خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب پوکا مدل H1602

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب پوکا مدل H1602
  • چکش تخریب پوکا مدل H1602
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

تخریب های گسترده را با چکش تخریب پوکا‎H1602 تجربه کنید

برای تخریب سازه‌ های فشرده بتنی و یا حذف سنگ های بزرگ در مسیر گودبرداری و شاید هر ماجرای دیگری که نیاز به کند و کاو سطوح بسیار سخت است، ابزار قدرتمندی با نام چکش تخریب را ابداع کرده ‌اند.

این ابزار می ‌تواند با خلق ضربات چکش گونه و بسیار قدرتمند هر سطح سختی را به ‌راحتی از میان بردارد. هر چه وزن طراحی چکش تخریب بالاتر باشد، لاجرم با قدرت ضربات قویتری همراه خواهد شد. مانند چکش تخریب پوکا مدل H1602 که در دسته سنگین ‌وزن های بازار قرار دارد.

چکش تخریب پوکا‎H1602

یک چکش تخریب سنگین ‌وزن مانند چکش تخریب پوکا مدل H1602 را نمی ‌توان به این سادگی ‌ها به کار انداخت. مهارت ‌هایی را در ابتدای امر طلب خواهد کرد. به هر حال قدرت در کنار سنگینی همراه با ضربات کوبنده چکش برقی پوکا آنچنان است که می ‌تواند در اندک زمانی دست شما را در تخریب سرسخت‌ ترین سازه‌ ها باز گذارد.

در این بین یقیناً متوجه الگوی درست کار کردن با چنین ابزار قدرتمندی هستید.

حالا که حرفه ‌ای هستید و مانند یک حرفه ‌ای می ‌خواهید هر ابزاری را قبل از در دست گرفتن ارزیابی کنید، پس همراه ما باشید تا با یک نگرش کاملاً فنی در باب آشنایی با چکش تخریب پوکا مدل H1602 بحث خودمان را ادامه دهیم.

چکش تخریب برقی پوکا‎H1602

چکش تخریب چگونه ابزاری است؟

اگر یک کاربلد در فضاهای ساخت ‌و ساز هستید، یقیناً نگرش فنی کاملی بر انواع چکش تخریب خواهید داشت. اما آیا می ‌توان این آشنایی را برای همگان در نظر گرفت؟ لزوم درک قدرت کارایی تا توانمندی تخریب چکش تخریب پوکا مدل H1602 زمانی است که بدانید اصولاً چکش تخریب چیست؟

و چرا سنگین وزن‌ های این عرصه جایگاه ویژه ‌ای دارند. بهر ترتیب این شما هستید که برای تخریب های سطح بالای خود نیاز به قدرتی بالا دارید.

پس برای آنکه حرفه ای باشید و حرفه ای بمانید باید با یک رویکرد کاملتری در تحلیل انواع مدل های سنگین وزن و نیمه سنگین وزن همت گذارید و خواندن این مقاله در تشریح مشخصات فنی چکش تخریب پوکا مدل 1602 یکی از همین حساسیت های شما در امر یافتن یک مدل مناسب ست. پس ما نیز شما را در درک مشخصات فنی این مدل یاری خواهیم کرد.

سازه های بتنی بهترین مدل از سازه ‌های امروزی هستند که می ‌توانند سطح مقاومت و استحکام بالایی را تامین نمایند. چنین سازه ‌هایی وقتی در مکانی بر پا می شوند، دیگر به این سادگی‌ ها نمی ‌توانید آنها را از جای خود بلند کنید.

چرا که مقاومت و ماندگاری وجه برتری در طراحی سازه‌ های بتنی است. اما اگر قرار باشد برای تامین نیازهایی خاص و یا تغییر الگوی کاربری سازه بتنی و یا هر ساختار سرسخت دیگری نیاز به تخریب بخشی از آن باشد، شما در مقام مجری امر چه ایده ای دارید؟

چکش تخریب را برای تامین چنین نیازهایی ابداع کرده ‌اند. چکش تخریب یک تجهیز مکانیکی است که می ‌تواند قدرت موتورهای برقی و یا مولدهای بادی را تحت حضور یک سیستم مکانیکی تبدیل به ضربات قدرتمندی در مته های فولادی نماید.

