خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب رونیکس مدل 2801

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 14 کیلویی رونیکس مدل 2801
  • چکش تخریب 14 کیلویی رونیکس مدل 2801
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس، حرفه ای در خراب کردن

به موازات ساخت و ساز بناهای مستحکم امروزی، گاهی پیش می آید که لازم است تا دست به کار تخریب برده باشیم.

آنگاه است که اگر قرار باشد تا با تکیه بر ابزارهای دستی و قدرت بازوان خودمان بر پیکره سرسخت سازه های امروزی ضرباتی وارد کنیم، متوجه استحکام غیرقابل نفوذ آنها خواهیم شد.

در چنین حالتی گویا باید برای مدتی طولانی همراه با یک کار بسیار سخت و خسته کننده باشیم. اما نگران نباشید، چرا که دنیای مهندسی شده امروز برای راحتی نیازهای شما به امر تخریب سازه های بتنی دست به کار شده است و انواع چکش تخریب را ابداع کرده است.

مانند چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس که با نام تجاری رونیکس مدل ۲۸۰۱ عرضه می‌ شود. چنین مدل ‌هایی که وزنی بالای ۱۰ کیلوگرم را دارند، در دسته چکش تخریب های سنگین وزن قرار گرفته، قادر هستند تا هر دیوار سرسخت بتنی را ریشه کن کنند.

چکش تخریب 14 کیلویی رونیکس

چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس از مدل های سنگین وزن با قابلیت حمل و نقل انسانی است و می‌ تواند با ضرباتی بسیار پرقدرت به راحتی پیکره هر سازه ساختمانی تا صخره ای را در هم بکوبد.

طراحی در چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس براساس حضور یک سیستم پیستون سیلندری با قابلیت ایجاد ضربات ناگهانی است.

این مدل از چکش تخریب رونیکس در حال حاضر به عنوان یکی از مطرح ترین نمونه های پرقدرت بازار شناخته می ‌شود در و در امر تخریب های گسترده، سطح مقبولیت بسیار بالایی را کسب کرده است.

چنین جایگاهی را باید در یک نگاه فنی تر مورد ارزیابی قرار دهیم. به هر حال یک چکش تخریب مانند چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس در حد و اندازه ‌ای است که لازم باشد تا در نگاهی فنی تر مورد ارزیابی اهل فن قرار گیرد.

لکن قبل از پرداختن به این مدل از چکش قدرتمند برند رونیکس لازم است تا متوجه باشیم که محصولات این برند شناخته شده جهانی از کدام کشور سر بر آورده اند و در چه شرایط عرضه تا تقاضا قرار دارند.

آشنایی با برند رونیکس

برند رونیکس محصول یک شرکت معتبر با رویکرد جهانی است.  شرکتی که حالا توانسته است تا مجموعه محصولات خود را در جمع بزرگی از کشور های صنعتی تولید کرده و در بازارهای جهانی به فروش ‌برساند.

این شرکت دارای کارخانه اصلی که در کشوری مشخص قرار گرفته باشد، نیست. برند رونیکس یک شرکت با رویکرد جهانی است که بدون حضور کارخانه مادر مسیر تولیدات خود را انجام می دهد.

به این ترتیب نمی ‌توان برای تولیدات این شرکت از نام کشور مشخصی به‌ عنوان تولیدکننده اصلی نام برد.

لکن از آنجا که سر آغاز تولیدات محصولات چنین مجموعه ای در صنایع ایران بوده است و هم اکنون هم همراه با مدیریت کل از یک دفتر اداری در کشور ایران هدایت می شود، برند رونیکس را با برندی در تولید جهانی شده با نظارت ایرانی می شناسند.

اما چرا برند رونیکس بدون وجود کارخانه اصلی دست به تولید لیست بزرگی از ملزومات صنعتی داشته است؟

صنعت در نگاه امروز همراه با تولید تجهیزات پیچیده در حضور قطعات بسیار در حال دگرگون شدن می باشد.

حالا کمتر برند صاحب سبکی را می ‌بینید که بتواند یک تولید صنعتی با وجود قطعات بالای مونتاژی را کاملا در همراهی با کارخانجات مربوط به خود تهیه کند.

