خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 15 کیلویی توسن پلاس مدل 6015DH

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 15 کیلویی توسن پلاس مدل 6015DH
  • چکش تخریب 15 کیلویی توسن پلاس مدل 6015DH
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

چکش تخریب، از بزرگترین ابزار های برقی یا دستی به شمار می رود که همان طور که از نامش پیداست، عمل تخریب را بر عهده دارد. چکش های برقی، به طور کلی به دو دسته ی بتن کن ها و دیگری چکش های تخریب تقسیم می شوند.

ما در این مقاله سعی داریم به معرفی نوع دوم یعنی چکش تخریب، بپردازیم. چکش های تخریب، خود چند نوعند که ما در این جا، چکش تخریب 15 کیلویی توسن مدل6015DH،را مورد بررسی قرار می دهیم و پس از معرفی آن، به بررسی کاربرد و مزایای آن و همچنین، نحوه ی کارکردن و رعایت نکات ایمنی حین استفاده از آن می پردازیم.

چکش تخریب 15 کیلویی توسن پلاس مدل 6015DH

معرفی چکش تخریب 15 کیلویی توسن مدل 6015DH

چکش تخریب 15 کیلویی توسن مدل 6015DH، ابزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای است که یکی از بهترین ابزار های تخریب به حساب می آید. این چکش قدرتمند، دارای مکانیزم و گیربکس حرفه ای می باشد که به سیستم رینگ و پیستون مجهزند.

لوازم جانبی این دستگاه، که همراه آن موجود است، یک قلم نوک تیز،یک قلم نوک تخت،تیوپ گیریس و یک دسته ی Dشکل می باشد. توان این چکش تخریب، 1500 وات می باشد و وزن آن حدودا 5/15 کیلو گرم است. همچنین، قدرت ضربه در این دستگاه، 27 ژول بوده و می تواند در هر دقیقه، 1450 بار ضربه بزند.

مزایای چکش تخریب 15 کیلویی توسن مدل 6015DH

یکی از مزایای بسیار خوب این دستگاه، این است که چکش تخریب 15 کیلویی توسن، با توجه به طراحی ارگونومیک آن، میزان لرزش ناشی از ضربه را کم کرده و در عوض، قدرت کاربری آن را بسیار افزایش می دهد.

از مزایای دیگر این دستگاه، می توان به انرژی ضربه ای بالای آن اشاره کرد. همچنین چکش تخریب 15 کیلویی توسن، از مکانیزم حرفه ای، بدنه ی آلومینیومی و ابزار گیر کاملا حرفه ای برخوردار است و دسترسی به آن، برای تعویض ذغال، بسیار آسان می باشد.

این دستگاه توسط اپراتور، قابلیت شارژ گریس و گیربکس را فراهم می کند. همچنین این چکش، دارای کیف حمل فلزی و ضمانت 12 ماهه است.

کاربرد چکش تخریب 15 کیلویی توسن مدل 6015DH

این دستگاه، به راحتی سطوح سخت کف را تخریب می کند و این مزیت، بیشترین کاربرد این چکش است. از این دستگاه، در موارد بسیاری می توان بهره برد . به طور مثال، هنگامی که می خواهید روی یک دیوار بتنی، پنجره ای نصب کنید، چکش تخریب، می تواند به بهترین نحو و تمیز و بی عیب این کار را برایتان انجام دهد.

چکش برقی 15 کیلویی توسن پلاس مدل 6015DH

همچنین از این چکش، برای خراب کردن انواع بلوک، کاشی و بتون می توان استفاده کرد.

این دستگاه، برای لوله کشی و تغییرات دکوراسیون نیز کاربرد دارد.حتما هنگام خرید به کیفیت این ابزارتوجه کنید. فروش چکش تخریب 15 کیلویی توسن، توسط بسیاری از مراکز صورت می گیرد. پس در خرید آن دقت کنید.

نحوه ی کار با دستگاه چکش تخریب 15 کیلویی توسن مدل 6015DH

کار با چکش تخریب 15 کیلویی توسن مدل 6015DH، نیز مانند استفاده از هر ابزار دیگری اصول و راه هایی دارد؛ که با رعایت آن ها می توانید به بهترین نحو از این دستگاه کارآمد، استفاده کنید.