سیستم مکانیکی ای که می ‌تواند چنین ضربه هایی را تولید کند، از یک طراحی سیلندر پیستونی بهره مند است.

ملاک قدرت چکش های تخریب در وزن آنها می باشد. هر چه وزن این تجهیز ساختمانی بالاتر باشد، باید انتظار تامین قدرت بالاتری را نیز داشته باشیم. اصولاً چکش تخریب‌ ها با وزن بالاتر از 10 کیلوگرم را به ‌عنوان مدل ‌های سنگین‌ وزن با قدرت تخریب بالا یاد می ‌کنند.

با این مقدمه بهتر می ‌توانیم درک کاملی از قدرت تا کارایی چکش تخریب پوکا مدل H1602 داشته باشیم. چرا که چکش تخریب پوکا مدل H1602 با وزنی معادل 16 کیلوگرم در دسته سنگین ‌وزن ترین چکش تخریب ‌های بازار قرار می ‌گیرد.

تمام نگرش طراحی تا اسلوب کاری در چکش تخریب 16 کیلویی پوکا بر اصل ایجاد ضربات بسیار قدرتمندی است که بتواند به راحتی سرسخت ‌ترین سازه ‌های بتنی و حتی سنگ ‌ها را بشکافد.

آشنایی با چکش تخریب پوکا مدل H1602

چکش تخریب 16 کیلویی پوکا قدرت تخریب بسیار بالایی دارد. تا جایی که می ‌تواند در مقام یک ابزار توانمند حفاری نیز کارآیی داشته باشد. در مسیر ساخت این چکش تخریب قدرتمند از متریال ‌های بسیار مرغوب و باکیفیت استفاده شده است.

به ‌هر حال وقتی همراه با قدرت بالای چکش تخریب پوکا هستیم، لازم است تا تمامی قطعات، تاب تحمل عملکردی این ‌چنین قدرتمند را داشته باشند. از طرفی کار در محیط سرسخت تخریب همراه با قطعات سنگین و کوبنده سازه ‌های تحت تخریب، هر نوع متریال ضعیف در ساختن تجهیزات را به راحتی نابود می ‌کند.

به هر صورت محیط سرسخت کار چکش تخریب پوکا مدل H1602 لزوم بهره ‌مندی از بهترین متریال در ساخت قطعات و اجزای آن را فراهم آورده است. تا جایی که می ‌توان عمر مفید چکش تخریب 17 کیلویی پوکا را بسیار بالا در نظر گرفت.

این مدل از چکش تخریب پوکا برای انجام انواع عملیات های تخریبی، گودبرداری ‌های ساختمانی، حفر چاه ‌ها و یا تخریب ستون‌ های بتن مسلح همراه با ساختاری فشرده مناسب هستند. در امر مقدمات احداث ساختمان‌ های بلند مرتبه یکی از بزرگترین چالش‌ ها مرحله گودبرداری می باشد.

در این مرحله احتمال برخورد به سنگ های بزرگ زیرزمینی بسیار بالا است. در این حالت برای رسیدن به یک گودبرداری اصولی باید سنگ ‌های پیدا شده را تخریب کنیم. چکش تخریب ‌های سنگین ‌وزن مانند چکش تخریب پوکا مدل H1602 در چنین حالتی است که می ‌تواند قدرت و کارایی خود را نشان داده باشد.

چکش تخریب 16 کیلویی پوکا‎H1602

در طرح ساخت چکش تخریب پوکا مدل H1602 از یک سیستم روانکاری قطعات داخلی استفاده شده است. حضور این سیستم در حین کار قطعات مکانیکی ضربه ساز وجه برتری در طراحی دستگاه است.