زیرا همواره با حضور انواع تولید کنندگان خردتر قادر است تا جمع کاملی از قطعات فنی مونتاژی را تولید کرده، آنگاه مقدمات مونتاژ پایانی را اعمال کند. با این نگاه در تولیدات برند نام آشنای رونیکس وجود دارد.

برند مطرح رونیکس با حضور جمع متعددی از تولید کنندگان مستقر شده در مکان های متعدد جهانی از جمله ایران، چین، تایوان، آلمان و... لیست کاملی از تولید قطعات فنی را آماده کرده ‌است.

تولیداتی که در این کارخانه ها با حضور خطوط تولیدی در کشورهای متعدد مونتاژ می شوند و با نام تجاری رونیکس ارائه خواهند شد.

بررسی مشخصه های فنی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس

وقتی قرار است تا با یک چکش تخریب سنگین وزن با قابلیت های بالا در تخریب انواع ساختارهای بتنی مواجه باشیم، باید انتظار حضور یک موتور قدرتمند الکتریکی را نیز داشته باشیم.

چکش برقی 14 کیلویی رونیکسدر حضور یک موتور الکتریکی که با سطح ولتاژ استاندارد ۲۲۰ ولت شهری کار می کند، مقدمات فعالیت خود را آماده خواهد کرد. موتور الکتریکی به کار رفته شده در چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس مدل ۲۸۰۱ با قدرت 1.5 کیلوواتی همراه است. این قدرت معرف مصرف حداقل ۳ آمپر جریان متناوب در حین کار می باشد.

موتور برقی رونیکس با حضور یک ساز و کار مکانیکی مبتنی بر طراحی سیستم سیلندر پیستونی می ‌تواند قدرت گردش موتور الکتریکی 1.5 کیلوواتی خود را تبدیل به یک حرکت ضربه ای متناوب با شرایط تأمین قدرت ۴۰ ژول در هر ضربه نماید.

چکش تخریب رونیکس مدل 2801

قدرت ۴۰ژول در هر ضربه آنچنان است که به راحتی قادر است تا هر سطح سخت ساختمانی را تسلیم کرده و بشکافد.

البته در نظر داشته باشید که شرایط تأمین چنین قدرتی مستلزم صرف تامین یک موتور توانمند، حجیم و سنگین وزن می باشد. از این رو همراه با قدرت بالای چکش تخریب گریسی رونیکس، وزنی معادل با ۱۴ کیلوگرم آن را همراهی می ‌کند.

در جمع مدل های متنوع از محصولات رونیکس، قیمت چکش تخریب ۱۴کیلویی Ronix در دسته نمونه ‌های سنگین وزن قرار می ‌گیرد. از این رو نمی ‌توانیم قیمت چکش تخریب ۱۴کیلویی Ronixرا با هر یک از مدل های سبک وزن تر مقایسه کنیم.

به هر صورت متریال بالای مصرف شده در ساخت همراه با شرایط تامین قدرت و مهندسی بالاتر در خلق چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس در قیمت نهایی آن تاثیرگذار بوده است.

ویژگی های برتر در طراحی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس

اصولا ساز و کار طراحی در تمام مدل ها از چکش تخریب متکی بر یک الگوی مشخص است. موتور الکتریکی که قرار است قدرت ایجاد ضربات متوالی را تامین نماید، در کنار حضور یک سیستم مکانیکی که قرار است قدرت گردشی موتور را تبدیل به یک حرکت ضربه ای با قابلیت تخریب بالا کرده باشد.

این مسیر ساده‌ ترین ایده‌ ای است که می تواند مبنای ساخت هر یک از مدل های متنوع در طراحی چکش تخریب باشد. اما وقتی پای طراحی مدل های سنگین وزن در میان است، ماجرای طراحی چکش تخریب به طور کامل زیر و رو خواهد شد.

چرا که در این حالت ما با یک تجهیز بسیار توانمند در خلق قدرت ‌های بالا مواجه هستیم. از این رو باید در طراحی به ‌گونه ‌ای باشیم که تجهیز مورد نظر تاب مقاومت در مقابل ضرباتی که خود وارد می کند را داشته باشد.

لذا در عموم مدل ها از چکش تخریب های سنگین وزن مانند چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس شاهد حضور ایده ‌های برتری در طراحی هستیم. ایده هایی مانند:

►   در طراحی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس از بلبرینگ های ضد غبار استفاده شده است. قطعاً می ‌دانید که در طراحی هر یک از قطعات دوار مکانیکی لازم است تا از بلبرینگ ها استفاده کنیم. کارایی و روان بودن عملکرد بلبرینگ ها ضامن کیفیت نهایی کار است.

حالا اگر یک محیط پر از گرد و خاک مانند عملیات تخریب را در نظر بگیرید که در آن هر یک از قطعات مکانیکی هر تجهیزی کاملاً در احاطه انواع گرد و خاک هستند، متوجه خواهید شد که نبود یک ساز و کار حساب شده در طراحی تجهیزات مکانیکی همراه با عملیات ‌های تخریب تا چه اندازه استهلاک پذیر است.

اما برند رونیکس با یک نگرش منطقی در طراحی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس همراه است.

نگرشی که در حضور بلبرینگ های ویژه و مقاوم در مقابل گرد و غبار ناشی از عملیات تخریب اجرایی شده است. این بلبرینگ ها به گونه ای هستند که می توانند در سخت ترین شرایط کاری از عملیات ‌های تخریب برای سالیان متمادی همچنان روان و کارآمد باشند.

►   در طراحی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس از پکینگ های مقاوم در برابر حرارت استفاده شده است. ضرورت حضور این نوع از پکینگ ها در حرکت قدرتمند و مداوم در فرکانس بالای سیستم پیستونی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس می باشد.

چنین حرکتی که دائماً با اصطکاک قطعات مکانیکی در کنار هم همراه است، باعث افزایش دمای جداره‌ های سیستم سیلندر پیستونی خواهد شد.

در این حالت اگر پکینگ های نصب شده برای جلوگیری از نشست روغن های روانکاری نتوانند در مقابل افزایش دما مقاومتی داشته باشند، احتمال سوخته شدن آنها بالا است.

این اتفاق باعث نشست روغن روانکاری و در امتداد آن فرسایش سریع چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس خواهد شد.

برای پرهیز از چنین خطری است که در طراحی چکش تخریب رونیکس از پکینگ های مقاوم در برابر حرارت استفاده می شود.

هیلتی رونیکس مدل 2801

►   در طراحی بخش میانی از چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس که قرار است وظیفه انتقال قدرت و تبدیل حرکت گردشی موتور به یک حرکت ضربه ای را عهده دار باشد، از یک سیستم ضربه زن سیلندر پیستونی استفاده شده است.

چنین سیستمی بسیار بهتر با راندمان کاری بالاتر به نسبت روش های دیگر برای انتقال قدرت در طراحی چکش تخریب می باشد.

►   در طراحی سیستم ضربه زن پیستونی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس از بهترین متریال ها با سطح مقاومت بالا استفاده شده است.

تمام قطعات متحرک این بخش اعم از پیستون، سنبه های میانی، ضربه زن و شاتون سیلندر در بهترین حالت ساخت و مونتاژ با استفاده از یک متریال مقاوم از آلیاژ فولاد منیزیم طراحی شده ‌اند.

ایده های کارآمد در طراحی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس

در طراحی انواع چکش تخریب، هدف نهایی آن است که تجهیز ساخته شده همراه با نهایت قدرت به شکل ارگونومیک با کمترین فشار در میان دستان اپراتورها قرار گیرد. هر چه وزن چکش تخریب بالاتر می ‌رود، رسیدن به چنین طراحی ای دشوارتر خواهد شد.

خصوصاً اگر قرار باشد هدف از طراحی چکش تخریب، خراب کردن دیوارهای بتنی باشد. در این حالت لازم است تا چکش سنگین وزن و قدرتمند طراحی شده، توسط دستان اپراتورها بلند شود تا نوک قدرتمند مته های آن بر پیکره دیوار بتنی ضربه بزند.

انجام چنین عملیاتی با طراحی یک چکش تخریب غیر ارگونومیک و اصولی عملاً غیرممکن است. برند رونیکس برای طراحی چکش تخریب گریسی رونیکس مدل ۲۸۰۱ از طراحی خلاقانه و البته کاملاً ارگونومیکی استفاده کرده است.

در طراحی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس شاهد یک فاصله استاندارد از مته تا دسته انتهایی کار هستیم. در این بین یک دسته میانی با قابلیت گردش آزاد تعریف شده است.

دسته میانی به گونه ‌ای است که اپراتورها به خوبی می ‌توانند با سطح تسلط کافی به شکل آویزی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس را در اختیار داشته باشند. این دسته دارای قابلیت جذب لرزش های ناشی از کار در چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس می باشد.

اما در امتداد طراحی هر چه ارگونومیک تر از چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس شاهد حضور یک کلید با قابلیت ضد غبار جهت کنترل دستگاه هستیم.

اهمیت به کارکرد برق دستگاه، اهمیت به امنیت کاری آن نیز می ‌باشد. محیط کار تخریب ساختمان ها یک فضای بسیار دشوار کاری است. فضایی که در آن هر قطعه ضعیف با طراحی غیر مقاوم به سرعت شکسته و یا تخریب خواهدشد.

کلید کنترل چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس محل عبور برق ۲۲۰ ولت شهری است. این کلید باید از بهترین و مقاوم ترین متریال ها ساخته شده باشد تا مطمئن باشیم که در حین کار برای یکی از سخت ترین عملیات های ساختمانی خطری ماهیت الکتریکی دستگاه را تهدید نمی کند.

از طرفی کلید مذکور باید با طراحی ضد گرد و خاک باشد تا مانع از نفوذ این عامل مخرب در بطن سیستم کنترل چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس شده باشد.

در نظر داشته باشید که حضور گرد و خاک در عمق کلید قطع و وصل دستگاه مقدمات کافی برای از دست رفتن سطح کنترل کافی در ماشین قدرتمندی مانند چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس می باشد.

در بخش طراحی قلم گیر چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس نیز شاهد حضور یک قلم گیر شش گوش هستیم.

قلم گیرهای شش گوش بهترین ایده در طراحی چکش تخریب های سنگین وزن هستند. در واقع هر چه تعداد گوشه ‌های قلم گیر بالاتر باشد، بهتر و محکم تر می توانند انواع قلم های چهار گوش، شش گوش و حتی گرد را در خود قفل کنند.

نحوه کار با چکش تخریب رونیکس مدل 2801

امکانات برتر در طراحی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس

¨     در طراحی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس از یک سیستم گریس برگردان کارآمد به جهت حفاظت از قسمت های الکتریکی استفاده شده است.

در طراحی بخش های مکانیکی چکش تخریب گریسی رونیکس شاهد حضور یک سیستم ضربه زن پیستونی بسیار قدرتمندی هستیم. این سیستم برای رسیدن به یک شرایط کارکرد ایده آل نیاز به حضور گریس دارد.

اما نزدیکی بخش های الکتریکی به بخش گریس خور سیستم مکانیکی عملاً خطر نفوذ گریس به سیستم موتوری دستگاه را ایجاد خواهد کرد.

طراحی یک سیستم گریس برگردان مانع از این اتفاق است. حضور این سیستم دلیل کافی برای بقای طولانی در کارکردهای سنگین چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس می باشد.

¨     در طراحی بخش الکتریکی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس از یک سیستم قطع کن اتوماتیک استفاده شده است.

این سیستم که همراه با سنس کامل مسیر انتقال قدرت در بخش های میانی تجهیز است، در صورت مشاهده هر گونه فشار غیر متعارف وارد شده به بخش های روتاری که باعث جریان کشی موتور خواهد شد، قبل از آنکه آسیب جدی به موتور الکتریکی چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس وارد شده باشد، آن را قطع خواهد کرد.

¨     چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس از سیستم قفل سوئیچ بهره مند می باشد. به این ترتیب هر کسی نمی تواند به راحتی با فشردن یک کلید این ماشین قدرتمند مخرب را روشن کند. حضور چنین قفل سوئیچی ضامن بقای ایمنی در کار با چکش تخریب می باشد.

رعایت نکات ایمنی در کار با چکش تخریب

عموم مدل ها از چکش تخریب در دسته تجهیزات سرسخت، قدرتمند و مستعد ایجاد خطر در فضاهای ساخت و ساز هستند.

لذا کاملاً غیر منطقی است که بخواهید بدون رعایت نکات ایمنی و کسب اطلاعات کافی در کار با چکش تخریب، اقدام به راه ‌اندازی این ماشین قدرتمند داشته باشید. خصوصا در کار با چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس که در جمع مدل های بسیار قدرتمند قرار دارد.

لازم است بدانید که هر چه چکش تخریب سنگین وزن تر می ‌شود، همراه با توان تولید قدرتی بالاتر، مستعد ایجاد خطرات بیشتری است. از این رو رعایت نکات ایمنی در کار با چکش تخریب های سنگین وزن مانند چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

حضور کلاه ایمنی، ماسک های ضد گرد و غبار، عینک های ایمنی و دستکش مخصوص در کار با چکش تخریب برای هر اپراتوری ضروری است. اما از همه این ها مهمتر، بهره مندی از یک کفش مخصوص کار با چکش تخریب می باشد.

قطعا می‌ دانید که مته ‌ها در چکش تخریب مانند چکش تخریب ۱۴ کیلویی رونیکس قادر به تولید چه قدرت بالایی هستند.

حال اگر پاهای خود را در زیر این قدرت بالا که هر لحظه مستعد افتادن از میان دستان شما می باشد را بدون محافظ رها کرده باشید، باید انتظار تبعات بسیار سنگینی را داشته باشید.

جدا از تامین کامل و درست تجهیزات کار ایمنی، ضرورت درک صحیح در کار با انواع چکش تخریب نیز اهمیت بالایی دارد. مطمئن باشید که بدون کسب مهارت‌ های لازم در کار با چنین ابزار قدرتمندی، هر لحظه ایجاد خطر و جراحت ‌های جبران ناپذیر شما را تهدید می کند.

هیلتی 14 کیلویی برند رونیکس

یکی از مهمترین نکات ایمنی در کسب آگاهی های لازم است. لذا بهتر است تا قبل از شروع کار با انواع چکش تخریب مانند چکش تخریب ۱۴کیلویی رونیکس، دستورالعمل های ایمنی را کسب کرده باشید.

هر گونه کم اهمالی کردن در انجام درست دستورالعمل های ایمنی احتمال حوادث جبران ناپذیری مانند آتش سوزی و یا صدمات جدی بدنی را به دنبال دارد.

آگاهی از دستورالعمل های چکش تخریب اولین وجه کار حرفه ای است

قبل از آغاز به کار کردن با انواع چکش تخریب مانند چکش برقی 14 کیلویی رونیکس، لازم است تا تمامی دستورالعمل ها و نحوه کار با دستگاه را  مطالعه کنید تا از وقوع هر گونه حوادث پیش رو پیشگیری شود.

از این رو لازم است برای اپراتور تا زمانی که دفترچه راهنما و تمام مهارت ها مربوط به چکش تخریب را مطالعه نکرده است، اجازه فعالیت با دستگاه را ندهید.

این موضوع در کار با چکش های سنگین وزن مانند چکش برقی 14 کیلویی رونیکس نمود جدی تری دارد. چرا که این دستگاه ها بسیار بیشتر از مدل های معمولی مستعد ایجاد خطر هستند.

هر گونه تغییر در ساختار دستگاه چکش تخریب ممنوع می باشد

هر دستگاه چکش تخریب با در نظر گرفتن جمع کثیری از نکات فنی تا رعایت الزامات ایمنی طراحی شده است.

لذا تغییر در ماهیت کاری چنین ماشینی قطعا تبعات خطرآفرینی به دنبال خواهد داشت. از این رو به هیچ حالت سعی بر ایجاد تغییر و یا  اصلاح دستگاه هیلتی نداشته باشید.

چرا که به طور یقین شرایط ایمنی و کارکرد صحیح دستگاه را مختل خواهید کرد. در مدل های سنگین وزن مانند چکش برقی 14 کیلویی Ronix این موضوع رنگ و بوی جدی تری پیدا خواهد کرد.

استفاده از دستگاه چکش تخریب مناسب الزامی است

هر مدل از چکش تخریب برای کار در یک شرایط تخصصی طراحی شده است. مدل های سنگین وزن مانند چکش برقی 14 کیلویی Ronixبرای اهداف عمیق کاری هستند و می توانند از پس تخریب های پرفشار برآیند.

