خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

کلاغ پران ایرانی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

با کلاغ پران گازی ایرانی، امنیت مزارع خود را تضمین کنید

برای داشتن محصولات کشاورزی مرغوب با ظرفیت تولید بالا، علیرغم تمام تلاش ‌هایی که برای کاشت و برداشت لازم است، همت جدی در داشت نیز ضروری خواهد شد.

این همت جدا از تمام رویکرد های حرفه‌ ای در چگونگی نگهداری از گیاهان شامل محافظت از آنها نیز می ‌شود. محافظت از انواع بیماری ها و آفات ریز و درشت گیاهی.

مانند هجوم مخرب انواع پرندگان و دیگر حیوانات که همیشه از معضلات زمین های زراعی بوده است؛ اما با یک رویکرد حرفه ای در دنیای امروز کشاورزی و بهره‌ مند شدن از کلاغ پران گازی به راحتی می توان این معضل همیشگی را مرتفع نمود.

می ‌پرسید کلاغ پران گازی دیگر چیست؟! خب، باید گفت که تقریباً تمام حیوانات از صدا های ناگهانی شبیه به شلیک گلوله می ترسند. کلاغ پران گازی وسیله ای است که می تواند این صدای وهم آلود را شبیه سازی کند.

امنیت مزارع، با کلاغ پران گازی ایرانی

این دستگاه از جمله ایده های نوین در دنیای امروز کشاورزی است و نمونه ‌های ترکیه ای آن بیشتر در سطح بازار های داخلی شناخته شده می باشند؛ اما برخی از تولیدکنندگان ایرانی نیز در عرصه تولید کلاغ پران گازی دست به کار شده اند.

ما نیز قصد داریم تا همراه با معرفی اجمالی از نمونه های مطلوب کلاغ پران ایرانی، شما را با این تجهیز و تمام خصوصیات فنی تا کاربرد های عمومی آن آشنا سازیم. لذا قبل از پرداختن به معرفی نمونه های ایرانی در تولید گنجشک دور کن، لازم است تا هر چه بهتر این تجهیز مدرن کشاورزی را بشناسید.

کلاغ پران گازی چگونه کار می ‌کند؟

تولید صدا های بلند و ناگهانی، تمام چیزی است که از یک تفنگ کلاغ پران گازی انتظار تامین آن را داریم.

چرا که تمام حیوانات با حضور این صدا های ناگهانی و البته بلند در سطح مزارع عملاً ترسیده و پا به فرار می گذارند. به این ترتیب بدون آنکه نیاز به کشش حیوانی باشد، سطح مزارع را کاملاً امن از حضور مخرب آنها خواهیم کرد.

توپ صوتی کلاغ پران برای تامین چنین صدای بلندی در حالتی متوالی از قدرت انفجار گاز در فضای بسته و البته تقویت صدای حاصل از انفجار از طریق هدایت آن در یک محفظه مخصوص استفاده می ‌کند.

در طرح ساخت انواع توپ صوتی کلاغ پران شاهد حضور کپسول های گاز مایع هستیم. سیستم دستگاه چه در انواع مکانیکی و یا مدل های دیجیتالی به گونه ‌ای است که در زمان بندی مشخص شده ‌ای، هر بار مقدار معینی از گاز را که گاها قابل تنظیم است در محفظه ‌ای برای عملیات انفجار رها کرده و در نهایت همراه با جرقه ای، عملیات انفجاری کوچک را انجام خواهد داد.

صدای ناشی از این انفجار های کوچک هدف نهایی دستگاه است. لذا لازم است تا به ترتیبی موج صدای حاصل از انفجار گاز در محفظه انفجار کلاغ پران گازی تقویت شود. برای این منظور از لوله های بلند با طراحی خاصی استفاده شده است.

این لوله ها صدای حاصل از انفجار گاز را آنچنان تقویت می کنند که در نهایت چیزی شبیه به صدای شلیک یک گلوله اسلحه ژ-سه در حدود ۱۲۰ دسیبل خواهد شد. این مقدار برای فراری دادن هر نوع حیوانی در فضای های یک هکتاری از هر نوع مزرعه کافی است.

آشنایی با دستگاه کلاغ پران ایرانی

دستگاه کلاغ پران از سیستم چندان پیچیده ای برخوردار نیست. تمام ماجرا در خلق انفجار های پیاپی گاز ختم خواهد شد. لذا تقریباً تولید یک تفنگ کلاغ پران گازی امر پیچیده ‌ای نخواهد شد. از این رو نمی ‌توان در میان نمونه های ایرانی تا خارجی از انواع تفنگ کلاغ پران گازی وجه تفاوت های آنچنانی در نظر گرفت.

شاید مشخص‌ ترین تفاوت ‌ها در نحوه کارکرد مکانیکی تا دیجیتالی همراه با مدل ‌های گوناگون از تفنگ کلاغ پران گازی باشد.

مدل موجود از کلاغ پران ایرانی از نمونه های کارکرد مکانیکی است. این یعنی آنکه در طراحی آنها از یک سیستم تنظیم تایم مکانیکی برای قدرت انفجار استفاده شده است.

از این رو به مراتب از مدل های دیجیتالی همراه با قدرت تنظیم تایم محدودتری برخوردار است. مدل های مکانیکی تنها می ‌توانند مدت زمان توالی میان هر دو انفجار پی در پی را برای حداکثر فاصله 2 الی ۱۰ دقیقه تنظیم کنند.

کلاغ پران گازی از تولید ایرانی همراه با پیکنیک ‌های ۲ کیلوگرمی از گاز مایع کار می ‌کند. انتخاب این حجم از مخزن گاز مایع برای آن است که مدل پیکنیک ‌های ۲ کیلوگرمی در سطح کشور ایران بسیار متداول است. این سر کپسول های کوچک را می توانید به راحتی در هر مکانی از کشور ایران داشته باشید و به راحتی آن را شارژ نمایید.

لذا می ‌توان تغذیه کلاغ پران گازی در مدل ‌های تولید ایران را در همین کشور خودمان به آسانی راه اندازی کرد.

البته تفنگ کلاغ پران گازی مذکور همراه با این کپسول های ۲ کیلوگرمی از گاز مایع حداکثر می ‌تواند تا ۲۹۷۰ انفجار پی در پی داشته باشد. اینکه زمان بندی این انفجار ها چگونه باشد، می توانید مقدار زمانی که یک کپسول پر از گاز مایع می تواند در اختیار شما قرار گیرد را محاسبه کنید.

دستگاه کلاغ پران ایرانی قادر به تامین صدای استاندارد ۱۲۰ دسیبل است. این صدا برای دور کردن هر نوع پرنده و یا حیوان از سطح مزرعه کافی می‌ باشد. البته با این میزان از صدا تنها می توانید برای سطح یک هکتار از مزارع تمام حیوانات را دور سازید. برای مزارع با سطح زیر کشت بالاتر لازم است تا از تعداد تفنگ کلاغ پران گازی بیشتری بهره مند شوید.

وزن دستگاه تفنگ کلاغ پران گازی تنها ۶ کیلوگرم است و این دستگاه از ابعاد کلی 15´52´97 سانتیمتر برخوردار می‌ باشد. به این ترتیب با یک دستگاه جمع و جور و البته سبک وزن مواجه هستیم که می توان به راحتی آن را در سطح مزارع برحسب نیاز جا به جا کرد.

مکان های مورد استفاده از کلاغ پران گازی

تا اینجای مقاله با دستگاهی مواجه هستیم که چه در تولید داخلی و خارجی از آن قرار است با تولید صدا هایی بلند، به نوعی تمام حیوانات مزاحم برای مزارع را دور سازد؛ اما تنها این مزارع در فصل داشت نیستند که با مشکل حیوانات دست و پنجه نرم می ‌کنند.

حضور حیوانات وحشی، خصوصا پرندگان در بسیاری از دیگر مکان ها نیز دردسرساز خواهند شد. لذا می ‌توان مکان های مورد استفاده از کلاغ پران گازی را در موارد زیر دسته بندی نمود.

-       مورد استفاده در تمام مزارع و باغات میوه: این فضا ها تقریباً اصلی ترین مکان ها برای استفاده از تفنگ کلاغ پران گازی می باشند.

-       استفاده در مزارع پرورش ماهی: منطقی است که استخر های پرورش ماهی از حضور تمام حیواناتی که غذای ماهی می خورند و یا خود ماهی ها را شکار می کنند، در امان بمانند. یک توپ صوتی کلاغ پران به خوبی می تواند این فضای امن را برای استخر های پرورش ماهی تامین نماید.

-       استفاده در باند های فرودگاهی: پرواز هواپیما در اطراف فرودگاه ها، در ارتفاع پایین است. جاییکه عرصه تاخت و تاز انواع پرندگان نیز می‌ باشد. حضور همزمان این پرنده بزرگ و مصنوعی در کنار آن پرنده های کوچک اما طبیعی در یک فضای مشخص از آسمان، غیرقابل قبول است. چرا که خطر سقوط هواپیما وجود دارد. لذا لازم است تا باند های فرودگاهی از حضور هر گونه پرنده ای در امان باشند. یک یا چند کلاغ پران گازی به خوبی این مهم را تأمین خواهد کرد.

-       استفاده در انبار های کارخانجات خوراک دام تا محوطه مرغداری ها: در نظر داشته باشید که خوراک دام و طیور به طور کلی به شکل فله ای در فضا های باز نگهداری می شوند. آنگاه اگر این مواد غذایی، عاری از هر گونه مراقبتی باشند، به سرعت اسیر منقار گرسنه انواع پرندگان آسمان خواهند شد. شاید غارت یک یا چند پرنده وحشی قابل توجه نباشد؛ اما یقیناً در تعداد زیاد، آن هم به مدت طولانی، حجم خسارت قابل توجهی از جانب آنها محتمل می باشد.

جمع بندی خرید توپ صوتی ایرانی:

با تمام این تفاصیل گویا برای بسیاری از فضا های صنعتی و کشاورزی لازم است تا از تفنگ کلاغ پران گازی استفاده کنیم.

البته در مزارع و یا فضا های کوچک می توان با خرید نمونه های مطلوب دیجیتالی سطح کنترل بسیار بالایی را تامین نمود؛ اما در سطح بالا از مزارع، بهتر است از نمونه های ساده مکانیکی بهره مند شوید.

قیمت کلاغ پران ایرانی از این جهت به مراتب کمتر از نمونه ‌های خارجی است. مادامیکه کلاغ پران گازی ایرانی از شرایط کارکرد ساده‌ تر و در عین حال مطلوبی برخوردار می باشد.

از طرفی می ‌توان طرح ساخت کلاغ پران ایرانی را به مراتب خوش‌ ساخت و امن در نظر گرفت.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5