چرا که مانع از اصطکاک بالای قطعاتی است که می ‌خواهند ضربات بسیار قدرتمندی را تولید نمایند. در نظر داشته باشید که برای تولید ضربات قدرتمند هر مدل از چکش تخریب یک سیستم پیستونی تعریف شده است.

در این سیستم پیستونی قطعات مکانیکی بسیاری دائما در حال اصطکاک با هم هستند. لذا وقتی یک چکش تخریب از سیستم روانکاری اتوماتیک بهرمند است، باید انتظار عملکرد روان تر همراه با طول عمر بالاتری را داشته باشید.

به ‌این ‌ترتیب باید چکش تخریب پوکا مدل H1602 را در جمع ماشین ‌آلات تمام صنعتی قرار دهیم. اسلوب قدرتمند در طراحی همراه با به کار رفتن در فضاهای بسیار سنگین ساختمان ‌سازی چنین وجه صنعتی را برای این تجهیز جان ‌سخت فراهم آورده است.

لکن لازم است در حین کار با چکش تخریب پوکا مدل H1602 رعایت تمام اصول ایمنی تا مهارت ‌های کار با ابزارهای تخریبی را فرا گرفته باشید. در غیر این صورت این ابزار قدرتمند مستعد ایجاد انواع خطرات و آسیب ‌های جسمی نیز می باشد.

مشخصات فنی چکش تخریب پوکا مدل H1602

چکش تخریب پوکا مدل H1602 در دسته مدل‌ های سنگین ‌وزن قرار دارد. این چکش با تمرین قدرتی بسیار بالا می تواند از پس تخریب سرسخت‌ ترین سطوح بتنی و حتی سنگین برآید. چکش تخریب پوکا مدل H1602 برای تأمین این قدرت از یک موتور الکتریکی 1.5 کیلوواتی استفاده می ‌کند.

چکش برقی پوکا همراه با تأمین برق 220 ولت شهری کار می ‌کند و می ‌تواند نرخ 1400 ضربه در هر دقیقه را تامین نماید.

در نظر داشته باشید که چکش تخریب پوکا مدل H1602 قادر است تا همراه با یک موتور 1.5 کیلوواتی تعداد 1400 ضربه در دقیقه را تولید کند. ضربه ‌هایی که هر کدام بی اندازه  قدرتمند هستند.

به ‌این ‌ترتیب باید مدل مذکور از جمع چکش تخریب پوکا را در لیست قدرتمندترین نمونه ‌های بازار قرار دهیم. البته در نظر داشته باشید که چکش تخریب پوکا در مدل مذکور قابلیت ماندن در جمع پیکورهای سنگین وزن را ندارد. اما می تواند از پس تخریب های گسترده در حد پیکورهای سنگین وزن برآید.

برای درک قدرت بالای این چکش تخریب نیازی نیست تا آن را در دست گرفته همراه با قدرت سرسخت مته ‌های آن به جان دیوارهای بتنی بیافتید. فقط کافی ا‌ست در باب وزن 17 کیلوگرمی این ماشین قدرتمند اندکی تامل کنید.

اصولاً تامین قدرت بالا در انواع چکش تخریب مستلزم حضور موتورهای بزرگتر با قدرت بیشتر است که در کنار یک سیستم مکانیکی ضربه ساز سیلندری که باید بزرگ و حجیم ساخته شده باشد، همراه است.

سیستم ضربه سازی که باید شرایط تامین قدرت بالا در هر ضربه را تحمل کند، اصولاً از بهترین متریال ها با ضخامت کافی ساخته می شود تا تاب مقاومت در برابر اثرات تخریبی ضربه ‌های چکش تخریب را داشته باشد.

این ‌همه باعث افزایش وزن چنین تجهیزاتی است. از این ‌رو به ‌راحتی می‌ توانید با حضور وزن 17 کیلویی چکش تخریب پوکا مدل H1602 به طور کاملل متوجه قدرت تخریب بالای آن باشید.

در طراحی چکش تخریب پوکا مدل H1602 چندان چالش جدی طراحی دیده نمی ‌شود. ماشین مذکور در مدل ‌های ساده با عملکرد تک جهته است. اصولاً مدل‌ های قدرتمند و سنگین ‌وزن در چکش تخریب را به شکل ساده با قابلیت های تک جهته طراحی می ‌کنند تا بتوان با رویکرد بهتری اجزای سنگین ‌وزن و حجیم قطعات داخلی را جانمایی کرد.

چکش تخریب پوکا مدل H1602 از یک سه نظام شش گوش بهره‌ مند می باشد.

حضور این سه نظام باعث می ‌شود تا چکش تخریب پوکا مدل H1602 با قابلیت پذیرش انواع مته ‌های مربعی تا گرد، سطح کارایی بالایی داشته باشد.

از طرفی در طراحی بخش های مربوط به حضور دستان اپراتورها مانند دسته های انتهایی و دسته میانی از متریال‌ های نرم و راحتی استفاده شده ‌است تا به هر ترتیبی کار با این چکش تخریب پوکا هر چه نرمتر باشد.

به هر صورت در کار با چکش برقی پوکا مدل H1602 با یک تجهیز بسیار قدرتمند همراه هستیم. تجهیزی که همراه با قدرت بالایی که دارد، قیمت چندان بالایی نخواهد داشت. قیمت چکش برقی پوکا همراه با قدرت 1.5 کیلوواتی موتور الکتریکی در رنج متوسطی از سطح بازار می باشد.

به‌ هر حال قیمت چکش برقی پوکا آنچنان است که نظر مساعد هر مصرف‌ کننده ‌ای را با توجه به قدرت یک ماشین 17 کیلویی تامین نماید.

اصولا محصولات برند پوکا با توجه به رقبای سرسخت بازار محدوده قیمتی بسیار مناسبی دارند. محدوده ای که با در نظر داشتن کیفیت تقریبا مساعد محصولات این برند می تواند زمینه ساز بسیاری از انتخاب ها برای حرفه ای ها باشد.

چکش تخریب برقی پوکا‎H1602

اصول ایمنی در کار با چکش تخریب پوکا مدل H1602

وقتی قرار است در باب اصول ایمنی از کار با یک مدل خاص و سنگین ‌وزن از چکش تخریب صحبت کنیم، در واقع باید نگرش ما بسیار کلی از مدل‌ های سنگین‌ وزن باشد. چرا که اصولا چکش تخریب ها در دسته ماشین ‌آلات با استعداد بالای ایجاد حادثه هستند.

از این ‌رو اصولاً باید در کار با این تجهیز سرسخت ساختمان ‌سازی مراعات تمام نکات ایمنی را کرده باشید. لذا نکات ایمنی تنها شامل مدل‌ های خاص مانند چکش تخریب پوکا مدل H1602 نمی‌ شود؛ بلکه برای تمام مدل های ریز و درشت از این ابزار سرسخت ساختمان ‌سازی لازم است تا تمام نکات ایمنی در حین کار را رعایت کرده باشید.

البته هر چه پیکور شما سنگین‌ تر باشد، باید با حساسیت بالاتری مراتب ایمنی در کار را رعایت کنید. چکش تخریب های سنگین ‌وزن قدرت بالایی دارند. از این ‌رو در صورت عدم رعایت نکات ایمنی مستعد خسارت ‌های جانی سنگینی هستند.

-    قبل از کار با چکش تخریب پوکا مدل H1602 اطلاعات کافی از اصول راه ‌اندازی بخش ‌های فنی و میزان قدرت آن داشته باشید. این موضوع یک دیدگاه کلی در کار با انواع چکش تخریب می باشد.

اصولاً هر کارفرمایی تا اطمینان کافی از میزان آشنایی اپراتورها از چکش تخریب نداشته باشد، اجازه کار به آنها نخواهد داد. یک راه ساده و اصولی در درک تمام جنبه ‌های کار با هر چکش تخریب، مطالعه دفترچه راهنمای آن است.

از این ‌رو حضور دفترچه راهنمای هر مدل از چکش تخریب را که دارید جدی بگیرید. لذا در مقدمات امر برای کار کردن با چکش تخریب پوکا مدل H1602 از اپراتور بخواهید که یک مطالعه کافی از دفترچه محصول حاصل آورد.

-    برای انجام برخی از عملیات ‌ها و یا تصمیمات خودسرانه اقدام به تغییر در ساختار اصلی و طراحی ‌شده انواع چکش تخریب نداشته باشید.

خصوصاً برای چکش تخریب پوکا مدل H1602 که در دسته تجهیزات سنگین وزن قرار می ‌گیرد. در این حالت با هر گونه تغییر در ساختار فیزیکی طراحی ‌شده برای چکش تخریب این احتمال وجود دارد که شما شرایط کارکرد اصولی و ایمن دستگاه را به هم زده باشید.

بهر صورت عموم چکش تخریب های سنگین وزن همراه با یک شرایط ایده آل طراحی هستند. شرایطی که باید تحت هر فضای کاری همچنان برقرار بمانند. از این رو تغییر در ساختار کلی دستگاه مقدمات ایجاد خطرات و یا آسیب های جدی برای خود دستگاه است.

-    از چکش تخریب برای انجام عملیات ‌ها با ظرفیت کاری متناسب با آن استفاده کنید. هرگز با یک چکش تخریب کم توان اقدام به حفاری ‌های عمیق نداشته باشید و به هیچ حالت از قدرت بالای مته ‌های انواع چکش تخریب های سنگین وزن برای انجام عملیات‌ های سبک استفاده نکنید.

انتخاب درست چکش تخریب برای حجم کاری پیش رویی که دارید، از مهارت ‌های فنی شما می باشد. در این ‌باره باید چکش تخریب پوکا مدل H1602 با آن وزن بالای 16 کیلوگرمی را در دسته مدل ‌های سنگین ‌وزن با توان تامین قدرت بالا در نظر بگیرید. از این رو نمی ‌توانید از این مدل چکش تخریب پوکا در امر خراب کردن عملیات ‌های سبک استفاده کنید.

بهتر است بدانید که هر چند دسته جانبی برای عملیات چکش تخریب پوکا مدل H1602 طراحی شده است؛ اما لاجرم خیلی نمی ‌توانید این مدل سنگین‌ وزن را برای تخریب سازه های دیواری شکل به کار ببرید. اصولاً طراحی چکش تخریب 17 کیلویی پوکا برای کار در سطح زمین می باشد.

-    از حضور افراد غیر از اپراتورها در محل انجام عملیات تخریب جلوگیری کنید. چکش های تخریب همراه با ضربات سنگین و قدرتمندی هستند که می ‌توانند پیکره سرسخت سازه ‌های بتنی و یا هر نوع سطح سخت دیگری را بشکافند.

هر چه هیلتی سنگین ‌تر و قویتر باشد، همراه با ضربه ‌های محکم تری خواهد بود. لذا قابلیت پرتاب خرده سنگ ها ناشی از تخریب افزایش پیدا می ‌کند. مانند کار چکش تخریب پوکا مدل H1602 که در قدرتی بالا همراه با پرتاب سنگدانه ‌های بسیار است. در این حالت حضور هر یک از افراد غیر از مجریان ساخت ‌و سازی که از تجهیزات ایمنی استفاده می ‌کنند باعث خلق خطرات جانبی جدی است.

چکش 16 کیلو پوکا

در کار با چکش تخریب پوکا مدل H1602 در نظر داشته باشید که با یک موتور 1.5 کیلوواتی سر و کار دارید. چنین موتوری مستعد 2 آمپر جریان کشی می ‌باشد. در این حالت اگر کابل ورودی دستگاه را دستکاری کرده باشید، خطر وقوع حوادث ناگوار مانند اتصالی و یا برق گرفتگی وجود دارد.