چنین چکش هایی قابلیت کار در حجم اندک از عملیات تخریب را ندارند. لذا بهتر است تا در هر حالت چکش تخریب مناسب با حجم عملیات را انتخاب کنیم.

در آن سوی ماجرا نیز جدا از یک چکش تخریب کوچک برای انجام کاری با حجم بزرگ تخریب استفاده نکنید.

چکش تخریب رونیکس 14 کیلویی

از حضور افراد غیر مسئول در محل کار با چکش تخریب جلوگیری کنید 

تمام عملیات هر چکش تخریب به غایت سنگین و مخرب می باشد. از این رو چنین دستگاهی کاملا مستعد ایجاد حوادث است. اصولا هر چه وزن چکش بالاتر باشد باید انتظار حضور خطرات جدی تری را داشته باشیم.

مانند چکش تخریب ۱۴کیلویی Ronix که در لیست سنگین وزن های بازار قرار دارد. اصولا افراد متصدی با درک صحیح کار با چکش تخریب می توانند تمامی اصول ایمنی را رعایت کنند. اما این موضوع برای افراد عادی عملا غیرممکن است.

از این رو لازم است تا در محلی که با هیلتی کار تخریب انجام می شود به هیچ وجه از افراد غیر مسئول حضور نداشته باشند. از طرفی لازم است شرایطی را فراهم آورید که به افراد غیر مسئول اجازه ندهید که دستگاه چکش برقی را در دست بگیرند.

محافظت از کابل برق چکش برقی را جدی بگیرید

چکش برقی در تمامی نمونه ها در دسته ماشین های پر قدرت با شرایط مصرف برق بالایی هستند.

در این حالت باید انتظار جریان کشی بالایی را در کار آنها داشته باشید. هر چه چکش تخریب سنگین تر، باید انتظار تامین جریان بالاتری را داشته باشید.

مانند چکش تخریب ۱۴کیلویی رونیکس که با قدرت بالای موتوری خود می تواند تا حدود 3 آمپر جریان کشی داشته باشد.

در این حالت تامین درست برق با آمپراژ کامل وجه مطمئن کار است. مادامیکه باید در هر حالتی از سلامت کابل دستگاه اطمینان داشته باشید. از این رو نباید از سیم برق نامتعارف برای دستگاه چکش برقی استفاده کنید.

البته لازم است تا سیم برق چکش تخریب را از انواع عوامل مخرب مانند حرارت، روغن، لبه های تیز و بخش های گردنده دیگر دستگاه ها دور نگه دارید.

استفاده از تجهیزات ایمنی هنگام استفاده پیکور

برای کار با ماشین قدرتمندی مانند چکش تخریب ۱۴ کیلویی Ronix باید از تمامی تجهیزات ایمنی مانند لباس مناسب تا عینک و محافظ گوش، ماسک فیلتردار و البته کفش مخصوص بهره مند باشید.

برای خراب کردن سازه های بتنی دیگر نباید بر قدرت دستان خود در همراهی با پتک و شاید کلنگی ساده اعتماد کنید. چرا که حالا با دنیای مدرنی در ساخت انواع ابزارهای توانمند رو به رو هستیم.

همه می دانیم که دیوارها و ساختارهای بتنی خیلی سرسخت تر از آن می باشند که در همراهی با ضربات متوالی اما ضعیف پتک شما خراب بشوند. قطعا وقت آن است که بخواهید با حضور یک تفکر مدرن‌ تری در تمامی عملیات های تخریب سنگین وارد شوید.

شما می توانید هر یک از  مدل های چکش تخریب را برای پیشبرد هر چه کاملتر کار تهیه کنید.  البته در این بین می توانید بر قیمت چکش تخریب رونیکس نیز توجه کامل داشته باشید.

محصولات این برند کاملا در رنج قیمتی مناسبی حضور دارند. برای انجام عملیات های سنگین، چکش تخریب ۱۴کیلویی رونیکس می‌ تواند در مقام یک ابزار قدرتمند با سرعت تخریب بالا در کنار شما باشد.

چکش برقی رونیکس 14 کیلویی

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5