب بخش ‌های دوار پیکور رونیکس مدل 2814 اعتماد کرد.

چکش تخریب 14 کیلویی رونیکس

در طراحی بخش های داخلی چکش تخریب رونیکس مدل 2814 از پکینگ ‌های مقاوم در برابر حرارت استفاده شده است. این ضرورت ناشی از حرکت سنگین و مداوم قطعات مکانیکی با هدف تامین قدرت کوبنده دستگاه است.

چنین حرکت ‌هایی باعث ایجاد حرارت بالایی هستند. لذا اگر پکینگ ‌های نصب ‌شده در بطن دستگاه که با هدف آب ‌بندی در مقابل نشت روغن حضور دارند، نتوانند حرارت ناشی از کار مداوم دستگاه را دوام بیاورند، خیلی سریع سوخته، تغییر شکل داده و قابلیت آب بندی خود را از دست خواهند داد.

در این حالت نشتی روغن روانکاری در بطن قطعات چکش تخریب رونیکس مدل 2814 اتفاق خواهد افتاد. ماجرایی که قطعاً باعث تخریب زودهنگام قطعات خواهد شد. اما رویکرد برند رونیکس در استفاده از پکینگ ‌های مقاوم در برابر حرارت راه ‌حل بسیار کارآمدی در مواجهه با این مشکلات می باشد.

در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل 2814 از یک سیستم ضد لرزش AVS استفاده شده است. این سیستم می‌ تواند بخش بسیار بزرگی از نیروهای بازگشتی را میرا نماید. به‌ گونه ‌ای که حداقل لرزش را در سمت دستان اپراتورها شاهد هستیم.

در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل 2814 از یک سیستم سیلندر پیستونی برای تامین ضربات سنگین مته استفاده شده است. این سیستم بهترین ایده در خلق ضربات مخرب مته ‌ها در چکش های بزرگ جثه است.

برای ساخت سیستم مکانیکی تولید ضربه، اعم از سیلندر، پیستون، سنبه های میانی، ضربه زن و شاتون از بالاترین آلیاژهای مقاوم فولادی استفاده شده است. مقاومت بالای بخش‌ های قید شده آنچنان است که می توانید تا سالیان متمادی شرایط فعالیت در فضاهای بسیار سخت کاری را از چکش تخریب رونیکس مدل 2814 انتظار داشته باشید.

کلید طراحی‌ شده در بخش الکتریکی چکش تخریب رونیکس مدل 2814 که با وظیفه راه ‌اندازی دستگاه حضور دارد، همراه با بهترین متریال در ساخت است. به گونه ‌ای که نسبت به نفوذ گرد و غبار کاملاً ایزوله می باشد.

لزوم توجه به حضور چنین سطحی از مقاومت در طراحی کلید استارت چکش تخریب پرداختن به امنیت دستگاه در حین کارهای سنگین می باشد. کلیدی که در مقابل انواع ضربات آسیب ‌پذیر است و یا نمی ‌تواند در مقابل نفوذ گرد و خاک سطح مقاومت مطلوبی داشته باشد، احتمالاً در لحظات بحرانی که نیاز است به سرعت دستگاه را از فعالیت بیندازیم، قادر به تامین شرایط ایده‌ آل کاری نباشد.

در طراحی چکش تخریب رونیکس مدل 2814 از یک سیستم گریس برگردان برای محافظت هر چه بالاتر از قسمت های الکتریکی در مواجهه با ورود گریس استفاده شده است. این سیستم می تواند یک چرخه کارآمد در توزیع مناسب گریس برای بخش‌ های متحرک مکانیکی چکش تخریب رونیکس مدل 2814 را فراهم آورد.

در طراحی تا گنجاندن بخش ‌های مکانیکی همراه با رعایت نکات ایمنی در کار، چکش تخریب رونیکس مدل 2814 دارای گواهینامه ‌های کیفی از استانداردهای TUV و CE می باشد.

تمامی بخش های طراحی شده در طرح ساخت چکش تخریب رونیکس مدل 2814 وجه ارگونومیک بالایی دارند. خصوصاً که در این تجهیز از یک عایق دو جداره برای تامین حداکثر شرایط کارکرد آرام و کم ‌صدا استفاده شده است.

طراحی سیستم قلم گیر در چکش تخریب رونیکس مدل 2814 از مدل ‌های قلم گیر شش گوش HEX می باشد. چنین قلم گیر هایی می توانند انواع قلم ‌ها با ضخامت ‌های متنوع را به شکل مستحکم در اختیار گرفته و کاملاً توان تقابل با بازگشت ضربات ناشی از کار سنگین تخریب را داشته باشند.

در طراحی ارگونومیک تر چکش تخریب رونیکس مدل 2814 از یک دسته میانی با قابلیت گردش کامل استفاده شده است.

کیف طراحی شده برای حمل ‌و نقل تا نگهداری امن از چکش تخریب رونیکس مدل 2814 از جنس برزنت با کیفیتی است. این کیف دارای چرخ ‌هایی با هدف حمل ‌و نقل هر چه آسانتر دستگاه می باشد.

پیکور 14 کیلویی رونیکس

نکات ایمنی در کار با چکش تخریب ‌های سنگین ‌وزن

چکش تخریب رونیکس مدل 2814 در جمع مدل ‌های سنگین ‌وزن از این دسته ماشین ‌آلات ساختمانی قرار دارد. اصول کارکرد با چنین ابزارهای قدرتمندی وجه کاملاً متفاوتی با نمونه ‌های سبک ‌وزن تر خواهد داشت.

به هر حال قدرت بالا در کنار سنگینی ابزار به ‌خودی ‌خود مستعد ایجاد خطرات بسیار جدی می باشد. لذا در کار با چکش تخریب رونیکس مدل 2814 و یا هر تجهیز مخرب دیگری باید وجه ایمنی در کار را کاملاً رعایت کرده باشید.

اولین و شاید کلیدی ‌ترین نکته در رعایت نکات ایمنی هنگام کار با پیکورها مانند پیکور رونیکس مدل 2814 در بهره‌ مندی کامل از یک لباس مخصوص با الیاف ضخیم و راحت می باشد.

کار تخریب با بتن کن های قدرتمندی مانند چکش تخریب رونیکس مدل 2814 همراه با پرتاب مداوم تکه ‌های خرد شده از بتن خواهد بود. این ذرات در سرعت بالایی به اطراف پرتاب می شوند. لذا برای رسیدن به یک حالت امن کاری لازم است تا از عینک ‌های مخصوص و مقاوم در مقابل پرتاب ذرات استفاده کنید. در نظر داشته باشید که هر نوع عینک ایمنی نمی ‌تواند برای کار ایمن در مواجهه با پیکورها کارایی داشته باشد.

بتن کن های سنگین ‌وزن مانند چکش تخریب رونیکس مدل 2814 از سطح عملکرد پر سر و صدایی برخوردار هستند. در این صورت اگر قرار است به طور مداوم و برای مدت طولانی از این تجهیزات پر سر و صدا استفاده کنید، لازم است تا از محافظ ‌های استاندارد گوش بهره ‌مند باشید.

بهترین مدل‌ ها در انواع چکش تخریب، با هر اندازه تلاش در میرا کردن صداهای حین کار، باز هم مستعد تولید حداقل 100 دسیبل صدا هستند. این میزان از صدا برای لحظه ‌ای کوتاه مشکلی در چرخه شنوایی شما ایجاد نخواهد کرد؛ اما در درازمدت می‌ تواند خطرات جدی به دنبال داشته باشد.

در تخریب سازه‌ ها با هر مدل از چکش تخریبی که باشید، همواره با حضور گرد و خاک بسیاری است. هر چه چکش تخریب قدرتمندتر باشد، خلق گرد و خاک ناشی از کار آن نیز بیشتر خواهد شد.

مانند چکش تخریب رونیکس مدل 2814 که کاملاً مستعد تولید گرد و خاک بسیار بالایی است. در این حالت لازم است تا از ماسک‌ های فیلتردار استاندارد به جهت حفاظت از سیستم تنفسی خود استفاده کنید.

دقت در انتخاب نوع مته تاثیر مستقیم بر ایمنی در حین کار می باشد. هر مته ای مناسب برای هر نوع تخریبی در سطح هر نوع بتنی نمی ‌باشد. اگر نتوانید از مته مناسب استفاده کنید، احتمالاً با مسیری دشوار در امر تخریب مواجه خواهید شد. هر چه مدت زمان کار با پیکورهای سنگین ‌وزن بالاتر باشد، احتمال وقوع خطرات نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

o       کسب مهارت ‌های کافی در کار با پیکورهای سنگین ‌وزن مانند چکش تخریب رونیکس مدل 2814 ضرورت جدی است. از نحوه تخریب تا مقدمات در فعال ‌سازی پیکور و همچنین اصول نگهداری درست از دستگاه همگی نیاز به کسب مهارت ‌ها و یا دانسته ‌های کافی دارند. لذا مطالعه دفترچه راهنما هر مدل از پیکور را جدی بگیرید.

پیکور رونیکس مدل 2814

هرگز نباید قطعات متحرک را تحت تاثیر مته مخرب چکش تخریب قرار دهید. در چنین حالتی احتمال فرار مته از محل تخریب وجود دارد. اتفاقی که قطعاً باعث ایجاد خطرات جدی است.

در حین کار با انواع چکش تخریب احتمال آنکه کابل برق دستگاه در میان قطعات سنگین تخریب ‌شده گیر کند، بالا است. در این حالت هرگز نباید برای رهایی کامل کابل اقدام به کشیدن آن کنید.