لذا در کار با انواع چکش تخریب خصوصاً مدل ‌های سنگین ‌وزن مانند چکش تخریب پوکا مدل H1602 از هر گونه دستکاری در سیستم تامین انرژی الکتریکی پرهیز کنید و در عین حال قبل از آغاز هر عملیات تخریبی از سلامت کامل کابل دستگاه اطمینان کافی داشته باشید.

به هیچ حالت اجازه ندهید تا چکش تخریب شما در فضای باز در معرض باد و باران و برف باشد. چنین شرایطی به ‌راحتی باعث تخریب قسمت ‌های فولادی دستگاه چکش تخریب خواهد شد. این موضوع در مدل‌ های سنگین ‌وزن مانند چکش تخریب پوکا مدل H1602 نمود پررنگ ‌تری دارد.

در حین کار با انواع هیلتی هرگز سیگار نکشید. سیگار باعث اختلال در گردش خون است. آنگاه در حین کار با ماشین قدرتمند و پر لرزش هیلتی که شما تمام قدرت دستان خود را می‌ خواهید، به علت عدم گردش خون صحیح در دستان، قدرت کافی در نگهداری درست هیلتی وجود نخواهد داشت.

در این حالت دستان شما قدرت کافی در مهار لرزش‌ های ناشی از کار هیلتی ها را ندارد. این مشکل با هر چه بزرگتر شدن هیلتی مانند کار با چکش تخریب پوکا مدل H1602 نمود بیشتری پیدا می ‌کند.

داشتن هوشیاری کامل در کار با انواع چکش تخریب یک ضرورت همیشگی است. مگر می‌ شود یک ابزار قدرتمند با قابلیت تخریب را در دست داشته باشید و از هوشیاری کامل برخوردار نباشید؟! خستگی از فشار کار، تاثیر داروهای خاص، مصرف مواد الکلی و یا مواد مخدر، خواب‌آلودگی و... ازجمله دلایل متداول در نبود هوشیاری کامل می باشند.

در چنین حالت‌ هایی کار با چکش تخریب مساوی است با استقبال از حوادث تکان ‌دهنده.

هر چه چکش تخریب سنگین‌ تر می‌ شود، از آنجا که قدرت بالاتری تولید خواهد شد، توجه به هوشیاری کامل وجه جدیتری پیدا خواهد کرد. از این ‌رو لازم است تا در کار با چکش تخریب پوکا مدل H1602 از سطح هوشیاری کاملی برخوردار باشید.

تجهیزات ایمنی که در هنگام کار با پیکورها ضروری هستند

اصولاً فرقی نمی ‌کند که با کدام مدل از چکش تخریب مواجه هستید. تمامی مدل‌ ها از این ماشین ‌آلات، بسیار سرسخت و قدرتمند هستند. آنها با ایجاد ضربات کوبنده بر سطح سطوح سخت است که آنها را تخریب می ‌کنند.

این ضربات مخرب همراه با پرتاب سنگدانه ‌های بسیاری است. از این ‌رو تمام کار با انواع چکش تخریب مستعد ایجاد انواع خطرات ناشی از پرتاب ذرات می باشد. در این بین هر چه چکش تخریب قدرتمندتر باشد، لاجرم احتمال ایجاد خطرات ناشی از کار افزایش پیدا می‌ کند.

مانند کار با چکش تخریب پوکا مدل H1602 که در دسته سنگین وزن ها همراه با قدرت کوبش بالایی هستند. از این ‌رو لازم است تا ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی در حین کار را جدی بگیریم.

پوشیدن لباس کار مناسب را جدی بگیرید. لباس کار مناسب برای انجام عملیات با چکش تخریب ها باید از پارچه ‌های ضخیم و مقاوم طراحی شده باشد و در عین حال کاملاً آزاد و رها باشد. این پارچه ‌ها باید بتوانند در مقابل ذرات پرتاب ‌شده ناشی از کار انواع چکش تخریب مقاومت کافی را داشته باشند.

هر چه چکش تخریب قویتر است، مانند چکش تخریب 16 کیلویی پوکا، احتمال قدرت پرتاب خرده سنگ ها بالاتر می رود. در این صورت لزوم بهره ‌مندی از یک لباس کار استاندارد جدیتر خواهد شد.

در استفاده از عینک ‌های مخصوص کار با چکش تخریب نیز توصیه جدی خواهد شد. این عینک‌ ها می‌ توانند از شما در مقابل ذرات پرتاب ‌شده از عملکرد مته ‌های دستگاه محافظت به عمل آورند.

در نظر داشته باشید که قدرت بالای مته چکش تخریب پوکا مدل H1602 آنچنان است که می ‌تواند به ‌راحتی خرده سنگ ‌ها را با سرعتی بالا همچون شلیک گلوله ‌ها به سمت چشمان شما هدایت کند. عینک ‌های محافظ باید قابلیت مقاومت در برابر این ضربه ‌های مخرب را داشته باشند.

برای محافظت از گوش های خود، استفاده از محافظ گوش استاندارد را جدی بگیرید. چکش های تخریب عموماً با سر و صدای بالا در حین کار هستند. اگر قرار باشد که هیچ اقدام مؤثری برای حفاظت از گوش‌ های خود نداشته باشید، خیلی سریع اسیر سر و صدای ناهنجار این ماشین ‌آلات، آسیب جدی خواهید دید.

خصوصاً چکش تخریب پوکا مدل H1602 که در دسته قدرتمندترین ‌ها همراه با تولید صدای بالایی می باشد.

سلامت تمام اجزای دستگاه چکش تخریب قبل از آغاز به کار در دسته ضرورت‌ های مواجه شدن با این ماشین می باشد. خصوصاً قبل از آغاز هر کاری لازم است تا از سلامت کلید قطع و وصل دستگاه مطمئن باشید. اصولاً کار در محیط سرسخت تخریب، برخی قطعات ضعیف دستگاه مانند کلید کنترل آن را تخریب خواهد کرد.

در این حالت غالباً کلیدها از حالت استاندارد کاری خارج شده، نمی ‌توانند سطح کنترل لازم را فراهم آورند. این ماجرا مقدمات بروز خطرات جدی است. لذا از کار با چکش تخریبی که کلید قطع و وصل آن دچار خرابی است، پرهیز کنید. در چنین مواردی بهتر است مقدمات تعمیرات دستگاه را فراهم آورید.

چکش تخریب پوکا مدل 1602 در کدام دسته قرار می گیرد؟

قدرت تا کارایی انواع چکش تخریب را با معیار وزن آنها اندازه گیری می کنند. وزن معرف جایگاه عملیاتی چکش تخریب است. چرا که معرف قدرت موتوری و توان ضربه زنی سیستم شاتون ضربه ساز آن می باشد.

هر چه قدرت موتوری چکش تخریب بالاتر باشد، لاجرم باید انتظار قدرت تخریب بالاتری را داشته باشیم. از طرفی بزرگی سیلندر ضربه ساز چکش تخریب نیز بر اثر بخشی آن تاثیرگذار است.

البته در نظر داشته باشید که قدرت بالاتر مستلزم حجم بیشتر در کنار وزن افزونتری است. از این رو هر چه وزن چکش تخریب افزایش پیدا می کند، قدرت آن نیز بالاتر می رود و این معیار یک ملاک موثر در دسته بندی انواع چکش تخریب می باشد. حال این مقدمه را بگذارید در کنار این مقوله که چکش تخریب پوکا مدل 1602 در کدام دسته بندی از چکش تخریب قرار می گیرد.

چکش تخریب های سبک وزن: دسته بسیار متداول از چکش تخریب ها که برای انجام عموم عملیات های ساده در اصلاح ساختمان سازی ها را می توان در این مدل ها جستجو کرد. عموم چکش تخریب های زیر 10 کیلوگرم را در این دسته بندی قرار می دهند.

خراب کردن دیوارهای آجری، کاشی های ساختمانی، موزائیک و... در لیست توانمندی های این گروه قرار دارند. از این چکش تخریب ها نباید انتظار تخریب سازه های بتنی را داشته باشید. البته قطعا نمی توانید چکش تخریب 17 کیلویی پوکا مدل 1602 را در این دسته بندی قرار دهیم.

چکش تخریب های میان وزن: انواع مدل ها که در وزن 12 الی 18 کیلوگرم قرار دارند را با عنوان چکش تخریب های میان وزن می شناسند. این مدل ها آنچنان سنگین هستند که شما نمی توانید آنها را در دو دست گرفته بر سطح دیوارها بکوبانید؛ اما آنچنان هم سنگین وزن نیستند که قابلیت جابجایی آسان خود را از دست داده باشند.

عموم مدل های چکش تخریب میان وزن همراه با دو دسته هستند.

البته دسته کمکی آنها بیشتر با وظیفه یک دسته حمایتی در کنار دستگاه حضور دارد. وزن دستگاه اجازه کار در ارتفاع را به ما نمی دهد. اما با حضور دسته میانی حمایتی می توانید به راحتی نوک مته های این چکش تخریب ها را از زمین کنده و بر دیوارهای کم ارتفاع بکوبانید. به هر صورت چکش تخریب 16 کیلویی پوکا مدل 1602 در این دسته بندی قرار می گیرد.

چکش تخریب های سنگین وزن: این دسته از چکش تخریب ها با وزنی فراتر از 20 کیلوگرم طراحی می شوند و در اصطلاح عامیانه به تمامی آنها در مدل های برقی و بادی پیکور گفته می شود. پیکورها با توجه به وزن و قدرت بالایی که دارند دیگر قابلیت استفاده در دو دست همراه با نواختن مته ها بر دیوارها را ندارند.

آنها قدرت تخریب بالایی دارند. از این رو عموما آنها در خراب کردن سازه های بتنی، تخریب سنگ ها، حفاری ها و... کاربرد دارند.

چکش تخریب پوکا مدل 1602 اگر چه در دسته سنگین وزن ها با قابلیت تخریب گسترده قرار نمی گیرد؛ اما می تواند با قدرت بالایی که دارد به راحتی از پس سخت ترین وظایف برآید.

چکش تخریب پوکا مدل 1602 با وزنی در حدود 17 کیلوگرم شرایط حضور در بطن بسیاری از عملیات های سنگین و فشرده کاری را دارد. از حضور یک سه نظام 6 گوش تا قدرتی که 1.5 کیلو وات را در اختیار شما می گذارد، همگی در راستای تامین یک قابلیت بالا در کار تخریب هستند.

به هر صورت در یک سازه بتن مسلح و یا حفاری های ساختمانی و شاید تخریب سنگ های جان سخت مانده در اعماق زمین شرایطی نیستند که بتوان آنها را با یک ابزار ساده و کم توان عملیاتی کرد. شما برای چنین تخریب هایی نیاز به بهره مندی از یک قدرت بالا دارید و چکش تخریب 16 کیلویی پوکا به راحتی می تواند این قدرت را در اختیار شما بگذارد.

محصولات پوکا از نمونه های خوش ساخت بازار هستند. اما در کنار این خوش ساختی باید قیمت محصولات پوکا را نیز در یک فضای کاملا اقتصادی در نظر گرفت. به هر صورت این قیمت چکش تخریب پوکا است که در کنار سطح کیفی مطلوب نگاه مساعد بسیاری را جلب خود می کند.

قیمت چکش تخریب پوکا در رنج نمونه های میان وزن از این ابزار کاملا اقتصادی است و برای حضور در بطن سنگین ترین عملیات ها نیز کارایی لازم را دارد. به هر صورت اگر می خواهید که یک چکش تخریب مطمئن با قدرت کافی و در عین حال بسیار جان سخت را در اختیار داشته باشید، محصولات برند پوکا خصوصا چکش تخریب پوکا مدل 1602 می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5