خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چرا بتونیر 250 لیتری مناسب ترین سایز بتونیر است؟

بتونیر 300 لیتری دنده زیر

فهرست مطالب

تولید بتونیر برای استفاده در ساختمان سازی

همان طور که می دانید؛ بتونیر یا میکسر بتن به دستگاهی گفته می شود که روند ساخت ملات سازی را در ساختمان سازی برای کارگران بسیار ساده تر کرده است تا با استفاده از این دستگاه بتوانند نیاز های خود را برآورده کنند.

بتونیر ها را امروزه در اندازه های مختلفی تولید و طراحی می کنند تا بتوان از وجود این دستگاه در عملیات و پروژه های مختلف به خوبی بهره مند شد. به طور کلی می توان آن ها را در اندازه های 120 لیتری تا 1000 لیتری خریداری کرد که مسلما هر چقدر اندازه آن ها بیشتر باشد؛ برای عملیات و پروژه های سنگین تر مورد استفاده قرار می گیرند.

حال سوال اینجاست که بهترین و مناسب ترین سایز میکسر بتن یا همان بتونیر کدام است؟ در ادامه بهترین سایز میکسر های بتن را ارائه خواهیم کرد.

 

بتونیر 300 لیتری دنده زیر

انتخاب بتونیر در اندازه های مختلف

هر چند که به طور کلی نمی توان لقب بهترین میکسر بتن یا بتونیر را به یکی از سایز های تولیدی آن ها داد. چرا که به عنوان مثال: کسانی که در عملیات و پروژه های وسیع و بزرگی مشغول به کار هستند؛ مسلما نیاز به بتونیر یا میکسر بتن در اندازه های بزرگتر دارند و هر چقدر میکسر های کوچک تر از لحاظ قیمت و کیفیت هم بهتر باشد؛ نمی تواند به خوبی نیاز آن ها را برآورده نماید. به همین دلیل آن ها به دنبال یک بتونیر یا میکسری هستند تا با استفاده از آن بتوانند روند کاری خود را سرعت بخشیده و با سهولت بیشتری مشغول به فعالیت شوند.

به همین خاطر مجبور خواهند بود که حتی هزینه های زیادی را هم خرج کنند تا بتوانند بتونیر مناسب پروژه های خود را خریداری نمایند و از آن به خوبی در پروژه های سنگین استفاده نمایند. اما به طور کلی فارغ از تمامی این مسائل با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف می توان بتونیر 250 لیتری را مناسب ترین میکسر بتن به حساب آورد.

حال سوال اینجاست که چرا بتونیر 250 لیتری به عنوان مناسب ترین سایز میکسر بتن شناخته می گردد؟ در ادامه ضمن معرفی این نوع از بتونیر ها به پاسخ این سوال نیز خواهیم پرداخت.

 

بتونیر 300 لیتری دنده زیر دو چرخ پیکانی

بتونیر 250 لیتری و دلیل محبوب بودن آن

همان طور که اشاره شد؛ بتونیر 250 لیتری یکی از بتونیر های محبوبی به شمار می آید که نسبت به سایر میکسر های بتن یا بتونیر ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است و فروش آن نیز بیش از سایر میکسر های بتن می باشد.

بتونیر 250 لیتری به خوبی می تواند نیاز شما را نسبت به ساختن ملات در عملیات مختلف ساختمان سازی در پروژه های کوچک و متوسط برآورده نماید. این نوع از بتونیر ها با ظرفیت مناسب خود یکی از مطلوب ترین میکسر های بتن به شمار می آیند که امروزه مورد توجه کارگران ساختمانی قرار گرفته است.

بنابراین در صورتی که می خواهید مناسب ترین سایز بتونیر یا میکسر بتن را خریداری کنید؛ می توانید بتونیر 250 لیتری را در رأس کار خویش قرار دهید.

اما حتما از خود سوال می کنید که چرا بتونیر 250 لیتری به عنوان مناسب ترین سایز میکسر بتن شناخته می گردد؟ برای پاسخ دادن به این سوال توجه شما را به مهمترین مزیت های خرید بتونیر 250 لیتری جلب می کنیم که در ادامه خواهد آمد.

 

بتونیر 250 لیتری دنده کمر دنده چدنی

مهمترین مزیت های خرید بتونیر 250 لیتری

بتونیر 250 لیتری دربردارنده مزیت های بسیار زیادی است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1-قابل حمل بودن

یکی از مهمترین مزیت های خرید و به کارگیری بتونیر 250 لیتری، قابلیت حمل و نقل آسان و بی دردسر آن می باشد. به این صورت که شما به راحتی می توانید این نوع از بتونیر ها را در عملیات و پروژه های مختلف جا به جا کنید و نیازی به اعمال فشار و دردسر حمل و نقل آن در مکانی به مکان دیگر نداشته باشید. به همین دلیل است که بتونیر 250 لیتری با توجه به ظرفیت آن یکی از بهترین میکسر های بتن به شمار می آید.

2-قیمت مقرون به صرفه

در صورتی که به دنبال یک بتونیر با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت و کارایی بالا هستید؛ می توانید بتونیر 250 لیتری را خریداری کنید که اگر قیمت بتونیر 250 لیتری را با سایر اندازه های مختلف میکسر های بتن مقایسه کنید؛ به خوبی متوجه مقرون به صرفه بودن این نوع از بتونیر ها خواهید شد. بنابراین قیمت بتونیر 250 لیتری این سایز میکسر های بتن را به یکی از محبوب ترین بتونیر ها تبدیل ساخته است و فروش آن را در سطح وسیعی مورد توجه همگان قرار داده است.

 

بتونیر زنجیر دار سایز 300 لیتری

3-عملکرد دستی در تخلیه آن ها

با توجه به ظرفیت بتونیر 250 لیتری می توان از عملکرد دستی در تخلیه آن ها استفاده کرد که این خود یکی دیگر از مزیت های بتونیر 250 لیتری به حساب می آید که در قیاس با سایر بتونیر های دیگر عملکرد بهتری را از خود به نمایش می گذارد و باعث سهولت کار با آن می گردد.

4-بهره مندی از شاسی دستگاه

در بتونیر 250 لیتری یک شاسی وجود دارد که از مدل های دو چرخ می باشد. به این صورت که در زیر این دستگاه ملات ساز دو چرخ وجود دارد که به راحتی می توان آن ها را روی انواع وسایل نقلیه سوار کرد و آن ها را از مکانی به مکان دیگر بدون اعمال هیچ گونه فشاری جا به جا نمود.

به دلیل همین کارکرد ها می باشد که امروزه می توان به ضرس قاطع و فارغ از پروژه های سبک و سنگین مختلف بتونیر 250 لیتری را یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین بتونیر های شناخته شده ای دانست که فروش آن در سطح بیشتری نسبت به سایر اندازه های بتونیر ها یا دستگاه های میکسر بتن مورد توجه و استقبال چشمگیری از قشر کارگران قرار گرفته است تا با خرید این دستگاه بتوانند نیاز خود را نسبت به یک دستگاه مفید و کارآمد برآورده نموده و از مزایای این دستگاه با توجه به ظرفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن به خوبی بهره مند شوند.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر