خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چرا به بتونیر زنجیری، بتونیر بی صدا می گویند؟

بتونیر دنده زیر 400 لیتری چهار چرخ پیکانی

فهرست مطالب

استفاده از انواع بتونیر در بتن سازی ساختمان

به منظور بتن سازی ساختمان ها نیاز به یک دستگاه بتونیر یا میکسر بتن می باشد که با استفاده از آن بتوان به راحتی ملات لازم را برای بتن سازی در روند ساخت و ساز ساختمانی در بازه زمانی کمتر و با سرعت عمل بیشتری به کار خویش ادامه دهند.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که می بایست پیش از خرید بتونیر مدنظر قرار داد؛ میزان صدادار بودن یا صدادار نبودن آن هاست که بایستی به این مسئله توجه شود. چرا که بتونیرهای صدادار را معمولا در فضای خارج از شهر قرار می دهند و از میکسرهای بی صدا معمولا می بایست در فضای شهری استفاده شود تا بدین ترتیب هیچ گونه آزاری را به مردم و اطرافیان شما وارد نسازند.

برای فضای شهر به عنوان یک میکسر بتن بی صدا، می توان از بتونیر زنجیری استفاده کرد که یک میکسر بتن بی صدا م باشد. حال این سوال مطرح است که چرا به این نوع از همزن های بتن، میکسر بتن بی صدا اطلاق می شود؟ 

بتونیر دنده زیر 400 لیتری چهار چرخ پیکانی

بتونیر زنجیری چیست و چه کاربردی دارد؟

بتونیر زنجیری از جمله میکسرهای بتنی به شمار می آید که به صورت موتوری می باشد و از دنده زنجیری در این نوع از بتونیرها به کار گرفته شده است که این امکان را به شما می دهد که با بتونیرهای بی صدا مواجه شوید و بتوانید به راحتی آن ها را حتی در مراکز شهری هم مورد استفاده قرار دهید.

به همین جهت است که به این نوع از میکسرهای بتن امروزه بتونیر زنجیری بی صدا اطلاق می گردد و شما می توانید با خیال راحت و بدون ایجاد هیچ گونه آزار و اذیتی نسبت به همسایگان و اطرافیان خود از وجود این وسیله کارآمد و مفید نهایت بهره را در روند ساخت و ساز ساختمان سازی ببرید.

کاربرد عمده این نوع از بتونیرها در بیشتر پروژه های عمرانی و عملیات ساختمان سازی می باشد که شما می خواهید در مدت زمان بسیار کمتری حجم بیشتری از ملات ها را برای ساخت و ساز خود آماده کرده و روند کار خود را با سرعت بیشتری به پیش ببرید. 

بتونیر 300 لیتری دنده زیر

بی صدا یا با صدا بودن بتونیرها

بتونیر بی صدا نسبت به نوع صدادار آن ها بیشتر در مناطق شهری مورد استفاده قرار می گیرد  چرا که بتونیرهای صدادار را نمی توان با توجه به ایجاد سر و صدایی که در آن ها پدید می آید؛ در مناطق شهری استفاده کرد.

این نوع از بتونیرها را در صورتی که بتوان در مناطق شهری مورد استفاده قرار داد؛ سبب آزار و اذیت همسایگان و دیگران می باشد. بنابراین بی صدا بودن این نوع از وسیله ها در عین حال می تواند به عنوان یکی از ویژگی ها و مزیت های شایان توجه آن ها به حساب آید تا شما بتوانید آن ها را در موارد و مکان های بیشتری مورد استفاده قرار دهید و هیچ گونه محدودیتی سر راه شما قرار نگیرد.

هر چند که به طور کلی ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی را می توان برای بتونیرها یا میکسرهای بتن در نظر داشت؛ ولی در صورتی که قصد خرید بتونیر دارید؛ این گزینه را نیز می توانید به عنوان یکی از فاکتورهای لازم و مورد توجه پیش از خرید در نظر داشته باشید تا بهترین و کارآمدترین بتونیر یا میکسر بتن را برای خود خریداری کرده و به خوبی از وجود آن در موارد مختلف استفاده به عمل آورید. 

بتونیر بی صدا یا بتونیر زنجیری

انواع مختلف میکسرهای بتن

امروزه انواع و اقسام زیادی از بتونیرها در بازار وجود دارد که هر یک از آن ها کاربرد و کارایی خاص خود را دارند. بنابراین در صورتی که شما بخواهید برای ساخت ملات در روند بتن ریزی ساختمان از یک ابزار کارآمد و موتوری خیلی خوبی بهره ببرید؛ می بایست فاکتورهای بسیار زیادی را مدنظر قرار داشته باشید تا در نهایت بتوانید به میکسر بتن مورد نظر خویش دست یابید و آن را برای خود خریداری کنید.

بنابراین دست شما در انتخاب باز است تا شما بتوانید بر حسب نیاز و کاربرد خود از میکسرهای بتن، هر یک از آن ها را برای خود خریداری کنید. پس بایستی به طور بهینه و مفیدی از دستگاه مورد نظر بهره گرفت.

به همین جهت است که پیش از خرید باید در نظر داشته باشید که میکسرهای بتن را می خواهید در مناطق شهری مورد استفاده قرار دهید و یا می خواهید آن ها را در مناطق دور از دسترس مردم و خارج از مناطق شهری مورد استفاده قرار دهید.

قیمت میکسرهای بتن

قیمت میکسرهای بتن نیز با توجه به انواع مختلفی که از آن ها در بازار وجود دارد؛ می بایست مورد توجه قرار گیرد. چرا که به طور کلی حجم و ظرفیت بتونیرها و ویژگی هایی همچون بی صدا و صدادار بودن بتونیرها می تواند روی قیمت میکسرهای بتن تأثیرگذار باشد.

بنابراین در صورتی که می خواهید رو به خرید میکسر بتن در اندازه های مختلف آورید تا به خوبی از وجود این وسیله کارآمد نهایت بهره را داشته باشید؛ می توانید با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت میکسر بتن در نهایت وسیله مورد نیاز خود را خریده و هر یک از آن ها را با توجه به نوع کارکردی که دارند؛ مورد استفاده قرار دهید.

به عنوان مثال بتونیر زنجیری از جمله میکسرهای بتنی به شمار می آید که شما می توانید این نوع از انواع مختلف میکسرهای بتن را در تمامی مناطق از جمله مناطق شهری مورد استفاده قرار دهید و از خاصیت بی صدا بودن آن ها نهایت استفاده و بهره را برده و هیچ گونه آزار و اذیتی را متوجه حال همسایگان و اطرافیان خود قرار ندهید. 

بتونیر بی صدا 400 لیتری

بهره مند شدن از وجود بتونیر در ساختمان سازی

میکسر بتن از جمله وسایلی به شمار می رود که وجود آن ها در هر عملیات و پروژه های مختلف ساخت و سازی مورد نیاز می باشد. به همین جهت بهتر است که شما بتونیر بی صدا را برای مناطق شهری مورد استفاده قرار دهید تا بدین ترتیب بتوانید بهترین و کارآمدترین میکسرهای بتن را برای خود خریداری کرده و به خوبی از وجود آن ها در پروژه های مختلف و عملیات عمرانی نهایت بهره را ببرید.

      مرتب‌سازی مقالات:

    • پیش‌فرض
    • جدید‌ترین
    • پربازدیدترین
    • بیشترین امتیاز

      جدید‌ترین مقالات:

    مشاهده مقالات بیشتر
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر