خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 6.5 کیلویی توسن پلاس مدل 6006DH

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 6.5 کیلویی توسن پلاس مدل 6006DH
  • چکش تخریب 6.5 کیلویی توسن پلاس مدل 6006DH
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

چکش تخریب 6.5 کیلویی توسان مدل 6006DH

چکش تخریب 6.5 کیلویی توسان مدل DH6006 یک ابزار قدرتمند برای تخریب سازه‌هایی با ابعاد وسیع و قطور است. همانطور که از نامش پیداست، وزنی در حدود 6.5 کیلوگرم دارد و قادر است ظرف یک دقیقه، 3900 ضربه را به مرکز مورد نظر کاربرش وارد نماید.

ویژگی‌ها و مشخصه‌های فنی خاصی در طراحی و تولید این ابزار صنعتی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود، در جهت تحقق هدفی به کاربر کمک می‌کنند.

چکش تخریب 6.5 کیلویی توسان مدل DH6006

از این رو مشخص است که این ابزار نیز مانند سایر ابزارآلات صنعتی در انواع مختلفی طراحی و تولید شده است، در ادامه به معرفی هر یک از این انواع مختلف پرداخته و اطلاعاتی درباره هرکدام را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

اما پیش از آن لازم است بدانیم که اصلا چکش تخریب چیست و دقیقا چه دست آوردی را حاصل می شود.

چکش تخریب چیست؟

زمانی که قصد تخریب سازه ای بتنی یا سنگین و عظیم را داریم، از چکش تخریب استفاده می‌کنیم. از این ابزار با نام هیلتی نیز یاد می‌شود. شاید با خود بیندیشید که برای تخریب یک سازه بتنی ابزارآلات و ماشین آلات بسیار کارآمدتر و حرفه‌ای تری مانند انواع بولدوزر یا جرثقیل های تخریب وجود دارند که با بهره گیری از آن‌ها به آسان ترین و سریع ترین شیوه ممکن می‌توان نسبت به تخریب یک سازه اقدام کرد.

اما تفاوت اصلی میان چکش تخریب با انواع ماشین آلات و ابزارآلات صنعتی کارآمد در این زمینه، هدفی است که افراد از تخریب یک سازه دارند. زمانی که نیاز است بدون آسیب رساندن به دیگر نواحی یه ساختمان یا سازه، تنها یک یا بخشی از یک دیوار، منقسم یا قسمتی بتنی و سخت را از میان برداریم، چکش تخریب ابزاری است که به کمک ما آمده و در تمیزترین و ایمن ترین حالت ممکن، آن قسمت مدنظرمان را بدون آسیب رساندن به نواحی دیگر، تخریب کرده و از میان بر می‌دارد.

آشنایی با اجزای اصلی تشکیل دهنده چکش تخریب 6.5 کیلویی توسان مدل 6006DH

اکنون که متوجه شدیم تفاوت چکش تخریب با سایر ابزارآلات و ماشین آلات تخریب در چیست، بهتر است نگاهی به ساختار کلی و اجزای تشکیل دهنده آن که در تمام مدل‌ها از یک پایه و اساس تبعیت می‌کند، انداخته و ببینیم آنچه به عنوان اجزای اصلی چکش تخریب 6.5 کیلویی توسان مورد استفاده قرار گرفته است، چیست.

اجزای اصلی تشکیل دهنده چکش تخریب در تمام مدل ها:

  •          دسته نگهداری و هدایت
  •          بدنه سنگین و مقاوم
  •          آرمیچر
  •          بالشتک
  •          دنده

آشنایی با انواع چکش تخریب

به طور کلی چکش تخریب ها بر اساس میزان قدرت و توانی که دارند به دو نوع زیر طبقه بندی می شوند:

  • چکش تخریب صنعتی
  • چکش تخریب غیر صنعتی

اما در بازار فعلی، شیوه تقسیم بندی چکش تخریب ها بر اساس وزن آن‌ها، شیوه مرسوم تری است.

برای مثال وزن چکش تخریب 6.5 کیلویی توسن مدل 6006DH همانطور که از عنوانش پیداست، 6.5 کیلوگرم است؛ اما در بازار چکش تخریب هایی با وزن‌هایی تا 20 کیلو گرم نیز موجود است که هرکدام از آن‌ها برای هدفی خاص تولید و توسط مشتریان خریداری می‌شود.

چکش تخریب 6.5 کیلویی توسن

نوع دیگری از طبقه بندی نیز برای چکش تخریب‌ها وجود دارد که بر اساس نوع خنک کننده گیربکس آن‌ها صورت می‌گیرد. چکش تخریب ها بر این اساس به دو نوع زیر دسته بندی می‌شوند:

-         چکش تخریب گریسی

-         چکش تخریب روغنی

درواقع، در این نوع دسته بندی، آن دسته از چکش تخریب هایی که برای خنک شدن گیربکسشان از گریس استفاده می‌شود را در یک دسته و سایر چکش تخریب ها را که برای خنک شدن گیربکسشان از روغن اسفاده می‌شود، در یک دسته دیگر قرار داده‌اند.

تفاوت هایی میان این دو نوع روش برای خنک کردن گیربکس چکش تخریب ها وجود دارد که در زیر به برخی از رایج‌ترین آن‌های می‌پردازیم:

-         به طور کلی چکش تخریب گریسی از قدرت و توان تخریب بالاتری نسبت به چکش تخریب روغنی برخوردار است.

-         اما لازم است بدانیم که گریس در سرما سفت می‌شود، پس اگر قصد استفاده از چکش تخریب در فضاهای سردسیر را داریم، انتخاب نوع گریسی آن، هوشمندانه نیست و برای ما دردسرهایی را به همراه دارد.

-         تفاوت بعدی در زمان افزودن روغن یا گریس به چکش تخریب است. چکش تخریب روغنی از محفظه روغنی با حجم 33 سی سی برخوردار است. از این رو لازم است کاربر یا اپراتور این دستگاه، هر چند روز یکبار حتما محفظه روغن را بررسی کند تا دستگاه روغن لازم را حین انجام عملیات دارا باشد.

اگر کاربر این موضوع را فراموش کند، گیربکس چکش تخریب خراب شده و هزینه های زیادی برای تعمیر به دنبال دارد.

نگاهی به شناسنامه چکش تخریب 6.5 کیلویی توسان مدل 6006DH

اکنون که درباره ماهیت چکش تخریب اطلاعاتی به دست آورده و نسبت به انواع مدل های آن دانش کافی را کسب کردیم و همچنین تفاوت‌های میان این مدل‌ها را شناختیم؛ بهتر است به سراغ موضوع اصلی یعنی معرفی چکش تخریب 6.5 کیلویی توسان مدل 6006DH رفته و نگاهی به مشخصات فنی و اطلاعات مربوط به این ابزار صنعتی بیندازیم:

برند تولید کننده: توسن یا توسان

توان: 1300 وات

ولتاژ: 220V

تعداد ضربات در هر دقیقه: 3900 ضربه

نیروی وارده در هر ضربه: 12 ژول

وزن دستگاه: 6.5 کیلوگرم

نوع خنک کننده گیربکس: گریس

جنس بدنه: آلومینیوم

ویژگی های چکش تخریب 6006 توسان:

-         دارای کیف مخصوص جهت حمل چکش تخریب و همچنین محافظت از آن

-         دارای یک دسته کمکی D شکل

-         دارای بدنه کم وزن و مقاوم

-         مجزا به سیستم ضربه گیر جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به کاربر

-         دارای اورینگ وایتون با بهترین کیفیت ممکن

-         استفاده از قطعات با بهترین کیفیت ممکن جهت افزایش طول عمر چکش تخریب 6006 توسان

-         از قلم 6 گوش سایز 17 در 17 ته گرد در ساخت این چکش تخریب استفاده شده‌است.

-         دارای قلم تخت

-         دارای قلم نوک تیز

-         دارای گریس جهت استفاده بر روی مته

آشنایی با برند توسن، تولید کننده چکش تخریب توسن 6006

برند توسن که فعالیت خود در عرصه طراحی و تولید ابزارآلات صنعتی را از سال 1382 آغاز کرده‌است، همواره یکی از پیشتازان عرصه ماشین آلات و ابزارآلات صنعتی و ساخت و ساز است.

این برند ایرانی با هدف به روز بودن در زمینه تولید محصولات مورد نیاز کاربران صنعت ساخت و ساز، همواره در جهت حفظ و افزایش کیفیت و کارایی کالاهای خود تلاش کره و مطابق با استاندارد های بین المللی اقدام به طراحی و تولید انواع ابزار های برقی و ابزارهای دستی می‌کند.

در حال حاضر شرکت تولید کننده چکش تخریب توسن 6006، در بیشتر نواحی کشور ایران، دارای نمایندگی‌های مجاز جهت فروش ابزارآلات دستی و برقی برند خود است.

همچنین اکثر محصولات صنعتی این شرکت، دارای گارانتی یکساله هستند.

موارد استفاده از چکش تخریب 6006 توسان

از چکش تخریب 6006 توسان برای دیوارهای بتنی، سازه های قدرتمند و وسیع، آسفالت و بخشی از مسیرهایی که قصد ایجاد تغییر در آن‌ها را داریم، می‌توان به شیوه‌ای که به دیگر نواحی اطراف مورد مدنظرمان آسیبی وارد نشود، استفاده کرد.

خرید چکش تخریب توسن 6006

از آنجایی که فراهم سازی قطعات و تجهیزات به کار رفته در این چکش تخریب نیازمند وقت و هزینه متناسب با شرایط روز ایران و دنیاست، لذا پیشنهاد می‌شود پیش از اقدام به خرید این ابزار صنتعی، از اطلاعات دقیق منتشر شده درباره قیمت چکش تخریب توسن 6006 در اینترنت یا سایر فروشگاه‌های فیزیکی معتبر فروش ابزارآلات برقی، استفاده نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید.

قیمت چکش تخریب توسن پلاس در حال حاضر در بازار فعلی نوسانات کوچکی دارد، اما آنچه درباره خرید این ابزار حائز اهمیت است، داشتن گارانتی یکساله و همچنین مهر معتبر برند توسن است که نشان از اصل بودن این کالا دارد.

نکات ایمنی هنگام کار با چکش تخریب 6.5 کیلویی توسان

از آنجایی که این ابزار عملکردی قوی جهت تخریب سازه‌های سنگین دارد، لذا کار کردن با آن بسیار حساس بوده و نیازمند رعایت نکات ایمنی مهمی است.

به عنوان یک اپراتور یا کاربر چکش تخریب، پیش از آغاز به کار کردن با دستگاه چکش تخریب 6.5 کیلویی 6006DH توسن، حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده و نحوه روشن کردن و اجرای عملیات با آن را مطالعه نمایید. هرگز به تجربیات قبلی خود مبنی بر کارکردن با انواع دیگر چکش تخریب ها، بسنده نکرده و فکر نکنید که همه مدل‌های موجود در بازار شبیه یکدیگر هستند.

به عنوان یک کارفرما نیز، تا قبل از آنکه نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای چکش تخریب 6006 توسان توسط اپراتور یا کاربری که قصد اجرای عملیات با آن را دارد، مطمئن نشده‌اید؛ اجازه شروع عملیات را صادر نکنید.

هرگز قصد باز کردن، نگاه کردن به داخل دستگاه، تعمیرات خودسرانه و یا به وجود آوردن هر نوع تغییر در عملکرد چکش تخریب 6006 توسان را نداشته باشید.

از چکش تخریب 6006 توسان برای انجام کارهایی به جز آنچه درباره شرح وظایف و توان دستگاه ذکر شده است، استفاده نکنید.

هرگز سعی نکنید از چکشی در وزن و توان پایین تر، برای تخریب قسمتی از سازه که نیازمند چکش تخریب 6006 توسان است، استفاده نمایید. هر چکش تخریب برای متراژ، ضخامت، سنگینی و جزئیات خاصی طراحی شده‌است.

پیش از آنکه شروع به اجرای عملیات تخریب نمایید، محوطه را تا شعاع امنی خالی از تردد و حضور هرنوع افراد و ابزاری نمایید.

هرگز به هنگام بارندگی، طوفان و شرایط جوی نامساعد از چکش تخریب 6006 توسان استفاده نکنید. فراموش نکنید که این یک ابزار برقی قوی و تنومند است که امکان بروز اتصالی و نوسانات برق در آن به شدت شایع است.

از استفاده چکش تخریب توسان در مجاورت آب یا فضاهای مرطوب و نمناک به شدت خودداری کنید، خطر برق گرفتگی 220 ولت در این شرایط اپراتور و دیگر افراد را به شدت تهدید می‌کند.