استفاده از چکش تخریب، به فشار محکم احتیاج دارد و اگر شخص استفاده کننده، به این ابزار، فشار محکم و پایداری وارد کند عمل تخریب به بهترین نحو، صورت می گیرد. اما اگر بالعکس فشاری که به آن وارد می کنید بدون ثبات و فشار باشد، سر چکش، دچار لغزش شده و کار را خوب انجام نمی دهد.

تعمیر و نگه داری چکش تخریب 15 کیلویی توسن مدل 6015DH

همه ی ما، می دانیم که هر دستگاه برقی، پس از مدتی نیاز به سرویس دارد. قطعات هر دستگاهی پس از مدتی، با توجه به میزان استفاده دچار استهلاک می شوند و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. قطعات مصرفی چکش تخریب نیز پس از مدتی نیاز به سرویس دارند که بر عهده ی یک فرد ماهر و متخصص در این زمینه است. حال سوال پیش می آید که از کجا بفهمیم که دستگاه نیاز به سرویس دارد؟

ساده ترین راه، این است که هر زمانی که قدرت چکش کاهش پیدا کرد آن را به یک فرد متخصص نشان دهیم. بی توجهی به این مسئله موجب بروز مشکلات بزرگتری در ابزارتان می شود. توجه داشته باشید که فرد ماهر در این زمینه، در هنگام تعمیر دو نکته را مورد توجه قرار دهد.

1.در حین تعمیر این چکش، حتما از پین نو استفاده شود، زیرا این پین ها در هنگام استفاده خورده می شوند.

  1. برای بستن پیچ ها از چسب مخصوص استفاده کند که پیچ ها در حین کار شل و یا بعد از گذر زمان هرز نشوند.

نکات ایمنی در هنگام استفاده از چکش تخریب 15 کیلویی توسن مدل 6015DH

استفاده از این چکش، کاری سخت و خطرناک، به نظر می رسد زیرا ابزاری بزرگ است. در این قسمت، ما به شما نکات ایمنی را می گوییم که به کار بردن آن ها موجب حفظ سلامتی و عملکرد بهتر می شود و خطرات احتمالی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

  1.       در هنگام کار با چکش تخریب 15 کیلویی توسن، مراقب باشید که کسی از کنار شما عبور نکند و قبل از شروع کار، حتما به سایر افراد گوشزد کنید.
  2.       در هنگام استفاده از این ابزار، باید از وسائل ایمنی مانند کلاه سخت،عینک محافظ و ماسک گرد و غبار استفاده کنید. علاوه بر این ها، بهتر است که  دستکش و چکمه های مخصوص هم داشته باشید. علت استفاده از آن ها این است که اگر زمانی تسلط خود را در استفاده از این چکش، از دست دادید؛ سلامتی شما حفظ شود.
  3.       شخص استفاده کننده از چکش تخریب، نباید مستقیما با این ابزار کار کند. به بیان دیگر، محل مورد نظر باید با کمی زاویه، مورد تخریب قرار بگیرد یعنی بین فرد و محل، باید زاویه ای ایجاد شود.
  4.       بهتر است هنگام استفاده از این ابزار، از گوشی صدا گیر، استفاده کنید، تا سر و صدای ناشی از چکش تخریب، به گوشتان صدمه ای نزند.
  5.       قبل از روشن کردن دستگاه و شروع کار، حتما چکش را به طور کامل چک کنید و ببینید که اجزا، در جای خود به درستی قرار گرفته اند یا نه. به طور مثال، جای مته را مورد بررسی قرار دهید و ببینید محکم است یا خیر.
  6.       به هیچ وجه دستگاه را روشن رها نکنید و هنگام استفاده از آن، محکم بگیرید و جای پایتان را سفت کنید.
  7.       همین طور، توجه داشته باشید که نباید این چکش را به هیچ وجه به طرفین اهرم کنید، زیرا این عمل، موجب شکستگی گلدونی دستگاه می شود و یا موجب گشادی شش گوش قلم گیر می شود.

 قیمت چکش تخریب توسن 15 کیلویی توسن مدل 6015DH

قیمت چکش تخریب توسن، بسته به نوع و مراکز آن متغیر است. این ابزار، نسبت به سایر وسایل، در این زمینه به صرفه تر است. برای آگاهی از قیمت دقیق این چکش تخریب، به لیست قیمت چکش توسن، مراجعه کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5