تعویض سریع مته و یا قلم، درست بعد از عملیات سوراخکاری ممنوع است. چرا که مته ‌ها داغ هستند و مقدمات آسیب بدنی را برای شما فراهم خواهند کرد. در ضمن لازم است تا در حین تعویض مته ها از خاموش بودن دستگاه و حتی کشیده شدن دو شاخه از محل پریز اطمینان داشته باشید.

لازم است تا در حین سوراخکاری سطوح بسیار سخت مانند انواع سنگ ‌های گرانیتی، نوک مته را مداوم آغشته به آب کنید. این اقدام مانع از سوختن نوک الماسه مته خواهد شد.

تخریب سازه ‌های سرسخت بتنی تا سطح مستحکم سنگ های مانده در عمق زمین برای انجام حفاری ‌های مختلف ماجراهای ساده ‌ای نیستند. در تمامی این دست از عملیات ها با حجم گسترده ‌ای از سطوح با درجه بالای سختی مواجه هستیم.

سطوحی که گویا نمی‌ خواهند تا به این سادگی ‌ها در مسیر اهداف ما تغییر یابند. از این رو دائماً در مقابل هر شکلی از تخریب مقاومت می کنند. در چنین هنگام است که توانمندی شما در جایگاه مجری عملیات ساخت ‌و ساز مشخص خواهد شد.

زمانیکه  نیاز به بهره ‌مندی از  تجهیزات کارآمد را در فهرست کار خود قرار می ‌دهید. چرا که این ابزارها هستند که می ‌توانند با نفوذی ساده در بطن سطح سخت بتن تا سنگ ها چنین موانع سرسختی را از میان بردارند. همراه با وجود چنین چالش هایی در نبرد شما با بتن تا سنگ ‌های صخره ‌ای است که شما نیاز به یک چکش تخریب قدرتمند را احساس می کنید.

بنابراین رسیدن به یک چکش تخریب باکیفیت، قوی، بادوام و خوش نام و نشان مورد نظر شما قرار خواهد گرفت. پس در مقام مجری عملیات های تخریبی، آشنایی با چکش تخریب رونیکس مدل 2814 می تواند به وجه جذابی در کار شما تبدیل شود.

تحلیلی بر قدرت چکش تخریب رونیکس مدل 2814

تخریب کردن یک دیوار آجری اصولا با تخریب یک سازه بتنی و یا سطوح سنگی متفاوت است. در شرایط اول وجود یک چکش تخریب ساده و سبک وزن ظاهرا کفایت کار را بر طرف خواهد کرد. اما در باب حالت دومی، لازم است تا از چکش تخریب های سنگین‌ وزن تری استفاده کنید.

از این رو توجه به میزان قدرت چکش تخریب رونیکس مدل 2814 در همین مرحله مقدماتی از کار خودش را مشخص خواهد کرد. زیرا این مدل از چکش تخریب رونیکس در جمع نیمه سنگین وزن ‌های بازار قرار دارد که می تواند شرایط تامین قدرت کوبش بالایی را فراهم آورد.

پیکور رونیکس 14 کیلویی

در این صورت اگر در جایگاه مجری عملیات تخریب هستید، یقینا همراه با تجربه سالیانی که خواهید داشت، دنیایی از مهارت ‌های حرفه ‌ای در کار تخریب را یدک می ‌کشید. اما اگر چندان پشتوانه حرفه ای ندارید، باز هم در مقام یک تازه‌ کار هدفی جز تسلط در تمامی امور ساختمان ‌سازی را دنبال نمی کنید.

پس یقیناً به طور کامل واقف هستید که برگ برنده شما در انجام هر کار ساختمان‌ سازی برقراری یک تعادل پایدار میان سطح کار و نوع ابزاری است که انتخاب خواهید کرد. یقینا شما می ‌دانید که نمی ‌شود برای عملیات‌ های سنگین تخریبی از توانمندی چکش ‌تخریب های سبک وزن بهره‌ مند باشید.

زیرا در این حالت نمی توانید آن تعادل مورد نظر عملیات تخریب را تامین نمایید. بسیاری از تخریب های سنگین مانند تخریب سازه‌ های بتنی، فونداسیون بناهای بتنی، دیوارها و ستون‌ های بتن مسلح و حفاری و گودبرداری در دسته چنین عملیات‌ هایی قرار دارند. فضاهایی که نیاز جدی به وجود یک چکش تخریب کاملا قدرتمند و عموما نیمه سنگین ‌وزن را طلب می ‌کنند.

چکش تخریب رونیکس مدل 2814 یکی از چنین مدل‌ های کارآمدی است که قادر است به راحتی همراه با دستان شما که حالا قدرتمند هستند، شده تا شما را در امر تخریب فضاهای سنگین عملیات های ساختمان سازی یاری رسان باشد. البته در این بین قطعا وجود نگرش اقتصادی در قیمت چکش تخریب Ronix مدل 2814 تاثیر کاملی در این انتخاب حرفه ای شما خواهد گذاشت.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5