دقت کنید دستگاه را به چه خروجی برقی متصل می‌کنید. میزان برق در خروجی باید با آنچه دستگاه چکش برقی توسان نیازمند آن است، همخوانی داشته باشد.

حتما به هنگام کار با چکش برقی چکمه مخصوص کار به پا داشته باشید و از دستکش مخصوص کار استفاده نمایید.

به هیچ وجه هنگام کار با چکش تخریب توسان، روی سطوح فلزی و لوله‌ها نایستید. خطر برق گرفتگی و اتصال به زمین یا earth وجود دارد.

هرگز هنگام کار با چکش تخریب توسان، دخانیات استعمال نکنید. کار کردن با چکش تخریب توسان، نیازمند دستان قوی و کنترل کننده‌ای است که دچار لرزش نشوند.

به هنگام خستگی، خواب آلودگی و هرگونه احساس ناراحتی در بدن یا حتی روحیه خود، با چکش تخریب توسان کار نکنید، این وسیله برقی نیازمند یک اپراتور هوشیار و متمرکز است.

حتما از عینک مخصوص کار بر روی چشمان خود استفاده نمایید.

از کلاه ایمنی برای مخافظت از سر خود حین کار با چکش تخریب توسان استفاده نمایید.

زمانی که دیگر از دستگاه استفاده نمی‌کنید، سریعا آن اتصال آن به برق را قطع نمایید؛ حتی برای چند دقیقه زمان استراحت نیز از این کار غفلت نکنید، چرا که در زمان استراحت شما، کسی دستگاه را کنترل نمی‌کند و اگر چکش برقی توسان به هر دلیلی ناگهان روشن شود موجب بروز آسیب‌ها و خسارات جبران ناپذیری است.

از تجهیزات و ماشین آلات جمع آوری گرد و غبار در زمان اجرای عملیات تخریب، استفاده نمایید؛ گاهی گرد و غبار زیاد و ناگهانی موجب ایجاد گنگی در اپراتور و خطای دید برای او می‌شود.همچنین این گرد و غبارها سلامت اپراتور و افراد را تهدید می‌کند.

سوئیچ آن و آف یا خاموش و روشن چکش تخریب توسان، یکی از مهم ترین قسمت‌های این وسیله برقی است. حتما مطمئن باشید که این قطعه کار خود را به درستی انجام می‌دهد. اگر به هر دلیلی سوئیچ روشن و خاموش چکش تخریب توسان شما با مشکل مواجه است یا قلقی خاص برای روشن و خاموش شدن دارد، تا زمانی که از تعمیر آن مطمئن نشده‌اید آن را مأمور اجرای عملیاتی نکنید.

زمانی که سوئیچ دستگاه روی آن یعنی روشن است، آن را به برق متصل نکنید و همچنین هرگز بدون استفاده از سوئیچ آف، چکش تخریب توسان را از برق جدا نکنید؛ چرا که دفعه بعدی که بخواهید آن را به برق متصل نمایید ممکن است یادتان نباشد که سوییچ بر روی روشن قرار دارد و دستگاه به محض اتصال به برق روشن شده و کار بیفتد.

هرگز زمانی که چکش تخریب به برق متصل است، نسبت به باز کردن، انجام تعمیرات یا استفاده از گریس برای آن اقدام نکنید.

هرگز پیش از آنکه دستگاه کاملا خاموش و بی حرکت نشده‌است، دستان خود را از حالت کنترل آن خارج نکرده و آن را بر روی زمین قرار ندهید؛ چرا ممکن است عملیات خاموش شدن آن با موفقیت انجام نشده و دستگاه روشن، مرتعش و از کنترل شما خارج باشد.

از تیز بودن و سالم بودن قلم چکش تخریب توسان اطمینان خاطر حاصل کنید، قلم کند یا ناسالم حین عملیات مشکلات جدی و خطرات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

اگر یک اپراتور چکش تخریب بودید و اکنون از وضعیت جسمی سابق خود بهره مند نیستید و برای مثال مشکلاتی نظیر، دیابت، فشار خون یا بیمارهای قلبی دارید، حتما با پزشک خود درباره شغلی که دارید مشورت کرده و از او بخواهید وضعیت سلامت شما را با توجه به نحوه کارتان با چکش تخریب بررسی نماید تا ببیند آیا حین کار، خطری شما را تهدید می‌کند یا خیر.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5